skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
18:03:14
31.12.2008
31.12.2008
Zdeněk.
dnes v 15:00 plusmínus u nás ve městě. To rozmlácený auto vzadu tam bylo zaparkované u baráku a ta oktávka, pro mě z neznámého důvodu, vyjela ze silnice, napálila to stojící auto a nakonec se obě auta zastavila o sloup
23:59:48
27.12.2008
27.12.2008
Tampajs
-> cobra11: MTX se činí
01:58:47
27.12.2008
27.12.2008
King
-> U-Geen: To je taky důvod, proč jsem se po bouračce ze stejnýho důvodu (ke kolizi nedošlo, ale moje auto nasračku) ani nenamáhal volat benga. Ten mamrd frčel vesele dál a já bych k tý škodě ještě vyfasoval pokutu....
01:55:39
27.12.2008
27.12.2008
King
-> U-Geen: Mno, fyzika a testy sice tvrděj něco jinýho, ale těch pár metrů navíc se dá při řiditelnosti auta i během brždění oželet :)
01:50:13
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> Syny: myslim ze tento duvod bouracky jsem mel kdyz sem jel na mokru do zatacky, v protismeru videl favorita, zadupl to a ve smyku do nej vlit (on se mezitim stih zaradit)
01:48:16
27.12.2008
27.12.2008
Syny
-> U-Geen: Tak mikrospanek bych spis daval do sekce Nevenovani se rizeni... Ale dejme tomu...
Takze kdyz v 70ti na mokru vyletim ze zatacky do lesa kde prejedu par krtku, tak mi prisijou "Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky"...
Takze kdyz v 70ti na mokru vyletim ze zatacky do lesa kde prejedu par krtku, tak mi prisijou "Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky"...
01:45:45
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> Syny: nebo treba bezduvodne vjeti do prikopu / protismeru, mikrospanek etc.
01:36:47
27.12.2008
27.12.2008
Syny
-> U-Geen: Ale ty vytluky jsou tam taky Ale pak mi teda neni jasny co je "nezvladnuti rizeni". Potom teda v drtivej vetsine pripadu nezvladnuti rizeni == Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky || Nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky
01:35:07
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> King: on je to castecne i psychologickej problem, cloveku prijde ze by to proste mohlo brzdit vic :) prvni toledo bylo bez abs a na stejnejch gumach to s ABS, presto ze ma o 200kg vic, brzdi daleko lip
01:28:13
27.12.2008
27.12.2008
King
-> U-Geen: Amen :) Ale posledně, kdy jsem ABS na suchý dálnici nechtěně otestoval, jsem si nebyl úplně jistej, jestli bych ho radši nepostrádal - ten přede mnou ho neměl a brzdilo mu to kurva dobře :)
01:19:28
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> King: aneb diky inzenyrum za ABS
01:18:16
27.12.2008
27.12.2008
King
-> LiMaK: To jsou mi novinky :) Mě teda všude zatím učili tzv. krizově brzdit - o nějakejch frajeřinkách s ručkou a brždění bokem řeč nebyla Je možný, že při nějakým blbnutí na letišti s dopravním kuželem v roli překážky to může bejt dobrá zábava, ale v reálu, na silnici s omezenou šířkou a spoustou překážek se radši spolíhám na "klasiku". Už jsem brzdil kvůli slušný řádce čoklů , ale buď to byla klasika nebo light verze losího testu. S vyjímkou jednoho hafana na německý dálnici to všichni ustáli bez zranění.
S tím strhávání vs. bržděním před překážkou bych si těma 99pct "strhávačů" nebyl tak jistej Klasika je hamstnutí na brzdy a pak trapnej pokus o vyhnutí se zablokovanejma kolama....
S tím strhávání vs. bržděním před překážkou bych si těma 99pct "strhávačů" nebyl tak jistej Klasika je hamstnutí na brzdy a pak trapnej pokus o vyhnutí se zablokovanejma kolama....
01:16:36
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> Syny: nevim presne, kde to hledat, nicmene z techto zavorek to vyplyva relativne jasne:
- Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky (náledí, výtluky, bláto, mokrý povrch apod.)
- Nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky (zatáčka, klesání, soupání, šířka apod.)
- Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky (náledí, výtluky, bláto, mokrý povrch apod.)
- Nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky (zatáčka, klesání, soupání, šířka apod.)
01:15:43
27.12.2008
27.12.2008
Syny
-> King: Tak ono kdyz najednou aut jedouci vpravo tesne pred tebe vleti bez blinkru tak neni o co stat. Stejne tak ty kokoti, co nejdriv na ulici najednou zastavi a az kdyz pomalu stoji, tak se teprve uraci vyhodit blinkr - za tohle bych je nakopal do prdele... Ja kdyz jedu, tak nejdriv vyhodim blinkr, aby ten zamnou vedel, ze se chytam zatocit nebo jet ke kraji a pak az bzrdim a tocim volantem. Serou me lidi co nejdriv najednou z niceho nic zastavi a pak az jako vyhodi blinkr kdyz brnknou o packu pri toceni volantem. Na takovyhle curamedany vzdycky troubim, ale pochybuju, ze vubeci tusi proc...
01:06:35
27.12.2008
27.12.2008
King
-> Bobesh: Pravděpodobně jsi chtěl napsat "dodržovat zákon", protože "vyhlášku o provozu na........." už nějakej pátek nemáme.
Pravidelný školení řidičů (referentů) už je minulostí, takže se na podobnou akci dostanu jenom sporadicky. Naposled "škola smyku" na nejmenovaném polygonu. Součástí je i pár hodin teorie v rámci který jsme s nadstandardně erudovaným školitelem diskutovali mj. i o příčinách nehod.
Byla položena otázka nějak takhle: "Jaká je hlavní příčina toho, že se u nás každej rok zrakví tolik lidí za volantem, i když máme bodovej a represivní systém, zatímco jinde kde tak tuhej režim v dopravě nemaj, jezděj auta obouchaný, ale obvykle jde v bouračkách o plechy a ne o kejháky?"
I přihlásil se kolega z kanceláře: "Protože se nedodržují předpisy!" - školitel prones něco v tom duchu, že možná částečně ano, ale.......Pak ukázal na mě, tak jsem nesměle prezentoval svoji každodenní zkušennost "Agresivita, bezohlednost...." - chlápek viditelně pookřál :)
Ta "vyhláška" (zákon) , kterou je nutno dodržovat, si ale jako hlavní kritéria, pro to, koho ze systému vyšachovat, stanovila banální překračování paušálních rychlostních limitů, pásy, mobily a zločiny proti celoročnímu všespasitelnýmu svícení. Slyšel snad někdo o někom, kdo by přišel o body za nedodržerní bezpečný vzdálenosti? (vyjma případů, že přitom způsobil bouračku). Nebo spousta dalších průseroidních situací, který ani není možný kontrolovat. Můžem se vydat cestou buzerace a vynucování zpackanýho zákona....tady malá odbočka....Huml v tom videu říká něco v tom smyslu, že naše dopravní legislativa je, ač se to nezdá, kvalitní.......to bohužel možná platilo v době natáčení (90. léta)
Nebo můžem pokračovat v tom, co fungovalo do r. 2006 - úmrtnost klesala navzdory zvyšujícímu se provozu spontáně, protože zákon byl sice vnímanej jako nutný zlo, ale byl čím dál víc akceptovanej. Pak přišla bodová revoluce, ktrerá totálně podryla důvěru řidičů k silniční legislativě, policajti byly degradovaný na tupý vykonavatele sankcí (bez možnosti posuzovat nebezpečnost přestupků v kontextu situace), z měření rychlosti se udělal "rejžák" pro obecní pokladničky - nějakej pozitivní dopad na bezpečnost 0.
Prej se chystá novela, že za nedání blinkru budou 3 body a nějakej ten tiskar pokuty
To bude skutečně revoluce pro zvýšení bezpečnosti! Nějak jsem si nevšim, že by se např. na německejch či italskejch silnicí řidiči přetrhávali v dávání blinkru a přesto se tam žádný masakry nekonaj. Tím nechci říct, že blikání je na nic, ale v jakým mozku se proboha zrodila ta sankce a co si od toho slibuje?!
Už na to seru, jdu chrápat :)
Pravidelný školení řidičů (referentů) už je minulostí, takže se na podobnou akci dostanu jenom sporadicky. Naposled "škola smyku" na nejmenovaném polygonu. Součástí je i pár hodin teorie v rámci který jsme s nadstandardně erudovaným školitelem diskutovali mj. i o příčinách nehod.
Byla položena otázka nějak takhle: "Jaká je hlavní příčina toho, že se u nás každej rok zrakví tolik lidí za volantem, i když máme bodovej a represivní systém, zatímco jinde kde tak tuhej režim v dopravě nemaj, jezděj auta obouchaný, ale obvykle jde v bouračkách o plechy a ne o kejháky?"
I přihlásil se kolega z kanceláře: "Protože se nedodržují předpisy!" - školitel prones něco v tom duchu, že možná částečně ano, ale.......Pak ukázal na mě, tak jsem nesměle prezentoval svoji každodenní zkušennost "Agresivita, bezohlednost...." - chlápek viditelně pookřál :)
Ta "vyhláška" (zákon) , kterou je nutno dodržovat, si ale jako hlavní kritéria, pro to, koho ze systému vyšachovat, stanovila banální překračování paušálních rychlostních limitů, pásy, mobily a zločiny proti celoročnímu všespasitelnýmu svícení. Slyšel snad někdo o někom, kdo by přišel o body za nedodržerní bezpečný vzdálenosti? (vyjma případů, že přitom způsobil bouračku). Nebo spousta dalších průseroidních situací, který ani není možný kontrolovat. Můžem se vydat cestou buzerace a vynucování zpackanýho zákona....tady malá odbočka....Huml v tom videu říká něco v tom smyslu, že naše dopravní legislativa je, ač se to nezdá, kvalitní.......to bohužel možná platilo v době natáčení (90. léta)
Nebo můžem pokračovat v tom, co fungovalo do r. 2006 - úmrtnost klesala navzdory zvyšujícímu se provozu spontáně, protože zákon byl sice vnímanej jako nutný zlo, ale byl čím dál víc akceptovanej. Pak přišla bodová revoluce, ktrerá totálně podryla důvěru řidičů k silniční legislativě, policajti byly degradovaný na tupý vykonavatele sankcí (bez možnosti posuzovat nebezpečnost přestupků v kontextu situace), z měření rychlosti se udělal "rejžák" pro obecní pokladničky - nějakej pozitivní dopad na bezpečnost 0.
Prej se chystá novela, že za nedání blinkru budou 3 body a nějakej ten tiskar pokuty
To bude skutečně revoluce pro zvýšení bezpečnosti! Nějak jsem si nevšim, že by se např. na německejch či italskejch silnicí řidiči přetrhávali v dávání blinkru a přesto se tam žádný masakry nekonaj. Tím nechci říct, že blikání je na nic, ale v jakým mozku se proboha zrodila ta sankce a co si od toho slibuje?!
Už na to seru, jdu chrápat :)
22:39:04
26.12.2008
26.12.2008
ShadeKK
-> skodaKE: to bolo pri KE že? dobry somar , kolko siel ked mu vozik skrizovalo. tvoja zafira?
21:50:24
26.12.2008
26.12.2008
Bobesh
Tak nás jakožto profíky honěj po školení každej rok,tak ostatním kadžej druhej až třetí a to video povinně a sestřih z každýho roku,ať taky . Velké díky panu Humlovi a podtrhuju každej komentář. Závěr je všeříkající:stačí dodržovat vyhlášku. Blbý je že jeden nemyslí a většinou zaplatí ten druhej. Dokud u nás budou řidiči myslet pouze na sebe a tolerance a ohleduplnost budou jen prázdný pojmy,budem se dál střílet na silnicích jako zvěř.
