Teď si píšu s chlápkem a v replice mi nabízí: kromě tedy zmíněného štítku 1100MBX a DE LUXE
kryt osvetlenia Spz
kryty prednych smeroviek
Predna lista S KOD A - MOMENTALNE VYPREDANA
cecka
Kryt osvetlenia interieru
Plastovy drziak clony proti slnku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
09:03:43
28.12.2015
28.12.2015
Bukaj
-> Petr98: K těm zadním světlům podal ocela přesvědčivé vysvětlení Jožka - atyp ozdobné šrouby pro jedno konkrétní využití...
...u přední kapoty to také dává smysl - přece jen je to docela exponované místo a to i pohledově. Kdyby tam byl pozink, tak se při manipulaci s víkem zavazadelníku velmi rychle ošoupe prsty a bylo by to hned rezavé. Tedy ne, že bych se setkal s MBčkem, ke by byly bez koroze...
...u přední kapoty to také dává smysl - přece jen je to docela exponované místo a to i pohledově. Kdyby tam byl pozink, tak se při manipulaci s víkem zavazadelníku velmi rychle ošoupe prsty a bylo by to hned rezavé. Tedy ne, že bych se setkal s MBčkem, ke by byly bez koroze...
23:37:13
27.12.2015
27.12.2015
Petr98
-> Bukaj 27.12.15 21:51:55: Ja bral šroubky dle katalogu - jakoby, co mě napadly, že by mohly být chromované a porovnal jsem to to právě s katalogem. Je divné, že tedy neměli soudruzi tedy vypsané všechny (třeba ty kryty zadních světel) Nebo přední lišta chrom, zadní ne .....
23:05:39
27.12.2015
27.12.2015
Jozka
-> Bukaj: Co jsem našel na autech, bych tipoval spíš na nikl.. ale kdo ví, ono se to v jistý fázi blýská stejně..
21:51:55
27.12.2015
27.12.2015
Bukaj
-> Jozka: Nejsem si jist těmi šroubky bočnic deluxe sedadel - v katalogu u nich píšou chromované, ale asi jsem je nikddy nezkoumal tak podrobně, abych si byl na 100% jist, zda Cr, nebo Ni...
21:23:59
27.12.2015
27.12.2015
Jozka
-> Bukaj: U koncových jsem narazil i na tvar jakoby "nedotečenej" do toho původního.. s těma šroubama do plechu (madla, palubní budík, topnej kanál, deĺuxe plechy) na tom niklu něco bude - nakonec, nechal jsem si je onehdy poniklovat - stejně jako kousky pro sklíčka P blinkrů (kde jsem se stejně jako ty potkal s mosazí)..
19:46:13
27.12.2015
27.12.2015
Bukaj
-> Jozka: U šroubků krytů zadních světel jsem se setkal i s originálním tvarem (široká válcově-čočková hlava) a obyč pozink (u krytu, koupeného jako náhradní díl koncem 70. let). Ty s klasickou válcovou hlavou a v žlutém zinku byly pouze pro 1203 (jiné délky, než origo MB).
Jinak se domnívám (bohužel teď nemám, jak ověřit), že šroubek vedení vzduchu z tunelu do ofuků není chromovaný, ale buď niklovaný, nebo obyč pozink.
Jinak se domnívám (bohužel teď nemám, jak ověřit), že šroubek vedení vzduchu z tunelu do ofuků není chromovaný, ale buď niklovaný, nebo obyč pozink.
19:39:43
27.12.2015
27.12.2015
Bukaj
-> Petr98 27.12.15 12:12:58: U krytů zadních světel jsou na 100% origo chromované, později pouze zinkované (ale to až někdy od 70. let na n.d. a na 1203), u předních kapkovitých blinkrů možná ten krajní do blatníku, ale u krytky buď obyč pozink, nebo jsem mnohokrát viděl u blinkrů modelu 69 i mosaz, ale tam také netuším, zda to byl tuning, nebo nějaká série náhradních dílů.
Jinak šroubky polštářků madel jsou myslím niklované (jinak stejný šroubek do plechu, jako na deluxe kryty sedadel).
Jinak šroubky polštářků madel jsou myslím niklované (jinak stejný šroubek do plechu, jako na deluxe kryty sedadel).
12:50:05
27.12.2015
27.12.2015
Jozka
-> Petr98: Nu, z těch šroubů od zadních světel se mi loupal chrom vždycky, tam jsem si jistej tak na 95% - on to není normovanej díl, takže chromování u něj není třeba zvlášť "inzerovat" (u ND světel jsem později zaznamenal malinko jiný hlavy (oblejší hrany) a pozink, ale to byla nejspíš unifikace s 1203).
