Co jste dnes udělali...

prohledat
123837 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 06.12.2007 do 25.12.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
00:13:27
28.10.2024
Jozka
Jsem se úplně zapomněl pochlubit..5
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Jozka vložen 28.10.2024 00:13:27
08:01:36
22.10.2024
Petrson
-> Bukaj 22.10.24 06:31:17: jinýma slovama vlastně vlastnost a dál neřešit1
06:31:17
22.10.2024
Bukaj
-> Petrson 21.10.24 19:32:19: Zvykneš si...1

Pak z nějakého důvodu vyměníš unašeč, buben, nebo pakny a budeš si zase muset zvyknout na úplně jiný projev...3
06:26:44
22.10.2024
Bukaj
-> Kilián 21.10.24 09:13:49: Na "špinavou práci" Volvo jinak některou z mých dalších stotřicítek (letos se to hezky sešlo, že aktuálně mají všechny 3 mé pojízdné škodovky technickou)4
19:32:19
21.10.2024
Petrson
-> Bukaj 19.10.24 19:28:50: no mě je zas divný, že při normálním brzdění úplně v pohodě. Pak na to parkrta hamstnu a už zadní pravý začíná cukat/vibrovat. Přijedu dom sundám kolo, buben a znova nasadim jedu project normálním brzděním zas v pohodě. Nic na tom neudělám.
15:07:09
21.10.2024
minno
-> palinator 21.10.24 10:56:42: No, ono všetky tieto moderné fičúrky sú dobré akurát vtedy, keď to funguje, za ideálnych podmienok atď...
12:40:49
21.10.2024
palinator
-> David29:

Tak já už jsem měl tendenci hledat startér a propojit kontakty šroubovákem 3
11:13:39
21.10.2024
David29
-> palinator: Nj, moderní technologie nám usnadňují život no 3 Pak tu i čteš, jak je to super a ničemu to nevadí 3



Kdyby aspon existovala zadní vrátka, jak to v případě potřeby vypnout nebo obejít... Něco jako třeba v případě elekricky ovládaného kufru u sedana schovaná dírka pro klíč...
10:56:42
21.10.2024
palinator
-> David29 18.10.24 20:47:48:

S touhle čurákovinou jsem si vloni v zimě u Foržotva užil. A musel jsem se omlouvat mladý, že jsem na ní spustil...

To debilní startování přes relátko v reálu fungovalo tak, že to párkrát zatočilo, za 2 vteřiny bouchnul jeden válec, start se vypl a motor nechyt. A takhle furt dokola do vybití baterky. Myslel jsem že to auto roztřískám.
10:52:39
21.10.2024
Bery
-> Jirik_Tuňák1983: no já to ted docela slušně ojebávám, takže asi spím 6-8 hodin...pak dost pracuju pro rodinu a víc bych to nerozváděl:-) zkracuju úvazek a čekám co z toho zbyde...
10:46:05
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bery 21.10.24 10:38:55: Ne, ale registroval jsem se tam v době, kdy to ještě plnilo primární účel. I přes jistou strohost to byla profesní síť, nikoliv vylejvárna ekologů, životních koučů, různých freeexistencí, apod. V té záplavě aktuálních článků a příspěvků je jen hrstka něčeho uchopitelného. Zrovna když se hlásíš ty. Řekni mi, kdy naposledy jsi mohl naplnit životní radu 8-8-8. 3 Měl bys 8 hodin spát, 8 hodin pracovat a do zbytku narvat komplet zbytek života.

Když jsem té náně napsal, jak do tohoto modelu chce napasovat kromě zaměstnání mého i manželky, péči o dvě malé děti, kroužky, školu, psa, péči o dům a zahradu, nákupy, dopravu atd., víš co mi napsala?

