![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> castrol: já bych jednu vzal, nemám vybavení to udělat doma a soukromníci jsou drahý, jen za stočení kotouče chtějí 200kč za kus.
Už mě nebaví měnit sériový kotouče po roce, že jsou zkroucený.
Už mě nebaví měnit sériový kotouče po roce, že jsou zkroucený.
-> StepaNoFUN 18.10.16 19:59:49: ne, je to originál řešení a destičky s mín materiálem se rovnou prodávaji
bohužel dráž než na plnej kotouč ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Milan 136: myslim ze nie
-> Mr._Nosferatu: prosimta a kt by to chcel ved to je prasacina takto upravovat![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr._Nosferatu: prosimta a kt by to chcel ved to je prasacina takto upravovat
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol: Nechceš začít ty sady prodávat ?
-> castrol: jo však jo. ani není co. Není ten držák moc zeslabenej?
-> Milan 136: na strmene netreba nic upravovat
-> castrol 18.10.16 20:19:33: coz to urcite. Mne jde o samotny trmen, ne drzak
-> Mr._Nosferatu: treba upravit
-> castrol: z toho Clia sedí i středová díra, nebo se musí zvětšit ?
-> Mr._Nosferatu:
sak foto mam niekde v karte
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: se upraví na frezce ten držák
tak dajme tomu ze sa zbrusia platnicky ale to neriesi problem ze sa sem nevejde kotuc
-> Milan 136: nevim kolik tam musíš ubrat ale desky na felině mají fakt hodně dostetečnou tloužku obložení
Tak to uz je lepsi dat trmeny z forda se silnyma deskama, nez mit novy polovicni desticky ne?
-> StepaNoFUN: no je pravda ze na 3kovem golfu si musis koupit sirší nebo užší desky a ty uzsi byli i drazší:)
... a zrovna přemýšlet nad tím že zničíš nové desky na feldu ktere stoji pár korun je celkem jedno:)
... a zrovna přemýšlet nad tím že zničíš nové desky na feldu ktere stoji pár korun je celkem jedno:)
-> Jarda/felda: no ajked uberies nevejdu, cize tadialto cesta nevede ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: Aha. Takže ne úkor lepších kotoučů zničíš nový destičky???
-> Milan 136 18.10.16 17:09:00: jako u trojkových golfu ubereš materiál desek ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P@nkáč: To vím...
-> StepaNoFUN: tak ono nejsi zdaleka první kdo na to upozornuje...
-> Milan 136: vleze ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> King: tam by byl ideální postup přesně opačný, ale tím se vytrácí ten zaručenej návod jak najít hledanej pupík ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435:
....na to by ale jistě nejeden gynekolog mohl namítnout, že uvedenej návod z hlediska pohlavní hygieny poněkud problematický a nelze ho doporučit :-)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> King: :-D přesně tak... jedeš po páteři a třetí díra je ten pupík ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: Neznam. Hadam, ze tam budou hrat roli telesny otvory :-)
-> StepaNoFUN: to mi připomělo .... jak se u holky po slepu najde pupík?
-> Dodis136: Prosím o používání slušnejch výrazů. ;-) Zase tak vyhrocená situace to není, aby to bylo adekvátní. ;-) Ono místo lze nazvat i slušněji - pokud už takto, tak například by se to dalo formulovat "Běž s tím do místa, kde záda ztrácej slušnej název."
-> Jarda: aj ja suhlasim s -> StepaNoFUN: , chod s tým ŽIGULÍKOM naozaj už do PRDELE ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol: to se vleze do origo třmenu, když je tam místo jen na destičky+plný kotouč?
-> Tomaso435:![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: spíš než vynechat, tak vyhodit
to i na fichtlu dojedeš dál než na nivě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: Jardo nechceš už tu Nivu tady fakt vynechat? Skoro co téma, to Niva :-/ Jako občas dobrý, ale minimálně obden (nicméně pak v nejméně 2 tématech) je to už fakt protivný... :-/
-> Jarda: kotuce mam renault clio ? uz neviem isto a strmen sa nijak neupravoval iba drziak strmenu
Tímto bych chtěl poděkovat lokálním pořadatelům Zetka, kteří se mne opravdu snažili najít volné místo v pavilonu a panu vystavovateli se světlou Tatrou 603, který tam ten prostor měl zamluvený pro svou skupinu lidi s veterány, že neohrnul nos nad škodovkami a pozval nás mezi sebe. GLS a GLi budily zvědavost a já byl v sedmém nebi:) Díky všem.
Omlouvám se,že to není co "dnes" když už to bylo v sobotu, ale má a kamarádova Škoda,se na Motortechna podzimní burze 2016 v areálu BVV v Brně zvládly probojovat až do pavilonu Zet na vystavováni, byť někteří pravověrní veteránisté se křižovali. Ale tak když tam mohl být i favorit a sierra tak proč ne..
-> castrol 17.10.16 12:15:09:
a jak se Ti to tam vejde? chladaky mas z ceho? to mas nejaky 20ky, ale stejne na kazde strane potom 3 mm nevychazi... mas odfrezovano kus pistku a trmenu, jinak nevim...
A opet k zadni naprave niva, do podelali to dam, az to zas dam do kupy a ulitne mi kolo :), no zrovna to zas takova sranda neni...
Pretizil jsem to no :(, 800kg na napravu je povoleno... a zadni je asi na to citliva :(. vcera jsem demontoval diferak a poloosy, diferak ma vsechny zuby, ale uz se rozpada klec na lozisku na hrusce, asi jsem to pretahnul :/ tech nekolik desitek Nm bylo moc :( (a to se udava 120-200Nm je tam nejaka deformujici se podlozka, tak asi uz byla deformovana moc :/). nevim, jak ta bocni na satelitech, to uvidim, az to rozdelam... Jinak prave lozisko, odklon jsem na te strane vypocital cca 1°negativ je OK, je to to stare, origo jeste CCCP, najeto cca 90tis. km. Na ridicove strane ale se mi rozlomil vnejsi krouzek v Africe, nebyla tam uz zadna klec, tak jsem tam dal nejake, co jsem si vezl s sebou, no a ted po cca 5tis. km je docela uvolnene :( muselo povolit (bylo min kvalitni, tak to slo, jinak by asi zas ulitla poloosa), je skoro jak vyklopne a tady na te strane merim cca 4-5°negativ. Tak nevim, nechat ho a jen vymenit gufero poloosy? uz je total zaolejovana brzda :(, jen mi nekdo rikal, ze pri volnem lozisku to gufirko odejde velmi rychle - je tam specialni smerove, co se otacenim uzavira.
Potom uz mam zase trefene uchyceni tlumice, to uz je asi potreti :) pry je to vec, ktera se nejvic vari, tak se mi libilo to reseni u te silne z niva shopu - navarena trubicka výs na napravnici... letme ulozeni na tlumici zrejme staci - ulitlo ni to jen jednou a to tam byl svarovanej sroub :) tak to je jasne, pevnostni sroub slepenej blatem :).
A zase dalsi silenstvi, uvazuji o 4 pistkach na nivu :) samo s chladaky...
ten plovouci 3 pistek je takovy divny![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
A opet k zadni naprave niva, do podelali to dam, az to zas dam do kupy a ulitne mi kolo :), no zrovna to zas takova sranda neni...
Pretizil jsem to no :(, 800kg na napravu je povoleno... a zadni je asi na to citliva :(. vcera jsem demontoval diferak a poloosy, diferak ma vsechny zuby, ale uz se rozpada klec na lozisku na hrusce, asi jsem to pretahnul :/ tech nekolik desitek Nm bylo moc :( (a to se udava 120-200Nm je tam nejaka deformujici se podlozka, tak asi uz byla deformovana moc :/). nevim, jak ta bocni na satelitech, to uvidim, az to rozdelam... Jinak prave lozisko, odklon jsem na te strane vypocital cca 1°negativ je OK, je to to stare, origo jeste CCCP, najeto cca 90tis. km. Na ridicove strane ale se mi rozlomil vnejsi krouzek v Africe, nebyla tam uz zadna klec, tak jsem tam dal nejake, co jsem si vezl s sebou, no a ted po cca 5tis. km je docela uvolnene :( muselo povolit (bylo min kvalitni, tak to slo, jinak by asi zas ulitla poloosa), je skoro jak vyklopne a tady na te strane merim cca 4-5°negativ. Tak nevim, nechat ho a jen vymenit gufero poloosy? uz je total zaolejovana brzda :(, jen mi nekdo rikal, ze pri volnem lozisku to gufirko odejde velmi rychle - je tam specialni smerove, co se otacenim uzavira.
Potom uz mam zase trefene uchyceni tlumice, to uz je asi potreti :) pry je to vec, ktera se nejvic vari, tak se mi libilo to reseni u te silne z niva shopu - navarena trubicka výs na napravnici... letme ulozeni na tlumici zrejme staci - ulitlo ni to jen jednou a to tam byl svarovanej sroub :) tak to je jasne, pevnostni sroub slepenej blatem :).
A zase dalsi silenstvi, uvazuji o 4 pistkach na nivu :) samo s chladaky...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: tak ja mam chladaky a seriu strmen
-> Milan 136: no koukam, ze u nich z rozmeru sedi jen roztec...
jednodussi bude cesta ala Neper![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: ano. Kotouce tam asi pujdou tak jak jsou. Ale trmeny blbe. Drzak trmenu je soucasti tehlice,stejne jako u vsech FS-III brzd
-> Milan 136 16.10.16 15:11:36: ty brzdy jsou seriove citigo? nesly by na feldu?
-> saskyn2 16.10.16 20:17:36: to sa oplatí, hlavne ak to vieš takto dobre
-> suri: No právě a ty Bosch 282 jsou tuším o mm ještě tenčí než ty 282. navíc jsem je měl i s destičkama, tak jsem tu z nějakého vraku 3C(jsou stejný s OIIRS) obral držáky natřel na červeno a jak to jde
No já ty 310 na pašíka vychytal z B8 když ještě nikdo nevěděl že to tam jde, byl jsem první pokusnej králík
takže cena byla velice příznivá-10.000kč za 500km jetej komplet, když od toho odečtu že jsem prodal moje motorky za 5000, brzdiče za 1800, a kotouče s deskama za 1500 tak vlastně mam nový zadní 310 za 1700kč![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No já ty 310 na pašíka vychytal z B8 když ještě nikdo nevěděl že to tam jde, byl jsem první pokusnej králík
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> saskyn2: Dík.
-> saskyn2 16.10.16 20:04:26: 310 zadky sú drahé riadne , hlavne ich asi nikde nieto ako tie 340 ktorých je ešte stále plno
jj , o priemer ani tak nejde , ani tie malé boli tuším len 253/256 ale hrúbka 9-12mm robí svoje
jj , o priemer ani tak nejde , ani tie malé boli tuším len 253/256 ale hrúbka 9-12mm robí svoje
-> michael: Pěkný RSko![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136 16.10.16 16:55:05: No hlavně od tý doby co dávají Bosch tak ty kurvy dávaj i na RS jen 272. Ne teda že by mě ten 1cm nějak vytrhnul, ale oni jsou i tenčí, dobrý je že ty Bosch brzdiče jdou na TRW držáky, takže když jsem dával mladý kotouče tak jsem dal rovnou jiný držáky s deskama a 282 kotouče. Říkal jsem si že bych dal rovnou 310 chlazený aby to měla jako já u Passatu, ale když jsem zjistil že ta sadička by stála trojnásobek co mě vyšly přední 340 tak jsem si to rychle rozmyslel![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: za ty prachy je to fábie nejlepší ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: jako by ta tvoje byla lepší? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> michael: kazí to tam jen ta fabie ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)