Šroubky čalounění v katalogu snad ani nejsou (stejně jako 2ks M4 "svěrek" slunečních clon, kde mám taky na chrom podezření), jak teď koukám, tak 6 ks M5x12 (15) bude pro sluneční clony a držák zrcátka..
Jinak pod chromovanou maticí stěrače ta velká nízká matice by mě zajímala.. to skoro vypadá niklovaně..
A ještě mě napadl ten šroubek do plechu (možná stejnej, jako je v madlech a v palubním budíku), kterej drží plastový pokračování topnýho tunelu.
Šroubky čalounění v katalogu snad ani nejsou (stejně jako 2ks M4 "svěrek" slunečních clon, kde mám taky na chrom podezření), jak teď koukám, tak 6 ks M5x12 (15) bude pro sluneční clony a držák zrcátka..
Jinak pod chromovanou maticí stěrače ta velká nízká matice by mě zajímala.. to skoro vypadá niklovaně..
A ještě mě napadl ten šroubek do plechu (možná stejnej, jako je v madlech a v palubním budíku), kterej drží plastový pokračování topnýho tunelu.
12:12:58
27.12.2015
27.12.2015
Petr98
-> Jozka: ty na to calouneni me taky jeste nepadly - v katalogu je nemuzu najit. A sroubky blinkru a koncovych svetel katalog neuvadi upravu, takze asi pozink jen.
11:41:14
27.12.2015
27.12.2015
Jozka
-> Petr98: Kryty koncových světel určitě.. napadají mě ještě samořezky držáku zrcátka a šroubky, co drží zespoda čalounění palubky a kryty P blinkrů, ale tam jsem je jen tu a tam našel, takže to mohl být tuning.
11:30:49
27.12.2015
27.12.2015
Petr98
Kde všude jsou u MB šroubky s chromovanou hlavou?
Na mřížce zad. čela
dorazy trojúhel. okének
krajní držáky slun. clonek
boční kryty sedadel deluxe
vydechy topeni pod prednim sklem
předni lista kapoty
Napadá vas jeste nekde?
Na mřížce zad. čela
dorazy trojúhel. okének
krajní držáky slun. clonek
boční kryty sedadel deluxe
vydechy topeni pod prednim sklem
předni lista kapoty
Napadá vas jeste nekde?
21:26:49
23.12.2015
23.12.2015
Bukaj
-> MimiMB: Tak hledej nádrž na škodu 100 - jsou prakticky identické (pro model určitě). img.sbazar.cz/big/.../562
a4ed287a70d5abb9c0200.jpg
21:38:11
22.12.2015
22.12.2015
Bukaj
-> Václav Kršek: Lidová tvořivost, jejímž účelem mělo být zabránění zachycení a následnému "vcucnutí" gumy mezi věncem ventilátoru a saharou chladiče a destrukci vrtule...
18:09:02
22.12.2015
22.12.2015
Václav Kršek
fotka z inzerátu, co myslíte, jsou tyto zaoblené listy vrtule domácí tvořivost, a nebo se skutečně takové vrtule dělaly?
15:19:48
22.12.2015
22.12.2015
Fávo forever
-> Bukaj: -> Jozka: -> Petr98: Děkuji pánové.
15:13:58
22.12.2015
22.12.2015
Petr98
-> Fávo forever 27.11.15 17:29:12: tak jsem dneska vlezl pod kapotu 64ky a mam taky takovy font. Tzn. bude to hlava ze zacatku produkce mbcek.
13:17:27
18.12.2015
18.12.2015
m_tsch
-> Petr98: V to jsem ani nedoufal, ale čekal bych, že kola byla stejná.
10:57:33
17.12.2015
17.12.2015
havlik
-> Bukaj: no podle techničáku tam maj být 5x16"
10:37:43
17.12.2015
17.12.2015
Petr98
-> m_tsch: tohle neni toto auto
07:19:30
17.12.2015
17.12.2015
Petr98
-> Bukaj: prej cca. za dva mesice. Jo no. Vypada to zvlastne
07:07:40
17.12.2015
17.12.2015
Bukaj
-> Petr98: Paráda
Kdy bude zpět "na dílně"? Že bych si zase udělal výlet
Jinak na těch 15" je to úlet - to tak fakt postavili v MB? Připadá mi, že při rejdu musí drhnout nejen o podběh, jako klasické MB, ale i o lem...
Kdy bude zpět "na dílně"? Že bych si zase udělal výlet
Jinak na těch 15" je to úlet - to tak fakt postavili v MB? Připadá mi, že při rejdu musí drhnout nejen o podběh, jako klasické MB, ale i o lem...
18:18:49
16.12.2015
16.12.2015
Petr98
-> Nwkt: Asi nestiha....
18:17:10
16.12.2015
16.12.2015
Nwkt
-> Petr98: By sem měl hodit Jourin ne
13:45:55
16.12.2015
16.12.2015
Jozka
-> Petr98: Díky..
