Co jste dnes udělali...

prohledat
123864 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 06.12.2007 do 31.12.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
07:44:55
14.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny: Než dešťový senzor, bych se už asi neobešel bez Webasta. Mám druhý auto s nezávislým topením a je to k nezaplacení. U smradláka zvláště.
07:44:32
14.10.2024
vhml
-> saskyn2 13.10.24 15:11:30: předloni mi místní morgoši dělali fasádu na stodole a taky to bylo od metrů minimálně za 1000 na hodinu 8

Na druhou stranu už jsem o tom mluvil kolik let, že by se to někdy mělo udělat. Dělali fasádu u souseda, tak jsem je oslovil - jasně šéfe, dorazíme to a pozejtří jsme u vás dokud tu máme všechno navozeno. A od vyslovení myšlenky bylo za tejden hotovo. Z toho jsem 4 dni byl na dovolený, tak dostali ještě za úkol krmit psa 3
07:41:23
14.10.2024
vhml
-> Syny 13.10.24 23:19:47: hele zrovna startovani mi taky sere. Musim kolem auta projit pres celej dvur otevrit vrata. To je třeba minuta. Mezitim už to mohlo zavlažovat motor a rozehřávat sedačky.
05:55:54
14.10.2024
David29
-> Syny: Třeba to že jsem venku, jdu k autu a říkám si "ju, hele mohl bych si umejt okno"



Vadí to tomu, že je to prostě zbytečná kravina a musím kvůli startu zbytečně lézt do auta - a třeba v zimě si dvakrát oklepávat boty a sedat na studenou sedačku.

V kombinaci kdy stojím v řadě aut a vedle mě stojí blízko auto a musím se tam teda nasoukat, to je taky fakt "bezva"



Jsem fakt rád, že ani u jednoho auta (Saab 2003, Mix 2022) nemusím při startu dělat takový kraviny - prostě otočím klíčkem a startuju
04:23:43
14.10.2024
11mAjA11
-> Syny: obecně platí km nebo časový interval - co nastane dříve. Čili budou li Km tak to bude jako prohlídka. Stačí komunikovat s daným servisem. Běžně jsou auta co mají olej 5-6x ročně...
23:19:47
13.10.2024
Syny
-> David29 13.10.24 21:28:58: A co to vypnout, nez pujdes na okno s kostetem? 3



A ze by auto nespustilo starter s kvaltem (manual), to si tedy nejsem jistej. Je pravda, ze jsem to nikdy nezkousel (a vedome asi ani nebudu 3 ). Nicmene cemu tak strasne vadi to startovani se spojkou?



-> minno 13.10.24 22:14:47: Citlivost jde myslim nejak ladit i pres diagnostiku. Me to na Golfu fungovalo dobre - tedy kdyz se auto zrovna nerozhodlo stavkovat, ze z neznameho duvodu ten destak nesel vubec (to se stavalo jednou za cas nevim proc a ani chybu to nevyhodilo, po vypnuti a zapnuti klicku zas ok). A ted u Leona to dle me funguje jeste lip a vic jak bych chtel.
22:37:32
13.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> minno 13.10.24 22:14:47: U každého auta nám to reaguje na stejný typ deště jinak. 3 Citlivost v pořádku, spíná to kdy má, tedy ne, že by to nezareagovalo, ale při mrholení, kdy jedno auto stírá tak akorát, ležérně, ale vyhovujícím způsobem, druhé rozběhne stěrače takovou rychlostí, že by tě to hodilo na bok. 3
22:14:47
13.10.2024
minno
-> Syny 13.10.24 20:55:51: No neviem. Asi potom niekde robím chybu, ale mne ten dažďový senzor funguje všelijako, len nie dobre. Za jednej situácie stierače behajú aj na skoro suchom skle, inokedy je sklo mokré, že už skoro nevidím a nespustia sa. A tak sa len stále snažím doladiť citlivosť tým maličkým prepínačom. A už keď sa zdá, že to chodí uspokojivo, tak ma ošpliecha auto a ono to nezareaguje. A ja chaosím, lebo potrebujem pohotovo zotrieť okno, lenže to zas musím laborovať s páčkou a mám z toho nervy. Skrátka spína to úplne inak, akoby som si ja predstavoval a očakával.
22:11:45
13.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 13.10.24 14:50:37: Exkluzivní analýza, moc hezky napsané. 4
22:02:45
13.10.2024
David29
Ještě k té dekekci překážky - v zemích třetího světa se takhle auto používá asi i častějc než si myslíme :-)

