skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
16:32:14
21.09.2016
21.09.2016
sep
-> Jarda: :Fritech bývaly slušné na filetě.
16:00:17
21.09.2016
21.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jarda: hmm, ja menil nedavno lozisko a taky me to ceka :(
15:58:45
21.09.2016
21.09.2016
Jarda - zrušená registrace
zadni brzdy na felde - prasata fragokov SK a oblozeni ferodo a co bych mel dat do podelali, ze jsem ukroutil jednu trubku, tak jsem doma nasel nejakou hodne zachovalou predni asi na favorita a naohybal jsem ji tam
p.s.
s jakejma deskama na feldu favo mate nejlepsi zkusenosti? ja uz vyzkousel asi 10 znacek a rekl bych vse prumerne az mizerne: ferodo piskaji, po case zacalo kopat, mastersport mi znicily koutouce zimmerman, jsou hrozne tvrde - kotouce KO a desky skoro jak nove, meyle rychle ubyvaly a myslim, ze moc ohrivali kotouc - byl do modra, brzdily prumerne, icer - nedelaly problemy, ale ani to moc nebrzdilo, fritech si moc nepamatuju, ale nejakej stred, zadnej vykyv a ATE ty piskaji a taky to moc nebrzdi...
p.s.
s jakejma deskama na feldu favo mate nejlepsi zkusenosti? ja uz vyzkousel asi 10 znacek a rekl bych vse prumerne az mizerne: ferodo piskaji, po case zacalo kopat, mastersport mi znicily koutouce zimmerman, jsou hrozne tvrde - kotouce KO a desky skoro jak nove, meyle rychle ubyvaly a myslim, ze moc ohrivali kotouc - byl do modra, brzdily prumerne, icer - nedelaly problemy, ale ani to moc nebrzdilo, fritech si moc nepamatuju, ale nejakej stred, zadnej vykyv a ATE ty piskaji a taky to moc nebrzdi...
09:48:29
20.09.2016
20.09.2016
Luky
-> Syny: slovo prdel jsi se vzal ty, já neutrálně mluvil o tělních dutinách
EDIT: takže prohlíželi?
EDIT: takže prohlíželi?
00:35:24
20.09.2016
20.09.2016
Syny
-> Luky: Si delas prdel, ale my byli relativne "o kousek" dal...
20:02:36
19.09.2016
19.09.2016
castrol
-> Luky: take ze isiel aj 2hy krat
15:00:19
19.09.2016
19.09.2016
Luky
-> Syny: prohlíželi Ti tělní dutiny? jaké to bylo?
14:19:46
19.09.2016
19.09.2016
Syny
Si umim vybrat fakt dobrej den pro navstevu NYC a Manhattanu...
www.novinky.cz/zahranicni /.../414989-desitky-zranen ych-po-explozi-v-new-yorku -policie-objevila-dalsi-vy busne-zarizeni.html
Ale tak zase jsem videl vsecky zachranny slozky v akci, totalni chaos a chlapce z FBI :)
www.novinky.cz/zahranicni /.../414989-desitky-zranen ych-po-explozi-v-new-yorku -policie-objevila-dalsi-vy busne-zarizeni.html
Ale tak zase jsem videl vsecky zachranny slozky v akci, totalni chaos a chlapce z FBI :)
20:28:29
18.09.2016
18.09.2016
cPetan
-> Sejki: snad to zvládnu protlačit stk a repasovat samosvor a pak by to mohla být zajímavá zima
18:01:39
18.09.2016
18.09.2016
Strycek Marty
-> cPetan: Já byl odvážnej a jenom jsem upustil zadní gumy :D -> Jarda: Je to pořád ta původní, bouraný to bylo ošklivě, ale podařilo se kastli srovnat a vypadá jako nová :)
19:56:51
16.09.2016
16.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Danster: tak v zime to jde v pohode i se skodovkou... spis bych bral neco co urvu na suchym asfaltu... je mi jasny ze bez samosvoru to proste jde spatne...