21:06:58
11.12.2015
11.12.2015
Jozka
-> zralous: Horní plech vaničky máš asi správnej a pokud i pásky, tak to jistě klapne.
21:03:49
11.12.2015
11.12.2015
zralous
-> Jozka: zítra vyzkouším
20:59:27
11.12.2015
11.12.2015
Jozka
-> zralous: Bambulovitej konec se naviklá do zadního výřezu, pak se zatáhne a za háček se "zavěsí" do předního - tady alespoň tak jsem to viděl já..
20:51:54
11.12.2015
11.12.2015
zralous
Kluci, nemáte někdo foto, nebo alespoň radu jak jsou připevněny gumové pásky na upevnění heveru do vaničky? Nikdy se mi v autě nedochovaly.. Díííky
13:48:04
28.11.2015
28.11.2015
Jozka
-> Petr98: On i font číslování pořadí válců je odchylnej od normálu.. tipl bych to na nějakou předsérii..
13:25:10
28.11.2015
28.11.2015
Petr98
-> Bukaj: Značení roku výroby se taky uvádí jinak. A to vedle dvojky a svisle.
12:31:51
28.11.2015
28.11.2015
Jozka
-> Fávo forever: Jsem ještě nikdy takhle označenou hlavu neviděl..
-> Bukaj: Dospěl jsem včera ke stejnýmu závěru a ještě mě napadlo "HK" = Hradec Králové (ČKD), což je ovšem čirá spekulace.
Ono totiž to označení odlitku AT xxxxx odpovídá zvyklostem označování odlitků resp. elektronových kol (loukotě apod.) a o těch dodnes najisto nevím, kde se vlastně odlejvaly.
-> Bukaj: Dospěl jsem včera ke stejnýmu závěru a ještě mě napadlo "HK" = Hradec Králové (ČKD), což je ovšem čirá spekulace.
Ono totiž to označení odlitku AT xxxxx odpovídá zvyklostem označování odlitků resp. elektronových kol (loukotě apod.) a o těch dodnes najisto nevím, kde se vlastně odlejvaly.
08:33:58
28.11.2015
28.11.2015
Bukaj
-> Fávo forever: Tak fotka hodně mizerná a dle fotky ani pořádně nepoznám, jestli je to MB hlava (ale asi jo - má nálitek se závity na držák filtrboxu)).
Podle čísla 64 bych předpokládal, že je z roku 1964. První modely moc neznám, u pozdější produkce (66-69) vypadala čísla v odlitku i slepice jinak...
Podle čísla 64 bych předpokládal, že je z roku 1964. První modely moc neznám, u pozdější produkce (66-69) vypadala čísla v odlitku i slepice jinak...
17:29:12
27.11.2015
27.11.2015
Fávo forever
Mohl bych poprosit o identifikaci hlavy?
z fotky to není moc patrné, ale je na ní tohle: HK AT 13169 64
z fotky to není moc patrné, ale je na ní tohle: HK AT 13169 64
23:03:54
25.11.2015
25.11.2015
Tabi
-> sliwowitz: Víš,že máš asi pravdu.Já jí taky někde viděl a možná právě u strýce,který třicítku má.Sice momentálně v renovaci,ale můžu se podívat a porovnat řemenici s tou,co má zralous.
14:31:14
25.11.2015
25.11.2015
sliwowitz
myslim ze zetor 3011 mal tieto dynama a tusim aj velmi podobnu remenicu
13:02:59
21.11.2015
21.11.2015
Bukaj
-> zralous: Takovou řemenici jsem už někde viděl, ale rozhodně ne na PAL dynamu Že by nějaká DDR lidová tvořivost?
Rozhodně mi tam nesedí ta vějířová podložka - takové byly u MB snad pod šrouby pásů...?
Rozhodně mi tam nesedí ta vějířová podložka - takové byly u MB snad pod šrouby pásů...?
12:53:53
21.11.2015
21.11.2015
Jozka
-> zralous: Jo, hadice.. těžkej život originalistův.. se musím podívat, kam jsem naházel ty vytěžený nezničený.. a podobnou řemenici jsem tedy ještě neviděl aplikovanou na "embéčkovým" dynamu.
09:32:53
21.11.2015
21.11.2015
zralous
hele setkali jste se někdo s touhle řemenicí? Nebo se na dynamo jen zatoulala.. Pořídil jsem nějaké díly z bývalé NDR. Nebylo to zrovna zadaramo, ale třeba orig. hadice k tělesu topení je k nezaplacení.
20:57:23
19.11.2015
19.11.2015
Jozka
-> Petr98: No jo no.. dneska už modernizaci vozu vypuštěním kladkostroje ruční brzdy (mimo jiné) neocení