Co jste dnes udělali...

prohledat
123944 příspěvků (zobrazeno 22051 až 22100) od 06.12.2007 do 12.03.2025, založil/a iDawe
řadit dle data
22:36:14
12.03.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz 12.03.15 22:22:08: 3 Na to musí být nějaká zákonitost přímo fyzikální.. já taky tak.. Ale aspoň něco, jsem se po 7 hodinách cestování a 4 hodinách "výkonu" dneska leda tak luxusně vyspal..

10
22:35:56
12.03.2015
Bukaj
-> dragon_cb_cz: -> Kocvin: A mně už od podzimní výměny výfuku u Feldy štve na volnoběh drnčící pojistná segerovka - včera jsem ji chtěl vyměnit, ale nenašel jsem novou (před měsícem jsem ji držel v ruce, ale sklad dílů ji pohltil) a ta původní už je měkká a i když ji přepružím, tak při nasazení se roztáhne a zase drnčí...3
22:27:14
12.03.2015
Kocvin
-> dragon_cb_cz: 47 to znám.. Já si předevčírem na modré, snad po půlroce jezdění s otevřeným kastlíkem v palubovce, vyměnil vylomený zámek..1
22:24:08
12.03.2015
Bukaj
-> minno 12.03.15 08:52:21: -> castrol 12.03.15 16:55:43: No, tak otáčkoměr blbnul už víc, jak rok - v zimě po nastartování vyskočila ručka na 2100 ot/min a tam se držela do zahřátí, pak už fungoval normálně. Myslel jsem, že je to mechanická závada, že za nižších teplot něco sevře osičku, která se zadrhne v této pozici. Na poklep otáčkoměr reagoval tak, že začal ukazovat správně, alespoň chvíli.

Až letošní podzim se to zhoršovalo a otáčkoměr ukazoval až po 5-10 km jízdy (a topení) a všiml jsem si, že na prudké zvýšení otáček motoru reaguje ručička tak, že lehce klesá.

No, a pak se k tomu přidal i palivoměr - taky za studena neukazoval...

...mám za to, že na vině je můj styl jízdy (mj ignorace retardérů) a také úsek silnice od nás do vedlejší vsi, který se už přes deset let pravidelně na podzim záplatuje (záplata na záplatě, že už není poznat původní asfalt) - prostě jsem uklepal tišťáky.

Ale po rozebrání mne zaskočila jedna věc (kromě studeňáků na tišťácích u konektorů) - to jsou ty velké piny, které trčí z tišťáku a zasouvají se do budíků k desce jenom nýtovány, nebo jsem měl v autě vadný kus přístrojů? Přitom deska v tom místě je připravena k pájení a i na ty piny se cín (pájka) krásně chytal...9
22:22:45
12.03.2015
Nwkt
-> dragon_cb_cz: To není součást motorku jako u Leona?
22:22:08
12.03.2015
dragon_cb_cz
Čím triviálnější oprava, tím dýl jí člověk odkládá... takže mi trvalo jen necelých 5 let zjistit, že se tryska ostřikovače zadního skla na oktávku dá koupit samostatně, dát za ní těch 40 Kč a vyměnit jí za tu odlomenou starou... a abych z toho ani neměl radost, tak při pokusu jí otestovat zrovna došla kapalina 1
21:55:36
12.03.2015
castrol
-> MOLSO: alebo osustruzit po zasahu flexou 40



kludne mozes dobehnut 4



-> minno: dojdi a porisime co treba 1

upraveno 1x, naposled 12.03.2015 21:56:27
21:55:01
12.03.2015
minno
-> castrol: -> MOLSO: ale už dosť o rezaní ramien, ja tu mám problém, okolo mňa sa krúťte3 3
21:52:19
12.03.2015
MOLSO
-> castrol: budem na to mylsiet ked budem chciet daco velmi rychlo prepilit 3



mozno ked budem vyrabat hydraulicky lis tak spi pridem narezat nejake profily 4 1
21:45:21
12.03.2015
castrol
-> MOLSO: ale no sak coby som nepomohol
21:42:01
12.03.2015
MOLSO
-> castrol: myslim ze som ta naotravoval dost na pol roka dopredu 40
21:39:18
12.03.2015
castrol
-> MOLSO: 3 skoda no
21:03:32
12.03.2015
MOLSO
-> castrol: už nie už sú šecky porezané 3
20:58:56
12.03.2015
Radek Retro eLeSo
-> sep 11.03.15 12:27:47: díky za nabídku ale nakonec vyřešeno,prořízla se ta poničená 4
20:57:22
12.03.2015
minno
-> MOLSO: seru na to, zbrúsim rúrku silentbloku tak, aby bola zarovno s bočnou stranou silentbloku a dám tam ešte jednu 14 mm podložku (jedna tam už je kvôli zväčšeniu záklonu).
20:56:24
12.03.2015
castrol
-> MOLSO: budeme rezat ramena 88 ?
20:53:28
12.03.2015
MOLSO
-> minno: pýta to unibaly 47
20:50:34
12.03.2015
minno
Dnes dal auto na špalky a úspešne povolil všetkých 8 odvzdušňovákov brzdovej sústavy, tak som celkom rád. Treba mi meniť brzdovku, od zástavby 4-piestov v r. 2011 a cca 80 tis. km som predok neodvzdušňoval. Bolo by načase :) Už len dúfať, aby zadné valčeky neboli zatuhnuté a aby mi neodišiel HBV pri odvzdušňovaní :)



Horšie je to, že som zistil, že na pravej strane prednej nápravy sa mi zas dobabral silentblok zvisláku, konkrétne na hornej strane sa uvoľnila vnútorná rúrka silentbloku od gumy a tak mi zvislák cestuje +/- 2 mm dopredu/dozadu :/
16:55:43
12.03.2015
castrol
-> minno: je dobre vediet aspon informaciu o palive 1
08:52:21
12.03.2015
minno
-> Bukaj: A to potrebuješ? To mali len príplatkové výbavy 3
22:05:41
11.03.2015
Bukaj
Konečně jsem si našel čas na demontáž, propájení a zpětnou montáž přístrojovky na Feldě - už mi otáčkoměr a palivoměr ukazuje i při teplotách pod 10°C 1
14:11:59
11.03.2015
stika87 - Maschinenführer
-> m8rinek: dlouho jsem nad tim premejslel a nakonec jsem zvolil yokohama A539
13:52:46
11.03.2015
Kocvin
-> dragon_cb_cz: JJ tak to chci taky udělat.. Chce 780 za oba, u krejčíka to vychází o 80kč levněji.. (když nepočítám poštu)

-> m8rinek: A539
13:38:23
11.03.2015
m8rinek
-> stika87 - Maschinenführer: Copak jsi pořídil za papuče?
13:35:45
11.03.2015
dragon_cb_cz
-> Kocvin: Stejně je má drahý ne? Mu je vrať a kup od Krejčíka origo...
13:27:05
11.03.2015
Kocvin
-> dragon_cb_cz: No nejvíce mě nasraly ty tlumiče.. Kdybych věděl, že je to čína, tak jsem si pro ně mohl zajít kdekoliv do krámu.. Člověk se těší, že dá na zrenovované auto origo tlumiky a vono hovno..
12:27:47
11.03.2015
sep
-> Radek Retro eLeSo: :fotku té co sháníš nemáš?nějaké kusovky bych měl mít,ale teď z hlavy nevím jaké.
12:06:43
11.03.2015
Radek Retro eLeSo
-> Kocvin: jo má v tom fakt těžkej hokej..........

-> dragon_cb_cz: já tam měl člověka osobně ale když neměl sebou vzorek tak to těžko někdo pozná když má pod číslem něco jinýho





nikdo tu matku fakt navíc nemá???
09:08:58
11.03.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> stika87 - Maschinenführer: Žes dal vědět že kupuješ ty Yokohahamy... 71
09:07:30
11.03.2015
dragon_cb_cz
-> Kocvin: Jj, má v tom bordel, ale zase se celkem dá dohodnout na opravě... ale kdybych něco fakt potřeboval, tak bych asi spíš zkusil zneužít nějakého obyvatele západních provincií aby mi tam raději skočil osobně.
09:02:12
11.03.2015
Kocvin
-> Radek Retro eLeSo: Mě nedávno posílal velký balík na kilo a taky tam bylo dost věcí na hovno.. Tlumiče co byly na fotce origo, přišly čínské vika se sundanou samolepkou, místo ucpávky, přišel protikus ucpávky a v těch matkách tam byl taky bordel 8
08:54:45
11.03.2015
Radek Retro eLeSo
zakoupil u Krbce matky na spodní čepy ale poslal na horní,má v tom opět bordel!!na fotce sou ty horní co má jako spodní



Nutně tedy schánim jednu matku na spodní čep 110 429 391 kdyby někdo měl



Předem velký díky 4
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Radek  Retro eLeSo vložen 11.03.2015 08:54:45
22:11:23
10.03.2015
Eidy
-> stika87 - Maschinenführer: Paráda.5
21:52:41
10.03.2015
stika87 - Maschinenführer
-> Eidy: ano ano 136
21:51:34
10.03.2015
Eidy
-> stika87 - Maschinenführer: Do Mostu na ARC? 1
21:50:57
10.03.2015
stika87 - Maschinenführer
Tak hotovo 1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od stika87 - Maschinenführer vložen 10.03.2015 21:50:57
20:22:21
10.03.2015
exwrcteam
-> Luky: normalni octafka:) 4 dvere kufr predni kapota benzinovej motor ram ....
14:14:12
10.03.2015
Klubko_
rychlý dotaz: jaká je volná délka, průměr drátu a počet závitů sériové pružiny na vlečku?
19:01:11
09.03.2015
Milan 136
-> Luky: liftback
18:51:04
09.03.2015
radekp
-> Max: dá se říct, že autolift byl inspirací

-> Eidy: Aku šroubovákem by to mělo jít

-> Klubko_: jo, motor je první část škodovky, která už je v novém bydlišti
16:58:29
09.03.2015
Tomaso435
dal jsem sem auto, kvuli přebrusu hlavy a výměně gufer ventilů

www.autoopravnachrudim.cz /

.... nějaký zkušenosti ? :D mekányk očividně bourák jak sviň
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 17:01:03
15:53:32
09.03.2015
Luky
-> exwrcteam 08.03.15 09:39:32: počkej to je fakt sedan nebo klasika liftback?
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 15:53:52
15:44:01
09.03.2015
Klubko_
-> radekp 08.03.15 19:03:06: nejsou ty profily moc maly? Já jen, že jsem zkoušel zvedat škodárnu na profilu 40x40x3mm kdy konce byly pod prahama a hever jsem měl uprostřed auta a profil se ohýbal a škodárna se ani nehla.

ovšem ta hromada písku stylově opřená o ten motor 3
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 15:45:35
12:16:36
09.03.2015
castrol
-> MOLSO: aj tak je to už jedno keď su vo farbe1
11:30:17
09.03.2015
Jozka
-> MOLSO: ono totiž není tryskání jako tryskání, proto se to jeví zmatečně..



www.mmspektrum.com/clanek /zinkove-povlaky-v-lakovna ch.html



www.grewis.cz/povrchova-u prava.php
11:04:58
09.03.2015
MOLSO
-> colaczech: 3 a teraz si vyber



kazdopadne tie moje pružiny boli pekné otryskané, povedal by som, že len zdrsnené. žiadne krátery ani "erodovaný" povrch.



Za to zadné kyvkové mali od korózie hlbrie krátery a dosť hrbolatý povrch. A keď tie nepraskli doteraz..... pochybujem že by praskli po pieskovaní 40
10:57:28
09.03.2015
Jozka
-> colaczech: Jo, týhle variantě tepelně-mechanického zpracování bych i rozuměl .. 5
10:34:19
09.03.2015
colaczech
-> Jozka 07.03.15 13:56:39: Tak jsem to konečně našel, něco ohledně pískování pružin.



Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli (speciální mechanické vlastnosti). Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena (vinuta) za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování, ale hlavně se tímto způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.
21:53:52
08.03.2015
m8rinek
-> Toušík: Netušim, čekal jsem, že nějaký tažení by kvůli nim být mohlo.... tak nenapínej ;).
21:50:47
08.03.2015
Toušík
-> m8rinek: Takové drobnosti vůůbec neřeší a hlavně rozdíl v těch pásech poznáš?
Extreme Tyres