-> StepaNoFUN: No treba zmrd prodava tohle: m.alza.cz/mobilly-obd-ii-
bt-d4624328.htm
Ale pred tim vyslovene ten sw vyrobce na svym webu varuje...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stepanzadnazabava (nejen problémy s Fordy)
prohledat
1155 příspěvků (zobrazeno 751 až 800) od 25.07.2021 do 05.02.2025, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Akorát do Customa se Ti to nevejde. Překáží Ti pak otevřenej slot. Než abych řešil ten jejich kabel, tak jsem si uříznul 2 kousky plastu 10x10mm a posunul zásuvku níž...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je to rozhodně úplně čínský. Heslo pro párování je nějaký 5678 či jakej nesmysl. Vždycky to hledám...
-> StepaNoFUN: Hm tyjo to nevypada uplne necinsky :-D
-> StepaNoFUN 07.01.23 15:07:59: Vypada to pekne, alespon bych mohl kontrolovat teotu motoru. U hybrida se ten motor ohrejva hodinu a jak nekde zastavim na chvili a vypnu motor, tak to tu teplotu vubec nedrzi... Ale asi to je normalni, proto to ma elektricky topeni ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Neco co jsem dostal od Toma (NWKT)...
-> StepaNoFUN: Prosimte cumel jsem na support ty apky... a vsechny levny klony elm327 tam hejtujou, ze stojej za hovno
Co mas overeny?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: jo diky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo. Tohle podle screenu vypadá jako to ono...
-> StepaNoFUN: Tyjo mi to naslo vice aplikaci... je to toto?
play.google.com/store/... /details?id=com.ovz...
play.google.com/store/... /details?id=com.ovz...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Když si to najdeš, tak to umí i zaplnění DPF, plnící tlak (spadne při regeneraci nějak k 30-50kpa, normálně je 100), spouštěč regenerace (nějakej koeficient k ujetejm km)... Mimo to teplotu oleje...
-> StepaNoFUN: Ok mrknu...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Car Scaner. Verze Pro. Tu stovku nebo kolik jsem jim dal.
-> StepaNoFUN: Aha tyjo, jsem myslel, ze to ma jen jednu pamet... ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Jakej program mas na ten elm?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Jakej program mas na ten elm?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a smazat ne jen v motoru, ale i v OBD. Pokud to diag umoznuje. Treba f-com to maze oboje sam, ELM kazdy zvlast.
-> StepaNoFUN: Ok diky ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zkuste to. A nelekni se. Po smazani ti to napise nenastartujete za 0... Po vypnuti zapalovani je tam zase xy...
Na jednom jsem to tak mel. Kupoval jsem ho s chybou trysky, bazarnik dal asi 10 slevu na novou. Nebyl docvaklej konektor u prevodovky.
Na jednom jsem to tak mel. Kupoval jsem ho s chybou trysky, bazarnik dal asi 10 slevu na novou. Nebyl docvaklej konektor u prevodovky.
-> StepaNoFUN: Tak to by bylo dobry
Muzu technikovi diagnostiku pujcit, aby si to obden smazal ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ted se dostavam do prekerni situace, ze mame jen jedno nahradni auto a dva techniky bez auta (tohohle jednoho s chybou adblue a druhyho, kterymu konci leasing a zatim nedorazila nova skladovka). U Vinklera v Pisku jsem totiz sehnal skladovku pred mesicem, a pak se ukazalo, ze to je skladovka v Turecku a jede teprv do CR... Pak prestavba v Bely, montaz GPS, no dilo...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ted se dostavam do prekerni situace, ze mame jen jedno nahradni auto a dva techniky bez auta (tohohle jednoho s chybou adblue a druhyho, kterymu konci leasing a zatim nedorazila nova skladovka). U Vinklera v Pisku jsem totiz sehnal skladovku pred mesicem, a pak se ukazalo, ze to je skladovka v Turecku a jede teprv do CR... Pak prestavba v Bely, montaz GPS, no dilo...
-> Syny: staci vetsinou snazat diag chybu a jedes tech xkm znovu. I telefon a ELM to umi.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jasny, to chapu. Myslel jsem to obecne, jestli jde nejak vypnout tohle blokovani startu v pripade poruchy systemu AdBlue, ne uplne vypnuti vstrikovani.
