
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stepanzadnazabava (nejen problémy s Fordy)
prohledat
1167 příspěvků (zobrazeno 951 až 1000) od 25.07.2021 do 13.03.2025, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes, záškodník z TechWebu 06.03.22 16:50:32: To už by možná měli u Fordu dát na vy výlohy jako reklamu tohle. 

-> Bukaj: Tak to mama mozna blbe nafotila... Ale stve me, ze si toho nevsimla, resp ji to nedoslo a musim se tam stavit zas ja vocas uplne zbytecne :-(
-> Matthes, záškodník z TechWebu 06.03.22 15:13:35: Jo, na tomhle elměru se střídají po cca dvou vteřinách dva údaje - T1 a T2 (T jako tarif) - pokud nemáš "noční proud", jsou tam na jednom z těch tarifů jen nuly...

-> StepaNoFUN: Prave ja ho taky neznam... V siti CEZu mame ten, co ty udaje neustale prehazuje a staci pockat, jak rikas. Zde mi mama udelala nekolik fotek a vsechny maj nuly 
Jinak mame dalsiho transita, co dela tududum dum... 130 najeto. V prdeli.

Jinak mame dalsiho transita, co dela tududum dum... 130 najeto. V prdeli.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tenhle konkretně neznám, ale počkal bych. Měly by se tam po pár vteřinách střídat údaje T1, T2 a případně P. Tebe zajímá v podstatě jen T1, pokud nemá dvoutarif.
-> StepaNoFUN: Prosimte kdyz chci zobrazit spotrebu, tak ji musim nalistovat tim zelenym cudlikem vpravo zejo? Babku prevedli od dpi konecne, tak jsem rikal mame, at mi citelne vyfoti elektromer... Zduraznoval sem, at se podiva hlavne, jestli je ta fotka citelna. Bohuzel me nenapadlo ji zduraznit, ze tam musi bejt nejaky cislo a ne samy nuly...
-> Jirik_Tuňák1983: ano, dělá to pro ne Peugeot, ale mají tam své lidí a svou kontrolu kvality.
-> StepaNoFUN: No napad dobrej, o tom zadna, ale obavam se, ze vule nebude tak jako tak :-(
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.01.22 23:05:07: Jen mně tak napadlo k tomu - No asi zkusim zase nejakou intervenci u sefa, ale neni moc vule ty vymeny platit no...
Já to taky nevozím na všechny výměny do autorizáku. Jedna výměna "doma" (jen s origo filtrem), jedna v autorizáku a ještě si tam vozím svůj olej. Pokud je to ten správnej a v neporušeným balení, tak ho tam nalejt musej a vyjde to na cca půlku, i když dávám Millerse.
Mně těch 40tis. vychází na cca rok, takže s olejem u nich nechávám měnit vzducháč a palivák. Sice se po začátku divili, pro chci "velkej" servis po roce, nebo 40tis., když je 2 roky, nebo 60tis., ale dneska se už nad tím ani nepozastavujou (ani nad tím vlastním olejem) a prostě to udělaj.
Já to taky nevozím na všechny výměny do autorizáku. Jedna výměna "doma" (jen s origo filtrem), jedna v autorizáku a ještě si tam vozím svůj olej. Pokud je to ten správnej a v neporušeným balení, tak ho tam nalejt musej a vyjde to na cca půlku, i když dávám Millerse.
Mně těch 40tis. vychází na cca rok, takže s olejem u nich nechávám měnit vzducháč a palivák. Sice se po začátku divili, pro chci "velkej" servis po roce, nebo 40tis., když je 2 roky, nebo 60tis., ale dneska se už nad tím ani nepozastavujou (ani nad tím vlastním olejem) a prostě to udělaj.
-> Tomaso435 05.02.22 22:04:42: To pochybuji, když to mydlí v jedné fabrice.
de.m.wikipedia.org/wiki/P eugeot_Traveller
de.m.wikipedia.org/wiki/P eugeot_Traveller
-> dragon_cb_cz 31.01.22 13:07:38: dodací doba min 12 měsíců, teda v prosinci tomu tak ještě bylo. Ale maj oproti Peugeotu Citroenu a nevím cemu všemu lepší výstupní kontroly, přísnější limity co ano a co uz fakt nepustí, dávají větší záruku a celkově a alespoň tvrdí že co u Peugeotu normálně jde do prodeje, to toyota veze na repas a udělá znova.... Jinak v porovnání s poslednima generacema dobla je tohle docela dobrý auto... Sice působí krabicoidne jako master, ale ma strašně nízký těžiště a na kinder dodávku hezky drží... Výkonově ovšem zaostává. Ale nacpe se tam gitterbox A 5 lidí k tomu. Ale dalky sou v tom podobně únavný jak ve Felicii...
-> Syny: Neboj se. Tohle bylo krátkodobě a nedělám to často. Spíš mi ta blbost na palubce furt říká, že mám řadit nahoru. Potřeboval jsem to prostě rychle ohřát, tak jsem to udělal. A dneska proto, aby to napsalo závadu. Dokud ji to nevypíše, tak to na záruku nevyměněj. Ale kuwa potřeboval bych, aby to uklázalo u ten 4tej vstřik a byl od nich pokoj. Takhle je to vždycky to tam na den dát a to mně nebaví.
-> StepaNoFUN: Fuj, takhle trapis motor? 1500 ot je dost malo na kopec a jeste plnej plyn. Jestli maj i dodavky dvouhmotu, tak ta te za tohle nebude mit vubec rada.
-> StepaNoFUN: Jj, to mi rikal druhej kolega, co mel toho nejojetejsiho harcovnika s 260K na hrbu 
Tak fajn. Pristi tejden se k tomu druhymu autu snad uz dostanu.

Tak fajn. Pristi tejden se k tomu druhymu autu snad uz dostanu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jojo. P126 jsou vstřiky, A-D je 1-4.
Jinak jsem přšel na to, jak tu chybu nejlíp vyvolat. Táhlej kopec, 1500ot. 6tku a plnej plyn. Do pár vteřin to tam je.
Tohle na mně vyskočilo převčírem, když už se mi nezdálo, jak dlouho to neregenerovalo. Tak jsem ho chtěl rychle ohřát tímhle stylem a najednou "Servis nutný". Včera jsem s tím najezdil 400km a nic a dneska jsem tohle zkusil znouvu a povedlo se mi to 2x po sobě.
Jinak jsem přšel na to, jak tu chybu nejlíp vyvolat. Táhlej kopec, 1500ot. 6tku a plnej plyn. Do pár vteřin to tam je.
Tohle na mně vyskočilo převčírem, když už se mi nezdálo, jak dlouho to neregenerovalo. Tak jsem ho chtěl rychle ohřát tímhle stylem a najednou "Servis nutný". Včera jsem s tím najezdil 400km a nic a dneska jsem tohle zkusil znouvu a povedlo se mi to 2x po sobě.
-> StepaNoFUN: No supky dupky. Ja ted tejden prolemploval s koronou, tak jsem nemohl to nase auto napichnout...
A jak to je? To pismeno na konci chyby udava cislo vstriku?
A jak to je? To pismeno na konci chyby udava cislo vstriku?
Tak uz je to tu zase... kuwa mohl by se projevit i ten 4tej, aby to udělali najednou.
-> Syny 31.01.22 13:12:46: Lidi si to v osobních verzích docela chválí, tak nevím.
I když ti to mají spíše jako Peugeot Traveller a nebo Citroen Spacetourer.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 31.01.22 13:02:39: Jo, Dukáto. S tím jsou tady řidiči a balíkáři celkem spokojeni.
I když ti to mají spíše jako Peugeot Traveller a nebo Citroen Spacetourer.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 31.01.22 13:02:39: Jo, Dukáto. S tím jsou tady řidiči a balíkáři celkem spokojeni.
-> vhml: -> Syny: Kolega to koupil (aby měl kam jednoduše hodit kolo), tak se můžu zeptat (jak jsme všichni na home office tak ho pravidelně nevídám), jak je spokojenej on, sto lidí sto chutí. Ale co si vyslechnul ten kamarád při objednávce C-HR, tak moc pozitivní nebylo.
Tyjo a ja mam Proace zrovna na seznamu aut, ktery bych si po Golfu klidne koupil :) Kolegovo tchanojc ji maji objednanou, tak jsem zvedavej na recenze.
-> vhml 31.01.22 13:05:24: Viz níže. Ono to právě moc Toyota není.
-> Bukaj 31.01.22 09:34:50: Kamarád teď objednával novou Toyotu a z rozhovoru v autosalonu vyplynulo, že ty Proace vlastně ani nechtějí prodávat, že to "není Toyota" a je to podle nich hroznej krám 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 31.01.22 13:02:39: to je ten Proace tak špatnej? Já na to tuhle koukal po bazosich s vidinou že Toyota = kvalita.
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.22 09:24:53: Tyvole koupit mi zaměstnavatel vykunděnej Proace jako služebák, tak dávám okamžitou výpověď. Jako bez prdele... Ergonomie 0, zrcátka na píču, zima, malý to je... Bych blil. Měli jsme na testování jumpyho, což je stejná mrdka a všichni jsme se jednohlasně shodli, že tohle fakt ne. Bohužel ty transity pořád vedou ve všem, i když už stojej za prd, co se kvality týče (oproti transitům okolo roku 2000). Jedinej podobně dobrej byl rencek, ale nakonec jsme objednali zase transity, aby bylo možný přendavat regálový systémy ze starýho auta do novýho bez větších úprav...
Kdyby naši technici uživili trochu větší auta, tak bych zkusil Dylinu L1H1. Případně Ducato.
-> Bukaj 31.01.22 09:43:35: Tak oni dřív Toyoty skutečně měli, ale většina už jsou odjetý popelnice, co se rozpadaj korozí.
Kdyby naši technici uživili trochu větší auta, tak bych zkusil Dylinu L1H1. Případně Ducato.
-> Bukaj 31.01.22 09:43:35: Tak oni dřív Toyoty skutečně měli, ale většina už jsou odjetý popelnice, co se rozpadaj korozí.
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.22 11:02:46: 2,5tunový elektriky.
-> vhml 31.01.22 10:58:48: Tak to maluješ dobře. Zatím to jezdí. Všechna technika je tedy nová, jen jeden kus sporadicky využívaný je roku 2006. Je to pětituna a říkám mu Bigfoot, má přes 8 tun a šestiválec od Toyoty na plyn. 
Maluješ jen eletriki a nebo i spalováky?

