Co jste dnes udělali...

prohledat
123864 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 06.12.2007 do 31.12.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
01:45:07
04.11.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mil@n 03.11.24 22:02:13: Hlavne musis rikat, ze ceska republika neexistuje a vytiskni si obcanku CSFR 3
22:32:12
03.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Mil@n 03.11.24 22:02:13: Ani nejsou popraskaný, jako ty dnešní po klidně i po šesti sedmi letech. 1
22:12:11
03.11.2024
saskyn2
-> Mil@n: na některých bylo ještě závod Rudý Říjen nositel vyznamenání Klementa Gottwalda3 3 3
22:02:13
03.11.2024
Mil@n
Jezdím jen za sucha a kdyby mě zastavili tak at se pobaví3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Mil@n vložen 03.11.2024 22:02:13
22:00:02
03.11.2024
Mil@n
21:59:01
03.11.2024
Mil@n
Já dnes nasadil zimní sadu
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Mil@n vložen 03.11.2024 21:59:01
21:46:16
03.11.2024
Jozka
-> Spz: Vida - sice už jsem skoro v režimu zimního spánku, ale po lepeným skle aktuálně tak trochu pátrám..4
20:09:12
03.11.2024
Spz
-> Jozka 03.11.24 19:40:18: Jezdím do Plzně nebo i do Varů 1 1
19:40:18
03.11.2024
Jozka
-> Spz: Ani se nebudu ptát, jestli lepený nebo kalený - jseš moc daleko..8
19:14:43
03.11.2024
Spz
-> Bukaj: Díky za upřesnění, myslel jsem si, že to bude asi na tu stovku.

To jsou takové ty objevené zapomenuté zásoby 1
18:46:21
03.11.2024
Bukaj
-> Spz: Jak píše Jirka -> saskyn2: Nejspíš přední na MB/kilo...
17:21:23
03.11.2024
saskyn2
-> Spz: tvarově vypadá jako přední na 1000/100
17:01:25
03.11.2024
Spz
Chlapi, dneska jsem dělal pořádky a válí se mi tu sklo viz foto. Dokáže někdo, prosím, identifikovat, z jaké je Škodovky? Délka 105 cm.



Díky!
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Spz vložen 03.11.2024 17:01:25
07:24:39
03.11.2024
Bery
07:22:55
03.11.2024
Bery
ne škodovka, ale po měsíci útrap a večerních pucovani s čelovkou připraveno na prodej - kdyby někdo měl zájem...
22:50:09
02.11.2024
Jozka
-> Bukaj 02.11.24 12:32:58: Víceméně jo - při vnějším provozním stavu. U toho černýho MB se těch nul nebojej.. takže vlastně ve smyslu -> SO545 02.11.24 12:35:59: ..

Si pamatuju, jak jsem byl s tehdy ještě pravidelně udržovanou tatíkovou 120L na STK - a když táta viděl v protokolu ty lehký koroze apod., tak byl docela nasranej a taky je chtěl vidět (žádný tam nebyly, prostě jsme dostali naděleno dle stáří, aby to "nevypadalo divně")..
15:57:56
02.11.2024
minno
-> Bukaj 02.11.24 12:37:02: Keď ťa tak pozorujem, tak mám normálne chuť si zas nejakú škodovku - sériovku kúpiť3
15:54:54
02.11.2024
COL
-> Bukaj 02.11.24 12:37:02: Paráda. Hele, nepletes si někdy ta auta? Všechno červený :D
15:11:05
02.11.2024
Tomaso435
-> StepaNoFUN 02.11.24 12:36:32: mě ale ten zadní ostřikovač fakt u ničeho nefunguje:-D. Ale taky to bejvá opravdu jediná závada v protokolu.
12:53:21
02.11.2024
Bukaj
12:52:07
02.11.2024
Bukaj
A dneska na stopětku nastrojil zadní čelo a nárazníky - už to vypadá skoro jako auto (kromě toho, že chybí zadní náprava a část interiéru...)3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bukaj vložen 02.11.2024 12:52:07
12:49:02
02.11.2024
Bukaj
-> SO545 02.11.24 12:35:59: Fakt je to technik od technika...

-> StepaNoFUN 02.11.24 12:36:32: No, není to úplně pravda - sice spousta závad, které dříve byly "A" (lehké) se po novu propadlo do kategorií "B" a nebo dokonce "C" (třeba dříve běžná Ačková závada "motor/převodovka - těsnost") a taky je větší buzerace STK ze strany úřadů, ale furt je to o technikovi.

