skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Jarda: nee robim si srandu , uz neraz som tomu slapol na krk a nist, materialu tam je furt dost
-> castrol 18.03.17 12:48:14:
mam asi 3, Tobe prasknul? vzdyt tam je jen vedeni desticek... tak a drzi je jeste samotnej brzdic
-> 11mAjA11 18.03.17 10:26:02: skoda likvidovat tu kastli, nove uz nebudou... kdyby z toho nekdo dokazal udelat profesionalne MTX Roa...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> 11mAjA11 18.03.17 10:26:02: skoda likvidovat tu kastli, nove uz nebudou... kdyby z toho nekdo dokazal udelat profesionalne MTX Roa...
-> Jarda: ne ten drziak ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol: myslis ten reznej kotouc? uz dochazeji... :)))
-> Jarda - zrušená registrace 18.03.17 09:16:40: dufram ze mas aj nejaku rezervu ked sa totok praskne
-> 11mAjA11: tak opravit by sa to asi dalo len ci by sa to oplatilo
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No fakt je toho skoda..
Bouchlej je jen "A" sloupek , kousek prahu, rameno, tyc rizeni a dvere.
Jinak nosnik, podbeh, napravnice vsecko netknute..
Bouchlej je jen "A" sloupek , kousek prahu, rameno, tyc rizeni a dvere.
Jinak nosnik, podbeh, napravnice vsecko netknute..
neco taky na skodofku...
jeste, ze to ma kryt :)))
jeste, ze to ma kryt :)))
-> minno: vim, ze by to melo schnout 24 hodin, ale musel jsem vyuzit hezkeho pocasi... nechal jsem to jen 7 hodin ![42](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/42.gif)
![42](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/42.gif)
-> Tomáššš: protoze mi zbylo hodne plechovek z renovace naprav a tak jsem to zvolil takto..Myslim, ze v tom problem nebude, nebo snad ano?
-> ulicek: Mňa zas zaujalo, prečo si v jeden deň natieral aj základ aj vrch dokopy? :)
-> ulicek: prečo epoxid a potom alkyton ? Prečo si už nevolil aj epoxidový vrch ? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Tak dnesni moje prace byla asi takova ... prijel jsem z nocni, nakoupil a jak bylo pekne a teplo, tak jsem si udelal k snidani parky a pustil jsem tam pivaka :)... po snidani jsem si hral na chemika a zbavoval vodovodni trubky koroze a vodniho kamene kyselinou chlorovodikovou, reknu vam dokazeto to zazraky... pote jsem je natrel epoxidem a navrch alkytonem.. vypadaji dobre, akorat se zhorsilo pocasi a schnou mi v uzavreny garazi misto slunicka...
-> 11mAjA11: oka![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Po rozebrani jeste ne ten zmuchlany blatnik ani sundavat nebudu.
Dvere se ulomily samy stacilo je jen odpojit od polohovace.
Podbehu, klobouku ani nosniku absolutne nic neni a napravnice vypada taky netknuta..
Az to bude vic ozobane tak neco vyfotim vic.
Dvere se ulomily samy stacilo je jen odpojit od polohovace.
Podbehu, klobouku ani nosniku absolutne nic neni a napravnice vypada taky netknuta..
Az to bude vic ozobane tak neco vyfotim vic.
-> miguelias 16.03.17 11:27:12: Aha, ale jinak strašně podobná dědovo bývalý 120(S) 78"![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> 11mAjA11: mas aj foto tej strelenej strany ?
Tak před půlhodinou konečně finish příprav na STK, snad tam ocení, že sem to auto po půl roce umyl.
Jen mám teďka brouka v hlavě, vyměnil sem řj od cimbu za originál...cimbu jede fakt líp, hlavně nahoře (což teďka při předjíždění strašně chybí), ale zase ten stabilní volnoběh má taky něco do sebe... ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> minno 16.03.17 12:38:28: Každej to máme jinak..
Mě si zas vychutnávaj zadní brzdový čuníci patrně hodně nadprůměrně.
Nechce se mi hledat nějaký kilometry a už vůbec ne to zakřiknout (jak se mi to nedávno povedlo s převodovkou), ale když už o tom plkáme, tak od roku 2002 jezdím střídavě se 3-4 autama týhle specifikace prakticky denně a se startérem jsem se pojímal 2x za tu dobu - a to ještě jednou šlo o repasovaný kus, na kterým se autorovi cosi nepovedlo. Na užovkovej startér není sáhnuto téměř 70 tisíc km - možná bych na něj mohl mrknout, když bude převodovka venku.
(Druhej případ ale klasika - jak stroj přes léto stál, okysl ošoupanej povrch kotvy a půl zimy jsem startoval za pomoci kladiva..![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nechce se mi hledat nějaký kilometry a už vůbec ne to zakřiknout (jak se mi to nedávno povedlo s převodovkou), ale když už o tom plkáme, tak od roku 2002 jezdím střídavě se 3-4 autama týhle specifikace prakticky denně a se startérem jsem se pojímal 2x za tu dobu - a to ještě jednou šlo o repasovaný kus, na kterým se autorovi cosi nepovedlo. Na užovkovej startér není sáhnuto téměř 70 tisíc km - možná bych na něj mohl mrknout, když bude převodovka venku.
(Druhej případ ale klasika - jak stroj přes léto stál, okysl ošoupanej povrch kotvy a půl zimy jsem startoval za pomoci kladiva..
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Nojo, tady startér každýmu vydrží.
Protože všichni auta místo startu na 10 metrů raději potlačí nebo doma zaparkujou a na počtu pro volant skočí pěšo
.
...nejsem vyjímkou
.
Protože všichni auta místo startu na 10 metrů raději potlačí nebo doma zaparkujou a na počtu pro volant skočí pěšo
![79](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/79.gif)
...nejsem vyjímkou
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Bajou: Neviem, na čo na to vlastne všetci reagujete :) Ja som len-> dwojta36 napísal, že ak jazdí veľa, vyplatí sa dať "felda" štartér. A to, že jeho životnosť je možno 10x vyššia oproti origu, je proste holý fakt. To však neznamená, že originál štartér je zlý, len jeho životnosť bez potrebného zásahu / repasu je ďaleko nižšia....
-> minno: Zvláštní... Já a taťka jezdíme škodovkama aktivně dost (celoročně), ale problém se startérem jsem měl jen jednou. A to právě jen to, že se "zadrhával", jak se to v uložení asi křížilo. Vyměnil jsem kus za kus a je klid.
Tak máme asi štěstí
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MB_CML: ale pozor, toto čo ty opisuješ, ja nepovažujem za autá![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: Pokud nechceš repasovat startér každé 2-3 roky, tak se vyvaruj autům s k*avinou start/stop systém... To ti potom ještě 2roky přijdou jako velká výdrž. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka 16.03.17 11:21:58: Mne to zas tragické príde :) Akože na pomery vtedajšej doby, kedy priemerná rodina najazdila na svojej Š120 100 tis. km za 20 rokov, tak OK. Aj dnes na veterána OK, ale pre niekoho, kto ešte jazdí škodovkou celkom aktívne, tak je to výdrž veľmi slabá, každé 2-3 roky repasovať štartér by sa mi teda nechcelo. A o tom som aj písal v -> minno 13.03.17 08:23:42: (ak nejazdí veľa, origo štarér po repase mu bude postačovať).
-> miguelias 16.03.17 11:27:12: Škoda
Svou (stejný barvy) jsem zdědil po tátovi se spoilerem a brutálníma dírama pod ním..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: jo tak je to ještě blbší než jsem si myslel. To je prima věc teda ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky 13.03.17 19:57:10: právě že většina dodávek má 2-2,5t. Jenže tuna kára + 2x auto...
-> vhml 13.03.17 18:58:31: Můžu to tahat za T613. Na kouli 2.2 t :D
-> Jozka 13.03.17 07:36:35: Nemám. Tuhle jsem dostal k autu. :)
-> Danster: Vyrobena první polovina roku 77. Podle všeho zlatohnědá :)
-> Danster: Vyrobena první polovina roku 77. Podle všeho zlatohnědá :)
-> minno: Já ti nevím - vztaženo třeba ke konfekci z konce minulýho století, o který ještě cosi tuším, tak za mě tyhle startéry dost dobrý - zhruba jednou za 50 - 60 tisíc km repasovat startér (navíc za úplně směšný náklady) mi nepřijde nijak tragický.
-> srdcar 120L 14.03.17 23:15:41: No však práve to, sám to potvrdzuješ... "stačí rozebrat, vyčistit, vyměnit pouzdra a uhlíky a startér běží vesele dál". Čiže musí do toho človek občas šprtať a to je to, o čom je reč. Slabinou týchto štartérov je práve to uloženie rotora v púzdrach a ani pastorky (voľnobežky) nemajú závratne dlhú životnosť (je to kus od kusu) a potom štartér len vrčí, no netočí motorom. Aj škodovka vydrží jazdiť 30-40 rokov, ale za to o obdobie ju treba aspoň 3-4x celú zgenerálkovať![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Jelikož mám jen malý kompresor tak pomalu ale šlo. Řekl bych, že na taková špatně dostupná místa to je dobré, jen kdyby ten písek nebyl po celé garáži
-> Jakub Vedral:
A šlo to tou pistolkou?
A šlo to tou pistolkou?
-> MVM: To rozhodne, s tocnou to je uplnej oser ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno 13.03.17 08:23:42: No tak ti nevím, jestli 12 let denního ježdění a několikanásobného startování na původní startér, je, že moc nevydrží. Většinou, pokud tedy není poškozený pastorek a kolektor na uhlíky a nejsou poškozené konce rotoru na pouzdra, stačí rozebrat, vyčistit, vyměnit pouzdra a uhlíky a startér běží vesele dál. Jediná závada na rotoru je ta, že z kolektoru se uvolní některý silný drát vinutí rotoru a tím startér ztrácí na síle. Jinak po opravě vždy točily stejně. No a pokud ne, tak byl na vině přívodní kabel nebo ukostření motoru a převodovky na baterku.
-> palinator: Přiznávám se že ne. To co je na fotce bylo brané drátěným kotoučem do flexy a vrtačky + kotoučem na odstraňování barvy. Pískoval jsem místa, kam jsem se s kotoučema nedostal
Dvojvlek pohoda :) TAhal jsem to i za Daily 3,0Hpt, trochu to s tím mele, ještě když je prázná ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Burák: Tahal jsm to za Ivecem Daily .. Zacouvu s kde čím - ale tohle díky převisům a rozměrům tažnýho auta byl opruz právě kvůli nedostatku místa a lámání "za roh". Ale zas lepší než dvojvlek s ojem a točnicí který mi chtěli vnutit na příště.
-> vhml: Majitel ma Hiluxe se 3,5 na kouli a ma statek a vozims tim baliky sena hlavne. Me Ducato ma 2,5 a kdyz vemu vahu vleku+ 2x 120, tak jsem tak max 100-150 kg pres, takze nebudu muset na Legendy vozit auta jak debil po jednom
.-> MVM: Couva se s tim v pohode, jen je potreba mit misto a pak taky to musis vozit za necim vyssim. Z ty audiny jsem nevidel ten ohlej zadek a pak se blbe odhaduje.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
.-> MVM: Couva se s tim v pohode, jen je potreba mit misto a pak taky to musis vozit za necim vyssim. Z ty audiny jsem nevidel ten ohlej zadek a pak se blbe odhaduje.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Akorát se z toho doma strhnula div ne hádka... :-/ Mámy přítel přišel do dílny a hned konstatoval - pěkný... Viděl co dělám a prohlásil - nececeš to svařovat kolem dokola a pak tam znova vracet tu výztuhu (ano výztuha to teprve bude, zatím je to "přípravek". Nejsou tam svarový mezery atd..)? Vidím, že ji máš jen nabodovanou.
Samozřejmě chci.
Bych se na to vys*al... To nemůže nic udělat...
No poslal jsem ho do místa, kde záda ztrácej slušněj název a zkonstatoval něco v tom smyslu , že kdysi dávno mi jeden člověk řekl - "Pokud už se do něčeho pustíš, tak to udělej tak, jak nejlíp umíš. Protože jen tak se nebudeš muset stydět se pod to podepsat."
A tímhle se snažím řídit...
Samozřejmě chci.
Bych se na to vys*al... To nemůže nic udělat...
No poslal jsem ho do místa, kde záda ztrácej slušněj název a zkonstatoval něco v tom smyslu , že kdysi dávno mi jeden člověk řekl - "Pokud už se do něčeho pustíš, tak to udělej tak, jak nejlíp umíš. Protože jen tak se nebudeš muset stydět se pod to podepsat."
A tímhle se snažím řídit...
-> Nwkt: No nenaděláš nic... :-D Ale každopádně štípačka na 90cm je jaksi docela k ničemu. :-/ Takže bude 120cm... Zdvih je 55cm, tudíž by to mělo dostačovat.
-> StepaNoFUN: Taky musíš tunit všechno co se ti dostane do ruky? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)