Co jste dnes udělali...

prohledat
123870 příspěvků (zobrazeno 11501 až 11550) od 06.12.2007 do 27.01.2025, založil/a iDawe
řadit dle data
21:17:31
28.02.2018
castrol
-> StepaNoFUN: .....az sa ti pretocil budik 3
21:15:15
28.02.2018
StepaNoFUN
Zkusil nafoukat tu přenosnou malou tlakovku... Schválně jestli někdo pozná chybu... :-D
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od StepaNoFUN vložen 28.02.2018 21:15:15
18:09:44
28.02.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 28.02.18 17:05:02: jednickova ma vzdy elektromagnetickou spojku
17:05:02
28.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 28.02.18 16:53:22: ale jednickova s manualni je jako felda ne?
16:53:22
28.02.2018
Milan 136
octavia 2 má spojku, ale ta když se rozpojí, tak navždy, když je zadřenej kompresor1
16:32:41
28.02.2018
palinator
-> Jarda/felda:

Ale proč mi posíláš fotku spojky kompresoru na OI když tam je to jasný a bavíme se o OII vejš. U OI je to jasný když z ní vedou i dráty.
upraveno 1x, naposled 28.02.2018 16:32:59
16:30:30
28.02.2018
palinator
-> Jarda/felda:

A kde je spojka? 3
16:05:18
28.02.2018
Tom Troll
-> minno: Nám jednou nefungovala klima.

Nakonec sme vykoumali že nespínala hlavní sahara chladiče (kabel přeřízlej o ostrou hranu nějakýho deklu...) a kvůli tomu řj nenechala sepnout klimu, resp. na sekundu zapla a vypla.



Projet takhle polskem uprostřed července byla sranda. 7
15:33:01
28.02.2018
palinator
15:11:08
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda: To je možný, každopádně je úplně jedno, jestli má auto manuální nebo automatickou klimu.. 900NG a 9-3OG mají jeden typ kompresoru společný pro auto s automatickou i sociální klimou.
14:54:59
28.02.2018
Jarda/felda
-> darklord 28.02.18 12:29:35: i kompresory s regulací maji klasickou spojku 4
13:50:49
28.02.2018
charon
Ja když jsem měl blahý paměti na E30 automatické přepínaní na LPG, tak se mi to ze začátku přepínalo samo mezi plynem a benzínem když byl chladnější motor, protože teplota na reduktoru kolísala jak se odpařovalo LPG. Pak se dalo přepínání pouze ručně, když se ručička teploty na palubce zvedla z modrého pole tak jsem to přepnul a byl svatej pokoj.
13:49:22
28.02.2018
Matsoft
-> dragon_cb_cz: jo, ted v zime mne to pekne se*e...
13:40:49
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> Matsoft: Divný... to se pak to LPG "vyplatí" teda...
13:37:05
28.02.2018
Matsoft
-> Jarda: buhvi odkud se ta teplota bere.... nevim kde to ma cidlo... ale puvodne tam bylo nastavenejch 70st.. tak jsme to lpg diagnostikou prenastavili na 30... a v lete to maka...
13:17:00
28.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Matsoft 28.02.18 13:01:23: jsem zvedav, jak mi bude fungovat BRC SQ 24, ale sakra Mateji 30C tam i v techto mrazech musis mit 2 minuty po nastartovani4 jestli mas teda zavrenej termostat...
13:06:57
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 28.02.18 12:57:00: Hele stíhat to, tak to snad místnímu mechošovi na tu žárovku strčím, má na dílně teplo, na rozdíl od naší garáže 3
13:01:23
28.02.2018
Matsoft
-> dragon_cb_cz: coz o to.. ona je ohrata driv.. v pocitaci na lpg je nastaveno prepinani pri teplote 30st.. (v lete pri velkym vedru prepne 3sec po nastartovani) ale beztak prepne v zime az po tak dlouhy dobe....

Octa 1.6 74kW Lpg Magic.
12:57:00
28.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.02.18 12:51:48: Tak jedině do značkovýho servisu. 3
12:51:48
28.02.2018
dragon_cb_cz
Což mě teda vede k tomu "co jste dnes udělali"... včera jsem na tej japonskej mrše vyměnil žároku 3 A než jsem to udělal, tak jsem byl pěkně zmrzlej... jenže na 900NG pro změnu praskla v pravým zadním blinkru, takže alespoň jednu jsem vyměnit musel a tahle byla v kastlíku po ruce. Že by se mi dneska chtělo do toho blinkru, to se mi teda nechce....
12:50:38
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> Matsoft: A co že je to za auto? Že se hřeje tak pomalu... já benzín ohřeju za nějakých 6-8 km určitě, i v tomhle počasí... schválně zítra můžu zkusit vzít Soba.
12:46:13
28.02.2018
Matsoft
-> dragon_cb_cz 27.02.18 13:22:28: prave ze ne.. z kopce, do kopce, rovinka.... dneska treba preplo na LPG mezi Roztokama a Sedlecem... viz mapy.cz/zakladni?planovan i-...
12:39:27
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda: Přesně, spousta aut s automatickou klimou má klasicky spojku.



-> Jarda: No jo, otázka je, proč bych měl... všechny auta s klimou co jsem kdy měl buď atakují hranici 300 tisíc km, nebo už jsou za ní, případně jsem je za touhle hranicí prodal, u žádnýho to nikdo nikdy neřešil a zapínal kdy chtěl a žádný problém nebyl.
upraveno 1x, naposled 28.02.2018 12:39:48
12:32:05
28.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> darklord 28.02.18 10:17:20: sepnout, ne pouzivat1

-> dragon_cb_cz 28.02.18 10:57:26: u manualni s elmag. spojkou to muzes ovlivnit4
upraveno 1x, naposled 28.02.2018 12:34:10
12:29:35
28.02.2018
darklord
-> Jarda/felda: nezalezi ci je klimatizacia automaticka alebo manualna. Skor zalezi na roku vyroby auta, kedze tieto kompresory s premennou ucinnostou nahradili kompresory s magnetickymi spojkami. Ja mam klimatizaciu automaticku, a kompresor je spinany elektromagnetickou spojkou.
12:26:24
28.02.2018
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 28.02.18 10:57:26: tam se kompresor točí pořád, uvnitř je "naklápěcí deska" která jen reguluje výkon
10:57:26
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Zajímalo by mě, jestli si s tím řídící jednotky automatický klimatizace lámou hlavu... to jako že když pojedu po dálnici 150, tzn nějakých 3000 otáček, že se mi za celou cestu nezapne klima? To asi ne 4
10:57:01
28.02.2018
darklord
-> minno: ja sa neobavam, 20 rokov to funguje. Skor odchadzaju tesnenia na trubkach ako kompresory 3
10:56:21
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Moje auto si zapína a vypíná kompresor dle potřeby už 15 let a spojka zatím žije a kompresor taky - a to mi to někde utíká tak, že je jednou za rok potřeba to nechat naplnit... tak to asi s tou životností nebude tak strašný 4
10:54:30
28.02.2018
minno
-> darklord: Skôr by som sa obával o tú spojku a kompresor ako taký.
10:33:11
28.02.2018
darklord
-> minno: vplyv na zivotnost je spocitany tak, ako vsetko ostatne v aute. Proste raz za dva roky pri servise vymenis remen od klimy, a v pripade ze sa rozpadne silentblok na remenici klukovky vymenis aj tu.
10:31:02
28.02.2018
minno
-> darklord 28.02.18 10:17:20: Ide len o to zopnutie spojky kompresora. Ty píšeš, že sa to vypína/zapína samo v závislosti od rôznych faktorov. Ale ja si neviem predstaviť potom ten vplyv na životnosť spojky/kompresora, keď to zopne napríklad pri 4000 otáčkach motora. Preto ten voľnobeh, resp. nízke otáčky.
10:17:20
28.02.2018
darklord
-> Jarda: Na volnobeh to ma mizernu ucinnost, kde preboha ste prisli na taketo kraviny?
10:15:18
28.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 28.02.18 10:12:19: na volnobeh to je nejlepsi, ale vhodne je pri co nejnizsich otackach4
10:12:19
28.02.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Různý auta to mají různě, ale o tom, že by se měl zapínat jen na volnoběh slyším poprvý teda...
upraveno 1x, naposled 28.02.2018 10:13:00
09:21:17
28.02.2018
darklord
-> minno: kompresor spina a vypina podla teploty vyparniku a tlaku v systeme. Pri inteligentnejsich autach vypina napriklad aj pri plne stlacenom plyne, aby neuberal vykon ked je ho potreba na kolesach.
09:12:14
28.02.2018
minno
-> darklord: Vďaka za opis. Asi to bude tak ako píšeš, pozeral som teraz ako asi to je v aute porozmiestňované a niečo na tom bude. Čiže kompresor sa môže sám vypínať/zapínať aj v lete počas jazdy? Som bol v tom, že spínať by sa to malo len pri voľnobežných otáčkach.
09:06:00
28.02.2018
darklord
-> Jarda: je nedostatok a nedostatok. Pokial je okruh prazdny a tlakove spinace funguju ako maju tak sa spojka kompresora nezapne. Lenze pokial je v systeme len ciastocny pokles tlaku, kedy chladenie este spina ale uz moc "nechladi" tak vznika prave problem s tym ze kompresor bezi stale (a velmi pravdepodobne nasucho)
08:44:59
28.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> darklord: ajaj, ja kdxz to zapnu, tak bezi nonstop a pozoroval jsem lehke piskani a prd to chladi... Nekdo mi tvrdil, ze pri nedostatku chladiva nesepne prave vubec, jestli to je, jak rikas, tak jsem tomu zase daval na prdel :/
08:22:02
28.02.2018
bouchy
-> minno 26.02.18 15:45:33: Dnes se mi něco podbného stalo na neškodovce, provozní, leč asi týden stojící. V noci i -15°C...pedál šel poněkud ztuha, i nahoru, olej v servu (nebo převodce) též poněkud ztuhlý.
08:15:29
28.02.2018
darklord
-> minno: isto tam je tepelne cidlo na vyparniku, ktore je tam prave preto aby vyparnik nezamrzol kvoli vzdusnej vlhkosti. A kedze byva z pravidla este pred radiatorom tak ma isto pod 4 stupne aj ked je motor zohriaty. A ten tvoj kompresor naozaj nebezi nonstop, ale vypina a zapina sa prave na zaklade tohoto cidla (plus mozno este cidla tlaku). Pokial bezi nonstop mas najskor malo chladiva, a hrozi ze ho zadres.
07:59:34
28.02.2018
minno
-> minno 27.02.18 12:05:50: Tak som to včera schválne šiel vyskúšať, zapnem klímu pri voľnobežných otáčkach a ručička otáčkomera ani ťuk. Tak som otvoril kapotu, že či vôbec spína kompresor a zistil som, že nespína38 Je možné, že je tam nejaká tepelná poistka a vo veľkom mraze to proste nezapne? Bolo -15°C, ale skúšal som to po 70 km jazdy, kedy bol už motorový priestor vyhriaty.
23:26:45
27.02.2018
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák1983: fouká teplej vzduch už po 2-3km.... mám tam předehřev s třema žhavičkama v chladicicm okruhu5
22:20:01
27.02.2018
Jirik_Tuňák1983
19:45:39
27.02.2018
suri
-> palinator: je dosť zima no , teraz som išiel z -15,5st dole kopcom a klesol len olej trochu inak fajn teplota , pred rokom -18 a tá istá trasa mi Octavia klesla na vode na 50st .. zaujímavé
19:24:49
27.02.2018
Pavel P..
Tak jsem si dneska změřil při -12st.C za jak dlouho se mi to hrozná nafta ohřeje.... trochu tomu nahrával hustší provoz než obyvkle, nicméně motor byl na 80st. už na Jarově na Spojovací... což je cca 4,5km cesta.... takže nemůžu si stěžovat1
16:40:37
27.02.2018
Mr._Nosferatu
Vyměnil žhavičky, celkem se divím že v -15cti nastartoval...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Mr._Nosferatu vložen 27.02.2018 16:40:37
upraveno 1x, naposled 27.02.2018 16:46:14
15:31:49
27.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 27.02.18 14:12:09: To je teda dost bída.
15:11:15
27.02.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: V garáži asi -3, venku asi -12, při nájezdu na D1 (6km) už jsem svlíkal bundu, protože tam začínalo bejt docela teplo a teploměr už byl tak na půl cesty k finálnímu bodu... Příhřev to nemá, klima v reverzním módu (kdy větrák jede úplně na plno) puštěná asi jen do Říčan, pak klasicky automatika na 22°C... Největší roli hraje profil trasy - tady je první stoupání v Říčanech a druhý dlouhý právě k D1, když jedu na druhou stranu přes Uhříněves a do Měcholup, kde je to celou dobu prakticky placka, tak to ohřívám daleko dýl...



Blbý spíš bylo, že když jsem přijížděl od Chodova na Pankrác, tak tam to zase docela dlouho pouštím z kopce na neutrál a to už se tomu moc topit nechce 3 To samý když se pořád stojí na křižovatkách...



EDIT: trasa: en.mapy.cz/s/2qDkQ
upraveno 1x, naposled 27.02.2018 15:23:01
Extreme Tyres