19:54:01
16.09.2016
16.09.2016
Danster
-> Sejki - zrušená registrace 16.09.16 11:54:31: Taky to nechápu s E30 jsem to měl stejně kam jsem chtěl tam jsem se dostal a ještě to byla zábava. S předokolkou je to strašná nuda v zimě (s ručkou mě to nebaví). Sakra chtělo by to na zimu nějakou zadokolku
16:58:00
16.09.2016
16.09.2016
StepaNoFUN
-> palinator: Ti nevím... Mám 1.8 TDCi 66kW v Connectu 6/2003 (motor s focusem stejnej), najeto cca 300 tis (mám to od 160 - kolik je realita nevím. 160 bylo na tacho) a bez jediný závady na moto. Jednu chvíli to vypadalo na únik fridexu (asi pod hlavou), ale to se "opravilo" samo. Za poslední rok jsem dolil asi 2 deci. Olej od výměny do výměny bez dolití.
Jinak za tu dobu se na celým autě dělaly brzdy (zadní 2x, předni 1x), ložiska předních kol (2x), manžety poloos (vnitřní 2x - musej bejt origo, v replice nesehnatelný), vyměněny přední světla (zežloutlý a nefunkční nastavování - bohužel motorek je nerozebiratelně ve světle), spojka, stabilizační tyčky a uložení stabilizátoru, trubka na klimě a pak provozní kapaliny... To že to nestálo málo je daný tím, že díly stojej docela raketu (hlavně zadní brzdy)...
Teď je už na hraně PP ložisko, nebo kloub - ještě jsem nezjišťoval, ale do L zatáčky už je něco slyšet a jsou potřeba znova přední brzdy - kopou. Případně zadní tlumiče....
Ale je pravdou, že to auto jezdí prakticky denně a naložený na skoro 100% celkový hmotnosti. Před časem jsem to zvážil a zjistil, že mi zbejvá do maximálky mi chybí asi 250kg. Ale cca 100kg věcí bylo nechanejch na dílně... A doložit k tomu 2-3metráky není problém, takže se třeba brzdám a ložiskům nedivím...
Jinak za tu dobu se na celým autě dělaly brzdy (zadní 2x, předni 1x), ložiska předních kol (2x), manžety poloos (vnitřní 2x - musej bejt origo, v replice nesehnatelný), vyměněny přední světla (zežloutlý a nefunkční nastavování - bohužel motorek je nerozebiratelně ve světle), spojka, stabilizační tyčky a uložení stabilizátoru, trubka na klimě a pak provozní kapaliny... To že to nestálo málo je daný tím, že díly stojej docela raketu (hlavně zadní brzdy)...
Teď je už na hraně PP ložisko, nebo kloub - ještě jsem nezjišťoval, ale do L zatáčky už je něco slyšet a jsou potřeba znova přední brzdy - kopou. Případně zadní tlumiče....
Ale je pravdou, že to auto jezdí prakticky denně a naložený na skoro 100% celkový hmotnosti. Před časem jsem to zvážil a zjistil, že mi zbejvá do maximálky mi chybí asi 250kg. Ale cca 100kg věcí bylo nechanejch na dílně... A doložit k tomu 2-3metráky není problém, takže se třeba brzdám a ložiskům nedivím...
16:37:54
16.09.2016
16.09.2016
cPetan
-> Strycek Marty 16.09.16 12:45:20: pořádný gumy a pytel cementu v kufru, takle jsem kdysi přežil první zimu s e30 další zůstaly už jen ty gumy...
14:37:06
16.09.2016
16.09.2016
palinator
-> King 16.09.16 07:34:35: -> StepaNoFUN 16.09.16 07:52:03:
Je fakt že mluvim o první generaci TDCI. Tušim do roku 2003 to údajně padalo hrozně. Na TDDI v zásadě není co by se posralo. Pak je taky potřeba rozlišovat TDCI původní Duratorq a pozdější TDCI/HDI od PSA. Právě o konstukci Delphi vstřiků nám referoval jeden borec ve škole a pak mu to potvrdit majitel servisu co na poslední cvika přišel předat zkušenosti z praxe.
Pokud na cestě vidim něco nepřirozeně hulit nebo to má zvuk jak kdyby to šrotovalo kamení, tak je to zpravidla TDCi. Bylo to jak u jednoho týpka co jsem byl na brigádě, tak u školy jsem jedno takový potkal. Focusy s 1,8 TDCi často hulej taky.
Je fakt že mluvim o první generaci TDCI. Tušim do roku 2003 to údajně padalo hrozně. Na TDDI v zásadě není co by se posralo. Pak je taky potřeba rozlišovat TDCI původní Duratorq a pozdější TDCI/HDI od PSA. Právě o konstukci Delphi vstřiků nám referoval jeden borec ve škole a pak mu to potvrdit majitel servisu co na poslední cvika přišel předat zkušenosti z praxe.
Pokud na cestě vidim něco nepřirozeně hulit nebo to má zvuk jak kdyby to šrotovalo kamení, tak je to zpravidla TDCi. Bylo to jak u jednoho týpka co jsem byl na brigádě, tak u školy jsem jedno takový potkal. Focusy s 1,8 TDCi často hulej taky.
14:05:02
16.09.2016
16.09.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Strycek Marty: taky jsem se na to chtel zeptat...
na tech neskodovkach se serou zadni napravy na nive mam podobne problemy... teda horsi :)
na tech neskodovkach se serou zadni napravy na nive mam podobne problemy... teda horsi :)
13:25:47
16.09.2016
16.09.2016
Strycek Marty
-> Vojťas: Ne, je to pořád to samý, jenom po tom listopadovym karambolu bylo potřeba trochu porovnat kastli :D kromě Sierry mam už jenom tu zlatou Feldu na součástky :D
13:09:03
16.09.2016
16.09.2016
Vojťas
-> Strycek Marty: nechci rejpat, ale nemas uz druhy?
12:45:20
16.09.2016
16.09.2016
Strycek Marty
-> Sejki: Tak když se s tim naučíš jezdit, tak už ti to nepřijde. Ono neni problém vyjet kopec nebo projet zatáčku, ale musíš se to naučit. Prostě musíš vědět co od toho auta čekat a vědět co potřebuje. Pro mě byla zima za trest protože jsem to auto nikdy předtim na sněhu neřídil a byla to moje první zima v provozu, protože papíry sem udělal loni v září.
11:54:31
16.09.2016
16.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Strycek Marty: co mate kazdej za problem s klasickou koncepci v zime? ja mel zraloka a nejen ze jsem se v zime vyblbnul, ale vyjel jsem kam jsem potreboval a to bydlim obklopen kopcema...
11:50:30
16.09.2016
16.09.2016
Strycek Marty
-> Sejki: No dá se s tim klouznout, ale že bys jel do práce a v každý zatáčce libovolně hodil zadkem to ne, za to může ale otevřenej diferák, kdyby to mělo samosvor, tak je to jiný kafe.-> palinator: Já prestiž moc neřešim, navíc moje auto svym způsobem vzbuzuje v lidech zájem (hlavně lidi co to auto měli, nebo lidi co ho chtěli), takže při cestě ze supermarketu mi u auta stojí chlapík a ptá se co je to za obsah, za kolik sem to koupil, kde schánim díly a třeba jestli bych nechtěl prodat. Hele on je zadní náhon super do doby než s tim musíš jet někam v zimě :D jako na zasněžený letiště je to brilantní vynález, ale do zimního provozu je to za trest.