Maluješ jen eletriki a nebo i spalováky?
-> Bukaj: No jako že to působí trochu zvláštně, možná i víc než když borci od Toyoty přijedou Fordem. Spíš jak kdyby přijeli vlakem

-> saskyn2: -> vhml: Aha, ale stejně - je to "jedna značka", tak by se nabízelo, aby měli dodávky Toyota...
-> saskyn2: Kdybych prodával Mazdy nebo servisoval Trabanty, tak by to bylo divné, ale jak souvisí značka auta s povoláním zahradníka?
-> saskyn2: Kdybych prodával Mazdy nebo servisoval Trabanty, tak by to bylo divné, ale jak souvisí značka auta s povoláním zahradníka?

-> Bukaj: A ted schválně co si myslí zákazník když přijedeš Š130




-> Bukaj 31.01.22 09:34:50: toyota-forklifts.cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak ono už jen to, že servisák automobilky přijede vozem jiné značky nepůsobí moc důvěryhodně - tuplem, vyrábí-li ta automobilka vůz stejného určení...

-> Jirik_Tuňák1983:
A to jsem si myslel že pětkovej Transporter nebo dvojkovej Caddy jsou mrdky
A to jsem si myslel že pětkovej Transporter nebo dvojkovej Caddy jsou mrdky

Teď jsem mluvil se servisním technikem z Toyoty, ti přechází v rámci leasingu na Ford Transit a taky si docela stěžují. Jezdit to prý jezdí dobře, ale taky jsou v servisu více než by bylo zdrávo. Navíc prý jednání v servisech nic moc. Auto IN, Hornát, prý nepříjemní, všechno hrozně trvá a spokojenost nic moc. Přešli k servisu Lak kde jsou fajn.
Jinak tenhle má najeto kolem 63 000 km a už měnili prorezlou trubku od AdBlue, vyteklo mu doma před domem servo, takže odtah, tekl olej z motoru, takže přetěsňovali prsa.
Když jsem se ptal, proč nemají Toyotu Proace z těch PSA čtyřčat, tak prý bída. Za prvé nosnost se servisním vybavením a za další nic moc motoricky a vůbec to prý netopí. Chlapi v tom prý mrznout.
To se tedy dělají dnes fajnový dodávky.
Jinak tenhle má najeto kolem 63 000 km a už měnili prorezlou trubku od AdBlue, vyteklo mu doma před domem servo, takže odtah, tekl olej z motoru, takže přetěsňovali prsa.
Když jsem se ptal, proč nemají Toyotu Proace z těch PSA čtyřčat, tak prý bída. Za prvé nosnost se servisním vybavením a za další nic moc motoricky a vůbec to prý netopí. Chlapi v tom prý mrznout.
To se tedy dělají dnes fajnový dodávky.