Nebo ono stačí, že budu chtít strčit čumák do křoví a třeba tím vyřešit auto po nehodě co zasahuje do kolejí nebo něco takového.. A auto řekne NE, umři :-)



Jako třeba mixa strkám do křoví úplně běžně když někam manévruju nebo najíždím těsně ke zdi nebo k lampě.. Super, že mě s tím bude otravovat auto a zastavovat mě
upraveno 1x, naposled 13.10.2024 22:04:25
21:28:58
13.10.2024
David29
-> Syny: Ano, takže zase koště zahodit, vylézt do auta, vypnout to, zase slézt... Hodně to usnadňuje život, bezva.

Nevím, dám tam cyklovač a ten mám celou dobu stejně a nijak na to nehrabu



a) u automatu zařazenej kvalt nehrozí

b) u manuálu auto "ví", že tam máš kvalt a nedovolí start pokud tam ten kvalt máš (to měli snad už starý Karosy), nová auta to mají běžně



Hele, auto má sloužit mě (a dle mě) a ne abych já skákal, jak auto chce - ať už pro to mám důvod jakejkoliv. I ta debilita u Saaba mě sere, že se samo vypíná vyhřejvání sedaček nebo to, že vyhřejvání zrcátek mám automaticky s oknem.

Nebo jak bylo to video, kde utočníka nemohl řidič srazit přes tu detekci překážky... Sice to je už extrém a nevím jestli to video nebylo fejk, ale to je přesně ono - něco chci z nějakého důvodu, auto co mi slouží to má udělat a ne si "postavit hlavu". Tyhle neauta a krámy pro dementy at si strčej do zádele
20:55:51
13.10.2024
Syny
-> David29 13.10.24 20:37:14: Že tě vjedou stěrače do koštěte? Tvl, tak si ty stěrače vypnu, ne? 3 A že prší sice vidíš, ale intenzita se mění - tím spíš v provozu, kde na tebe cákaj po různu auta, který jsou různě daleko, jednou předjedš někoho ty, jednou někdo tebe apod. To bych nedělal nic jinýho než přepínal cyklovač nebo si rovnou stíral páčkou sám. Dešťák je jedna z věcí bez který bych auto už nechtěl ani náhodou. Neříkám, že to vždy stírá na 100% správně, ale to z logiky věci nedělá ani klasickej cyklovač. Ale zrovna u aut za poslední desetiletí podle mě ty dešťáky fungujou už velice dobře. Nehledě na to, že to je super kombinace s automatickým svícením.



A co se týče spojky pří startu, to už tady taky bylo mnohokrát řešeno. Je to kvůli nechtěnému nastartování, když máš třeba zařazenej kvalt. Se startovacím tlačítkem tuhle fíčuru momentálně oceňuji ještě víc, protože to blikající tlačítko může dost lákat děcko apod. Samozřejme když nastartovat chceš a máš vyřazeno, tak je ta spojka "navíc", ale...
20:37:14
13.10.2024
David29
Tak tohle mě v bejvalým mixu taky sralo. Typicky se to seplo bud hned, a jak stěrače byly ještě suchý - akorát to všechno rozmazalo.

No a nebo jsem měl příležitost (a čas) umejt okno, vezmu koště... No príma, jak stěrače vjely do koštěte...

Tvl já nevím, tohle je debilita. Že prší snad vidím, tak si ty stěrače zapnu - na to nepotřebuju čidlo tvl



A dneska jsem startoval auto od spolujezdce - nemusím šlapat na spojku nebo brzdu jak dement. Tvl, to bylo nebezpečný - hotovej adrenalin! Málem při tom umřela maminka s kočárkem a dvě koťátka
19:23:18
13.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> minno 13.10.24 19:18:40: Ještě musíš dodělat vypínač ABS. 1
19:18:40
13.10.2024
minno
Vypol automat na stierače na Golfe. Dával som tomu stále šancu, ale nie. Funguje to podľa mňa dosť nahovno a bez logiky. Nepredvídateľne. Znervózňuje ma to. Ostanem radšej u klasického cyklovača.
18:10:58
13.10.2024
Syny
-> 11mAjA11 13.10.24 13:09:48: Když už jsme u toho, tak mám u auta rúzné termíny na olej a "prohlídku". Je nutný na tu prohlídku jezdit, když ale nechci přijít o záruku? Je to podmíněný? Nikdo mi to nebyl schopnej nějak rozumně vysvětlit. Prohlídka je tam každý rok, ale plánuju jezdit na olej co 15tkm, což ale nevychází nastejno s tou prohlídkou, tak abych tam furt nemusel jezdit jako kokot...
15:56:32
13.10.2024
vhml
-> saskyn2 13.10.24 15:12:46: ideal. Do prvniho tejdnu v listopadu jeste mame kazdej vikend závody a pak uz jsem flexibilní.
15:56:28
13.10.2024
vhml
-> saskyn2 13.10.24 15:12:46: ideal. Do prvniho tejdnu v listopadu jeste mame kazdej vikend závody a pak uz jsem flexibilní.
15:12:46
13.10.2024
saskyn2
-> vhml: Jo uděláme, nějak ten druhý týden v listopadu mám ještě volný.
15:11:30
13.10.2024
saskyn2
-> Tomaso435 13.10.24 14:50:37: Jo přesně tak, já bych řekl že hlavní problém je v tom že český zákazník je mimo a je je schopný ti napsat to co tady napsal Borderer „Mne je reálně taky fuk jestli platím za hodinu mechanika 4 nebo 8 stovek“.. když bys mu řekl že reálná cena mechoše začíná u těch nejslušnějších někde nad 1000 a v průměru bude někde kolem 2500 tak se z toho opupínkuje až na prdeli. A jestli si někdo myslí že to je strašná palba, tak ted jsem poptával montáž klimatizace a úplně každej si řekl za práci 10k, z toho asi 2000-2500 dělá materiál, tj borci mají 3-4000/h. To samý ty zedníci jak píšeš, žádný ti dneska neřekne cenu práce za hodinu, ale každý jede od m2 protože kdyby přišlou úkáčko že chce 1500/h, tak se každej zhroutí, ale když řekne 25 za práci za obložení koupelny který má za 2 dny hotový tak ti každý řekne že to je fajn cena3 3
upraveno 2x, naposled 13.10.2024 20:29:52
14:58:30
13.10.2024
vhml
-> saskyn2 13.10.24 13:59:29: rozvody ea288... Zacni mi tam hledat nejakej termin na listopad 4
14:50:37
13.10.2024
Tomaso435
-> Borderer 13.10.24 12:16:24: tohle zkus prosadit u stavebních firem, či jen malých soukromníků.... At ti postaví barak za tech 1.5mil. a né za 6. Zbytek je jen neviditelná marže na materiálu a slevy všeho. Kdybych si radiátory kupoval sám byť přímo od výrobce, byl sem v tom za 140.... Díky hodné paní ve známé firmě jsem to měl prostřednictvím jejich odběru za 38. Tj i když ti pak instalatér dá nákupní fakturu na 140, tak jeho marže kterou nevidíš je 102 000kč za to, ze 5 min prosedí u počítače.

Stejně je to se stavebním materiálem, jsou 2 faktury, jedna reálná kterou ty jako konecnej zákazník nikdy neuvidíš, protože bys někoho zastřelil, a jedna ta, co ti ukáže řemeslník za kolik "nakoupil". Jsou tam rozdíly násobků skutečně zaplacené ceny a ty máš kolikrát pocit že fachman je frajer ze to sehnal o 20% levněji. Hovno jen místo milionu si na tobě za nic trhnul 800. A pak je teprva ta cena za práci.