07:52:03
16.09.2016
16.09.2016
StepaNoFUN
-> palinator: V práci máme docela dost transitů, většinou TDDI/TDCI s nájezdem od 0 do 700 tis a že by se dělalo čerpadlo a vstriky vím jenom u jednoho. A u toho je původ a zacházení neznámý - bazarovka, původně taky dělník, takže to klidně může mít 2x tolik než je udáváno. A bůh ví na co to jezdilo...
07:34:35
16.09.2016
16.09.2016
King
-> palinator: Jenom k tem vstrikum u Fordu - mam zkusenost s poslednima trema generacema mondea/s-maxu s tdci a nikdy nikdo z firemni flotily nemel jedinej problem se vstrikama. Je pravda, ze jsme se s nima loucili tak na 120-140tkm a u predposledni generace na 170tkm, o dalsim osudu nemame info. Otazka je, jestli se ty problemy netykaj spis tachometrove omlazenych kousku, kterym uz vstrikama protek plaveckej bazen nekvalitni nafty-babisovky :-)
07:07:02
16.09.2016
16.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Strycek Marty 16.09.16 00:34:25: jak se s tim driftuje?:)
07:06:05
16.09.2016
16.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator 15.09.16 23:13:01: no moc uz ne, musel bych zamlatit kladivem rantl a pak by to asi bylo v poho...
01:17:22
16.09.2016
16.09.2016
palinator
-> Strycek Marty:
Já taky lidi nesoudim podle auta, ale pro někoho kdo auta nebere úplně spotřebně je to už otázka určitý prestiže. A někdy se to koneckonců nevyplatí i těm, co je to jedno co si koupěj, např. když ono auto shnije mnohem dřív, než by onen kupující čekal.
U tý tvý Sierry bych si osobně cenil toho, že je to zadní náhon. Zbytek nedokážu posoudit.
Já taky lidi nesoudim podle auta, ale pro někoho kdo auta nebere úplně spotřebně je to už otázka určitý prestiže. A někdy se to koneckonců nevyplatí i těm, co je to jedno co si koupěj, např. když ono auto shnije mnohem dřív, než by onen kupující čekal.
U tý tvý Sierry bych si osobně cenil toho, že je to zadní náhon. Zbytek nedokážu posoudit.
00:50:01
16.09.2016
16.09.2016
Strycek Marty
-> palinator: No, taky bych si Dacii nekoupil, ovšem lidi co tak učiní neodsuzuju. Škodovka je podle mě z koncernu nejlepší. Spousta lidí mě má za blázna, že jezdim 25 let starym Fordem, ale ono to svůj smysl má. V pohodlnější autě než je Sierra jsem ještě nejel, 8 litrů na 100km neni nic tragickýho, má 120 koní což bohatě stačí na bezpečný předjíždění a díky výbavě klikatronik (všechny okna na kliku) a absenci elektronických hraček se a tom nemá v podstatě co porouchat. Jiná věc už je chování auta za mokra, kdy dokáže být pořádně kousavý, ovšem na to si člověk zvykne a naučí se co a jak. Moje Sierra je háklivá na zadní nápravu kde mi odešly ložiska, náboj kola a měnil jsem diff, ale to je záležitost jenom mého auta.
00:49:46
16.09.2016
16.09.2016
palinator
-> Strycek Marty:
Já bych zase potřeboval sehnat hadičky na přepady který vydržej dýl jak 2 roky. Už mě nebaví že si auto chce furt hrát na Palacha.
Já bych zase potřeboval sehnat hadičky na přepady který vydržej dýl jak 2 roky. Už mě nebaví že si auto chce furt hrát na Palacha.
00:34:25
16.09.2016
16.09.2016
Strycek Marty
Půl 1 v noci a až teď jsem odešel z garáže. Nemůžu si Sierru vynachválit, ale co se týče zadní nápravy, tak je to fakt mrcha. Před časem jsem vyměnil diferenciál za méně opotřebovanej, jenomže takovej byl pouze z hlediska vůlí, ovšem simeringy mezi poloosou a diffem v pr**** oba, takže olej všechen pryč a od něj celej zaje*anej spodek.
