skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Robert 106: mam jeste jednu se 2ma vypustaky, ale radsi sem zvolil tuto, aby nehrozilo aby to teklo srouby... ale jak pise bukaj, pozdeji se jiz nedavali...kdyz to budu chtit vypustit, tak to udelam pres propojovaci hadici...
-> Robert 106: Zřejmě nádrž bez výpuš´táku
Ony ty výpušťáky časem ubývaly - užovky a M1 měly dva (v každé polovině nádrže jeden), Mka jeden a ke konci výroby byly nádrže bez výpušťáku...

Ony ty výpušťáky časem ubývaly - užovky a M1 měly dva (v každé polovině nádrže jeden), Mka jeden a ke konci výroby byly nádrže bez výpušťáku...
-> ulicek: Kam zmizel výpušťák - užitečný to šroub ?
Tak dnes po jednodennim brouseni, nastrikanim odrezovace, jsem natrel konecne zakladovkou nadrz a hrdlo nadrze...To brouseni byl docela voser, a stalo me to vestu
.... zitra pujde do cerna a pote hura na auto :)


-> Pavel P..:



-> matoo: co sezóna, to jiné auto
copak je s kilem?

-> castrol: to ani nezmiňuju.... felicia je pouze hezčí název pro korozi
-> 11mAjA11: taky bych chtěl bejt takhle naivní.....

-> 11mAjA11: taky bych chtěl bejt takhle naivní.....

-> Pavel P..: eestetam pridaj felu
To zborene je luxusni koroze pouze povrchova.
Material nijak oslabeny neni.
Forman ma sve odslouzeno to jo s nejakou korozi sem pocital ale ze to bude tak moc sem si asi nechtel pripustit..
Material nijak oslabeny neni.
Forman ma sve odslouzeno to jo s nejakou korozi sem pocital ale ze to bude tak moc sem si asi nechtel pripustit..
To jako ještě někdo žil v naději že může být fávo/forman bez koroze?



Nevím co je ono, ale jo měl sem bájnou představu že ten blatník bude k čemu přišroubovat Z5..
Omyl no, ale naštěstí je z čeho řezat..bouda na Ekošku může přijít v jakémkoli stavu, ale chtějí ji tam mít celou (výřezy naštěstí nevadí..).

Omyl no, ale naštěstí je z čeho řezat..bouda na Ekošku může přijít v jakémkoli stavu, ale chtějí ji tam mít celou (výřezy naštěstí nevadí..).




Naštěstí nee páč sem něco takového tušil..
Dneska nastoupí fridolína a snad o víkendu to bude zas cajk..

Dneska nastoupí fridolína a snad o víkendu to bude zas cajk..




-> 11mAjA11: A tu "zdravou" ťuklou kastli už jsi odvezl do šrotu, což?

-> matoo:



-> minno 18.03.17 22:43:52:
Asi na tom něco bude... Když jiskra neproběhne svíčkou, prostřelí třeba vývody z cívky. Už jsem viděl na Golfu 1,4 16v jak to mlátilo nepravidelně jiskry pod fajfkou cívky proti hlavě. Ta cívka se vlastně dostane na vyšší napětí, než je konstruovaná (počítá se s průrazným napětím na svíčce), takže hrozí, že se prostřelí izolace vinutí.
Asi na tom něco bude... Když jiskra neproběhne svíčkou, prostřelí třeba vývody z cívky. Už jsem viděl na Golfu 1,4 16v jak to mlátilo nepravidelně jiskry pod fajfkou cívky proti hlavě. Ta cívka se vlastně dostane na vyšší napětí, než je konstruovaná (počítá se s průrazným napětím na svíčce), takže hrozí, že se prostřelí izolace vinutí.
-> Jakub Vedral: Nad tím nikdo nepřemýšlí, každý to dělá tak, aby to šlo co nejlíp a nejrychleji smontovat, né rozebrat, Viz např. palubky v autech, tu při montáži taky osadí komplet s budíkama a se vším to z jeřábu šoupne do auta. Ale ámen s Tebou, když chceš například vyměnit ovládání topení 

-> Jakub Vedral: viděl jsi někdy anglický auta? Jaguar, Lotus atd? Tle je zlatý, myslim 

-> vhml: Na Miate se meni prevodovka pres vyfuk?
Občas žasnu co inženýři dokážou vymyslet - ruce na 7x zlomeny aby se člověk dostal na jeden šroub apod... Ještě že ty nástavce člověk má.



-> Borderer 19.03.17 16:00:38: kdyz to bude na hrane, tak urcite jo
-> vhml 19.03.17 18:58:36: z jakeho duvodu?

-> vhml 19.03.17 18:58:36: z jakeho duvodu?
Já dneska měnil na Miate převodovku. V návodu jasně stojí vyndat topení a převodovku povolit seshora. Návody jsou ale pro slabochy :-):-):-) pro orientaci, lamela má průměr 230mm :-)
-> minno: Když už si to zmínil, může mít stav svíček vliv na emise? Za předpokladu, že se auto chová jak má, nedusí se atd atd.
rovnani napravy, nevim jestli to nepatri spis do podelali :)), ze 6°negativ jsem se dostal nekam pod stupinek, nevim jestli resit i druhou stranu, tam jsem nekde lehce pod 2° negativ a druha strana problemy nedela (merim to metrem, vodovahou a pocitam goniometrickyma funkcema :)), na teto strane odchazely loziska (u jednoho dokonce prasknul vnejsi krouzek), kdyz bych dal kvalitnejsi pevny lozisko, tak by to zas odnesla i poloosa, navic v diferaku, jak se krizilo kuzelikovy lozisko, tak uz v oleji zase zacinala byt klec... doufam, ze si to jeste sedne
Po STK tam navarim nejaka Ucka a bude...
Po STK tam navarim nejaka Ucka a bude...
-> Athlonek: Tak vzhledem k tomu, že tohle byla jedina promacklina po stretu ve 120km/h se srncem, tak je to evidentne poctiva ocel 

-> Burák: To černé lepidlo je pružnější, já mám jenom to reverzní kladivo.Na stodvacítce jsem to ještě nezkoušel, ale na Octavii to nic moc nedělá, asi má silný plech na kapotě.
-> Athlonek: Ee, mam to pujceny, delal jsem s tim po druhy. Ono to lepidlo mi prislo pevnostne akorat. Jenze ten lak byl po ty rane zrejme odfouklej od podkladu. Teda nahore urcite a zepredu to sundalo jen lak z metly, tam to moc nechapu. Ale ona ta metaliza uz neco pamatuje a bohuzel v te dobe to za moc nestalo.
-> Milan 136 18.03.17 22:52:58: a ma to uz nekdo ve skodovce s motorem vzadu, do rapida bych do toho i sel, stacila by me i manualni, ale feldu jsem koupil prave s klimou, protze se mi ji nechtelo montovat

-> minno 18.03.17 22:43:52: myslim, ze spis ne, nevim jak je to u skodovky... zajimalo by me to, ale jeden elektronik, ktery ma teda jako konicek lady, tak tvrdi, ze pokud treba ulitne elektroda, tak ze to natahne tak jiskru, ze to ten zapalovaci modul odpali... doporucuje proto 3 elektrodove svicky, ale co kdyz dojde k probiti kabelu
forum.ladaklub.com/search .php?keywords=z...

forum.ladaklub.com/search .php?keywords=z...
-> Tuner#2: tak to si mi v závěru utekl - "jen" 870

Nafotil 1300 fotek v Sinsheimu. Super vylet s VCC Plzen.
-> Milan 136: Moje řeč.
-> minno: kohout zlikvidovat a namontovat climatronic 

-> Burák: Používáš i černé lepidlo do tavné pistole?
-> minno: To buď šťastný, mě zatuhnul tak po měsící. Nakonec sloužil jen jako kolínko a měl sem tam na hulváta vodovodní kohout s pákou.
-> Jarda - zrušená registrace 18.03.17 21:55:04: na sviečky sa pýtam hlavne preto, lebo kdesi som čítal, že zanedbaná výmena sviečok má zásadný vplyv na životnosť zapaľovacích cievok, cievka je viac namáhaná (?) a môže odísť, neviem čo je na tom pravdy... zaujímalo by ma to.
S tými kohútmi je to potom pekne nahovno, ak to zatuhovanie je vlastmosť :-(
S tými kohútmi je to potom pekne nahovno, ak to zatuhovanie je vlastmosť :-(
Akorát je na hovno, že to šlo i s lakem, tak.jsem se na další dorovnání vyprdnul.
-> minno 18.03.17 20:53:33: ja to mazu grafitkou
ale zatuhnuti je asi normalni po tech 4 letech, niva to ma uplne stejne a uz mi tam dokonce ten kohout kape a je k nemu jeste horsi pristup jak u skodovky :/ co jsem zjistoval, tak tam se pry necha koupit nejaky keramicky, ktery ma byt lepsi, proverim teda jestli by na skoda radiatorek nesel dat z lady, ale myslim, ze ten je vetsi...
A svicky, no dokud nezacnou zlobit... me treba vydrzely i 160tis. km a vydrzely by vic, kdybych je preventivne nevymenil za nejake smejdy, ktere nevydrzely ani 30tis. km


A svicky, no dokud nezacnou zlobit... me treba vydrzely i 160tis. km a vydrzely by vic, kdybych je preventivne nevymenil za nejake smejdy, ktere nevydrzely ani 30tis. km
Dve otazky do plena:
1. Nemate niekto fintu, ako zabezpecit, aby kohut kurenia u S120 casom nezatuhol? Mne to po vycisteni ventilu / s novym ventilom vydrzi vzdy chodit hladko tak 3-4 roky max. a potom to postupne zas zatuhne, ze za studena tym nejde hybat a aj po ohriati chladiacej kvapaliny to nejde uplne najlahsie. Vnutro ventilu aj gumicku som mazal zelenym tukom Castrol LMX.
2. Na aky interval odporucate skratit vymenu sviecok u maleho benzinoveho motora, ak sa jazdia prevazne len kratke jazdy po meste (do 5 km), obcas tak 30 km, dlhsie trasy len vynimocne? Vyrobca udava tusim 50 tis. km, co sa mi zda byt na taketo jazdenie moc.
1. Nemate niekto fintu, ako zabezpecit, aby kohut kurenia u S120 casom nezatuhol? Mne to po vycisteni ventilu / s novym ventilom vydrzi vzdy chodit hladko tak 3-4 roky max. a potom to postupne zas zatuhne, ze za studena tym nejde hybat a aj po ohriati chladiacej kvapaliny to nejde uplne najlahsie. Vnutro ventilu aj gumicku som mazal zelenym tukom Castrol LMX.
2. Na aky interval odporucate skratit vymenu sviecok u maleho benzinoveho motora, ak sa jazdia prevazne len kratke jazdy po meste (do 5 km), obcas tak 30 km, dlhsie trasy len vynimocne? Vyrobca udava tusim 50 tis. km, co sa mi zda byt na taketo jazdenie moc.
-> Jozka: Bedna na záclony vyměněná za pár polínek když ji chtěl farář rozštípat na topení 

-> Don_pepe: Vojenský kufřík po dědečkovi ?
Úkol zněl jasně: Je potřeba aspoň nějaký ty nový díly někam UKLIDIT! :)
-> Kocvin: ate mam ako som uz pisal nizsie
-> Jarda: tak tvrde niesu skor mi pridu maksie ako ate

-> castrol 18.03.17 13:09:24: ja se ate bojim, protoze jsem jednou uz koupil falzifikaty :( copak, ze ty brembo praskaji, ale nejsou moc tvrde? aby mi nezlikvidovaly kotouce, jako ty srajdy MasterSport, me znicily zimmermany a tyto chladaky, to by me fakt nastvalo...
Ja je uprostred proriznu, aby se cistily...
Ja je uprostred proriznu, aby se cistily...
-> castrol: Kup ATE a budeš spokojený.. :)