-> Nwkt:
Seš si jistej? Ty plasty jsem všude viděl jen oleštěný. A jak píšu, třeba rámeček na středovým panelu byly u Bory jakýsi "pogumovaný", u OI jsou tvrdý jak šutr. Mám pocit že i rámečky kolem výdechů ventilace.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> palinator: Dyť to má O1 stejně, bílej plast nastříkanej na černo. Akorát O2 ze začátku to měli udělaný blbě a loupe se to
-> Luky:
Svítěj snad i běžný tlačítka u Oct ne? Teď si nevybavuju, jestli svítí u OI přepínač světel, ale myslím, že ano.
Svítěj snad i běžný tlačítka u Oct ne? Teď si nevybavuju, jestli svítí u OI přepínač světel, ale myslím, že ano.
-> palinator: není to proto aby uměl svítit?
-> Tom Troll:
Jsem odpůrcem povrchových úprav plastů. Typickej případ je OI vs. Golf IV/Bora. Golf míval v interiéru pogumovaný plasty, který se časem odřely, odloupaly, apod. OI má surovej plast a hotovo. To samý kokotina u přepínačů světel OII. Bílej (!!!) plast s černou povrchovkou. To mohlo napadnout jen debila.
Jsem odpůrcem povrchových úprav plastů. Typickej případ je OI vs. Golf IV/Bora. Golf míval v interiéru pogumovaný plasty, který se časem odřely, odloupaly, apod. OI má surovej plast a hotovo. To samý kokotina u přepínačů světel OII. Bílej (!!!) plast s černou povrchovkou. To mohlo napadnout jen debila.
-> palinator 13.03.20 18:46:26: dá se, sls tisk umí divy ale je to drahá metoda ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> palinator: Pokud děláš víc kusů nebo aby to bylo fakt autentický tak vyleptat, když jenom aby to prostě nějak vypadalo tak to vzít nějakym sprejem co má torchu větší visokzitu a překreje hranky jednotlivejch tisků.
-> palinator 13.03.20 18:46:26: necha se to pak treba leptat v páře acetonu do lesku
-> palinator: Tak jde o použitý materiál, a model tiskárny. Já jedu jen v obyč PLAčku ale i na něm se dá, hodně dělá umístění / správné položení. Jasně poznat by se to dalo, ale jako možné řešení.. v krajním případě proč ne si myslím.
-> Kuladmin:
A umí dneska někdo tisknout (lépe řečeno následně obrobit) aby to i na pohled nějak vypadalo? Zatim nic moc, co jsem viděl.
A umí dneska někdo tisknout (lépe řečeno následně obrobit) aby to i na pohled nějak vypadalo? Zatim nic moc, co jsem viděl.
Ty krytky - plasty vzhledem ke svému tvaru by se asi dali docela dobře tisknout na 3Dčku ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol 13.03.20 16:20:11: Těch tu myslím sadu ještě mám, ale nevím jestli s držákama nebo bez....
-> Polyš: tak to je jasne ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: Proto jsem si to vyrobil.Kdybych neměl ty plasty,tak se s tím nedělám.
-> dragon_cb_cz: len co tie plasty ?
-> stepan 13.03.20 13:52:06: Ctím tvou zkušenost
Já měl trochu větší štěstí. Ale stejně mám pružinek ještě kopici doma.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> stepan: ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: Prodá 2 sady, 3 lidi to budou chtít udělat trochu jinak a deset jich to zaručeně chtít bude, ale pak už se neozvou. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Polyš 13.03.20 11:53:31: Rozjeď výrobu a lidi ti utrhaj ruce ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak,když už jsem sehnal ty plasty,tak jsem si zbytek vyrobil sám. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Borderer: Dej to tam a neřeš to. S novým kulákem taky nepohneš plynule rukou. Po 10km na autě už bez potíží.
To samý naftový trysky - nová 8x dobrý a 2x špatný - v pohodě. Jetá je ve stejným cyklu "problémů" na výměnu.