00:28:15
16.09.2016
16.09.2016
palinator
-> Strycek Marty:
Tak já v tom výčtu bral jen auta aktuální produkce. Uznávám, že v historii se mi francouzi líbili. Dvojková Laguna, Clio, Peugeoti "šestkový", případně "pětkový", Xantie, Xsara, ZX. U Fordů to není o nekvalitní naftě (na tu se to jen svádí), ale o konstrukci vstřiků (lehoučký titěrný Delphi bezpřepadový vstřiky ovládaný bez měniče přímo 12 V), která byla tak přelomová, až se přelomila. Mimochodem sledovat vadný CR vstřiky na silnicích na jakýmkoliv autě je docela srandovní a častý. Většinou je vidět jak to tam sere vadnej vstřik na jednom válci. Stačí jeden vadnej vstřik po 150000 a hulí to víc než rotačka po 500000.
Abych teda nehanil jen konkurenci, tak taky prohlásim, že škodovka na kvalitě podle mě dost ubrala, některý její vychytávky zrušila (např. poruchový, ale naprosto dokonalý ovládání výdechů ventilace), na druhou stranu je Octavii konečně místo a není to zbytečně nafouklej krám jako u prestižnějších výrobců.
Co se týče lowendovejch značek/modelů, přeci jen nepotřebuju klesnout tak hluboko, abych si musel pořizovat nějakýho podobnýho hajzla jenom proto, že chci nový auto a na lepší nemám. To si radši zase koupim nějakou starou sračku, která už svoje léta slávy dávno měla.
Tak já v tom výčtu bral jen auta aktuální produkce. Uznávám, že v historii se mi francouzi líbili. Dvojková Laguna, Clio, Peugeoti "šestkový", případně "pětkový", Xantie, Xsara, ZX. U Fordů to není o nekvalitní naftě (na tu se to jen svádí), ale o konstrukci vstřiků (lehoučký titěrný Delphi bezpřepadový vstřiky ovládaný bez měniče přímo 12 V), která byla tak přelomová, až se přelomila. Mimochodem sledovat vadný CR vstřiky na silnicích na jakýmkoliv autě je docela srandovní a častý. Většinou je vidět jak to tam sere vadnej vstřik na jednom válci. Stačí jeden vadnej vstřik po 150000 a hulí to víc než rotačka po 500000.
Abych teda nehanil jen konkurenci, tak taky prohlásim, že škodovka na kvalitě podle mě dost ubrala, některý její vychytávky zrušila (např. poruchový, ale naprosto dokonalý ovládání výdechů ventilace), na druhou stranu je Octavii konečně místo a není to zbytečně nafouklej krám jako u prestižnějších výrobců.
Co se týče lowendovejch značek/modelů, přeci jen nepotřebuju klesnout tak hluboko, abych si musel pořizovat nějakýho podobnýho hajzla jenom proto, že chci nový auto a na lepší nemám. To si radši zase koupim nějakou starou sračku, která už svoje léta slávy dávno měla.
