Rozdíly Mbček - co je originál?

prohledat
3653 příspěvků (zobrazeno 751 až 800) od 28.02.2012 do 27.08.2024, založil/a Bukaj
řadit dle data
20:22:15
01.04.2017
Petr98
-> Jozka 29.03.17 00:15:57: Takže další MBX, se kterým jsem se setkal, má taky přelepenou první stránku, na první stránce z fabriky přeškrtnutý červený rok výroby 1968 na nad tím nový červený rok 1967. Na štítku 1968, prodáno březen 68. Dle čm 15 série, tudíž model 68 s blinkrama a auto má pozičky. Druhé mbx ten samý případ - dle čísla 15. série a má pozičky. A teď se v tom vyznej....
21:55:36
29.03.2017
Bukaj
-> Petr98: Hmmm 9 A štítek je dokonce v češtině...
18:57:40
29.03.2017
Petr98
Helemese. Turista na prodej. Jsem nevěděl, že to bylo na štítku 9



auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-1000-MB-original-st av.php
11:12:17
29.03.2017
Petr98
Ja mam treba na stitku na mbgcku prekleplou dvojku na jednicku. Se s tim v Bolce nemazali.
10:46:34
29.03.2017
saskyn2
No já bych řekl, že spíš to provedení je tak mistrné, že se toho v 99% případů technik nevšimne3 3 A spousta těhle aut už má TP stejně vyměněný za nový. Mimochodem někdy před rokem přišlo nařízení z md že pokud v tp není oficiální místo na razítko, tak mají odmítnout udělat stk. Takže já mám TP asi tak na dvě technický....
07:05:26
29.03.2017
Bukaj
-> saskyn2 28.03.17 23:48:22: Jo, s takovejma techničákama jsem se taky už setkal, ale že by s tím byl někde problém jsem nezaznamenal. Ale je možné, že na STK už dělaj mladší lidi, kteří tuto běžnou věc nepamatují a těch pár desítek či stovek MB, které na tu konkrétní STK za dva roky přijedou se rozmělní mezi různé techniky, takže ta cca max 1/5 přelepených techničáků už pro ně může být exotická záležitost3
00:15:57
29.03.2017
Jozka
Zrovna ty MBX 67-68 mají ty první dvě strany přelepený možná všechny (první kdovíproč, vespod je text stejnej, na druhej pod přelepem opravdu uvedený hmotnostě odpovídající povedení 1966).. a zatím to nevadilo, pokud vím.
23:48:22
28.03.2017
saskyn2
Když už tady řešíte STK, tak kolik z Vás má přelepenou první stránku v techničáku(asi měli starý tp se starým označením 990 a špatnou váhou nebo co já vím, rozlepovat to nechci) tak prostě na tu první stránku ve fabrice nalepili další list. Viděl jsem to takhle asi na 3 embéčkách, takže je to 100% z fabriky. Minule na to technik kroutil očima víc než když jsem přivezl plato bez vinka3 3
22:38:28
28.03.2017
Jozka
-> Petr98: Důvod asi těžko zjistíme - ale mám docela Obamu, že by s tím v dnešní době čím dál usilovnějšího blbnutí mohl být problém na STK.8
21:31:59
28.03.2017
Petr98
-> Jozka: jj, je to tak. Vsechny aspekty (chladič, dynamo, regler, stity atd) značí 67 rok a na stitku je 68.
20:22:30
28.03.2017
Jozka
-> Petr98: Fakt ? 9 To už nevypadá jako chyba, ale jako nějakej velmi záhadnej záměr.. 3 3
19:31:10
28.03.2017
Petr98
-> Jozka: Jojo, taky makame na listopadovem a ma na stitku 68 9
16:49:13
28.03.2017
Jozka
-> Petr98: Nejčastěji je uvedeno:

(67-68 - cca 10 aut)

vlastní: 767 užitečná: 375 celková 1172 tlaky: 513 + 659

(69 - 5x)

vlastní: 780 užitečná: 375 celková 1185 tlaky: 505 + 680

(66 - 1x)

vlastní: 767 užitečná: 350 celková 1147 tlaky: 504 + 643



E: Velká legrace je, že jsem až teď zjistil, že u mýho X, prodanýho v listopadu 1967, je na štítku vyražen rok výroby 1968. Patrně už z boleslavský manufaktury :-(.
upraveno 1x, naposled 28.03.2017 16:51:16
16:04:23
28.03.2017
Petr98
-> Jozka: Je velice špatně vyfocený, tudíž špatně čitelný. Číslo káry a motoru ani nejde přečíst, zkusím aspoň tu váhu.
15:48:39
28.03.2017
Jozka
-> Petr98: Možná blbost - ale Luxy a Standardy se lišily váhou pokud vím.. kdyby váhy byly menší, než u Luxu cca ze stejnýho období, bylo by to docela zajímavý.
15:21:22
28.03.2017
Petr98
Tak štítek je česky.
05:53:29
28.03.2017
Petr98
Dneska zjistim, jak je to s tim jazykem. Ale zase 99% ze je to cesky 6
22:09:04
27.03.2017
Jozka
-> Petr98: Jo, taková deluxovost se traduje.. Jednou jsem sice už takovej výrobní štítek "1100 MBX" viděl, ale byla to evidentně hliníková tištěná replika a v papírech to DeLuxe bylo. Ten zkoumanej vypadá originálně ?



Ad Bukaj: Když koukám na ten "německej".. tak co jsem viděl kdysi já, bylo možná hodně ve stejném stylu, jen popis byl v češtině. Škoda, že to bylo v éře analogový :-(.
upraveno 1x, naposled 27.03.2017 22:14:20
22:06:14
27.03.2017
Bukaj
...štítek je jiný (hliník) a byl umístěn na podběhu v kufru:
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Bukaj vložen 27.03.2017 22:06:14
22:03:12
27.03.2017
Bukaj
-> Petr98: A není to vývozní kus? Kamarád na exportní MB De Luxe model 68 má německý štítek a na něm je také pouze ŠKODA 1000 MB a označení De Luxe nikoli6
20:55:49
27.03.2017
Petr98
Jedna otázka. Měl jsem za to, že všechny MBX, MBG, 1100Mb byly deluxy. Řešíme jednoho litra MBX a na výrobním štítku nemá deluxe. Tuší někdo proč?
19:56:02
27.03.2017
Kral288
Já o víkendu nahazoval tady ty . :D
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Kral288 vložen 27.03.2017 19:56:02
18:39:35
27.03.2017
Pavell
-> PatRS: ne. Černá
18:25:56
27.03.2017
PatRS
Chlapi tento ventildekl na rok 69? Ano ne? Farba?
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od PatRS vložen 27.03.2017 18:25:56
19:37:12
24.03.2017
Jozka
-> Bukaj: 47
19:09:52
24.03.2017
Bukaj
-> Jozka: Něco, jako vloni homologace na světlech? 3
14:46:51
24.03.2017
Jozka
-> Bukaj: Hru na počítání pásů - kolik je v tisícovkách kterých - alespoň dneska..
09:16:03
24.03.2017
Danster
-> Bukaj 23.03.17 22:47:09: Tak to mám docela štěstí já je mám v modrý ještě v pěknym stavu. Zase ty drupoly a letecký pásy se dobře zajišťujou ne jako ty na fotce. A já zase v MBčkách viděl nejvíc ty chromový motexy
09:09:18
24.03.2017
Danster
-> Jozka 23.03.17 17:40:23: S těma pásama souhlasím v dědově 66" byli přesně ty co jsou na fotce 4
07:17:27
24.03.2017
Bukaj
-> Jozka: Jakou hru máš na mysli? 1
23:47:04
23.03.2017
Jozka
-> Bukaj: Dáme na Hnačově hru ? 3
22:47:09
23.03.2017
Bukaj
Já zase ve většině MBček vídával Drupoly s plastovejma zajišťovačema přezek s magnetem - ale většinou mají ty plastový části popraskaný, nebo úplně rozsypaný...8
19:23:02
23.03.2017
Jozka
-> hans1: Dvoučudlovejma leteckejma pásama Moravan asi nic nezkazíš. Zdá se, že těch ve fabrice namontovali nejvíc a po roce 1973 se taky většinou do aut doplňovaly tyhle.
19:04:39
23.03.2017
hans1
-> Jozka: Hmmm tak ty neznám.Pokud nějaké budu dávat ,tak nejspíš seženu ty hliníkové....Díky.
17:40:23
23.03.2017
Jozka
-> hans1: Ani já ne, ale na teorii, že to mohl být natolik spotřební šroub, že zmizel po roce provozu (třeba první houkačky víc než jednu zimu zpravidla nepřežily), něco je.



Jako první pásy se patrně dávaly Motex-y, protože jen u nich je psaný provedení pro kotevní místo se závitem M10. Tři placatý kotevní spony, dvojdílná soukací samosvorná na spojení..



Měly by to být snad tyhle:
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Jozka vložen 23.03.2017 17:40:23
16:09:04
23.03.2017
hans1
Podle mě z MBéčka není,alespoň já na něj nikdy nenarazil.Jak vypadají bezpečnostní pásy dávané při zavedení cca v.r.66?Znám pouze ty s velkou hliníkovou přeskou .....
09:36:12
23.03.2017
Bukaj
-> Petr98: To už jsi rozjel, neboť toto téma je celorepublikově sledováno všemi agenty MB puritánů3
09:24:23
23.03.2017
Petr98
-> Bukaj: ee. Tam omezovac nebyl.

Pokud najdu v MBX zinku ten sroubek (jak uz jsem psal nize, myslim, ze tam je) tak rozjedu celostatni patrani.
09:08:21
23.03.2017
Bukaj
-> Petr98: Jsem zvědav, k čemu se dopátráme 3

Hlavně je divné, že je jenom jeden - nemůže to být z něčeho ne zcela standardního (třeba odněkud z toho omezovače tlaku zadních brzd z "náhradní kastle")?
08:47:48
23.03.2017
Petr98
-> Jozka: to kdybych vedel... Dneska zapatram a snad na to prijdu.
08:42:57
23.03.2017
Jozka
-> Petr98: 14 = opravdu spíše MB. Odkud by tak mohla být ?
08:32:43
23.03.2017
Petr98
-> Bukaj 22.03.17 21:53:35: jj 14ka. Znaceni Li 5s a nad tim 5s je +
08:25:23
23.03.2017
Jozka
-> Bukaj: Jo ? Tam já mám osmičky nějaký s hlavou OK 13.. 3 3 Tatík se s tím holt nes*al.
23:43:55
22.03.2017
Bukaj
-> Jozka: tak "obyčejný M8 OK12" drží (alespoň u 742) třebas držáky nárazníků do kastle4
23:17:33
22.03.2017
Jozka
-> Bukaj: Mě tenhle šroub v M8 podobný dýlky už někde zaujal i jinde než u nárazníku - akorát to nutně nemuselo být MB a dokonce ani auto, šance vzpomenout si ale 0.



Co píšeš, má logiku, výměny a záměny dělaj chaos. Třeba u tý užovky mám aktuálně na Z nárazníku M8 x 25 sice obyčejný, ale s hlavou OK 12 - kde se tam takový vzaly ?



Ty z kila mají OK 13.. a jedna sada by stačila, stejně si je nejspíš odložím "na pak" k dalším origo dílům.
21:55:08
22.03.2017
Bukaj
-> Jozka 22.03.17 18:55:39: Někde mám těch kilích asi 30 kusů, tak bych Ti mohl sadu či dvě věnovat. 4
21:53:35
22.03.2017
Bukaj
-> Petr98 22.03.17 16:34:16: Taky bych se přikláněl k názoru, že jediné M8 s tímto vodicím trnem jsou na MB ty dlouhé na nárazníky a tento krátký na kilo/užovku. Ale tuším, že na kilo a užovku má hlavu na 12 mm klíč. Jestli má na 14 mm, tak by mohl být odněkud z MB (ale netuším, odkud).

Z fotky vypadá hlava na 14 mm, takže třeba je odněkud, kde jsem ze všech MB vytáhl neidentifikovatelné rezavé cosi, nebo jsem to ani nevytahoval, případně je z něčeho, co se často demontuje a u všech kusů, které se mi dostaly pod pazoury už byl šroub měněný...

...napadá mne třeba úchyt houkačky, nebo kabelu ke kastlíku baterky? Jen hádám. hlava je značena jak?
20:58:02
22.03.2017
Jozka
-> Petr98: Koukni.. já koukl, ale jenom do katalogu. Číslo toho 25 mm dlouhýho "kilího" se v jeho rejstříku sice nevyskytuje, ale je to jen literatura.
20:38:40
22.03.2017
Petr98
-> Jozka: Schválně zítra kouknu u kolegy, co zinkoval na MBX a dlouho po mě. Mi se zatraceně zdá, že ten šroub tam je taky 7
19:38:16
22.03.2017
Jozka
-> Petr98: Nu, má katalogový předčíslí 111 tenhle krátkej.. Z hlavy se mi teď nevybavuje, kde by na MB mohl být potřeba "čípek" v M8 (?).



Spíš bych tipoval to pomíchání v zinkovně - i když z jedný tisícovky jsem je kdysi vyhazoval = někdo je v nouzi použil na montáž kratších oblouků místo delších ve kombinaci s kouskama gumy tloušťky 2-3 mm - ale toho bys sis všiml.
Extreme Tyres