
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Burák: Taky jsem si vzpomněl na tuhle reklamu...

-> dragon_cb_cz: Ta kuna je ale neloví na stromě, ale brzy z rána, když se rozednívá a slípky ze stromu slétnou - na volném prostranství před garáží jsem ráno objevil klasický koláč peří a šel jsem po pernatých stopách až k hromadě dříví a v ní jsem pod jednou nápravou do šrotu našel ještě teplou bezhlavou slepici...
Když večer přijedeš, tak klidně udělám polívku i pečené kuře (byla to mladá loňská slípka). Jinak jde do mrazáku...

Když večer přijedeš, tak klidně udělám polívku i pečené kuře (byla to mladá loňská slípka). Jinak jde do mrazáku...
-> dragon_cb_cz: Jo, naštěstí ta benzínka je asi 500m z práce a taky mi to vcelku rychle došlo, takže jsem to rozjel a dojel se chcípnutým motorem.
-> Bukaj: A nebo je přestaneš nechávat spát na stromech.... ale nepříjemné teda
Bude alespoň pořádná slepičí polívka?

Bude alespoň pořádná slepičí polívka?
Já nes ráno kuchal neplánovaně slepici, které k ránu kuna ukousala hlavu...
Letos už třetí, jestli to tak půjde dál, do léta zbyde jen kohout...

Letos už třetí, jestli to tak půjde dál, do léta zbyde jen kohout...

-> Jozka: Otestováno máme, úřadně uznanou testaci máme a teď už máme i evidenčku - takže když tam nebude podle monitoringu odbavování moc nával, tak zítra hurá na úřad dílo dokonat...
Jinak na tom autě je toho oddělenýho docela dost, dostat to ze stodoly ještě šlo (záměrně jsem na chalupu jel oktaviánem, který má 4x4 - Sobem bych to asi nevytáh), ale dostat to na podval už byla docela akce. Zpátky dolů z něj to taky šlo, ale pak zpátky do stodoly vůbec... nakonec pomohl náhodnej kus lina kterej se tam válel - strčil jsem ho pod to zablokovaný kolo a na něm už to nějak doklouzalo
Ale ve dvou jsme měli co dělat...
-> Burák: Ta poznámka o zapomenutej vodě... motor přežil bez úhony?
Jinak na tom autě je toho oddělenýho docela dost, dostat to ze stodoly ještě šlo (záměrně jsem na chalupu jel oktaviánem, který má 4x4 - Sobem bych to asi nevytáh), ale dostat to na podval už byla docela akce. Zpátky dolů z něj to taky šlo, ale pak zpátky do stodoly vůbec... nakonec pomohl náhodnej kus lina kterej se tam válel - strčil jsem ho pod to zablokovaný kolo a na něm už to nějak doklouzalo

-> Burák: Ta poznámka o zapomenutej vodě... motor přežil bez úhony?
-> dragon_cb_cz 14.03.15 22:15:57: Oddělením krabičky uchycení zadního ramene od zbytku podlahy mě kdysi dojezdila 110LS.. Jsi testoval proti ekodani ?
-> Stepan FUN: krásný,děkuji.zitra jsem tam,snad to nebudeme muset balit kvůli počasí...
Už to zase začíná vypadat jako auto... Aneb po jednom dnu dovolený a dnešní druhý skoro 12tce je to připraveno k odvežení na lakovnu. Tak mě snad Apple nebude moc proklínat. Snažil jsem se, aby s tím měl co nejmíň práce, takže je to předkitovaný a zbejvá to (snad) jenom lehce doladit...
-> RadovanSkodovkar: -> Bukaj: díky chalani
Sice jsem kvůli tomu vstával ve 4 ráno, ale eRko má hotovou evidenčku... takže s trochou štěstí snad ty papíry zachráním
A jeden nejmenovaný místní člen má u mě jedno velké významné plus - ještě jednou díky!
Jo a kdyby se někomu zdálo, že mám řízenou i zadní nápravu, tak se mu to nezdá

Jo a kdyby se někomu zdálo, že mám řízenou i zadní nápravu, tak se mu to nezdá

-> RadovanSkodovkar: Jsi rychlejší

-> minno: Jo, 14/cca 18 mm
ten vnější průměr se blbě měří u trubiček zalitých do gumy (všechny origo silentbloky, co tu mám mají trubičky zvnějšku částečně pogumované), ale naměřil jsem cca 18,2 mm


-> minno: Podla môjho merania je to 18mm
E: vonkajší priemer vnútornej rúrky silentu..
E: vonkajší priemer vnútornej rúrky silentu..
Nemáte niekto po ruke silentblok zvislého čapu / šikmého ramena? Potreboval by som zmerať vonkajší priemer vnútornej rúrky. Vnútorný priemer by mal byť 14 mm a vonkajší cca 18 mm? Zmerajte mi to niekto pls.
-> Tuner#2: sakra ten telefon nepozna co je to osb
dik za upozornenie


dik za upozornenie


-> castrol 14.03.15 16:59:02: U Vás se OSB říká USB? 

