skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
-> Hřib: asi tak. jazdiť na takých pneumatikách, ach jaj.
Gryzly 09.03.11 07:27:33 napsal: 30 let starý zimáky, ty už nemaj jízdní vlastnosti ani v zimě ani v létě.
Zrovna to samé jsem chtěl napsat, ta cesta nemusela být ani namrzlá, aby to takhle zaparkovala... Btw magor (manžel, přítel), co nechá ženskou s dítětem jezdit v takovém vraku může být rád, že to přežili celkem bez zranění
Ale pekne to schovala do té džungle. Kdyby bylo na těch keřích listí, tak by to auto nebylo ani videt.Zrovna to samé jsem chtěl napsat, ta cesta nemusela být ani namrzlá, aby to takhle zaparkovala... Btw magor (manžel, přítel), co nechá ženskou s dítětem jezdit v takovém vraku může být rád, že to přežili celkem bez zranění

30 let starý zimáky, ty už nemaj jízdní vlastnosti ani v zimě ani v létě.
Ale pekne to schovala do té džungle. Kdyby bylo na těch keřích listí, tak by to auto nebylo ani videt.
Ale pekne to schovala do té džungle. Kdyby bylo na těch keřích listí, tak by to auto nebylo ani videt.
-> Luky.: Ajo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: prostě kliknu na tu malou fotku v článku, ona se zvětší a je to, né? 

Tady víc foto hzs-zlkraje.cz/clanek/...
/po-havarii-do-hlubokeho-p
rikopu-zranena-zena-a-dite ,pěkna rana to musela byt jak se pohnuly i napravy,to je na odpis
-> Luky.: Jak si na to prisel? Asi si sedim na vedeni 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: to neni OR6, to jsou betelné zimáky. Tedy nevim jak na LP kole, ale na ostatních jo
Jestli tam mela OR6 tak se neni cemu divit.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vidíš dobře. Ostatně, 14" disk byl obutý i vzadu. Takže kdyby nebyl vepředu, vypadalo by to jako traktor 

-> Lukaso358: Vidim dobre ze mela vepredu ctrnactku disk 

-> Quest:
Je to nějaký fake. Nehoda se stala už v roce 2006:
zpravy.idnes.cz/stodvacit ka-vjela-do-cesty-cliu-rid ic-zemrel-f3p-/krimi.asp?c =A061201_...
dokonce článek na té stejné stránce:
www.chcizit.cz/1-513-skod a-vs-renault
A vypadá to, že na vině je řidič škodovky, respektive jeho mikrospánek...
Je to nějaký fake. Nehoda se stala už v roce 2006:
zpravy.idnes.cz/stodvacit ka-vjela-do-cesty-cliu-rid ic-zemrel-f3p-/krimi.asp?c =A061201_...
dokonce článek na té stejné stránce:
www.chcizit.cz/1-513-skod a-vs-renault
A vypadá to, že na vině je řidič škodovky, respektive jeho mikrospánek...
tuřany - sokolnice (telnice), to je poměrně rovnej přehlednej úsek, pakliže opravdu náhle přejela do protisměru bezdůvodně, je pro mě ta řidička bohužel to, co má na masce toho jejího clia... a že sám v poslední době takovým expertům na můj vkus až často uhýbám 

-> Quest: děs a po takovejch nehodách by měli střílet jak blbce za volantem, tak i idioty co píšou ty stupidní komentáře. (šlo to na řidiče a tak neměl šanci, škodovák zavinil nehodu)
-> stika87: no tak... nevim proč to tam cpou?
-> Pavel P..: Datum nehody: 01.12.2008
Zveřejněno: 07.03.2011
Zveřejněno: 07.03.2011
-> Quest: to je minimálně tři roky starý
-> Quest:
to je v ..... neni to nahodou nekdo tady odsad ??? to zadni celo jsem tady nekde videl 


to byla 105ka, Mko
-> rsvancara: Kola, kus předního nárazníku,možná zbytky blinkru a světla... ale je to "pěkně" zmuchlaný!
-> rsvancara: od kdy? od modelu 81 byly dávané pouze 13 palcová kola
mělká vana se začala dávat až kvůli vlečce aby zůstala stejná světlá výška
mělká vana se začala dávat až kvůli vlečce aby zůstala stejná světlá výška
-> Don_pepe: Souhlas, nejspíš M. Podle 13 palcových kol (na užovky je moc nepovolovali, kvůli hlubší olejové vaně ...)
-> Eda: fu ha
-> Tomáššš: Já bych řekl M...
-> Eda: co to bolo ? emko ci uzovka ale asi to druhe ...
-> Eda: doslova přežili svoji smrt
-> Eda: chvala bohu že prežili 