21:41:12
26.12.2008
26.12.2008
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ono jako teoreticky nejrychlejsi zastaveni auta, je hodit ho pres rucku bokem...gumy bokem brzdi lip, nez bloklé do primeho smeru....
samozrejme ale ze v tu chvili musis mit misto aspon po stranach.... :-)
ale jako 742 s tezkym zadkem jde takhle ubrzdit na nejmensi mozne vzdalenosti....
ono je lehke mluvit teoreticky, ale praxe s leknutím byva nejhorší nepritel...
samozrejme ale ze v tu chvili musis mit misto aspon po stranach.... :-)
ale jako 742 s tezkym zadkem jde takhle ubrzdit na nejmensi mozne vzdalenosti....
ono je lehke mluvit teoreticky, ale praxe s leknutím byva nejhorší nepritel...
21:30:53
26.12.2008
26.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: To je nejhorsi no, takhle kamos zrusil feldu ze tocil a brzdil (ostre) kdyby delal jen jedno z toho tak ok
21:27:30
26.12.2008
26.12.2008
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja uz sem nejak podobne resil psika...
jedu po obecni ceste od baraku, zkopce, na neutral, tak 30 na tachu....najednou mi pred auto skocila civava nebo jak se ten debilni pes menuje...majitelka sla po chodniku a pes poskakoval jak idiot bez voditka....
volant,ručka,brzda....aut o ve smyku..ja uz videl jak ty bloklé kola drtí toho štěkavce.
--> rána do obrubniku,krivej tron....odrenej predni plastak.
pejsek mel stesti, ze mam nizkej naraznik a nedostal se mi tim padem pod auto, naraznik ho jemne odsunul,jako takova mala radlice :-)
ale tron v prdeli,naraznik sem prejel smirglem a kitem+trocha barvy a zas OKa...
ale ono se rekne...Prejel bych ho,cipa....ale v realu se snazis co to jde,kdybych tam mel plotek v ceste, tak to jebnu asik aji do plotka :-(
hlavne ze čoklík přežil :-))
jedu po obecni ceste od baraku, zkopce, na neutral, tak 30 na tachu....najednou mi pred auto skocila civava nebo jak se ten debilni pes menuje...majitelka sla po chodniku a pes poskakoval jak idiot bez voditka....
volant,ručka,brzda....aut o ve smyku..ja uz videl jak ty bloklé kola drtí toho štěkavce.
--> rána do obrubniku,krivej tron....odrenej predni plastak.
pejsek mel stesti, ze mam nizkej naraznik a nedostal se mi tim padem pod auto, naraznik ho jemne odsunul,jako takova mala radlice :-)
ale tron v prdeli,naraznik sem prejel smirglem a kitem+trocha barvy a zas OKa...
ale ono se rekne...Prejel bych ho,cipa....ale v realu se snazis co to jde,kdybych tam mel plotek v ceste, tak to jebnu asik aji do plotka :-(
hlavne ze čoklík přežil :-))
21:20:48
26.12.2008
26.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: Snad to nikdy nebude treba no
21:19:07
26.12.2008
26.12.2008
LiMaK - 742 forever
Matthes, záškodník z TechWebu 26.12.08 21:07:31 napsal:
→ David29: A ty radsi sejmes nekoho v protismeru misto
zvirete?
heh tomu se rika reakce...pokud ti skoci metr pred auto srnka, tak 99% ridicu volant strhne. pak uz je to jen 50/50 jestli na spravnou stranu,aby se vyhli stretu,nebo to narvou do stroma a umrou.
laicky receno se leknes a garantuji ti,. ze i pri sebelepsim "nácviku" zvladani situace, kdyz se ti ta situace stane v realu,tak behem te jedine sekundy udelas blbost a hupsnes pod kola protijedoucim....smutne ale pravdive...tisickrat si reknes, ze bys radsi toho psa srazil, nez mit celnaka, ale az to prijde, tak se jen modlis, ze v protismeru nic nejelo....a pri trose sikovnosti srazis i toho psa :-(
→ David29: A ty radsi sejmes nekoho v protismeru misto
zvirete?
heh tomu se rika reakce...pokud ti skoci metr pred auto srnka, tak 99% ridicu volant strhne. pak uz je to jen 50/50 jestli na spravnou stranu,aby se vyhli stretu,nebo to narvou do stroma a umrou.
laicky receno se leknes a garantuji ti,. ze i pri sebelepsim "nácviku" zvladani situace, kdyz se ti ta situace stane v realu,tak behem te jedine sekundy udelas blbost a hupsnes pod kola protijedoucim....smutne ale pravdive...tisickrat si reknes, ze bys radsi toho psa srazil, nez mit celnaka, ale az to prijde, tak se jen modlis, ze v protismeru nic nejelo....a pri trose sikovnosti srazis i toho psa :-(
21:12:16
26.12.2008
26.12.2008
David29
Matthes, záškodník z TechWebu 26.12.08 21:07:31 napsal:
→ David29: A ty radsi sejmes nekoho v protismeru misto
zvirete?
Pochopitlně, když se člověk lekne..
-> Syny: A platí to i pro situaci, že mě z mýho pruhu někdo vytlačí do protisměru, nebo nárazem odhodí?
→ David29: A ty radsi sejmes nekoho v protismeru misto
zvirete?
Pochopitlně, když se člověk lekne..
-> Syny: A platí to i pro situaci, že mě z mýho pruhu někdo vytlačí do protisměru, nebo nárazem odhodí?
21:07:31
26.12.2008
26.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: A ty radsi sejmes nekoho v protismeru misto zvirete?
21:06:31
26.12.2008
26.12.2008
Syny
-> David29: Ty nemas v protismeru co delat... Mas jet tak abys v pripad nebezpeci stihnul zastavit...
20:47:44
26.12.2008
26.12.2008
David29
Když se teda bavíte tak hezky o zavinění/nezavínění DN...
Když vjedu do proti směru díky zvířeti v mém pruhu, a tam sestřelim auto... dostanu flastr, nebo se to zamete do kouta?
Když vjedu do proti směru díky zvířeti v mém pruhu, a tam sestřelim auto... dostanu flastr, nebo se to zamete do kouta?
19:53:25
26.12.2008
26.12.2008
saskyn2
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: 17.12.08 23:43:44:Tak jsem koukal na to video, co si tam dával, nikdy bych nevěřil že ještě někdy tu Avii co je ve 46 minutě takhle uvidim, bylo to auto ve kterym jsem si jako malej hrával:-( a době tý dopravní nehody jí řídil muj táta. Stalo se to 26.5.1993 na Kolínské silnici u mostu u odbočky na Planany. Akorát že na tom videu pěkně kecaji, žádnej nevinej řidič kterej neměl kam uhnout tam nezemřel, zemřel tátův spolujezdec. Když se to stalo, tak byl táta těžce zraněnej, měl otřes mozku a nic si nepamatoval, policajti ho obvinili ze zavinění dopravní nehody, přesně v obvinění stálo, že vyjel do protisměru a tím způsobil dopravní nehodu, psali že na to maji svědka. Dostalo se to až k soudu, tam se teprve zjistilo že svědek je řidič tý Liazky a že se to stalo v tátovo jízdním pruhu. Ale pán tvrdil že táta vyjel do protisměru, a on aby zabránil střetu tak taky vyjel do protisměru ale táta se tam pak vrátil a tím došlo ke střetu v tátovo pruhu, jenže k jeho smůle měl táta ve svém směru brzdné stopy, zatím co on neměl vůbec nic. Takže nakonec tátu logicky sprostili obžaloby.