-> Syny 06.01.23 18:24:52: Jasne ze nekdo umi vypnout chcanky, ale mame to v zaruce a jsou to firemni auta, tak si to nikdi nelajzne.
-> Syny 06.01.23 18:24:52: Nebo napůl zmrzlej na horách.
Ale tam umí lecos zamrznout samo i bez hlášky na displeji. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 06.01.23 21:51:11: Tak jasný, ale když máš auto pojízdný (jen s omezeným počtem km), tak to úplně nepotřebuješ. Na druhou stranu to může být problém dostat se domů. Takže velká pravděpodobnost toho, že budeš muset ten problém vyřešit někde tam, což může být docela vojeb... Věř že jsem si výjeb auta daleko od domova zažil, včetně té slavné asistence a tamního servisu a fakt bych to všecko radši řešil "doma"
Taky jsem ten druhej následující problém radši domů vyřešit zajel - viz příspěvek níž :)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 06.01.23 18:38:18: Řeší opravu/odtah/náhradní auto.
-> Milan 136 06.01.23 19:59:36: Jo, to znam - to je dobrej adrenalin :) Kor když nevíš, co tě po cestě čeká
Podobnou jízdu jsem měl z Anglie, když mi tam ta B6 po opravě turba v anglickém autorizáku přestala startovat teplá. Odvezl jsem jim to tam zpátky, že to předtím nedělalo, ať si to vyřešej, tak mi po dvou dnech volali, že neví čím to je a že můžou začít zkoušet měnit díly, ale budu to muset platit
Tak jsem si auto zase vzal a odvezl ho do ČR. Těch 1350 km byla docela sranda :) Při čekání na trajekt jsem tam blafal 30minut na volnoběhu, páč jinak bych možná nenajel
No a pak jsem to musel chcípnout v Německu, když jsem tankoval - tedy asi nemusel, ale nějak se mi tankovat se zaplym motorem příčí a říkal jsem si, že si tam kdyžtak holt udělam 2h pauzu, než to vychladne. Nakonec jsem nastartoval i tam, když jsem to tam několik minut trápil a dva němčouři se mi už nabízeli, že mi kdyžtak roztlačí
Pak už jsem to dojel domů turch ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny 06.01.23 18:24:52: Nesmíš to chcípnout![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vojťas: No, ta tě ale problem s AdBlue asi nevyřeší ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Proto ti dneska ke každýmu povinnýmu ručení automaticky napočítaj asistenční služby ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: By mi zajímalo, jestli někdo z těch SW šťouralů umí tenhle výjeb zablokovat :) Fakt musí být žůžo mít auto s touhle vychytávkou a mít na AdBlue nějakej problém třeba někde 1200 km od domova :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To bych spíš zkusil tekutý stěrače... Kdysi jsem měl něco od Picatec a fungovalo to docela dobře. Ale na bočních jsem to asi nezkoušel.
-> StepaNoFUN: No pšonci si podle mě olepujou zrcátka, který drží na dveřích 2 nohy, jako třeba u Ducata, aby eliminovali tu díru mezi nohama...
Jinak jsou nějaký antifog folie, na kterých nemá držet voda a bordel, ale jestli to funguje, to netuším: www.ebay.com/itm/25441823 3755
Jinak jsou nějaký antifog folie, na kterých nemá držet voda a bordel, ale jestli to funguje, to netuším: www.ebay.com/itm/25441823 3755
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To me taky sere. A napad na to zadnej nemam. Vcera jsem mluvil s klukem, co jezdi s Mastrem a to samy... Polaci to prej nejak olepujou paskou, ale to netusim jak.
Nemas tip na reseni toho predniho zamrdavajicicho se okynka? Ted jak je na silnici brecka, tak ta okna musim furt mejt... Nasel jsem ofuky do oken, ale jsou jen na ta stahovaci okna a ne na ta pevna, tak to je o prdu... Je to bolest dodavek obecne mi prijde. Osobaky na to tak netrpi.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 15.12.22 21:07:35: Třeba to byl hlodavec ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jo jinak jednomu technikovi dneska auto s nájezdem necelejch 50 000 km rožlo grilovaný kuře, závada chcanek... A odpočítává mu to 700 km, kdy pak nepůjde nastartovat... Super :-) Jsem zvědav, co zejtra vydiagnostikujou v servisu. Už vidím, jak mu z Prahy s dalším kolegou vezeme jeho starý auto do Šumperka
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: u mne tekly rezavy sracky z obou a okysly byly oba taky dost. Na foto je to ted po zasteteckovani.