Pokud mne můj život činí šťastným, není potřeba nic pasovat. 3
upraveno 2x, naposled 21.10.2024 10:53:46
10:38:55
21.10.2024
Bery
-> Jirik_Tuňák1983: a to máte jako povinný pracovní pomocník? Já jsem řekl ze to používat nebudu, mám telefon, mail. a žijem dál;-)
09:40:03
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 21.10.24 09:19:13: No, měl jsem to za čistě profesní síť, ale už tam kolují fotky jídel, sběr odpadu. Teď tam psal v pátek někdo, že jemu a manželce zemřel nenarozený syn. Chápu, je to smutné, nečetlo se mi to dobře a asi to i udeřilo na to správné místo, ale kde končí a začíná ta nejhlubší hranice soukromí? To je fakt normální se takto veřejně otevřít? Jak psal níže kolega, je to mišmaš úplně všeho.
09:19:13
21.10.2024
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Bohužel doba se posunula tím směrem, že vytvářet hodnoty není IN a nemehlo píšící sračky po soc. sítích si kolikrát vydělá desetinásobky oproti reálné práci.
09:13:49
21.10.2024
Kilián
-> Bukaj 18.10.24 13:11:04: a co jsi používal jako daily car? Volvo?
09:07:38
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 21.10.24 09:04:24: Plus si říkám, jestli tam jsou ještě nějací normální pracující v té záplavě cvičitelů, životních koučů atd.
09:04:24
21.10.2024
11mAjA11
Mám stejný pocit, hromada věcí, začíná to být mišmaš na téma ekologie, elektrodebility atp. ..
08:16:34
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
Nevím, jestli se mi to jen nezdá, ale nepřevrací se LinkedIn v nějakou podivnou sociální síť? Denně záplava článků a příspěvků, které s původním určením sítě souvisí okrajově (individuální). Nezřídka od takových pozic nepozic (můj názor). Hlavně si říkáme, kolik života na těch sítích musí ti pisatelé strávit. To je hromada příspěvků denně. Pokud ne příspěvek, tak minimálně reakce, z čehož plynuje, že to musí všechno číst. Moc mi nesedí používání těch "hustých" termínů a počeštěných anglikanismů.
upraveno 1x, naposled 21.10.2024 08:18:27
22:15:17
20.10.2024
K.D.B.
-> Bukaj 15.10.24 10:12:23:

G13 není špatně, ale nemusí být to nejlepší. Záleží do čeho jí použiješ. Pro koncern je teď nejlepší G12evo (mísitelná s G12++ a G13) .

Životnost antifrízů na bázi OAT je udávaná většinou 5 let , ale to platí u nových aut moderní konstrukce. Počítá s velkou těsností pracovních prostor, jinak to velmi sníží účinnost aditiv. A při už poškozených ( zaoxidovaných) plochách chlazení se aditiva taky rychle vyčerpají.

Proto do starých (do roku 2000-05) motorů je lepší použít klasickou ( a kvalitní) G11 (G48) která není na OAT bázi - pokud tam výrobce nepředepisoval něco extra.

Za tímhle šaškováním s mnoha verzemi antifrízů je snaha koncernu o ekologii.

Osobně používám jeden z antifrízů pro nákladní dopravu, kde se tak na "ekologii" nehraje, ale řeší se funkčnost.
19:47:18
19.10.2024
COL
-> Bukaj: Někdy docela dlouho. Někdy vůbec. Chce to asi nedupat na brzdu, když se kola netoci.



Tohle je složeny z jetejch nehazejicich dílů, buben ještě se slepici. Jen jsem to pak pohladil na soustruhu. Na bílým mi hučí ložiska, tak prehodim ZN výměnou metodou a je lepší začít něčím, co je alespoň v počátku ok.



Jinak jsem si všimnul jevu, který na autě snadno unikne, a to je vůle v osazení bubnu na unaseci. To vygeneruje hazivost i dobrého bubnu hned při montáži. Vyřadil jsem takto dva kusy - překvapivě unasecu. Bubny, co jsem měl v ruce, včetně BDC, se zdaly ok.
upraveno 1x, naposled 19.10.2024 19:48:17
19:28:50
19.10.2024
Bukaj
-> COL: Hm, a jak dlouho myslíš, že to vydrží? 3

Já už to u vlečky s bubny vzdal...

...i když včera jsem byl na STK pochválen za brzdy u 130LPG - předek 100% souměrnost a zadek jedna strana perfektní, druhá drobná házivost, takže to ukazovalo nesouměrnost 0-8%

Ale tohle auto má nejmíň kopající bubny ze všech vlečkových aut, co jsem kdy měl.

Za jízdy je vibrace cítit jen při velmi prudkém brzdění ve vysokých rychlostech (nad 100 km/hod).
18:51:25
19.10.2024
COL
Vygeneroval jeden nehazejici set.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od COL vložen 19.10.2024 18:51:25
18:47:35
19.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 19.10.24 09:56:40: Stejně to měl už před sto lety i Mercedes, Fiat, Saab s těmi elektronickými klíči.

Hrozně se mi na tom vždycky líbilo, jak jsem strčil např. u Cromaňonce klíč do spínačky a automaticky to odemklo volant. Jinak jsem ho tudlenc potkal a pořád jezdí.
10:52:08
19.10.2024
Spz
-> Milan 136 19.10.24 09:52:35: Shnilá není, jen se ty plasty ženě líbí 1 1
09:56:40
19.10.2024
Milan 136
U koncernu se muselo tlačítko držet na začátku, třeba u Superba 2.

U novějších stačí máčknout a startuje to přes relé samo.

Stejně funguje klasická spínačka. Jen se cvakne klíčem a startuje to pak samo. Asi těch 20 s když nechytne, jak psal saskyn. Ale neměřil jsem to.
09:52:35
19.10.2024
Milan 136
-> Spz 18.10.24 21:57:38: Zahoď to a vyvař to.
07:30:08
19.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 18.10.24 22:31:08: U tohoto vozu jsou dvě varianty. Benzínovou základní motorizaci musíš držet, naftový motor funguje stejně jako píše Jirka.
22:34:26
18.10.2024
StepaNoFUN
-> Bukaj 18.10.24 22:31:08: Ja mam zase klicek, kde startovani je jako tlacitkem. Proste tomu das impuls a startuje si to jak potrebuje dlouho, dokud nechytne.

Pokud nechytne, tak odhaduju 15sec. Potom mohu startovat (samozrejme po vypnuti a zapnuti zapalovani) hned zase znovu.
22:31:08
18.10.2024
Bukaj
-> David29 18.10.24 20:47:48: Už nevím, co to bylo za vůz, ale myslel jsem, že se stačí čudlíku dotknout a nastartuje to samo. Ale omyl - jenom to štěklo a nic - bylo to jako s klíčkem - držíš čudl, dokud to nechytne...

Jo, už vím - byl to sousedův Fiat Freemont (couval jsem mu s karavanem do zahrady).
21:57:38
18.10.2024
Spz
Chlapi, má někdo prosím zkušenost s plastovýma lemama a prahama na Octavia 2 před face? Které sedí bez úprav, jaký výrobce a tak? Díky!1

Dnes jsem koupil a nasazoval lemy, ale prahy jaksi nesedí.
upraveno 1x, naposled 18.10.2024 21:58:49
21:18:53
18.10.2024
saskyn2
-> David29: Ale teda jak to funguje mimo koncern teda netuším
21:17:43
18.10.2024
saskyn2
-> David29: Startuje to tak dlouho dokud to nechytí, resp. je tam nastavený nějaký docela dlouhý maximální interval, tuším 20s nebo něco takovýho.
21:08:41
18.10.2024
David29
-> saskyn2: No jasný, to tuším..

A jak je to u těch co mají kde stačí chvilku dotknout a zbytek jede přes relatko? 3



Tohle řešení mám v mixu a rád bych věděl, co mě čeká (pokud nedostanu zavčasu zase nový)
20:52:39
18.10.2024
saskyn2
-> David29: úplně stejně jako mají všechny novější klickovy startování kde stačí chvilku dotknout a zbytek jede přes relatko
20:47:48
18.10.2024
David29
Trochu se vrátím ke nedávné debatě ohledně moderních vyfikundací... Zajímalo by mě, jak jsou řešené dlouhé starty a opakovaný start u tlačítka?



S klíčkem jde natvrdo točit dokud to nechytne, opakovaný starty nejsou problém... Jak to je u tlačítka?
18:55:10
18.10.2024
Jakub M.
-> Bukaj:

Ano, Horoměřice zatím vždycky dobrý i se staršími vozy .. sme i STK.
15:25:31
18.10.2024
Bukaj
-> minno 18.10.24 15:22:45: No, ten "zánovní vůz" už vypadá dost vrakoidně. Ale technika dostává postupně péči - v březnu GO přední nápravy, oprava zadní nápravy právě v procesu...

