-> Sejki: Dík, díly na vyvářku mam už dávno koupene :D
-> Bukaj: mohlo to bejt horší, popřípadě už to mohlo bejt třeba jednou vařený, což naštěstí neni
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
19:31:23
17.05.2016
17.05.2016
Zeke-ten šestý
19:24:31
17.05.2016
17.05.2016
doly120
-> Zeke-ten šestý: tak to mám na rapidu vršky ještě zdravé
19:14:26
17.05.2016
17.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: chces vzit P kapsu? jedna mi tu zbyla... alespon u tebe toho nahrabu vic :-D
19:13:46
17.05.2016
17.05.2016
Bukaj
-> Zeke-ten šestý: Klasika, no...
10:51:03
17.05.2016
17.05.2016
Sejki - zrušená registrace
Pasujem cumacek s blatnickem
11:14:42
16.05.2016
16.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Bajou: jo to pomuze, ale ne v mem pripade, maji nejaky vetsi vypadek... jinak jo Ajtaci jsou super, skoda ze je nenataceli dal...
11:03:07
16.05.2016
16.05.2016
bajou
-> Sejki: No jo, když ono to dost často pomůže a IT Crowd je super seriál
10:50:38
16.05.2016
16.05.2016
Sejki - zrušená registrace
Dneska rano volal na infolinku kvuli internetu jelikoz od nedelniho rana nejde a prvni na co se pani ptala "zkousel jste to vypnout a zapnout?" Tak jsem si pripadal jak v serialu The IT Crowd
09:08:21
16.05.2016
16.05.2016
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no prave. Mackalo ji to hodne. Ted to snad bude v pohode a neproklepe se...
-> suri: a kdo by to platil a vozil, takovy zavazi. Tohle je teda normalne taky drahy jako krava, ale bylo to zadarmo
-> suri: a kdo by to platil a vozil, takovy zavazi. Tohle je teda normalne taky drahy jako krava, ale bylo to zadarmo
08:53:22
16.05.2016
16.05.2016
Matsoft
Ne dnes... ale v patek... aneb skodovkarem az do smrti.....
07:59:31
16.05.2016
16.05.2016
suri
-> Milan 136 15.05.16 22:05:13: ked mas hlinikovu napravnicu mal si ist do plechového krytu
00:08:12
16.05.2016
16.05.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136 15.05.16 22:07:07: Pekny, na to by se vetsina lidi vysrala a pak by se divili ze je v hadici dira...
22:07:07
15.05.2016
15.05.2016
Milan 136
Pravy drzak kolidoval u moji motorizace s hadici od chladice, takze jsrm ho musel upravit
20:49:34
15.05.2016
15.05.2016
Zeke-ten šestý
-> isti: Ujeli jsme jí, je to dobrý
Ale co mě sere, tak sem na zadnim platu nechal tyčku co vypíná spojku a cestou sem jí ztratil :D
Ale co mě sere, tak sem na zadnim platu nechal tyčku co vypíná spojku a cestou sem jí ztratil :D
19:19:25
15.05.2016
15.05.2016
castrol
-> isti: skodna ma na spiatocku mensi odpor
18:38:55
15.05.2016
15.05.2016
isti
-> Zeke-ten šestý: A to ešte na spiatočke ,dúfám že ste sa nenechali predbehnúť.
14:41:18
15.05.2016
15.05.2016
Zeke-ten šestý
Na dalnici nas dnes celou cestu dojizdela nejaka skodovka
14:33:51
15.05.2016
15.05.2016
dragon_cb_cz
-> Borderer: Kdybys potřeboval radiátor tak možná mám něco navíc...
07:24:33
14.05.2016
14.05.2016
Lukyn742
-> rsvancara: Jedna je z motoru, a přestavbu na DOHV neplánuju
07:23:20
14.05.2016
14.05.2016
Lukyn742
-> srdcar 120L: Jen výměna vačky za 265/265°
05:36:22
14.05.2016
14.05.2016
rsvancara
-> srdcar 120L: Já vidím, že dává do motoru dvě vačky :-D
23:41:42
13.05.2016
13.05.2016
srdcar 120L
-> Lukyn742: Co ti autí udělalo, žes ho rozbil?
23:40:13
13.05.2016
13.05.2016
srdcar 120L
-> Jarda/felda: Docela bych ti oponoval, kolikrát provizorní oprava vydrží dýl, jak původní řešení.
17:20:57
13.05.2016
13.05.2016
Jarda/felda
-> Borderer 12.05.16 19:16:45: KO radiátor, na dojetí bych propojil hadice a pak koupil novej
16:01:13
13.05.2016
13.05.2016
cPetan
-> Jindas: www.dbilas-shop.com/Produ
kte:::7.html
12:24:32
13.05.2016
13.05.2016
Borderer
Jupí, zdá se že těsní, tak uvidíme. Nalito, odvzdušněno a stihnul sem i vyměnit olej...tak uvidíme, jestli se Shell 15W40 osvědčí víc jak Mogul.
10:17:27
13.05.2016
13.05.2016
Jindas
-> Eidy: Děkuji, taky po tom koukám na Ebayi... Většinou po těch,co lidi koupějí a jsou jim k prdu,ale mě by se mohli hodit
10:08:44
13.05.2016
13.05.2016
Eidy
-> Jindas: Známě, ale cena Tě asi nepotěší.
www.ahmotorsports.co.uk/p roduct/ahm-throttle-body-a nd-ecu-kit-for-twin-spark- engines
www.retro-ford.co.uk/shop /.../retroford-zetec-5-deg ree-inlet-omex-600-throttl e-body-full-kit-pre-mapped -z027omex600std
omextechnology.co.uk/page 46.html
omextechnology.co.uk/Omex %20General%20TB%20Kit%20v4 _02.pdf
www.burtonpower.com/omex- throttle-body-management-k it-sohc-ford-pinto-2-0-ome kpinto.html
www.ktrsport.com/throttle _bodies.htm
www.ahmotorsports.co.uk/p roduct/ahm-throttle-body-a nd-ecu-kit-for-twin-spark- engines
www.retro-ford.co.uk/shop /.../retroford-zetec-5-deg ree-inlet-omex-600-throttl e-body-full-kit-pre-mapped -z027omex600std
omextechnology.co.uk/page 46.html
omextechnology.co.uk/Omex %20General%20TB%20Kit%20v4 _02.pdf
www.burtonpower.com/omex- throttle-body-management-k it-sohc-ford-pinto-2-0-ome kpinto.html
www.ktrsport.com/throttle _bodies.htm
08:04:49
13.05.2016
13.05.2016
Jindas
-> darabos: Jooo,málem bych zapomněl... komplet klapy(samozřejmě se vstřikovačema) s programovatelnou mapou...
07:59:47
13.05.2016
13.05.2016
darabos
-> Jindas: zatial som ziadnu zmysloplnu alternativu nevidel, vacsinou sme pouzili klapky z motoriek, zas tu je problem so sacim potrubim...
07:05:01
13.05.2016
13.05.2016
Jindas
Pánové,nebudu zakládat nové téma,jen bych chtěl vědět další výrobce 4 klapek - jako je třeba Jenvey,... jaké všechny znáte?
Děkuji za odpověď.
Btw prošli mi jedny 4 klapky rukou a stály za píču, repas by stála více než pořízení nový.... Takže půjdou do pryč.
Děkuji za odpověď.
Btw prošli mi jedny 4 klapky rukou a stály za píču, repas by stála více než pořízení nový.... Takže půjdou do pryč.
22:25:38
12.05.2016
12.05.2016
Jozka
-> King: (ale nic není nemožné ).
22:07:17
12.05.2016
12.05.2016
King
-> Jozka: Tak by si ale kvůli kontrolám z MD měli udělat přípravek se zelenou LEDkou a odpůrkem, strčit ho do zásuvky a svitem zelené kontrolky dokumentovat, že je všechno OK :-)
21:45:06
12.05.2016
12.05.2016
Jozka
-> dragon_cb_cz: Naštěstí ne.. Zásuvky výhradně a pouze jen na montážní lampa a zapalovač.
21:19:55
12.05.2016
12.05.2016
dragon_cb_cz
-> Jozka: Tvoje vozidlo snad není OBD-II kompatibilní?
21:18:58
12.05.2016
12.05.2016
srdcar 120L
-> Borderer: 16 mm má vnitřní průměr hadice topení
20:33:41
12.05.2016
12.05.2016
Borderer
-> srdcar 120L: -> King: Děkuji pánové za nápad, když to nebude držet...stejně sem si chtěl závitníky pořídit. jen ještě radu, kdyby to prdlo po cestě, jaký je vnitřní průměr hadice topení? Pojedu na státnice, tak budu muset dojet...abych mohl přinejhorším překlenout topení v motorovym prostoru.
edit: Ale myslim, že to prdlo, když sem povoloval motexpásku, neb to upadlo, když sem to jen chytil. :-/
edit: Ale myslim, že to prdlo, když sem povoloval motexpásku, neb to upadlo, když sem to jen chytil. :-/
20:29:08
12.05.2016
12.05.2016
King
-> srdcar 120L: Tohle je zlatý pravidlo ve všech oborech. Minulej tejden jsem ho porušil a stálo mě to 2 hodiny cesty do skladu pro novej senzor :-)
20:26:42
12.05.2016
12.05.2016
King
-> Borderer: Jak radí srdcař - řešil jsem to taky hadicovým náústkem (už nevím z čeho), na kterým se z jedný strany vyříznul závit, závit do plastu na chladiči, dvousložkový lepidlo a do sešrotování auta no problem.
20:12:27
12.05.2016
12.05.2016
srdcar 120L
-> Borderer: Předpokládám, že máš těleso topení s plastovými komorami, tudíž plastovým vývodem. Mě když se to jednou taky přihodilo, tak jsem opatrně do tělesa topení vytočil závit M6 a zašrouboval do něho šroub s dírou skrz, na lepidlo ( používají se na bowdeny u motorek na vymezení vůle lanka). Vydrželo to do doby, než jsem měl chuť vyměnit radiátor. Poučení pro příště: když sundaváš staré hadice, je lepší je u vývodu rozříznout než je kroutit. Vyměníš jen radiátor, ale je to pakárna celé topení vyndat a rozebrat.
Starší typ radiátoru byl z mědi nebo mosazi a vývod se jednoduše zaletoval zpět.
Starší typ radiátoru byl z mědi nebo mosazi a vývod se jednoduše zaletoval zpět.
19:58:59
12.05.2016
12.05.2016
krtik
-> Strycek Marty 12.05.16 17:28:09: A nějaká omluva za to poškození?
19:16:45
12.05.2016
12.05.2016
Borderer
Tak se dnes stalo nevyhnutelné, poprvé sem nedojel a musel během cesty opravovat. Prodřela se odvzdušňovací hadice, kterou sem jel právě koupit. Uříznout hadici, šroubek, stáhnout...ejhle, hadice už je v takovym stavu, že při každym stažení se před motexpáskou rozdrolí... Takže sem nakonec dojel do mototechny, přikoupil k hadici kanystr destilky a s konečnou spotřebou 8 litrů chladící kapaliny na 100km dojel domů. Oprava na 5 minut, si říkám, ale u topení sundám motexpásku, zakroutím hadicí aby se odlepila a aniž bych použil sílu, nátrubek upadne....zítra vezu Feldu na ke klempířovi a Fifinka musí jezdit, nějaké nápady? Zkusil sem do nátrubku dostat trubičku a podlepit to lepidlem, ale bůhví, jestli to bude držet.... Každopádně jak se to řeší pořádně? KO celé topení nebo jen radiátor?