-> StepaNoFUN: Jo a pro jistotu u staryho zacina hucet neco v tahu v kopci... Mam podezreni na nejaky lozisko v prevodovce.
-> StepaNoFUN: No asi zkusim zase nejakou intervenci u sefa, ale neni moc vule ty vymeny platit no... To by nektery auta mohly na vymenu co 2 mesice, kdybychom to menili po 20.
Taky premejslim co s kundajem. Tam mam interval 30... ale to je zas bezceny auto (preelektrizovana moderni plecka) oproti transitum no, tak nevim...
Taky premejslim co s kundajem. Tam mam interval 30... ale to je zas bezceny auto (preelektrizovana moderni plecka) oproti transitum no, tak nevim...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ja ho menim po 20ti. U toho bazarovyho to bylo 3x po 60ti (LeasePlan)... Tak jsem to ve 200 privezl, udelal olej a jel s tim na nedokonceny svolavacky. Pojistka a remen. Pojistku udelali a remen na vymenu. No nevypustili z toho Millerse po cca 500km? Takze Millers byl jako proplach a je v tom zase "Rendlik" (Castrol). Alespon ze to neuctujou.
Zas na druhou stranu - je v tom skoro 10l oleje, i na dalnici nejde moc pres 100°C... 60 je silenost, ale 40 musi bejt v pohode.
Zas na druhou stranu - je v tom skoro 10l oleje, i na dalnici nejde moc pres 100°C... 60 je silenost, ale 40 musi bejt v pohode.
-> StepaNoFUN: No ja asi tusim, proc to nejede... neni komprese, protoze oil se meni po 60 000 km 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak se chcankama to už bude 2.0 E6... Tak to netuším, proč to nejede.
Jako 2.2 E5 (bez chcanek) fakt nejede. To bylo na plánování předjíždění v kalendáři. A papírově to mělo taky 96kW
Jako 2.2 E5 (bez chcanek) fakt nejede. To bylo na plánování předjíždění v kalendáři. A papírově to mělo taky 96kW
-> StepaNoFUN: Tyjo, mám v tom hokej... Už jsme to řešili mám dojem... Starý i nový auta máme se chcankama 96 kW 6q.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A není ten starej náhodou ještě 2,2 E5?
-> StepaNoFUN: Hele dneska jsem jel obě cesty s prázdnym autem (jen regály plechový) a ráno jako bych jel na Moravu Superbem a odpoledne domů feldou




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to že moje "nemá tlumiče" (vzadu) jsem si zvyknul. Jsou tam ze Sporta. Ale na ty 3t a na měchách je to prostě furt málo. Ale otravovat Jindru aby mi na to udělal tlumiče se mi nechce.
Teď jsem jezdil s prázdným (6míst) co má 200tis a nepociťuju že by to jelo extra jinak...
Teď jsem jezdil s prázdným (6míst) co má 200tis a nepociťuju že by to jelo extra jinak...
Tak dneska jsem vezl kolegovi toho novýho transita a zpět do Prahy jsem stahoval starýho, kterej má najeto 207 000 km. To byl rozdíl jak kráva, to bych fakt nečekal
Ujel jsem 10 metrů, přejel jsem retardér na silnici a to auto se na něm tak 5x zhouplo
Jsem myslel, že si kolega nechal doma tlumiče
Výkon nižší, kde nový auto jelo do kopce na 6. kvalt, tam starej kolikrát musel jet na 5. Alespoň má vyměněný všechny 4 vstřiky v záruce... Už bude stačit vyměnit jen čerpadlo, turbo, DPF, SCR... :-D







-> Jirik_Tuňák1983: Hele ty vstriky se vědi. Na některý byla dokonce svolávačka. Já jsem po dnešku ve stádiu 2/2. Ještě maj ty 2 cca 60tis, aby odešly. Dokud je to na záruku a vynadám si jim, že to je na maximálně den, tak to sice sere, ale dá se to zkousnout. Jako stát to tam kvůli tomu třeba 3-4 dny, tak by mě jeblo. To se stalo jednou - kvůli tý hlavě. To bylo 14 dní...
-> StepaNoFUN 22.01.22 08:51:00: To je hroznej sypák. To je jak kolegovo Mondeo.