To samý naftový trysky - nová 8x dobrý a 2x špatný - v pohodě. Jetá je ve stejným cyklu "problémů" na výměnu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Bordel sem tam žádnej neviděl, leda by tam byl uvnitř nějakej otřep. Můžu to zkusit vyčistit a rozebrat. Kuličky budou snad promazaný dobře.
-> Borderer: Já si myslím, že si to sedne. Když skládám použité klouby, tak po složení dost často jsou bez vůlí, ale po prvním projetí už tam vůle zase jsou.
A když je ten kloub nový, tak tam žádná provozní vůle není a rukou zdaleka nevyvineš takovou sílu, aby se ten kloub "usadil"![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A když je ten kloub nový, tak tam žádná provozní vůle není a rukou zdaleka nevyvineš takovou sílu, aby se ten kloub "usadil"
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Borderer: Za me je to divny. Takhle se mi kousal leda suchej kloub... Neni tam bordel? Samozrejme z videa se hur soudi...
Potřeboval bych rychlou pomoc. Dělám si repas na poloosách na feldu a tohle mne zarazilo. Je to novej kloub, Spidan a občas se kousne, že to nejde rukou utrhnout. Viz video. Je tohle normální nebo to mam radši zahodit a koupit jinej? Je to vidět hlavně ke konci videa.
Nerad bych si nadělal do bot. :-/
Nerad bych si nadělal do bot. :-/
-> dragon_cb_cz: -> King: - Já jen že v nemocnicích je kolikrát zákaz vstupu i do areálu a u zařízení toho typu o kterým jsem psal to bejt nemá...
Jako chápu, že Ty tam prostě musíš. Jen jsem to spíš konstatoval.
Jako chápu, že Ty tam prostě musíš. Jen jsem to spíš konstatoval.
-> StepaNoFUN: Jak pise Dragon, jsou to masiny, kde se casto jedou statimovy metody, takze korona nekorona, fungovat to musi.
-> StepaNoFUN 11.03.20 23:22:13: Tak rekonstrukce počkaj, ale nefunkční přístroje zrovna teď moc ne...
-> King: Divný že tě do těch nemocnic pustěj. :-D Bráchovi zakázali do odvolání další (objednanou) práci na postupný rekonstrukci (za provozu) jednoho baráku plnýho (mo)mentálně postiženejch.
-> dragon_cb_cz: Uz funguju od listopadu a zrovna jsem se trefil do obdobi, kdy nekterym nasim manazerum definitivne mrdlo. Na zimu jsem se radsi uchylil do nasi domaci posilovny, ale to kolo proste chybi a obavam se, ze tech 9 kilo navrch nejsou jenom svaly ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Dnes som poslal balík na Maltu,dúfám že to dopadne dobre.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King 11.03.20 19:46:34: Už jsi práce schopen a tudíž cyklotréninku neschopen?
-> dragon_cb_cz: Dneska bylo tak hnusne, ze jsem si po snidani taky naordinoval home office, zalez jsem zpatky do postele s notasem a jal se konecne vyuctovat cestaky za 3 mesice. Zmohlo me to tak, ze jsem zase vytuhnul a chrapal asi do 11
Ale jinak denne vymetam nemocnice v celych Cechach, takze idealni prenasec.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> darklord 11.03.20 16:45:31: Já ještě čekám na HDMI-DVI kabel, abych pracovní notebook mohl připojit k tomu monitoru. A zítra se asi ještě do kanclu stavím pro USB-PS/2 převodník, abych měl i pořádnou klávesnici. Pak už pohoda ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> dragon_cb_cz 11.03.20 16:25:49: ja uz od vcera ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> palinator 11.03.20 16:29:46: Na mojí pracovní morálku to nemělo žádný vliv ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> dragon_cb_cz:
A už nepracuje![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A už nepracuje
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Včera zasedla rodinná rada a odhlasovala, že osobně mě teď v práci nějakou dobu neuvidí. Takže vznikla potřeba domácího pracoviště lépe izovolanýho od ratolestí než stůl v obýváku. Rychlá zásobovací operace v IKEA málem ztroskotala na nepříjemným povrchu toho stolu, ale týlové zabezpečení někde vyštrachalo epesní přehoz - home office ready, apokalypsa může začít ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kocvin: Dokonce to s "tlačítkem" mám tak, že cvaknu před startem, pak startuju s lehce sešláplým plynem a jakmile motor blafne, tak musím tlačítko zmáčknout, aby to nechcíplo, než se motor dostane do otáček. Tento systém se mi u tohoto vozu osvědčil jako nejspolehlivější. Když bych startoval bez předvstřiku plynu, tak to ani neblafne...