Dneska je doba taková, že prací si prostě nenakradeš....

Dřív sis řek, blbej zedník maká neumí nic a má taky hovno, dneska to hovno jen vymenil za desetitisíce. A to spousta zedníků jsou jen podavači prken , co za míň jak 500.na hodinu ty prkna fakt podávat nebudou. Atd atd atd.... Tu cenu co ty ve výsledku platíš, je čistej fejk na hranici toho,Co ses schopnej prekousnout a dát to....
13:59:29
13.10.2024
saskyn2
-> Borderer 13.10.24 12:16:24: Jo jako mechanik s tebou souhlasím, je to píčovina, at mě zákazník normálně slušně zaplatí a neřeší se nějaký marže, ten systém je debilní, akorát si pak zákazníci nosí svoje díly, místo aby se jim na féra řeklo co stojí práce...a pak to dopadá tak že práce kde nejsou marže jsou nesmyslně zaplacený tak je nikdo dělat nechce, nebo když si doneseš vlastní díl tak tě každý vyhodí. Přitom proč, dyt je to fajn když to nemusím shánět ani na to držet záruku...

-> Jarda/felda 13.10.24 12:20:52: jo přesně tak to dělám, pane rozvody 11500 a víc neřeším. Pokud si chce přinést svoje díly tak klidně odečtu mojí nákupku dílů a nemám s tím sebemenší problém...

-> 11mAjA11 13.10.24 13:09:48: Ano máš částečně pravdu, ale to se týká záruky ze zákona, při prodloužený záruce to záleží jen a jen na nich. A teda osobně zákazníkům říkám, že když to je v záruce, tak sice si můžou vyměnit olej u mě když chtějí zkrátit interval, ale na ofiko předepsanou výměnu raději jet do autorizáku, že sice záruka jim teda oficiálně nepadne, ale neoficiálně to prostě nestojí za to se s někým pak hádat...
upraveno 1x, naposled 13.10.2024 14:08:39
13:15:49
13.10.2024
Borderer
-> Jarda/felda: Už jen třeba to, že by eliminovali nosiče dílů a přiznali se, na kolik si cení vlastní práce. Mne je reálně taky fuk jestli platím za hodinu mechanika 4 nebo 8 stovek, ale sere mne, když vidím vyúčtování, kde je druhoška s cenou originálu i s vysokohorskou přirážkou.