...pak už jen motor, převodovka a kastle a vůz bude jako nový 3
15:22:45
18.10.2024
minno
-> Bukaj: Zánovný voz s 11 tkm na tacho ani nemohol dopadnúť inak1
13:11:04
18.10.2024
Bukaj
Tak 130LPG je po téměř roce (od zimy auto stálo na špalkách) zpět ve hře5
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bukaj vložen 18.10.2024 13:11:04
09:23:53
18.10.2024
Borderer
-> saskyn2: Tohle mne taky napadlo, ale na druhou stranu kdybys měl dělat takovej sklad/archiv, tak to dá tolik práce, že se ti při hodinovce 1 000Kč + vyplatí pracovat. 3 Nehledě na množství místa.
09:06:21
18.10.2024
saskyn2
-> Borderer: Já starý díly taky lidem dávám jestli je chtějí, většina řekne co bych s tím dělal? Já říkám jasný, ale je to vaše a dokud mi neřeknete abych to zlikvidoval tak to zlikvidovat nemůžu. Dokonce i lidem ukazuju použitý filtry. Ale upřímně kdybych je chtěl omrdat, tak si tu udělám sbírku od těch co to nechtěj a budu to nabízet pořád dokola3 Ono většina lidí nepozná vodítko od ojnice, natož vačku z PD od CR4
upraveno 1x, naposled 18.10.2024 09:19:59
08:48:56
18.10.2024
Borderer
-> saskyn2: Tohle je fakt na povzdech. 3 A vlastně se taky divím slepé důvěře majitelů, když vysolí do nějakýho sráče (nebo aspoň PD mám spojený jako nástupce rotačky, předchůdce common railu) bez požadavku na nějakou základní hmatatelnou kontrolu provedených prací. Vždy, když sem něco nechával na Volvu dělat, tak sem dostal starý díly vyskládáno do poslední matky nebo gumičky s dotazem, jestli to chci, tak mi to nahážou do kufru.... nebo když sem nechával dělat hlavy, dostal sem do pytlíku starý vodítka, gufera i ventily....bral sem to tak nějak jako standart.
20:42:49
17.10.2024
Bukaj
Tak předvčírem jsem konečně (po půl roce) postavil 130LPG na všechna 4 kola (od zimy byla furt rozebraná - nejdřív v dubnu generálka přední nápravy a pak jsem rozvrtal zadní, ale zasekl jsem se na utrhaných šroubech v šikmém ramenu, pak nebyl čas a nálada to řešit, v květnu propadla technická a teď v sobotu na burze jsem konečně koupil ten závitník, na kterém mi to celé stálo... 3

Dnes revize LPG bez problému, ale nikde mne nevzali na emise.8

Nejdřív jsem byl na SME, která má na netu psáno, že dělá LPG, ale když technik viděl škodovku, tak mi řekl, že mne nevezme, že tyhle starý auta nedělá, že mu to zasere filtry na měřicím přístroji a pak to musí čistit a že mu to za to nestojí... 9

...přitom 130LPG vůbec nežere olej a nehulí - zajímalo by mne, jestli posílá do háje i starší nafťáky, ze kterejch padají brikety...7

Pak jsem jel na jinou SME a tam mi tvrdili, že dělají jenom tovární LPG a že se u nich objednává a nejbližší termín v půlce listopadu 3

...a jako třešnička na dortu mi doporučili tu SME, kde mne předtím technik poslal do háje... 3



Zítra jedu do Horoměřic, tam jsem nikdy neměl problém, že by nevzali auto na LPG...
11:15:00
17.10.2024
Petrson
-> saskyn2 17.10.24 10:32:27: no tenhle rok najeto 500km3
10:32:27
17.10.2024
saskyn2
-> Petrson: Hele osobně bych to spíš vyměnil, ale záleží kolik s tím jezdíš, pokud to víc stojí než jezdí, tak bych z toho nedělal drama.
09:06:07
17.10.2024
Petrson
-> saskyn2: když je debata o G13. Mám ji necelych 6let ve škodovce (136) mám se obávat? Nebo co nejdřív vyměnit s proplachem? A co místo ní?
19:30:54
16.10.2024
Syny
17:48:22
16.10.2024
SO545
-> StepaNoFUN 15.10.24 22:02:30: JA SOM POCUL LEPSIU ROZPRAVKU.

Len je smutne ...ale aj usmevne ze je to realita.



Manik u kolegu vo vedlajsej firme prisiel pytat navysenie platu.

Je to trosku tupelo ale ak ma dozor maka.....



Tak mu sef hovori ...OK , nakresli pravy uhol.... nic.....

Nieco jednoduchsie....vymen kotuc vo flexe...



Manik....OK tak nemusim mat vyssi plat.3
10:44:01
16.10.2024
Spz
-> Jirik_Tuňák1983 16.10.24 07:37:33: To je nové inovativní řešení 1
10:04:32
16.10.2024
Jarda/felda
-> saskyn2 16.10.24 00:53:57: nemůže 4 technickou jim hlásí systém podle spz a to řešit musí 4 světla nemusí vidět 1
Extreme Tyres