-> King: Tady jde vidět, jaká je to s tím podtlakovým plynem alchymie..
Tobě to bez tlačítka startovalo hůř ale chytlo a s tlačítkem lépe, -> Bukaj: nad náma píše, že mu to bez tlačítka nechytá vůbec(zřejmě kvůli stavu motoru..).. A mě to zase nechytlo, když jsem to tlačítko použil..
Vždycky to jen dvakrát škobrtlo a konec, jakoby to bylo tím plynem pak už uchlastané, kdežto bez tlačítka to bylo na brnk i v těch velkých mrazech..
Jinak s tím zahříváním to bylo v řádu pár minut, oškrábat okna a jelo se, možná jsem to měl nějaké moc bohaté..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak s tím zahříváním to bylo v řádu pár minut, oškrábat okna a jelo se, možná jsem to měl nějaké moc bohaté..
-> Bukaj: Tak dnes zjištěno, že příčinou dysfunkce repasovaného startéru je to podělané relátko...
Takže zase zapojeno klasicky a buď tam dám relé PAL, které snad něco vydrží, nebo se na to vykašlu.
Říkal jsem si, jaká škoda, že rámové škodovky měly opačný smysl otáčení startéru - použil bych startér s mechanickým spínačem a vymalováno
I když mám auto s poměrně malým počtem kurvítek, přesto je tam spousta přebytečných věcí, které se mohou vys...![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Takže zase zapojeno klasicky a buď tam dám relé PAL, které snad něco vydrží, nebo se na to vykašlu.
Říkal jsem si, jaká škoda, že rámové škodovky měly opačný smysl otáčení startéru - použil bych startér s mechanickým spínačem a vymalováno
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
I když mám auto s poměrně malým počtem kurvítek, přesto je tam spousta přebytečných věcí, které se mohou vys...
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Kocvin 09.03.20 18:14:26: Jo, používám. Bez toho mi studenej motor nikdy nechytí.
Asi před dvěma lety jsem nemusel startovat na benzín vůbec, i v -15°C to chytalo na plyn a nezamrzalo. Ale pak se to začalo zhoršovat a teď už prakticky za studena nenastartuju na plyn ani při teplotách kolem 10°C - čekám na to, až bude teplo, abych zase trochu poléčil motor a vůbec celý vůz - aktuálně mi voda utíká nejen probroušenou trubkou pod auto, ale i těsněním pod hlavou do oleje (příště už nepoužiju Temac, ale Elring
) a celé to mám rozhašené. Ale jakmile to chytí, jede hezky, tak to nechávám "na jaro"
Doufám, že pak to bude zase jako dřív
-> dragon_cb_cz 09.03.20 17:05:19: No, uvidíme. Kdyžtak jich ještě pár nových mám
-> Pavel P@nkáč 09.03.20 17:13:15: Relé je spotřebák a zase tak často s autem nebrodím...
Spíš mne štve, že to nefunguje úplně dle mých představ - nevím, jestli je vada v tom startéru nebo jinde, ale občas prostě musím startovat na několik otočení klíčkem
Startér jsem našel v kůlně bůhvíodkud, rozebral, vyčistil, promazal, zkontroloval, vyměnil víko a pastorek, vyzkoušel mimo auto...
...se startérem jsem dal i funglnovou spínačku - abych vyloučil i tento prvek...
Tak přemýšlím, že bych zkusil koupit novou originální cívku startéru, jestli ty původní letité mají tendenci haprovat, nebo nevím...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Asi před dvěma lety jsem nemusel startovat na benzín vůbec, i v -15°C to chytalo na plyn a nezamrzalo. Ale pak se to začalo zhoršovat a teď už prakticky za studena nenastartuju na plyn ani při teplotách kolem 10°C - čekám na to, až bude teplo, abych zase trochu poléčil motor a vůbec celý vůz - aktuálně mi voda utíká nejen probroušenou trubkou pod auto, ale i těsněním pod hlavou do oleje (příště už nepoužiju Temac, ale Elring
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> dragon_cb_cz 09.03.20 17:05:19: No, uvidíme. Kdyžtak jich ještě pár nových mám
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P@nkáč 09.03.20 17:13:15: Relé je spotřebák a zase tak často s autem nebrodím...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Spíš mne štve, že to nefunguje úplně dle mých představ - nevím, jestli je vada v tom startéru nebo jinde, ale občas prostě musím startovat na několik otočení klíčkem
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Startér jsem našel v kůlně bůhvíodkud, rozebral, vyčistil, promazal, zkontroloval, vyměnil víko a pastorek, vyzkoušel mimo auto...
...se startérem jsem dal i funglnovou spínačku - abych vyloučil i tento prvek...
Tak přemýšlím, že bych zkusil koupit novou originální cívku startéru, jestli ty původní letité mají tendenci haprovat, nebo nevím...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Kocvin: On to neni sytic, ale “predsvstrik” plynu do sani. Ale kdyz starter slusne toci motorem a klapka karbu je skoro zavrena, tak podtlak v sani dokaze odblokovat malou membranu reduktoru a po par otackach to blafne. Kdyz jsem do toho “sytice “ pred startem cvrknul, tak to blaflo po 2. steknuti starteru. Ale s tim zamrzanim je to divny - mel jsem Zavolli, coz je klon Lovata a s tim se dalo v minus 20C normalne hned po startu vystrelit a ni problem - dost jsem tim sousedy z panelaku sral, ze stara promrzla skochtle bryskne naskoci a bez obvyklejch efektu studenyho motoru dustojne odjizdi :-)
-> Jirik_Tuňák1983 09.03.20 17:30:13: Kdepak, chce ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Heh, tak snad to přinese zlepčení :-)
Mě nejvíc pomohlo dát si do škodovky baterku z transita :-D
Mě nejvíc pomohlo dát si do škodovky baterku z transita :-D
-> Bukaj: A používáš ten LPG sytič vůbec ?
Mě staré Lovato startuje na LPG, bez jeho použítí i v -17 °C (mám to vyzkoušeno).. Jen to musím prvních pár minut nechat klepat v klidu, kdybych se snažil hned jet, tak to zamrzne a nepomůže ani svěcená voda (taky vyzkoušeno)![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Mě staré Lovato startuje na LPG, bez jeho použítí i v -17 °C (mám to vyzkoušeno).. Jen to musím prvních pár minut nechat klepat v klidu, kdybych se snažil hned jet, tak to zamrzne a nepomůže ani svěcená voda (taky vyzkoušeno)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 09.03.20 17:05:19: A tak už mu dej s tím švédským vehiklem pokoj, když ho nechce. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: vím že takhle je možné udělat nejkratší kabeláž k tomu relé, ale nechavat ho venku kde na něj bude stříkat voda nevim no...
-> Bukaj 09.03.20 16:58:37: No zrovna tenhle přepínač z kila je časem tak vyviklanej, že nevím nevím. Ale budiž ti přáno ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Nevim, zatim jsem provedl první start a startér po repasi točí líp, než ten původní. ALe jak dlouho mu to vydrží, to netuším
A taky jsem (doufám jednou provždy) vyřešil nespolehlivé přepínání LPG/Benzin. PAL je nejlepší a navíc na všechny funkce (včetně LPG "sytiče") mi stačí jediný přepínač
Aneb škodovka opět o krůček blíže dokonalosti![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A taky jsem (doufám jednou provždy) vyřešil nespolehlivé přepínání LPG/Benzin. PAL je nejlepší a navíc na všechny funkce (včetně LPG "sytiče") mi stačí jediný přepínač
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Aneb škodovka opět o krůček blíže dokonalosti
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)