00:06:55
16.09.2016
16.09.2016
Strycek Marty
-> palinator: My máme doma Renaulta Scénic 1,6 1998 a jak všichni nadávaj, že je to nespolehlivej křáp, tak jediný co za 10 let odešlo byl snímač otáček a spínací skřínka, takže já konkrétně proti tomuhle autu nic nemam, spíš naopak. To samý Peugeot 406 1,8 16v, máme ho 6 let a kromě koroze je to auto super a hodně sem si ho oblíbil. Co se týče Fordů, tak pro mě kapitola sama pro sebe. Doma v garáži mam sedanovou Sierru a nemůžu si na ní stěžovat. Jako první auto to nebyla moudrá volba, hlavně kvůli motoru 2,0 DOHC, ale jsem toho názoru, že v tý době byly Fordy špičkový auta. Dnešní produkci týhle značky bych radši opomenul. Poslední dobrej Ford pro mě je Focus mk1 a třeba Mondeo mk3 se mi líbí hrozně moc vzhledově, i když naftový motorizace trpí hodně na vstřiky. Tuhle závadu, ale připisuju hlavně majitelům, který tankujou nekvalitní naftu a ten motor to prostě neschroupe. Z nepopulárních značek jsem měl tu čest vlastnit Daewoo Racer (licenční Opel KAdett) a miloval jsem ho, bylo naprosto spolehlivý, skoro nerezlo, motor 1,5 měl 51kw, žral 6 litrů, tahal slušně a vydržel všechno. Podle mě si třeba Dacia nezaslouží posměch, protože za tu cenu člověk nemůže chtít kvalitu zpracování jako ve VW. Ty auta maj svůj smysl. Značku Lada nekomentuju, chvilku mi dělala společnost Samara (koupená jako pracant do lesa) a byl to fatální omyl, 9 z 10 startů bylo neúspěšných i po výměně a seřízení karbce, výměně svíček, kabelů k rozdělovači a rozdělovače. Hlavně se na ní stačilo blbě podívat nebo projít okolo ní a něco upadlo. Když sem se jí potom chtěl zbavit, tak to nikdo nechtěl ani zadarmo.
23:48:21
15.09.2016
15.09.2016
palinator
-> Strycek Marty:
Taky jsem si pořídil něco "zachovalýho" ve smyslu dokud nás STK nerozdělí (Toledo). Ale jednak jsem myslel že ta doba přijde o něco pozdějc a druhak jsem to jako pártyvozítko nikdy moc neměl. Když už, tak to byla jeho druhá role. První role byla ve vození sekaček, ledniček, europalet a podobnejch vychytávek se sklopenejma sedadlama. Ještě teď mám pod zadníma sedačkama uschlý jehličí, jak jsem vez věnce z pohřbu :(. To auto se natahalo vleku a nastartovalo jinejch aut, navozilo nářadí pro jejich opravu, že by to jinejm autům navíc s věkově podobným majitelem mohlo vyprávět. Občas si s tim připadám jako pojízdná dílna.
Taky jsem si pořídil něco "zachovalýho" ve smyslu dokud nás STK nerozdělí (Toledo). Ale jednak jsem myslel že ta doba přijde o něco pozdějc a druhak jsem to jako pártyvozítko nikdy moc neměl. Když už, tak to byla jeho druhá role. První role byla ve vození sekaček, ledniček, europalet a podobnejch vychytávek se sklopenejma sedadlama. Ještě teď mám pod zadníma sedačkama uschlý jehličí, jak jsem vez věnce z pohřbu :(. To auto se natahalo vleku a nastartovalo jinejch aut, navozilo nářadí pro jejich opravu, že by to jinejm autům navíc s věkově podobným majitelem mohlo vyprávět. Občas si s tim připadám jako pojízdná dílna.
23:43:49
15.09.2016
15.09.2016
palinator
Ono je celkově dost smutný, že mi škodovka, resp. koncern vychází ze všeho subjektivně nejlíp.
Vycházim z toho, že chci praktický naftový auto s nízkejma provozníma nákladama, nepotrpim si na módních trendech nebo nápaditosti, ani na výbavě.
Francouzi - designově všechno špatně, když mě do toho posaděj, jsem ještě rozpačitější a když to mám řídit, tak jsem rád že vystupuju. Mluvim teda o např. 307. Ani nová C4 mě neoslovila.
Japonci - možná spolehlivá věc, ideálně v benzínu, ale přijde mi to furt jako jinej svět, i když možná nejmenší zlo
Korejci - vyblitej design podobnej posledním Opelům, k tomu dosud nepřesvědčivá technika na poli dieselů
Švédové - o čem se to bavíme?