Kruci, dyt "za tohle má málo, protože nemá marzi na dilech" znamená buď to, že se stydí si říct reálnou částku za práci nebo je to jen pojeb na zákazníka, protože "buď si u mne kup draze nebo si jdi jinam".
13:12:57
13.10.2024
11mAjA11
-> Jarda/felda: problém je že když mechanik schválně řekne přemrštěnou sumu a zákazník to řekne že to chce , je v ten moment mechanik v píči protože to dělat nechtěl, tak přijde další hovno ve stylu jo tak to uděláme ale za 2-3mesice..to už je úplná píčovina..
13:09:48
13.10.2024
11mAjA11
Nemusí nikdo nic u autorizaku akceptovat, může si svobodně zvolit nezávislý servis, nikdo mu nemůže tvrdit že přichází o záruku. To jsou lži. Osobně řeším reklamace na úrovni výrobce od všech importérů po celé Evropě, nikdy se nic nezamitlo kvůli servisovani vozu v neznackovem servise, musí se doložit doklady o provedené práci (jaké díly a olej byly použity) a záruka je plně platná. Typický příklad je jakýkoli Hyundai autorizak v ČR má ceny za servis úplně nesmyslné, přitom nedělají ani základní diagnostiku při prohlídce (když nikde nic nesvítí na palubovce nebo nenahlásí zákazník závadu), nevycisti a neosetri brzdy atp. ..oproti tomu je vynikající nezávislý servis v Opavě (AutoMima) kde v rámci periodické prohlídky dělají diagnostiku, vyčistí brzdy namažou a kotouče stříkají zinkem, s cenou poloviční a kvalitou mnohonásobně vyšší..všichni kdo mají Hyundaie (zaměstnanci fabriky kteří to auto mají koupene na více než dva roky) jezdí tam..
12:20:52
13.10.2024
Jarda/felda
-> Borderer 13.10.24 12:16:24: a nejni to jedno ? prostě mehanik řekne bude to stát XY a mě je jedno kolik jsou díly a kolik práce 4
12:16:24
13.10.2024
Borderer
-> saskyn2: A jsme zase u toho, schovávání hodinovky do cen dílů, co? Nikdy sem nepochopil, proč má mít mechanik marži na dílech, když jediný, co udělá je, že prosedí pět minut u počítače s fotkou VINka.... pak už jen přijede jouda z kellyny a složí to až za vrata.
10:17:12
13.10.2024
saskyn2
-> 11mAjA11 13.10.24 09:21:04: Není pravda že nechtějí nic dělat, nechtěj dělat to co je blbě zaplacený, však to jsem psal, pak jsou práce co nikdo dělat nechce. Vidí starý auto, je mu jasný(nebo ze zkušenosti předpokládá) že z toho bude hovno, raději udělá rozvody na EA288 kde má výdělek 8500 za 3 hodiny, než starýho 16v golfa kde si bude majitel nosit vlastní díly a licitovat jestli dá za práci 2000. Aby ses neurazil, není to myšlený konkrétně na tebe že bys to nechtěl zaplatit, ale dlouhodobá zkušenost s drtivou většinou zákazníků.
09:34:14
13.10.2024
David29
-> 11mAjA11: A co maj asi dělat jinýho, než to akceptovat?

Na nový auta je ohledně servisů monopol, jinak ti šáhnou snad i do záruky a všude ti běží demagogie, jak autorizák je to nejlepší a maj nezkušenejší mechaniky - což lidi kteří autům nerozumí, tomu snadno uvěří



Já třeba neakceptuju, že musím vědět kdy budu nemocnej, abych se k doktorovi objednal... A jak to dopadlo? Nechodím k němu 3
09:21:04
13.10.2024
11mAjA11
Tak pak to ti lidi nemaj akceptovat. Jenže to by pak nedělal nikdo nic a auta by na banální závady končily odstavené.

Druhá strana mince je že ani jednočlenné nezávislé opravny vlastně uz nechtějí nic dělat, potřeboval sem udělat rozvody na 16v golfu, po dvou měsících zjišťování kdo by to byl schopný udělat, sem to nakonec udělal sám, stejně tak superba a scénica naftoveho, neměl sem problém zaplatit za to, protože se mi to v té době prostě časově velice nehodilo..nikdo z garazniku to dělat nechtěl, žádná past, žádné měsíční pátrání po závadě, prostě rozvody komplet + vše co by případně bylo potřeba..jo ještě tak olej a brzdy na kterých vyvaři nesmysl než aby museli trochu pracovat a používat mozek..
21:49:34
12.10.2024
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Ono si stačí otevřít jejich nabídku ojetých vozů a hned je jasno4

-> 11mAjA11: viz co psal-> vhml 11.10.24 20:27:43: jinak s tím máš samozřejmě pravdu, je to zažitý tak v tom pokračují. I když je to jinak nelogická pičovina, stejně jako(at kopnu do vlastních řad)když každej garážník má na brzdách cca 4x víc jak na motorařině- např GO motoru nebo i blbým těsnění hlavy. Ale je to zažitý, tak to tak každej dělá...
upraveno 1x, naposled 12.10.2024 22:06:19
19:04:08
12.10.2024
11mAjA11
Tak ceny za hodinu práce jsou kategorizované v autorizaku snad od nepaměti, pro daný segment modelů je dána cena za hodinu práce, tak to bylo je a bude. Základní modely, střední třída a prémiovky. Takhle to mají všechny značky.