Třeba tenhle protokol -> Bukaj 18.10.24 13:11:04: je k vozu, který navenek opravdu nepůsobí moc vábně, leštěnka už to dávno není, ale mechanicky je na něm vše v pořádku. Na poslední TK (na stejné STK, jen s jiným technikem) bylo v protokolu asi 5 lehkých závad - a to auto vypadalo o poznání lépe, než dnes...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bukaj vložen 02.11.2024 12:49:02
12:37:02
02.11.2024
Bukaj
Jinak v týdnu jsem pokročil se stopětkou - původní převodovka s motorem v autě...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bukaj vložen 02.11.2024 12:37:02
12:36:32
02.11.2024
StepaNoFUN
-> Bukaj: Ono to s těma lehkejma závadama od letoška už není tak horký... Například půlce aut nefunguje zadní ostřikovač, protože není moc co jinýho tam psát a protokoly s nulama jsou podezřelý a musej bejt dobře dokumentovaný.
12:35:59
02.11.2024
SO545
-> Bukaj 02.11.24 12:32:58: bud to ma v pecku....alebo ide podla r.v .... mna tak jeden vytocil ked som dostal zapis korozia podvozku. Tak som ho poprosil ze ju chcem vidiet....ze to k tomu roku patri a hotovo. Co uz.
12:32:58
02.11.2024
Bukaj
-> Jozka: 157

Taky máš tu zkušenost, že na některých STK/u některých techniků je na protokolu buď samá nula nebo naopak výčet lehkých závad, že pomalu ani A4 nestačí? 3
00:13:27
28.10.2024
Jozka
Jsem se úplně zapomněl pochlubit..5
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Jozka vložen 28.10.2024 00:13:27
08:01:36
22.10.2024
Petrson
-> Bukaj 22.10.24 06:31:17: jinýma slovama vlastně vlastnost a dál neřešit1
06:31:17
22.10.2024
Bukaj
-> Petrson 21.10.24 19:32:19: Zvykneš si...1

Pak z nějakého důvodu vyměníš unašeč, buben, nebo pakny a budeš si zase muset zvyknout na úplně jiný projev...3
06:26:44
22.10.2024
Bukaj
-> Kilián 21.10.24 09:13:49: Na "špinavou práci" Volvo jinak některou z mých dalších stotřicítek (letos se to hezky sešlo, že aktuálně mají všechny 3 mé pojízdné škodovky technickou)4
19:32:19
21.10.2024
Petrson
-> Bukaj 19.10.24 19:28:50: no mě je zas divný, že při normálním brzdění úplně v pohodě. Pak na to parkrta hamstnu a už zadní pravý začíná cukat/vibrovat. Přijedu dom sundám kolo, buben a znova nasadim jedu project normálním brzděním zas v pohodě. Nic na tom neudělám.
15:07:09
21.10.2024
minno
-> palinator 21.10.24 10:56:42: No, ono všetky tieto moderné fičúrky sú dobré akurát vtedy, keď to funguje, za ideálnych podmienok atď...
12:40:49
21.10.2024
palinator
-> David29:

Tak já už jsem měl tendenci hledat startér a propojit kontakty šroubovákem 3
11:13:39
21.10.2024
David29
-> palinator: Nj, moderní technologie nám usnadňují život no 3 Pak tu i čteš, jak je to super a ničemu to nevadí 3



Kdyby aspon existovala zadní vrátka, jak to v případě potřeby vypnout nebo obejít... Něco jako třeba v případě elekricky ovládaného kufru u sedana schovaná dírka pro klíč...
10:56:42
21.10.2024
palinator
-> David29 18.10.24 20:47:48:

S touhle čurákovinou jsem si vloni v zimě u Foržotva užil. A musel jsem se omlouvat mladý, že jsem na ní spustil...

To debilní startování přes relátko v reálu fungovalo tak, že to párkrát zatočilo, za 2 vteřiny bouchnul jeden válec, start se vypl a motor nechyt. A takhle furt dokola do vybití baterky. Myslel jsem že to auto roztřískám.
10:52:39
21.10.2024
Bery
-> Jirik_Tuňák1983: no já to ted docela slušně ojebávám, takže asi spím 6-8 hodin...pak dost pracuju pro rodinu a víc bych to nerozváděl:-) zkracuju úvazek a čekám co z toho zbyde...
10:46:05
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bery 21.10.24 10:38:55: Ne, ale registroval jsem se tam v době, kdy to ještě plnilo primární účel. I přes jistou strohost to byla profesní síť, nikoliv vylejvárna ekologů, životních koučů, různých freeexistencí, apod. V té záplavě aktuálních článků a příspěvků je jen hrstka něčeho uchopitelného. Zrovna když se hlásíš ty. Řekni mi, kdy naposledy jsi mohl naplnit životní radu 8-8-8. 3 Měl bys 8 hodin spát, 8 hodin pracovat a do zbytku narvat komplet zbytek života.

Když jsem té náně napsal, jak do tohoto modelu chce napasovat kromě zaměstnání mého i manželky, péči o dvě malé děti, kroužky, školu, psa, péči o dům a zahradu, nákupy, dopravu atd., víš co mi napsala?