sauto.cz
-> Eda: Bazos.cz,žejo?
-> darklord 12.02.11 12:36:03: Si myslím v souladu s panem Werichem, že mládí ani stáří není žádná zásluha, mladej blbec bude jednou starej blbec a starej blb byl kdysi mladým blbem.. nebo tak nějak..
Obecně sice platí, že mládí = lepší postřeh a reflexy, stáří = zkušenosti a předvídavost, ale vidím to ve svým okolí, že kdo jezdil jako pako za mlada, moc se k lepšímu nezměnil ani kolem 50-ky. Pokud teda přežil, což se zdaleka nedá říct o všech
.
Jeden můj strýko taky dobrovolně "odevzdal papíry" snad v 67-mi letech, ale jak to uděláme my mladší, když v těch letech ještě budeme muset nejspíš ještě až na vyjímky makat na plný obrátky, to teda nevím..
Obecně sice platí, že mládí = lepší postřeh a reflexy, stáří = zkušenosti a předvídavost, ale vidím to ve svým okolí, že kdo jezdil jako pako za mlada, moc se k lepšímu nezměnil ani kolem 50-ky. Pokud teda přežil, což se zdaleka nedá říct o všech

Jeden můj strýko taky dobrovolně "odevzdal papíry" snad v 67-mi letech, ale jak to uděláme my mladší, když v těch letech ještě budeme muset nejspíš ještě až na vyjímky makat na plný obrátky, to teda nevím..
-> King: bmi bohuzel asi nema s beerbagem moc spolecnyho, ten jen pridava na objemu kalhot :)))
-> King: ona by to zvládla ještě otočit, ale asi si řekla, že když už je na nájezdu, tak to prolítne...
co si pamatuju, táta řikal, že na C sloupku měly holky vyraženou SPZku toho tiráku
co si pamatuju, táta řikal, že na C sloupku měly holky vyraženou SPZku toho tiráku
-> rockboy: Hmmm, a to se vyplatí! Hlavně když jsou tam ty exity z dálnice, každy 3-4km....
-> Vojťas: Jasně, beerbeg v základu a k tomu zimní paket "Bernardýn" :)
Ale tak body mass indexł 25,5 - to je jak by řekl optimista, těsně za hranicí normálu :)
A navzdory mým, pro mnohé obtížně vstřebatelným, názorům na trošku alkoholu za volantem, bych svojí roční spotřebu beeru nakládal do 2 basiček - a to jenom díky tomu že po večerech ujíždím na skleničkách weizenbieru :) Na zdraví!
Ale tak body mass indexł 25,5 - to je jak by řekl optimista, těsně za hranicí normálu :)
A navzdory mým, pro mnohé obtížně vstřebatelným, názorům na trošku alkoholu za volantem, bych svojí roční spotřebu beeru nakládal do 2 basiček - a to jenom díky tomu že po večerech ujíždím na skleničkách weizenbieru :) Na zdraví!
když vidim ty fotky, vzpomněl jsem si na příhodu, co mi vyprávěl táta, když dělal u hasičů začátkem 90. let - vyprošťovali tři ženský ze stodvacítky (převoz krve), do kterejch to napálil z boku tirák. Jedna bohužel KO na místě, ostatní dvě to rozdejchaly. Řidička (zprominutim kráva) najížděla ve St. Boleslavi na dálnici směr Ml. Boleslav. Vjela ale na blbej nájezd, jela by na druhou stranu - na Prahu - tak se rozhodla to vzít přes oba pruhy kolmo mezerou ve svodidlech se napojit do správnýho směru... bohužel tirák byl moc blízko... táta řikal, že si nejdřív nevšimli, že je to převoz krve a uplně se zhrozili, kolik jí je v autě rozlitý ze třech lidí 