Nikdo nikdy nebyl v této dopravní nehodě odsouzen a já z toho mam ponaučení - Nikdy už nevěřit policajtum, nevim jestli to byli takový lajdáci, nebo takový svině že se s tim pánem z Liazky znali a chtěli to hodit na tátu, fakt nevim, ale každopádně svojí práci při vyšetřování tý dopravní nehody pěkně zpackali. Nám domů přišlo obvinění že táta vyjel do protisměru, kde se stětl s protijedoucím vozidlem, přitom to vůbec nebyla pravda, protože to bylo v tátovo pruhu, a že na to maji svědka, ale náhodou zapoměli napsat že to byl lehce zraněnej řidič tý Líziny... ale nakonec se to tedy u soudu vyjasnilo, a mělo to pro všechny štastnej konec, až na toho pana Bedače, tátovo spolujezdce, za jehož smrt nebyl nikdo potrestán...
Nikdo nikdy nebyl v této dopravní nehodě odsouzen a já z toho mam ponaučení - Nikdy už nevěřit policajtum, nevim jestli to byli takový lajdáci, nebo takový svině že se s tim pánem z Liazky znali a chtěli to hodit na tátu, fakt nevim, ale každopádně svojí práci při vyšetřování tý dopravní nehody pěkně zpackali. Nám domů přišlo obvinění že táta vyjel do protisměru, kde se stětl s protijedoucím vozidlem, přitom to vůbec nebyla pravda, protože to bylo v tátovo pruhu, a že na to maji svědka, ale náhodou zapoměli napsat že to byl lehce zraněnej řidič tý Líziny... ale nakonec se to tedy u soudu vyjasnilo, a mělo to pro všechny štastnej konec, až na toho pana Bedače, tátovo spolujezdce, za jehož smrt nebyl nikdo potrestán...
18:26:59
26.12.2008
26.12.2008
Syny
-> U-Geen: Tak to je pak nezvladnuti rizeni ne?
17:41:26
26.12.2008
26.12.2008
Kočislav
-> Syny: Stalo se mi něco podobného, neoznačený vyfrézovaný pruh na vozovce připravený pro nějaké výkopové práce, prorazil jsem si pneu a hnul s geometrií. Byo to večer, asi 50 km odo domova, tak jsem to nehrotil, protože jsem pak vstával brzy do práce. Následně se mi to ale rozleželo, jak jsem měl volno tak jsem tam zajel, nafotil to, nikde nebyly žádné dopravní značky - výkop nebyl nijak označen, místní z té vesnice o tom asi věděli a nic víc nikoho zjevně nezajímalo. Potom jsem kontaktoval příslušný OÚ, že mi na jejich komunikaci vznikla škodní událost a žádám náhradu škody. Doložil jsem to fotkami jejich pochybení (neoznačení překážky v provozu), fotkami proraženého kola (byl i malinko okopnutý ráfek) a žádal jsem náhradu škody - 1x pneu, disk a pneuservis. To je vastně vše, geometrii mi udělal známý melouchář bez dokladu a jiný doklad jsem nesehnal abych to mohl nárokovat, ale hlavně jsem musel kupovat dvě pneu, protože ta zbývající mi nešla už s žádnou do páru, nicméně nárokovat lze jen skutečnou škodu. Takže jsem na tom rozhodně něco prodělal, ale nakonec mi skutečně vyplatili 1531,- Kč co jsem žádal.
17:29:24
26.12.2008
26.12.2008
U-Geen
-> Syny: tak stav vozovky je spis mokro, namrzlo nebo snih a ne dira :)
16:25:06
26.12.2008
26.12.2008
Mr.Lumpy
-> Syny: no já do značky která označovala díru málem vletěl protože byla uprostřed silnice za ostrou zatáčkou
15:34:11
26.12.2008
26.12.2008
Syny
Nehlede na to ze sem sijedne noci jel po Plzni a najednou dve slupky jako krava a volant okamzite o skoro 1/4 otacky nakrivo. Tak sem zastavil, kouk na ulici a tam vyrizla dira tak 50 x 50 cm a hluboka tak 20 cm... Samozrejme ze sem do ni vletel a vubec ji nevidel, ale co bylo fain, ze nebyla nijak oznacena a byla zrovna na miste kde byla akorad "stopa"... Takze by me zajimalo, kolik lidi si tam znicilo auto kvuli nakejm kokotum, kteri tam neumi dat ceduli...
15:30:29
26.12.2008
26.12.2008
Syny
-> King: Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky : 11628 nehod
Tohle mam nejradsi... Kdyz obcas vidim po cem se musi jezdit, tak tomu bych ani nerikal vozovka... Hlavne ze tady v Plzni vyfrezovali absolutne zdravy 4 proudy ulice a delali novej asfalt, ale o par km dal v Plzni jsou 2 proudovky (mysleno smer tam a smer zpatky) ve stavu, ze by tam mel i tank problemy... Takze z nakejma stavama vozovky at jdou d riti a radsi s tim neco dalaj...
Neni nic lepsiho nez jet zkopce a skoro nevybrat zatacku protoze na tom shrnutym, boulovitim asfaltu auto odskakuje jako prase a samozrejme ze zadna znacka nide okolo... Pak me zajima jak teda mam prizpusobit rychlost, kdyz se o problemech vozovky dovim az kdyz tam jedu...
Tohle mam nejradsi... Kdyz obcas vidim po cem se musi jezdit, tak tomu bych ani nerikal vozovka... Hlavne ze tady v Plzni vyfrezovali absolutne zdravy 4 proudy ulice a delali novej asfalt, ale o par km dal v Plzni jsou 2 proudovky (mysleno smer tam a smer zpatky) ve stavu, ze by tam mel i tank problemy... Takze z nakejma stavama vozovky at jdou d riti a radsi s tim neco dalaj...
Neni nic lepsiho nez jet zkopce a skoro nevybrat zatacku protoze na tom shrnutym, boulovitim asfaltu auto odskakuje jako prase a samozrejme ze zadna znacka nide okolo... Pak me zajima jak teda mam prizpusobit rychlost, kdyz se o problemech vozovky dovim az kdyz tam jedu...
11:11:35
21.12.2008
21.12.2008
King
-> Tuneman2: Nehody budou vždycky. Dějou se kupodivu i v motoristicky vyspělejších zemích. Jenom u nás je těch zbytečnejch podstatně víc a s horšíma následkama - agresivita, bezohlednost, vybíjení si mindráků za volantem, mimoňství...
Jenom si dovolím připojit suchou statistiku (tuším, že za rok 2007)
Nesprávný způsob jízdy : 107014 nehod, podíl procent 63,8%
Nedání přednosti : 32179 nehod, podíl procent 14,90 %
Nepřiměřená rychlost : 25019 nehod, podíl procent 14,9 %
Z počtu nehod z následné analýzy vyplyne, že z desítky nejčastějších nehod činí příčiny :
Řidič se nevěnoval řízení vozidla : 32558 nehod
Nedodržení bezpečné vzdálenosti : 29659 nehod
Nesprávné otáčení či couvání : 17483 nehod
Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky : 11628 nehod
Nedání přednosti značkou Dej přednost v jízdě : 10460 nehod
Nezvládnutí řízení vozidla : 7630 nehod
Z třetího zdroje se dozvíme strukturu evidovaných přestupků a trestných činů podle bodového systému :
Překročení rychlosti v obci o méně než 20 km á 2 body : celkem 33,18 %
Porušení povinnost ze zákazové či příkazové značky : 17,88 %
Porušení ustanovení o osvětlení vozidla : 9,78 %
Povinnosti být připoután bezpečnostním pásem : 9,52 %
Překročení rychlosti v obci o více jak 20 km : 8,25 %
Překročení rychlosti mimo obec o méně jak 30 km : 3,61 %
Řízení s telefonem v ruce : 3,07 %
Nedání přednosti v jízdě : 2,59 %
.....a dodávám, že NEPŘIMĚŘENÁ rychlost automaticky neznamená překročení rychlostního limitu a naopak jízda max. povolenou rychlostí může bej rychlostí nepřiměřenou...
Jenom si dovolím připojit suchou statistiku (tuším, že za rok 2007)
Nesprávný způsob jízdy : 107014 nehod, podíl procent 63,8%
Nedání přednosti : 32179 nehod, podíl procent 14,90 %
Nepřiměřená rychlost : 25019 nehod, podíl procent 14,9 %
Z počtu nehod z následné analýzy vyplyne, že z desítky nejčastějších nehod činí příčiny :
Řidič se nevěnoval řízení vozidla : 32558 nehod
Nedodržení bezpečné vzdálenosti : 29659 nehod
Nesprávné otáčení či couvání : 17483 nehod
Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky : 11628 nehod
Nedání přednosti značkou Dej přednost v jízdě : 10460 nehod
Nezvládnutí řízení vozidla : 7630 nehod
Z třetího zdroje se dozvíme strukturu evidovaných přestupků a trestných činů podle bodového systému :
Překročení rychlosti v obci o méně než 20 km á 2 body : celkem 33,18 %
Porušení povinnost ze zákazové či příkazové značky : 17,88 %
Porušení ustanovení o osvětlení vozidla : 9,78 %
Povinnosti být připoután bezpečnostním pásem : 9,52 %
Překročení rychlosti v obci o více jak 20 km : 8,25 %
Překročení rychlosti mimo obec o méně jak 30 km : 3,61 %
Řízení s telefonem v ruce : 3,07 %
Nedání přednosti v jízdě : 2,59 %
.....a dodávám, že NEPŘIMĚŘENÁ rychlost automaticky neznamená překročení rychlostního limitu a naopak jízda max. povolenou rychlostí může bej rychlostí nepřiměřenou...
22:45:30
20.12.2008
20.12.2008
Tuneman2
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 17.12.08 23:43:44: zhlednul jsem to cele, aspon sem nejak stravil cas vznikly nevydarenym sobotnim vecerem..ale myslim ze to byl cas straveny smysluplně...celkem sem koukal na toho rozpulenyho golfa...proc vlastne se na ten filmek zapomělo a napovrch vyplul až teď?..jinak muj osobni nazor je že to shlednou stejně jen ti normální..hňupi to vidět nepotřebujou..vždyť jim se nic nestane...jak to udělat aby nebyly žadne autonehody?..zakázat auta...:-(
21:37:18
20.12.2008
20.12.2008
Tampajs
-> COL: Jo to je ono
18:58:15
20.12.2008
20.12.2008
COL
-> Tampajs: nejaky podobny favo podobne zboreny jsem velmi nedavno videl u Thomayerovy nemocnice - zaklesle pod pravy zadni bok nakladacku a jeste u toho byl uplne v levem pruhu bus vyjetej na obrubniku, nebylo to ono?
10:16:21
20.12.2008
20.12.2008
spartra
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: to ne už maj mesáž z televize, že to jsou nebezpečný střepy, by nás potom stavěli ke zdi.
09:40:31
20.12.2008
20.12.2008
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> tunerlada: to by měli pouštět v autoškolách
23:58:18
19.12.2008
19.12.2008
Tomaso435
-> Tampajs: ale měl určo lamino, a mě už daly novinku blbej plas achjo ale přední mám ještě starej lamino divný matlanice
23:34:49
19.12.2008
19.12.2008
Tampajs
-> tomaso435: KOukám k tobě na fávo.. Vzadu měl na 99% ten spojler co ty
23:33:46
19.12.2008
19.12.2008
Tampajs
-> tomaso435: Nemám ale zeptám se jeho až se snim uvidm jestli to nemá naocený
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu