Jinak nebýt těchto oprav a toho, že bývalý majitel docela brutálním způsobem opravoval promáčklou podlahu u řidiče (čtverec z trojky plechu) a taky zavařil vyseklé díry pro odtok roztoku při forézním máčení kastle - dle toho, jak to vypadá, tak asi elektrodou), tak je to na provozní škodovku poměrně zachovalá kastle. Vnitřní výztuhy prahů jsou docela v cajku, totéž platí o podlahách a dně kufru. Opravy tam nutné budou, ale spíš bude víc práce s odstraněním zásahů kutila (vyvrtané díry všude možně i nemožně, zprasená podlaha atd), než zásahů brouka korozníka. A taky auto bylo ťuknuté na level zadní nosník, tak tam to bude chtít trochu porovnat, ale snad nic vážného. A vyklepat přední podběh - je promáčklej od něčeho v kufru...

No, a samozřejmě sehnat všechny panelové díly kastle - dveře, zadní kapotu a čelo (pravej přední blatník vypadá solidně a přední blatníky, čelo a kapotu mám)
