skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
21:08:03
19.03.2015
19.03.2015
zralous
-> Petr98: Tlepatie Viděl bych to spíš na stejnou nemoc Díky
-> Duri: Dvojbarevně určitě ne.. Na odstíny jsem ještě nekoukal, je to tedy něco podobného jako stříbrný komax?
-> Duri: Dvojbarevně určitě ne.. Na odstíny jsem ještě nekoukal, je to tedy něco podobného jako stříbrný komax?
20:58:55
19.03.2015
19.03.2015
Petr98
-> Tuner#2: jj nádhera
20:58:18
19.03.2015
19.03.2015
Petr98
-> zralous: To musi byt telepatie Ted jsem na to cumel a zapinam virt a tady disky v Geregovi: od 1.1 1967 autoemail vypalovací S2053 - sedobezova 1004 (vsechna provedeni)
od 1.1. 1968 autoemail vypalovaci S2053 - sedostribrna 9109 (vsechna provedeni)
a MBX od 1.1 1967 autoemail vypalovaci S 2053 - šedobezova 1007
MBX od 1.1. 1968 autoemail vypalovaci S 2053 - sedostribrna 1999
Takze na MB discich byly 4 barvy? To snad ne
od 1.1. 1968 autoemail vypalovaci S2053 - sedostribrna 9109 (vsechna provedeni)
a MBX od 1.1 1967 autoemail vypalovaci S 2053 - šedobezova 1007
MBX od 1.1. 1968 autoemail vypalovaci S 2053 - sedostribrna 1999
Takze na MB discich byly 4 barvy? To snad ne
20:54:50
19.03.2015
19.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Když je tu řeč o MB, viděli jste na FB ty pěkné fotky z výroby?
20:53:03
19.03.2015
19.03.2015
Duri
-> zralous: farbu disku je tazko definovat. Akurat vcera som odniesol do garaze sadu diskov s povodnym de Luxe lakom. Ale mam to 250km Z pohladovej strany je to taka polomatna hlinikovo strieborna. Vnutro klasika, standard, zlto-neidentifikovatelna. Otazka je, ci to chces striekat dvojfarebne
20:38:49
19.03.2015
19.03.2015
Jozka
-> zralous: Vybírals správně.. nesedí
19:57:08
19.03.2015
19.03.2015
zralous
Rád bych poprosil, jestli někdo může vyfotit barvu disků na MB pro rok 69, nebo třeba napsat číslo barvy podle RAL vzorníku. Dneska jsem byl hodinu u lakýrníka a prostě mi tam žádná nesedí
14:54:52
17.03.2015
17.03.2015
Duri
Dakujem za navody, toho rozpadu opletu sa bojim, ale mozno skusim. Ak sa nepodari, implementujem iny zvazok. ale ten nie je taky pekny, musel som oplet prestriekat...
-> Bukaj: Zvazok mam modelu 68, cize bocne smerovky aj brzdovka a pozicky su OK. Jedine co mi chyba je spiatockovy kabel
-> Bukaj: Zvazok mam modelu 68, cize bocne smerovky aj brzdovka a pozicky su OK. Jedine co mi chyba je spiatockovy kabel
00:24:07
17.03.2015
17.03.2015
Jozka
-> Bukaj: Obráceně je to mnohem snažší - prostrčit tvrdej drát, napojit na něj vodič a pak za stálé manipulace s "punčochou" zatahovat.
Psát jsem to nechtěl - ale jo, přiznávám: do přední části svazku už jsem kdysi vodič soukal a byla to zbytečná práce, oplet byl zvětralej a tu a tam se rozsypal, takže to byl ztracenej čas..
E: hliníkovej svařovací drát 1,6 mm
Psát jsem to nechtěl - ale jo, přiznávám: do přední části svazku už jsem kdysi vodič soukal a byla to zbytečná práce, oplet byl zvětralej a tu a tam se rozsypal, takže to byl ztracenej čas..
E: hliníkovej svařovací drát 1,6 mm
22:03:34
16.03.2015
16.03.2015
Bukaj
-> Duri 16.03.15 14:36:53: Také jsem nad implementací kabelu uvažoval, napadlo mne použít vázací drát tloušťky toho kabelu a na jeho konec připájet ten kabel a pak tlačit, pokud nepůjde v kuse (což předpokládám), tak po kouskách vždy ven - u opleut se dá celkem rozumně roztáhnout "oko"...
22:00:28
16.03.2015
16.03.2015
Bukaj
-> Petr98 16.03.15 14:20:44: A jestli má 68 a nemá 68 svazek, tak ještě boční blinkry, kabel k brzdospojce a opreparovat kabely na pozičky...
19:20:40
16.03.2015
16.03.2015
sliwowitz
-> Duri: alebo v dalsej iteracii k tomu motoru doimplementujes inu, deLuxkovu karoseriu
15:05:50
16.03.2015
16.03.2015
Duri
-> Petr98: Zatial to je len v plane, ako docasne riesenie vyuzijem paralelny drot mimo zvazok, ale ak budes mat navod ako na to, tak by som to skusil implementovat do zvazku
14:43:51
16.03.2015
16.03.2015
Petr98
-> Duri: No sice jednoduché to nebude, ale jde to. Jak na to spechas?
14:36:53
16.03.2015
16.03.2015
Duri
-> Petr98: Hmlovka ma moc netrapi, to nebolo origo, tak nech to ide bokom, ale idem robit deLuxa zo standard, a tie spiatocky ma trapia
Myslel som si, ze to nebude jednoduche, asi budem nuteny vymenit celu kabelaz
Myslel som si, ze to nebude jednoduche, asi budem nuteny vymenit celu kabelaz
14:20:44
16.03.2015
16.03.2015
Petr98
-> Duri:
-> Jozka:
Vím o někom, kdo to už dělal. Sice na na staré Octávii, ale dělal. Budu dělat to samé. A zapomněli jste na mlhovku. To už jsou dráty dva.
-> Jozka:
Vím o někom, kdo to už dělal. Sice na na staré Octávii, ale dělal. Budu dělat to samé. A zapomněli jste na mlhovku. To už jsou dráty dva.
13:10:35
16.03.2015
16.03.2015
Jozka
-> Duri: Voperovat do živý žížaly list z lupínkový pilky bude asi mnohem snažší..
Ten svazek je uvnitř opletu poměrně zkroucenej.. možná to do vytaženýho půjde, ale bude to boj s nejistým výsledkem..
Ten svazek je uvnitř opletu poměrně zkroucenej.. možná to do vytaženýho půjde, ale bude to boj s nejistým výsledkem..
12:58:26
16.03.2015
16.03.2015
Duri
Mam otazku
potrebujem z elektrozvazku Standard spravit de Luxe, cize potrebujem potiahnut novy kabel na spiatocku v ramci toho handroveho opletu (model 68). Skusal to niekto? Aj tak budem musiet asi zvazok vypreparovat z auta, ze jo?
potrebujem z elektrozvazku Standard spravit de Luxe, cize potrebujem potiahnut novy kabel na spiatocku v ramci toho handroveho opletu (model 68). Skusal to niekto? Aj tak budem musiet asi zvazok vypreparovat z auta, ze jo?
19:24:09
15.03.2015
15.03.2015
Tabi
Vyštrachal jsem dnes náhradní dynamo a řemenice je dělená v pozinku.Ale když jsem ho vyndal ze skříně,tak jsem myslel,že je černá,až po umytí se zašlej pozink objevil. Podle mě jsou tyto řemenice poslední modifikace na dynamech,potom už začli dávat altíky.Na fotce co dal zralouš jsou samotné lopatky jiné než na mojich dynamech,už jsme to tady na virtu kdysi probírali,jsou více podobné těm na alternátoru.Já je mám přihnuté k tělu dynama,viz foto.
16:16:26
15.03.2015
15.03.2015
zralous
-> Bukaj: je nýtovaná.
15:12:30
15.03.2015
15.03.2015
Danster
-> Bukaj 14.03.15 21:47:34: U mojí květnový 68" mám řemenici dělenou v zinku
12:49:52
15.03.2015
15.03.2015
Jozka
Nahlýdnul jsem do regálu s dynamama a všechny 4. plechový větrákořemenice jsou evidentně lakovaný černě.. ale o jejich původu / ročníku nemám ani tušáka a ražbu jsem byl línej zkoumat..
10:31:12
15.03.2015
15.03.2015
Bukaj
-> zralous 14.03.15 23:58:26: A vidím dobře, že řemenice dynama je snýtovaná? zdá se mi, že tam vidím nýty na čelní straně, ale nejsem si tím jist...
09:36:02
15.03.2015
15.03.2015
Tabi
Určitě je,když jsem si zvětšil fotku,tak už to vidím taky.
09:14:17
15.03.2015
15.03.2015
Jozka
-> Petr98: No jo - asi fakt je..
09:13:15
15.03.2015
15.03.2015
zralous
-> Petr98: to bude ono viď
07:34:01
15.03.2015
15.03.2015
Petr98
-> Jozka: to bude tim, ze ta clona je na fotce namontovana obracene
00:39:01
15.03.2015
15.03.2015
Jozka
-> zralous: Mě by dřív nenapadlo, že ta tepelná clona, jejiž poloha je závislá na natočení spony, je až takhle blízko smyčky sytiče - nikdy jsem automat na autě zatím neměl..
00:32:09
15.03.2015
15.03.2015
zralous
-> Jozka: No to máš pravdu, nesedí.. Původní majitel, netuzer a nelakýrník Myslím, že se tomu dá věřit. Spona výfuku je spíše moje ledabylost, musel jsem ještě vyměnit, respektive namontovat chybějící azbestové těsnění, tudíž jsem montáži nevěnoval větší pozornost. I s osou vozu by to asi šlo
00:12:52
15.03.2015
15.03.2015
Jozka
-> zralous: Ale k tomu mrtvolně žlutozelenýmu zbytku moc nesedí.. Jinak jsem si asi už naživo všiml spony výfuku - dávám jí vždy dělící rovinou do osy auta a koukám, že to s tím kybernetickým sytičem možná ani nepůjde..
23:58:26
14.03.2015
14.03.2015
zralous
-> Jozka: Já šel u 1100MBX cestou černý, tam se sice původní barevné provedení také nedochovalo, ale u šedivky černá byla
23:14:22
14.03.2015
14.03.2015
Jozka
-> Tabi: Super, dík - příchytku z kohoutu jistě navíc mám..
-> Bukaj: Tohle je hodně, ale u toho druhýho kusu to vypadalo, jako že někomu jen trochu ujela ruka při pojišťování matic barvou. Do těch dynam moc nedělám, ale můžu se zítra mrknout do regálu. Pro X jsem repasoval dynamo vyjmutý kdysi z flekouše, čili pozdní (08/68) a protože měla řemenice oba díly plechový černý (ani nebyly moc odřený), jsou zas černý..
-> Bukaj: Tohle je hodně, ale u toho druhýho kusu to vypadalo, jako že někomu jen trochu ujela ruka při pojišťování matic barvou. Do těch dynam moc nedělám, ale můžu se zítra mrknout do regálu. Pro X jsem repasoval dynamo vyjmutý kdysi z flekouše, čili pozdní (08/68) a protože měla řemenice oba díly plechový černý (ani nebyly moc odřený), jsou zas černý..
22:06:56
14.03.2015
14.03.2015
Koblet
-> Tabi: Já mám obavu že vše co máš doma min 14 dní je v pozinku nebo v lesku. V originále tak max pneumatiky.
21:59:38
14.03.2015
14.03.2015
Tabi
-> Jozka: Příchytka bovdenu je opravdu stejná.
-> Bukaj: Mám doma dvě dynama 68/69 a obě řemenice v pozinku,ještě se podívám do skříně,mám tam jedno nerenovované.
-> Bukaj: Mám doma dvě dynama 68/69 a obě řemenice v pozinku,ještě se podívám do skříně,mám tam jedno nerenovované.
21:47:34
14.03.2015
14.03.2015
Bukaj
-> Jozka 14.03.15 19:38:57: Někdo maskoval oxidující pozink, ne? Taky jsem zatím viděl jen pozinkované/orezlé.
A jak je to s řemenicemi dynama? Na kamarádově 68 jsem demontoval řemenici snýtovanou a černě lakovanou (pod štětkolakem zbytky originálního polomatného laku). Dosud jsem se domníval, že řemenice byly všechny zinkované (kromě prvních Al) a trojdílné (půlka s lopatkami, půlka bez lopatek, vymezovací podložka).
Respektive žádné z MB (mimo zmíněnou 68), které jsem udržoval, nebo likvidoval se mi nedostalo pod ruce s původním dynamem - všechny měly altík a moje MBG sice dynamo, ale východoněmecké výroby. A všechna dynama, která jsem nashromáždil, měla řemenice rozebírací a zinkované.
A z katalogu také nejsem moudrý, jen, že pro 16. a 17. serii byla jiná řemenice. Ale Olík je konec 15. serie...
A jak je to s řemenicemi dynama? Na kamarádově 68 jsem demontoval řemenici snýtovanou a černě lakovanou (pod štětkolakem zbytky originálního polomatného laku). Dosud jsem se domníval, že řemenice byly všechny zinkované (kromě prvních Al) a trojdílné (půlka s lopatkami, půlka bez lopatek, vymezovací podložka).
Respektive žádné z MB (mimo zmíněnou 68), které jsem udržoval, nebo likvidoval se mi nedostalo pod ruce s původním dynamem - všechny měly altík a moje MBG sice dynamo, ale východoněmecké výroby. A všechna dynama, která jsem nashromáždil, měla řemenice rozebírací a zinkované.
A z katalogu také nejsem moudrý, jen, že pro 16. a 17. serii byla jiná řemenice. Ale Olík je konec 15. serie...