-> StepaNoFUN: No tak ja budu mit panty venku pred montazi no :-) Jinak zajimavy, ze asi zarezava jen spodni... Kamosovi u staryho auta dvere nesly jednou rukou skoro otevrit, pak neco prasklo ve spodnim pantu (no cep, co jinyho) a od ty doby sly dvere krasne lehce, jen byl teda vakl na dolnim pantu...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi by to i slo. Ale jako vyndavat dvere se ni fakt nechtelo a bez toho bych to nevyvrtal.
To, co jsem udelal uz vic jak rok funguje. Predtim to bylo co chvili zarezly a postrikat to nejakym zazrakem fungovalo trochu tak tejden.
To, co jsem udelal uz vic jak rok funguje. Predtim to bylo co chvili zarezly a postrikat to nejakym zazrakem fungovalo trochu tak tejden.
-> StepaNoFUN: Koukal jsem u kamose a maznice by mohla jit sem. Lidne uhlova 45° a na ni gumovej kloboucek...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To není zajímavý, ale vlastnost. Cokoli do 3 míst je nákladní, cokoli nad je osobák.
Proto moje auto nemá například START-STOP a hlídání tlaku v pneu, i když to bylo u osobáků už povinný... Protože náklaďák a jiný předpisy. :-D
Stejně jako OCT1 4X4 mohla mít AGR s malým turbem o 2 roky dýl, než 2kola. Protože M1G, neboli teréní a tam Euro 3 nastupovalo až o 2 roky později než u osobních.
Proto moje auto nemá například START-STOP a hlídání tlaku v pneu, i když to bylo u osobáků už povinný... Protože náklaďák a jiný předpisy. :-D
Stejně jako OCT1 4X4 mohla mít AGR s malým turbem o 2 roky dýl, než 2kola. Protože M1G, neboli teréní a tam Euro 3 nastupovalo až o 2 roky později než u osobních.
-> StepaNoFUN: No ja mam prave oteviraci jen o 90 ° z nejakych nepochopitelnych bezpecnostnich duvodu (kombi van). Proto jsem koupul tenhle modrej pant a jeste mi dojde jeden dalsi... Nalakuju, namontuju a bude se to otevirat o 180 ° :-) No a prave premyslim, jestli dat nejak maznice, ale je problem, ze nevim kam presne. Jinak horni panty dorazy nemaj, ty by mi otevirani nemely branit...
Jo a je zajimavy, ze nemam nakladni vozidlo, ale osobni![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Jo a je zajimavy, ze nemam nakladni vozidlo, ale osobni
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jinak maznice tam nejsou dát kam. Tohle mi přišlo jako nejjednodušší. Nejdřív jsem tam stříkal odrezovač a po tak 14ti dnech pravidelnýho mazání tím odrezovačem jsem tam napral vazelínu. Od tý doby s těma pantama nemám problém.
Nevidím důvod, proč se toho bát. Do tý doby to bylo zarezlý každou chvíli. Teď to jednou za 3 měsíce namažu, po 2 dnech z toho otřu přebytečnou vazelínu (z tý dírky vždycky kousek hovínka vyleze), umeju to a cajk.
Nevidím důvod, proč se toho bát. Do tý doby to bylo zarezlý každou chvíli. Teď to jednou za 3 měsíce namažu, po 2 dnech z toho otřu přebytečnou vazelínu (z tý dírky vždycky kousek hovínka vyleze), umeju to a cajk.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A jsou to ty otevírací o 180°? Na tom druhým červeným v práci tam jsou nahoře taky ty ouzký, ale otevírání jen o 90°. Ještě tam máme bílýho ještě 2,2D v social výbavě (tenkráto to snad bylo označovaný BASE), na toho jsem nekoukal.
-> StepaNoFUN: Aha, jsem myslel, ze tam mas maznice :-) Tohohle se trochu bojim. Jinak zajimavy, ze dolni panty mam takhle silny, ale horni takovy polovicni. Asi jakoby to sklo bylo o hodne lehci jak plech...