-> j_j 14.02.11 11:53:59: tady tim jezděj asi 4 maníci co to vytáhli po dědoj ze stodoly do práce :-D docela zajimavej pohled.. když si odmyslím v čem jedu já a ty auta okolo zestárnou o 3O let... :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v zakladni vybave
-> King: Ted mas na brise beerbag?
-> David29: Ale, dyk to moc dobře víš, už jsem se tady "chlubil" víckrát :)
Byl jsem mladý, blbý a čerstvě ženatý a tehdy se pásání v mém okolí tolik nenosilo. Svoji roli asi sehrálo i to, že jsem byl chráněn mladickým svalovým korzetem z dob aktivního šlapálistování. Čili na pohlcení nárazů stačil malý "kolínský" volantík, jehož příčky se pod mými tlapamy ohnuly na opačnou stranu :) Jenže to bylo někdy před 15ti......kg :)
Byl jsem mladý, blbý a čerstvě ženatý a tehdy se pásání v mém okolí tolik nenosilo. Svoji roli asi sehrálo i to, že jsem byl chráněn mladickým svalovým korzetem z dob aktivního šlapálistování. Čili na pohlcení nárazů stačil malý "kolínský" volantík, jehož příčky se pod mými tlapamy ohnuly na opačnou stranu :) Jenže to bylo někdy před 15ti......kg :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Máš pravdu, litr je nehorázná plechovka, ale na rozdíl od 120tek je už doopravdy málokdo využívá k denní dopravě. Z tohoto pohledu je 120tka nebezpečnější.
-> King: Tos nebyl připoutanej? 

-> škodec: Taky rám v autě chápu spíš jako supr věc, když si udělám výlet mimo silnici např. v kotrmelcích, než na nějaký srážení se :) Přeci jenom s 800kg si "vyskakovat" na daleko těžší auta (většina dnešní produkce) není dobrej nápad ani s rámem.
Jenom mě napadlo, protože podle fotek zhruba tuším, kde se to stalo a taky tady padlo, že je to rovinka......prostě viník bude asi jasně ta fóbie, která se čertvíproč ocitla v protisměru, ale otázka zní, udělal nebohý škodivkář něco, aby zabránil čelnímu střetu? Už v autoškole mi vtloukali do hlavy, že skoro cokoliv je lepší, než střet s protijedoucím autem, tzn. radši si auto rozflákat ve škarpě nebo na poli, než se nechat v několika zlomcích vteřiny zastavit na nulu či dokonce katapultovat zpátky. To sice lehko řekne, ale když dojde na věc, nerní to prdel. Na rozhodnutí je pár desetin vteřiny možná vteřina či 2. Sám jsem tenhhle test postoupil, bohužel v docela nepřehledný zátáčce, zvolil škarpu a kraj lesíka a vyplatilo se :) Z vymazlenýho stoprda sice zbyl vrak ze kterýho zůstal nepoškozenej jenom dekl motoru, ale po evakuaci skrze anihilované čelní sklo jsem jenom upravil kravatku, podrbal naražený kolínko a jal se zajišťovat odvoz vraku.
Jenom mě napadlo, protože podle fotek zhruba tuším, kde se to stalo a taky tady padlo, že je to rovinka......prostě viník bude asi jasně ta fóbie, která se čertvíproč ocitla v protisměru, ale otázka zní, udělal nebohý škodivkář něco, aby zabránil čelnímu střetu? Už v autoškole mi vtloukali do hlavy, že skoro cokoliv je lepší, než střet s protijedoucím autem, tzn. radši si auto rozflákat ve škarpě nebo na poli, než se nechat v několika zlomcích vteřiny zastavit na nulu či dokonce katapultovat zpátky. To sice lehko řekne, ale když dojde na věc, nerní to prdel. Na rozhodnutí je pár desetin vteřiny možná vteřina či 2. Sám jsem tenhhle test postoupil, bohužel v docela nepřehledný zátáčce, zvolil škarpu a kraj lesíka a vyplatilo se :) Z vymazlenýho stoprda sice zbyl vrak ze kterýho zůstal nepoškozenej jenom dekl motoru, ale po evakuaci skrze anihilované čelní sklo jsem jenom upravil kravatku, podrbal naražený kolínko a jal se zajišťovat odvoz vraku.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Stovka jí má od nějakého roku dole zfrézovanou aby se tam ohla ale proti fábii to asi moc nepomůže

-> škodec: Tak tyc mas u skodovky uz lamanou. Pokud bys mel ram, myslim, ze by to nebyl problem. Horsi je to v litrech a podobnych sunkach, to jsou totalni plechovky 

Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu