-> tukanovec83: Normální "podložka přesná" - teda spíš nenormální. Otvor odpovídá vnějšímu průměru excentru, venkovní cca "futru" na spodním rameni.. Drží v domku ty o kroužky a trochu vymezuje i osovou vůli.
Na ten kilí domek patří navlýct prachovky a přes ně víčka.. a podložky mám dojem taky..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
21:40:58
09.06.2016
09.06.2016
Jozka
21:36:05
09.06.2016
09.06.2016
Petr98
-> tukanovec83: Je jen jeden typ dorazu - nevím, co máš na mysli prvním typem dorazu. Jak vypadají podložky je napsáno pod obrázkem, co dával -> Minott:
24.1/38/1.8, 1.9, 2, 2.2, 2.3 - dle potřeby.
24.1/38/1.8, 1.9, 2, 2.2, 2.3 - dle potřeby.
21:28:04
09.06.2016
09.06.2016
tukanovec83
-> Petr98: 1000MB na ramena s prvním typem dorazu
21:26:19
09.06.2016
09.06.2016
Petr98
-> Pavel P..: rozměr 17,5/26/0.5mm
21:14:05
09.06.2016
09.06.2016
Pavel P..
-> Petr98: to by mohlo být ono.... tak díky za info
21:05:26
09.06.2016
09.06.2016
Petr98
-> tukanovec83: Som z toho volaký zmetěný... Podložky na kterou nápravu? Škoda 100 či 1000MB?
20:51:45
09.06.2016
09.06.2016
tukanovec83
-> Petr98: ten třecí silon tam samozřejmě mám, jde mi o to, jak vypadají ty podložky co sou ze strany excentru...už z toho kvetu :D mám skoro hotovou celou stovkovou nápravu navíc :D
20:32:08
09.06.2016
09.06.2016
Petr98
-> m8rinek: No nejakym tim bilym svinstvem. Ikdyž si myslím, že teflon ještě nebyl.
-> Pavel P..: Opět si nejsem zcela jistý, ale to by mohly být těsnící kroužky, které se montovaly od 14té série (katalog níže je některý do 13té série) mezi domeček excentru a čep kola.
-> Pavel P..: Opět si nejsem zcela jistý, ale to by mohly být těsnící kroužky, které se montovaly od 14té série (katalog níže je některý do 13té série) mezi domeček excentru a čep kola.
20:23:16
09.06.2016
09.06.2016
Pavel P..
-> Petr98: i ty menší?
20:18:10
09.06.2016
09.06.2016
m8rinek
-> Petr98: Spíš teflonem, ne?
20:12:49
09.06.2016
09.06.2016
Petr98
-> Pavel P..: To jsou třecí kroužky - pozice 11 níže v katalogu. Tuším, že na stovkách jsou nahrazeny silonem.
19:33:11
09.06.2016
09.06.2016
Pavel P..
Hoši, mám doma drahně let takovýhle podložky a teď mě napadlo jestli to nebude k litrovým excentrům... ??
19:04:26
09.06.2016
09.06.2016
Petr98
-> tukanovec83: Nejsem si jisty, ale to vpravo je stovka ne? Dej fotku z druhe strany. Ano na mb jsou z obou stran podlozky. Jsou 4 druhy sily podlozky. Montujou se dle potreby.
18:54:30
09.06.2016
09.06.2016
tukanovec83
Vysvětlí mi někdo tohle? Naštěstí jsem ty menší našel, ale při tom, když jsem vložil a stáhl pružinu a zjistil, že mám špatný domečky do ramen s prvním typem dorazu, tím pádem i špatnej čep, protože nemá uzčí spodek, jsem už opravdu překvapený co vše mi klade překážky....samozdřejmě to, že domečky a čepy už mám nastříkaný, ani neřeším. BTW, je tam přes ten o-kroužek ještě nějaká podložka? Mě se toho tam už moc nevejde. Díky
17:27:47
06.06.2016
06.06.2016
Pavel P..
-> Martin14: no to bych ho musel vyhrabat, mám jen tuhle...
08:23:46
06.06.2016
06.06.2016
Jozka
-> Martin14: Páky jsou navařený úplně na všech..
08:17:55
06.06.2016
06.06.2016
Martin14
-> Pavel P..: Jo to je přesně on. Koukám taky vařený. To je tvoje zásoba? Mohl by jsi udělat ještě foto z druhé stranu kolmo na osu toho pedálu. Zajímá mně jakou to má základní polohu, protože u tohohle to vypadá, že je tak o 1cm jinak, než co jsem vyndal z auta já.
07:35:10
06.06.2016
06.06.2016
Petr98
-> tukanovec83: Super. ja si ale myslim, ze 23ka ten excentr lepe utesni. Jeste jsem ty O krouzky nekoupil, takze nebudu tvrdit.
21:14:30
05.06.2016
05.06.2016
tukanovec83
-> Petr98: tak jsem dnes al 24*3 a je to uplně přesně, 23 je podle mě nesmysl...
19:10:43
05.06.2016
05.06.2016
Martin14
Přátelé, neměl by někdo fotku plynového pedálu do 10té série? Jde mi o uložení přepakování na hřídeli, která drží plynový pedál. Z vnitřní strany (z tunelu) je přepákování přivařené a já teď nevím, jestli to tak je původní nebo ne. Ptám se protože mi pedál začal praskat a vypadá to, že hlavním důvodem je, že jeho maximální poloha při plném sešlápnutí není na dorazu, a tím pádem se pedál ohýbá.
08:07:38
03.06.2016
03.06.2016
Petr98
-> tukanovec83: taky budu dnes kupovat. Koupil jsem 24x2,5 ale na excentr mi to prijde volne. Proto zkusim jednu z techto variant.
08:02:20
03.06.2016
03.06.2016
tukanovec83
Děkuji, koupit oboje
20:36:22
02.06.2016
02.06.2016
Petr98
-> tukanovec83: 23x2.5 nebo 23x3 - ještě nevím, co bude lepší.
20:10:46
02.06.2016
02.06.2016
tukanovec83
Chlapci odborníci, víte, jaký rozměr mají O-kroužky u domečku excentru jedového čepu na utěsnění zestran? Díky
09:35:26
29.05.2016
29.05.2016
Jozka
-> Minott: No jo, 742 trysky mají průchodku, kdežto kilo/MB jen pryž podložku..
Ta podložka navíc se tam snese, závity na tryskách jsou dlouhý dost.
Ta podložka navíc se tam snese, závity na tryskách jsou dlouhý dost.
08:50:12
29.05.2016
29.05.2016
Minott
-> Jozka 29.05.16 01:00:14: - taknejak to chcem riesit,, -> Bukaj 28.05.16 23:34:52: - mal som tam trisky z Š120 preto taka velka diera,teraz to chcem prerobit na origo trisku
01:00:14
29.05.2016
29.05.2016
Jozka
-> Minott: Magnetem zespoda přilípnout "karosářskou" podložku pro M6, 2x dva bodíky a je to...
-> Bukaj:
-> Bukaj:
23:34:52
28.05.2016
28.05.2016
Bukaj
-> Minott: 10 mm - to by tamtudy tryska propadla do "podpalubí", ne?
23:32:53
28.05.2016
28.05.2016
Minott
-> Jozka 28.05.16 22:26:26: -> Bukaj 28.05.16 23:04:53: ..dik za info, ja tam mam 10mm,tak možem znova vytiahnut zvaracku,to už som ju nechcel ani vidiet,,
23:07:08
28.05.2016
28.05.2016
Bukaj
Jinak po dnešním terénním průzkumu a debatách mám další poznatky, domněnky a také otazníky v mé teorii o homologacích a značení vnějšího osvětlení tuzemské provenience...
...
...
23:04:53
28.05.2016
28.05.2016
Bukaj
-> Minott 28.05.16 22:08:25: Také bych jako Jožka tipoval cca 7 mm, neboť závit na trysce je M6
22:26:26
28.05.2016
28.05.2016
Jozka
-> Minott: Odhaduju tak 7 mm - ale přesně bohužel nevím z hlavy.
-> mirecek.666: Našel jsem jen tohle - zbytek kloubu jsem buď použil, nebo někomu věnoval..
-> mirecek.666: Našel jsem jen tohle - zbytek kloubu jsem buď použil, nebo někomu věnoval..
22:08:25
28.05.2016
28.05.2016
Minott
Páni mam otázku, aký je priemer otvoru na ostrekovače predného skla?,mal som tam plastove a diera sa mi zda dost velka,a origo som zatiaľ nezohnal.
20:40:42
24.05.2016
24.05.2016
Jozka
-> mirecek.666: Ta blíž ke karosérii..
20:21:40
24.05.2016
24.05.2016
mirecek.666
-> Jozka: zbytek je myšleno kterou částí?
20:19:51
24.05.2016
24.05.2016
Jozka
-> mirecek.666: Zbytek tohohle prutu jsem někde i míval.. jinak nevím.
19:59:53
24.05.2016
24.05.2016
mirecek.666
Měl bych dotaz na zdejší znalce:-). Protože mám na deluxoj jednu nevzhledně zaslepenou díru s odpadavající barvou nejspíše po anténě, rozhodl jsem se pro opětovnou montáž antény. I když je to na blbý straně, tj. řidičovo torpédo. Na dlouhejch cestách někdy rádio chybí a šlo by tim zadělat nevzhlednou již zmíněnou díru. Od Tomasa se mi povedlo sehnat lamino prut a dokonce se nám povedlo tak nějak složit i kloub. Otázka první zní: Je tohle provedení na fotkách hodně špatný řešení? Otázka druhá zní: Nechat to takle nebo nějak sjednotit barvou? A konečně otázka třetí: Nemáte doma někdo origo kloub a háček co anténu drží vzadu?´Hodně věcí by to řešilo:-D
17:21:52
23.05.2016
23.05.2016
j_j
-> Tabi: a nebo to byla poslední octávka....
20:20:06
12.05.2016
12.05.2016
Tabi
-> Petr98: Jako,když to bylo nově udělané,tak to asi bylo pěkný.
19:59:14
11.05.2016
11.05.2016
Jozka
-> Petr98: Někdo zdá se vtipně překryl potrhaný středy sedáků a jak byl rozjetej, dopáchal i zbytek. Hezký celkem, matroš dobovej..
19:26:39
11.05.2016
11.05.2016
Petr98
10:21:00
07.05.2016
07.05.2016
Jozka
-> Tabi 06.05.16 15:48:26: Spíš jsem myslel naprosto běžný úpravy třeba motorů, který se dělaj při renovacích na západ od Rozvadova - gufera na kliky, úpravy hlav na natural, zvětšování objemů, soudobý "střeva" chladičů, kola, pneumatiky.. z toho si tam nikdo moc hlavu nedělá ani u podstatně cennějších vozů.
-> Bukaj: Jo, kdyby existoval nějakej Classic parts + info abtajlung, tak by byla pohoda.
-> Bukaj: Jo, kdyby existoval nějakej Classic parts + info abtajlung, tak by byla pohoda.
08:26:11
07.05.2016
07.05.2016
Bukaj
-> Tabi: Naopak bych řekl, že my to máme jednoušší tím, že škodovek byly statisíce a mnoho se jich tu dochovalo. Změny v průběhu výroby dělala každá automobilka a u některých raritnějších kusů (zvláště třeba v minulosti zaniklých automobilek) je už těžké zjistit, co a jak na ten který ročník patří, neboť nemusí existovat dokumentace...
...ale zase na mnoho vozů dokumentace existuje mnohem lepší, než na škodovky a výrobce nedělá ve vztahu k historii mrtvého brouka...
...ale zase na mnoho vozů dokumentace existuje mnohem lepší, než na škodovky a výrobce nedělá ve vztahu k historii mrtvého brouka...
15:48:26
06.05.2016
06.05.2016
Tabi
-> RadoS: No jo opravdu,pravá levá. Fakt by mě ale zajímalo,jestli chtěli úmyslně začít dělat tuto variantu pravá+levá,nebo se někdo při výrobě nové matrice do lisu spletl a otočil znak.
-> Danster:
-> Jozka: No já myslím,že kdo renovuje veterána,bez ohledu na značku,tak tu originalitu taky řeší.Jenže se domnívám,že to mají ve většině případů lehčí než my u embéčka.Protože škodovka postupně během výroby pořád něco vymýšlela,měnila,vylepšov ala až na konec začla dělat další model.
-> Danster:
-> Jozka: No já myslím,že kdo renovuje veterána,bez ohledu na značku,tak tu originalitu taky řeší.Jenže se domnívám,že to mají ve většině případů lehčí než my u embéčka.Protože škodovka postupně během výroby pořád něco vymýšlela,měnila,vylepšov ala až na konec začla dělat další model.