Opel - design posledních let úplně špatně, navíc auta dělaj jako ohromný těžký krabice, který ve výsledku zaostávaj
Ford - stejnej osud jako Opel, v posledních letech upad víc než jsem čekal
Italové - budiž, poslední Tipo mě jako jedno z mála aut zaujalo.. v dehtu bych si ho možná dokázal představit
Zbývají mi tady např. vzhledově svěží vozy SEAT a tak nějak standardní, neurážející a chladné vozy Škoda.
Ještě jsou tady značky jako Dacia nebo Lada, ale tyto auta ve mně vyvolávaj představu staršího Swifta, se kterým teď přicházim docela často do styku. Takovej čtyřkolovej nuzák.
Vycházim z toho, že chci praktický naftový auto s nízkejma provozníma nákladama, nepotrpim si na módních trendech nebo nápaditosti, ani na výbavě.
Francouzi - designově všechno špatně, když mě do toho posaděj, jsem ještě rozpačitější a když to mám řídit, tak jsem rád že vystupuju. Mluvim teda o např. 307. Ani nová C4 mě neoslovila.
Japonci - možná spolehlivá věc, ideálně v benzínu, ale přijde mi to furt jako jinej svět, i když možná nejmenší zlo
Korejci - vyblitej design podobnej posledním Opelům, k tomu dosud nepřesvědčivá technika na poli dieselů
Švédové - o čem se to bavíme?
Opel - design posledních let úplně špatně, navíc auta dělaj jako ohromný těžký krabice, který ve výsledku zaostávaj
Ford - stejnej osud jako Opel, v posledních letech upad víc než jsem čekal
Italové - budiž, poslední Tipo mě jako jedno z mála aut zaujalo.. v dehtu bych si ho možná dokázal představit
Zbývají mi tady např. vzhledově svěží vozy SEAT a tak nějak standardní, neurážející a chladné vozy Škoda.
Ještě jsou tady značky jako Dacia nebo Lada, ale tyto auta ve mně vyvolávaj představu staršího Swifta, se kterým teď přicházim docela často do styku. Takovej čtyřkolovej nuzák.
23:38:42
15.09.2016
15.09.2016
Strycek Marty
-> palinator: Jsou to prostě zlámaný klacky :D pořídim si tam zachovalýho Golfa mk2 GTI a budu s nim drandit dokud nás technická nerozdělí. Je mi 19, takže užitnou hodnotu neřešim, krabici s pizzou, 2 plechovky Redbullu a přítelkyni odvezu i ve Smartu :D B6 kombi se mi líbí hlavně vzhledově, o spolehlivosti motorů TDI PD valný mínění nemám :D
23:31:42
15.09.2016
15.09.2016
palinator
-> Strycek Marty:
Zrovna B6 mi jde tak nějak proti srsti. Přijde mi, že se nechá za podobný peníze sehnat od škodovky auto s vyšší užitnou hodnotou (větší prostornost), bez ptákovin, který jsou akorát pro zlost - poruchový modifikace naftovejch motorů, el. parkovací brzda, apod. Celkově mě například výbavy vozů VW neoslovily. Auta třeba velice slušně vybavený, klima, el. okna, ale taková blbost jako palubní počítač ne. U škodovky to má každá druhá šlupka Fabie a Octu bez MFA jsem snad ani neviděl. (mluvim o prvních generacích Fabie/Octavie, vs. Golf IV/V)
E: je fakt že VW vypadá o třídu hodnotnějc/nápaditějc... jenže já si nikdy na vzhled moc nehrál.
Zrovna B6 mi jde tak nějak proti srsti. Přijde mi, že se nechá za podobný peníze sehnat od škodovky auto s vyšší užitnou hodnotou (větší prostornost), bez ptákovin, který jsou akorát pro zlost - poruchový modifikace naftovejch motorů, el. parkovací brzda, apod. Celkově mě například výbavy vozů VW neoslovily. Auta třeba velice slušně vybavený, klima, el. okna, ale taková blbost jako palubní počítač ne. U škodovky to má každá druhá šlupka Fabie a Octu bez MFA jsem snad ani neviděl. (mluvim o prvních generacích Fabie/Octavie, vs. Golf IV/V)
E: je fakt že VW vypadá o třídu hodnotnějc/nápaditějc... jenže já si nikdy na vzhled moc nehrál.
23:19:20
15.09.2016
15.09.2016
Strycek Marty
-> palinator: No teď sem tam viděl 100L za 240 000 :D takže starší kousky tam jsou přeceňovaný, ale dotáhnout odsud pěknýho Passata B6, tak si pískám. Nejsem fanoušek koncernu a už vůbec ne VW (zlámaný klacky ve znaku). VW uznávám jen starší ročníky jako Golf mk1,2 nebo Jetta mk1,2 , Scirocco, Corrado.
23:13:01
15.09.2016
15.09.2016
palinator
-> Sejki:
A ven ještě rezervu maj?
A ven ještě rezervu maj?
21:48:50
15.09.2016
15.09.2016
Sejki - zrušená registrace
Tak 205/45 r16 7,5" et35 se nevleze, skrta v zadu o pruzinu a na druhe strane se netoci protoze tam je kryci plast na palivove trubky od hrdla...
21:34:19
15.09.2016
15.09.2016
palinator
-> Strycek Marty 14.09.16 13:52:17:
Nezapomeň ji dotáhnout taky z Reichu, protože jestli chceš pořádnou škodovku, tak jedině do Německa. Tam to jezdí jenom po rovnejch nerozbitejch dálnicích tak tomu nic není.
Nezapomeň ji dotáhnout taky z Reichu, protože jestli chceš pořádnou škodovku, tak jedině do Německa. Tam to jezdí jenom po rovnejch nerozbitejch dálnicích tak tomu nic není.
13:02:46
15.09.2016
15.09.2016
dragon_cb_cz
12:58:37
15.09.2016
15.09.2016
Syny
Zajimavy, docela me to vcera prekvapilo a bylo mi to divny. Ten prepocet je tedy jakej? Tech cca +5 jak tady zaznelo? Jeste ze jsem tam tedy nenalil ten drazsi
12:29:03
15.09.2016
15.09.2016
dragon_cb_cz
-> Syny: U nás se používá "research octane rating" - česky "oktanové číslo výzkumnou metodou", v severní americe se udává anti-knock index - průměr oktanových čísel výzkumnou a motorovou metodou.
06:19:58
15.09.2016
15.09.2016
vhml
-> Syny 15.09.16 03:14:04: ty čísla neodpovídají evropským normám. Obecně je to cca +5
06:16:43
15.09.2016
15.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Syny: to se prave pletes protoze to neni stejne oktanove cislo jako u nas ale pocitaj to jinak...
03:14:04
15.09.2016
15.09.2016
Syny
Asi to uplne s timhle vlaknem nesouvisi, ale jen takovej poznatek z Kanady :) Jako standardni palovo tady je benzin s 87mi oktany, da se sehnat i o neco lepsi s 89ti a nebo pak premium s 91 oktany :) To mi poser tyjo :) To na co jsem pred 10ti lety jezdil se 120tkou tady je premiovy palivo... A na to tady chrochtaj ty Dodge RAM 1500 - 5,7 HEMI
16:19:37
14.09.2016
14.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> aDAm: tak kdyz uz si to napsal :) ono to je stejne houby platny kdyz kazdej posila prachy do zahranici...
14:05:56
14.09.2016
14.09.2016
aDAm
-> Sejki - zrušená registrace 14.09.16 13:33:34: že jo, takový tady nepotřebuje, vyučí se za naše prachy a pak když mají začít splácet společnosti si zdrhnou
13:52:17
14.09.2016
14.09.2016
Strycek Marty
-> Sejki: No ona se naskytla dobrá nabídka, tak proč nevyužít, třeba mi to časem vynese i na nějakou Škodovku 742 :D