Neznám žádné oficiální autorizované dealerství s autorizovaným značkovým servisem, kde by měli jednotnou cenu na všechny modely značky..je to zvláštní filozofie importérů/dealerů, ale je poměrně dlouho zavedená a zažitá a paradoxně to jakýmsi způsobem funguje..zákazníci jsou dané hodinové nacenění akceptovat, tak proč měnit zaběhlý model..navíc to je mechanická práce, kategorie elektronika/diagnostika a karosařina/lakovna je úplně jiný svět...
15:45:38
12.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 12.10.24 15:18:27: Beru stejnou kategorii aut. Dácii jsi do toho přibral až ty. Hlavně to beru podle toho, kam jezdím já a co jsem se bavil s technikem a nebo lidi z Toyoty.
upraveno 1x, naposled 12.10.2024 15:46:35
15:18:27
12.10.2024
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: tak puvodni debata byla rozdíl golf/passat, tak nepotrebuju nic roubovat. A nevím teda kde bereš data že tyhle auta první majitel provozuje déle než ostatní značky. Já si myslím že nejdéle si první majitele nechávaji většinou pravě dacie. Ale když myslíš tak ti to nebudu brát...
14:29:30
12.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 12.10.24 11:48:31: Ano. Hybridní Toyoty provozují majitelé dlouho, než vymění za novější model. Volva XC90, V70 provozují lidé dlouho, než vymění za novější model. Mluvím za zákazníky, kteří jezdí do autorizáku a dávají auta protiúčtem u téhož dealera. Hybridní Lexusy totéž, samozřejmě až na vyjímky, pro které je auto něco jako spodní prádlo. Je to prostě specifikum pár značek, ale ty se to pořád snažíš namontovat na myšlení majitelů koncernu a z pohledu servisáka převážně koncernových aut.
upraveno 1x, naposled 12.10.2024 14:30:27
11:54:53
12.10.2024
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 12.10.24 10:37:40: ono to skladování taky nejni zadarmo 4 ale v jádru souhlasim že zrovna kvuli tomu nebudou dělat extra slevy pro starý auta 4
11:48:31
12.10.2024
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 12.10.24 08:33:03: Jako že zákazníci Lexusu jsou sociálně slabší, tak ty auta dojíždí až do smrti? No nevím, řekl bych že takových zákazníků bude mít mnohem víc Dacia, než tebou uváděné značky. Samozřejmě budou výjimky oběma směry to nepopírám.

-> Bukaj 12.10.24 10:25:52: Jako to by asi smysl dávalo pokud by těch dílů měli plný sklady, ale obávám se že tu hledáme senzaci, přitom důvod je jednoduchý, nový auta tam jezdí kvůli záruce a jejich majitelé jsou ve většině případů movitější, tak se nechají snáze očesat.
10:37:40
12.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 12.10.24 10:25:52: Takovou píčovinu jsem už hodně dlouho neslyšel. 3
10:25:52
12.10.2024
Bukaj
-> saskyn2 11.10.24 19:39:52: Já myslím, že ta sleva na starší auta v autorizákách je proto, aby se zbavili skladovejch dílů na starý škopky, který už nikdo nekupuje. Je lepší nalákat majitele starších pravidelně servisovanejch aut a dát slevičku, než pak ty díly vyvážet na likvidaci...

...jinak by to nedávalo smysl. Ale už si začínám zvykat, že (nejen) v dnešní době leccos absolutně nedává smysl a přesto se to dělá7
08:33:03
12.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 12.10.24 00:17:17: Nesmíte být tak křečovitě spjati se škodovkou a vw. Jsou značky, kde je to celkem běžné, že si lidi drží X let nějaký model a obměna přijde klidně pod 10 a více letech. U Toyoty, Lexusu, Volva apod. to není nic výjimečného, že na ploše najdete ojetinu 10 - 15 let starou, šlo o stálého zákazníka a teď se rozhodl pro pořízení nového.
00:49:52
12.10.2024
Syny
-> saskyn2 12.10.24 00:17:17: Ty dva mesice se ale dozvis az kdyz tam auto das a je rozebrany 3
00:17:17
12.10.2024
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 11.10.24 23:07:08: Hele to si teda zrovna nemyslím, resp. myslím že nový auta asi nejvíc kupují právě lidé který to točí dejme tomu co 5 let, prostě koupí čtyčkovou oktávku a nechá tam trojkovou na protiúčet. To že by nejvíc kupovali funglovky lidé na který se vztahuje sleva za stáří dost pochybuju. Spíš je v tom politika toho, že ty ceny nejsou pro takový lidi skousnutelný, tak jim holt dají slevu aby si je udrželi, zatím co nový auta tam musí jezdit kvůli záruce(nebo dobře nemusí, ale je to lepší) Akorát teda asi moc nerozumím k čemu to celý je, když pak mají termíny 2 měsíce jak někde psal Syny, to zase vesměs neskousne zákazník 3 a jde jinam.
23:08:17
11.10.2024
David29
Nebýt na to normy, určitě bych se dočkali různých cen PHM.. Jakože obyč bezín do atmosfér za 40kč a pro oturbený motory +5kč 3
23:07:08
11.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 11.10.24 19:39:52: To je jednoduché. V případě slev na servis starších aut, je v tom politika společnosti, zájem si udržet zákazníka, který si pak u stejného prodejce nezřídka koupí i vůz nový. Bavíme se ale o autorizovaných dealerstvích se servisem. Na tom dle mého není co k divení.
upraveno 1x, naposled 11.10.2024 23:07:37
22:59:46
11.10.2024
Robert 106
Tak jsem to tam dal.



Barva nevydržela ani prvních 20km
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Robert 106 vložen 11.10.2024 22:59:46
20:27:43
11.10.2024
vhml
Jako asi to melo smysl pred 20 lety, kdy novyho supa byl potřeba zasadne kvalifikovanejsi clovek nez na felicii, kde ti stačili znalosti favorita. Ale dneska kdy od Golfa po Kodiaqa je to porad "stejny" MQB auto
19:39:52
11.10.2024
saskyn2
Možná jediný co pochopím je vyšší cena na nějaký atyp auto kde potřebuju přípravky co použiju jednou za uherák, to chápu. Ale třeba slevu na stáří auta, tvl co to je, jako že se budu jebat se zarezlejma šroubama co nepůjdou povolit a ještě to budu dělat levněji. To je jako kdyby zedníci dělali levnějc rekonstrukce čím víc rozpadlej barák tím levnější práce3 Jo pane vy máte ještě kamený zdi, tak to dostanete od nás zdarma omítku jako bonus3
19:30:45
11.10.2024
saskyn2
-> Milan 136 11.10.24 18:31:37: Mě vždycky u tohohle zajímal důvod. Dělaji na golfech technici druhé kategorie, nebo prostě se to automaticky bere že když má někdo lepší auto tak se nechá líp obrat? Tohle třeba praktikoval bývalý kolega, ladil někomu nový dveře na felicii a účtoval za to 500 na hodinu, pak to samý na superbu a účtoval 5000 na hodinu. Paradoxně si myslím že ta feliciie mu před dílnou stojí doted, protože ten majitel na to ani tak neměl3 Pak mu to samozřejmě houby vynášelo, protože tam ladil různý škopky napůl zdarma zatím co slušnější auta lidi dávali raději jinam.

To samý je neskutečná píčovina když někdo dělá brzdy nebo olej za 5000/h a pak dělá hledání závad v elektrie za úplný hovno, protože tam není marže, pak takový osery samozřejmě nikdo dělat nechce a každej by jen měnil rozvody, olej brzdy a spojky. Třeba těsnění pod hlavou tě prakticky každý hned pošle do prdele, protože je z toho hovno. Já tohle asi nikdy nepochopím, můj čas má pořád stejnou cenu, at dělám felicii nebo nový arteon, at dělám brzdy, nebo hledám závadu v kabeláži bez marži na dílech. Snad jediná výjimka je zařizování STK, to beru jako že oddychovou činnost3
19:06:05
11.10.2024
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Nebo si musejí dávat větší pozor, aby to neodřeli. 3 Tak si to nechají proplatit. 3
Extreme Tyres