-> Nwkt: tjn... ja jsem prave zvedavej, jak bude ta cerna krabice vypadat na origo XT kolech, ale holt to musi pockat.
-> castrol: díky díky, snažím se
až bude celá komplet tak hodim foto do příslušného fora ještě chyběj nějaký ty detaily no


-> U-Geen: U vás chápu, ale v nížinách bych už jezdil na letních. Škoda že žádný nemám 

no ja uz chtel taky prezouvat, ale asi jeste pockam... pristi vikend ma snehoprset nebo co :)
-> darklord: no hadam uz nenapadne ale este trocha pockam
-> Lukyn Fakír: no parada chlape 


dneska jsem si šťoural stále a pořád elektiku na babetě, ještě není kompletní funguje tak na 50% ale už jsem teďka udělal první projížďku a snad už bude příští týden na 100% kompletní



-> castrol: ja uz som bol na letnych teraz v taliansku, myslim ze tolko snezit uz tu na dolniakoch nebude a do tatier nejazdim 

Jo ty dva dny na sněhu mi letošní zimu daly pořádně zabrat

-> OTA-MTX: Neni ještě nějak brzo na letní?

-> OTA-MTX: nejak skoro prezute nie , zima este nepovedala koniec 

a možné ukladať osb dosky
Na dodávce zapojil tachometr a dodělal venkovní teploměr. Zbytek by měl být v sekci podělali, figuruje v tom netrpělivost, nůž, díra v palubovce na teploměr, palec pravé ruky a spousta krve.
-> minno: čím viac n o to viac tunnningove to je

-> minno: hej, svieti to dobre. Potom hodín aj foto z auta, keď to tam nahodím.
Len doplním, že je tam použitá 3W LED a 5x vysokosvietivá biela LED.
A ja som bol v tom, že je tam 2x 'n'... Ďakujem za upozornenie.
Len doplním, že je tam použitá 3W LED a 5x vysokosvietivá biela LED.
A ja som bol v tom, že je tam 2x 'n'... Ďakujem za upozornenie.
-> Jozef2: po zakrytovaní, ak to svieti dobre, to bude asi OK :)
btw. tuning sa píše s jednym n
btw. tuning sa píše s jednym n
Tunning interiérového svetla do Octavie.
Viem, nevyzerá to pekne, ale svieti to oveľa lepšie ako pôvodná sulfidka. To malé svetlo pre spolujazdca spravím tiež, ale čakám na LEDku. Chcem tam dať LED žiarovku na skúšku, čo to povie.
Viem, nevyzerá to pekne, ale svieti to oveľa lepšie ako pôvodná sulfidka. To malé svetlo pre spolujazdca spravím tiež, ale čakám na LEDku. Chcem tam dať LED žiarovku na skúšku, čo to povie.
-> Nwkt: Ne, pokud jsem to dobře pochopil tak to snad bylo do FL... já mám trysku v třetím brzdovém světle a k ní normálně hadičku...
-> Jarda/felda: Do budíku zasouvací, ale na desce tišťáku jsou jenom přinýtované a tudíž ten vodivý spoj je tam nespolehlivý.
Každopádně přiletovat k desce jdou bez potíží - eska je na to připravená - v nýtovaném spoji je pocínovaná
Každopádně přiletovat k desce jdou bez potíží - eska je na to připravená - v nýtovaném spoji je pocínovaná

-> Bukaj 12.03.15 22:46:47: jestli myslíš piny z budíku do tišťáku tak ty jsou jenom zasouvací
-> castrol: Jenom pokud bys jezdil po D1 apod, jinak asi netřeba
Zase jsem pár liddem nasadil brouka do hlavy...

Zase jsem pár liddem nasadil brouka do hlavy...

-> Bukaj: a y takto klesnut nechceme cize to preletujeme 

-> castrol: Takže něco, jako u Favorita pojistkovka... 

-> Bukaj: tak to tak ma kazda no super 

-> castrol 12.03.15 22:48:56: Tak už nemusíš, mrknul jsem do té, co mám ve skříni - it´s not a bug, it´s a feature

-> Bukaj: zajtra na to mrknem mam jednu rozobratu ale mam pocit ze je letovana 

-> castrol: Takže to jiné přístrojovky mají zaletované?
Mohl bych mrknout do jedné z BMM, sice bez otáčkoměru, ale piny na palivoměr a teploměr by měly být stejné...
Mohl bych mrknout do jedné z BMM, sice bez otáčkoměru, ale piny na palivoměr a teploměr by měly být stejné...
-> Bukaj: pred fajrontom a uz sa zabudlo zaletovat