Pokud mne můj život činí šťastným, není potřeba nic pasovat. 3
upraveno 2x, naposled 21.10.2024 10:53:46
10:38:55
21.10.2024
Bery
-> Jirik_Tuňák1983: a to máte jako povinný pracovní pomocník? Já jsem řekl ze to používat nebudu, mám telefon, mail. a žijem dál;-)
09:40:03
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 21.10.24 09:19:13: No, měl jsem to za čistě profesní síť, ale už tam kolují fotky jídel, sběr odpadu. Teď tam psal v pátek někdo, že jemu a manželce zemřel nenarozený syn. Chápu, je to smutné, nečetlo se mi to dobře a asi to i udeřilo na to správné místo, ale kde končí a začíná ta nejhlubší hranice soukromí? To je fakt normální se takto veřejně otevřít? Jak psal níže kolega, je to mišmaš úplně všeho.
09:19:13
21.10.2024
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Bohužel doba se posunula tím směrem, že vytvářet hodnoty není IN a nemehlo píšící sračky po soc. sítích si kolikrát vydělá desetinásobky oproti reálné práci.
09:13:49
21.10.2024
Kilián
-> Bukaj 18.10.24 13:11:04: a co jsi používal jako daily car? Volvo?
09:07:38
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 21.10.24 09:04:24: Plus si říkám, jestli tam jsou ještě nějací normální pracující v té záplavě cvičitelů, životních koučů atd.
09:04:24
21.10.2024
11mAjA11
Mám stejný pocit, hromada věcí, začíná to být mišmaš na téma ekologie, elektrodebility atp. ..
08:16:34
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
Nevím, jestli se mi to jen nezdá, ale nepřevrací se LinkedIn v nějakou podivnou sociální síť? Denně záplava článků a příspěvků, které s původním určením sítě souvisí okrajově (individuální). Nezřídka od takových pozic nepozic (můj názor). Hlavně si říkáme, kolik života na těch sítích musí ti pisatelé strávit. To je hromada příspěvků denně. Pokud ne příspěvek, tak minimálně reakce, z čehož plynuje, že to musí všechno číst. Moc mi nesedí používání těch "hustých" termínů a počeštěných anglikanismů.
upraveno 1x, naposled 21.10.2024 08:18:27
22:15:17
20.10.2024
K.D.B.
-> Bukaj 15.10.24 10:12:23:

G13 není špatně, ale nemusí být to nejlepší. Záleží do čeho jí použiješ. Pro koncern je teď nejlepší G12evo (mísitelná s G12++ a G13) .

Životnost antifrízů na bázi OAT je udávaná většinou 5 let , ale to platí u nových aut moderní konstrukce. Počítá s velkou těsností pracovních prostor, jinak to velmi sníží účinnost aditiv. A při už poškozených ( zaoxidovaných) plochách chlazení se aditiva taky rychle vyčerpají.

Proto do starých (do roku 2000-05) motorů je lepší použít klasickou ( a kvalitní) G11 (G48) která není na OAT bázi - pokud tam výrobce nepředepisoval něco extra.

Za tímhle šaškováním s mnoha verzemi antifrízů je snaha koncernu o ekologii.

Osobně používám jeden z antifrízů pro nákladní dopravu, kde se tak na "ekologii" nehraje, ale řeší se funkčnost.
19:47:18
19.10.2024
COL
-> Bukaj: Někdy docela dlouho. Někdy vůbec. Chce to asi nedupat na brzdu, když se kola netoci.



Tohle je složeny z jetejch nehazejicich dílů, buben ještě se slepici. Jen jsem to pak pohladil na soustruhu. Na bílým mi hučí ložiska, tak prehodim ZN výměnou metodou a je lepší začít něčím, co je alespoň v počátku ok.



Jinak jsem si všimnul jevu, který na autě snadno unikne, a to je vůle v osazení bubnu na unaseci. To vygeneruje hazivost i dobrého bubnu hned při montáži. Vyřadil jsem takto dva kusy - překvapivě unasecu. Bubny, co jsem měl v ruce, včetně BDC, se zdaly ok.
upraveno 1x, naposled 19.10.2024 19:48:17
19:28:50
19.10.2024
Bukaj
-> COL: Hm, a jak dlouho myslíš, že to vydrží? 3

Já už to u vlečky s bubny vzdal...

...i když včera jsem byl na STK pochválen za brzdy u 130LPG - předek 100% souměrnost a zadek jedna strana perfektní, druhá drobná házivost, takže to ukazovalo nesouměrnost 0-8%

Ale tohle auto má nejmíň kopající bubny ze všech vlečkových aut, co jsem kdy měl.

Za jízdy je vibrace cítit jen při velmi prudkém brzdění ve vysokých rychlostech (nad 100 km/hod).
18:51:25
19.10.2024
COL
Vygeneroval jeden nehazejici set.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od COL vložen 19.10.2024 18:51:25
18:47:35
19.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 19.10.24 09:56:40: Stejně to měl už před sto lety i Mercedes, Fiat, Saab s těmi elektronickými klíči.

Hrozně se mi na tom vždycky líbilo, jak jsem strčil např. u Cromaňonce klíč do spínačky a automaticky to odemklo volant. Jinak jsem ho tudlenc potkal a pořád jezdí.
Extreme Tyres