
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
Jsem včera koukal, jak s olejem.. a soukromě letos tak 300 km s embéčkama pro plezír a 1500 km provozní Š120 - bych už taky pomalu mohl začít jezdit taxíkem..

-> michael:
A na denní ježdění máš stodvácu ve čtyřkvaltu?
A na denní ježdění máš stodvácu ve čtyřkvaltu?

-> Mr._Nosferatu: takému ani auto netreba 

-> Jirik_Tuňák1983: To vůbec nevadí 

-> michael 27.04.15 14:52:01: To než najedeš půl milionu, tak budeš v důchodu. 

-> minno: Kupované vloni,jezdím jenom za hezkého počasí...
-> michael 27.04.15 14:43:16: Ak kupované nové tento rok, tak je to OK

-> Mr._Nosferatu: takého poznám aj ja. Celý rok v garáži (len umýva a leští) a na "podzim" naštartuje, vrčí pred garážou a míňa "letošní" naftu a ide natankovať čerstvú, aby mal na budúci rok

-> Mr._Nosferatu 27.04.15 14:41:45: Počítal jsem to správně, většinou mi to vychází na 600 - 680 km měsíčně = cca 8 160 km. K tomu nějaké výlety a dovolené a pak je z toho oněch krásných 10 - 11 000 km. 

-> minno: To je ještě hodně, bratr od vánoc najel max. 300km :D většinou jednou, dvakrát do měsíce udělá kolečko po městě a zaparkuje na jiný místo :D
-> minno 27.04.15 13:39:46: Na ježdění, ročně nenajedu více jak 10 - 11 000 km. Páč mi příznivý měsíční průjem zkazí dovolené. 

-> Jirik_Tuňák1983: a načo ti je potom vlastne auto?

Dnes jsem se všiml, že jsem od výměny oleje v prosinci 2014 najel zatím celých 2900 km a nějaké drobné.
Jen jsem si na to dnes vzpomněl v souvislosti, kdy jsme s Drakoušem a Vhml řešili LPG v autě. 


-> Vojťas 11.03.15 20:51:46: Ty budíky a ten stříbrnej bakelit okolo je pěkně hnusnej.
Asi mají s hjondé stejného dodavatele stříbrného bakelitu. 


-> Tommyk: jojo, km jsou poctive
-> Milan 136: poprvé?
To já tam mam skoro o kilo víc




Já včera na služebáku, Seat Altea 1.9
-> Jirik_Tuňák1983: pěknej vtip
Nedávno jsem na focusu prošvihl vyfotit 222222.
-> Jirik_Tuňák1983:




-> Kuba105 05.02.15 16:15:35: Maž tam chibu. 

-> afro100: ja som kupil 96, auto aj gumy
a aj tak tam niekde zmizlo 100tkm z budikov...

-> darklord: presne od Teba som cakal nejaky taky hejt ..
Ci je to stocenka neriesim, po predaji kombika som nieco tych slovenskych 36tiek obchodil/videl a stav tejto hovori sam za seba..
Ked kupis auto z 94. s gumami s DOTkou z 96. tak to tiez o niecom svedci


Ked kupis auto z 94. s gumami s DOTkou z 96. tak to tiez o niecom svedci

-> afro100: ale citat treba od konca co? 

Už tam je víc.
Zeke tušim tvrdil že kilometry jsou origo, a podle auta to tak vypadlo, (takže tomu veřim páč počitadlo frčelo) tak sem si dal tu práci a na nových budíkách jsem si našteloval stejnou vzdálenost jako bylo na starých. 


-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: takhle jsem to mel u cervenej feldy r.97 mpi a nebyl problem, ted u te me zelene r.99 mpi to drzi nejak na carce, termostat mam favorit wahler (na cervene byl origo), myslim, ze by se to mohlo ohrivat trochu vic, topi celkem dobre (topeni na provozni teplotu nema vliv, pokud nejsou extra mrazy)
u feldy 1.6 termostat zlobí pořád taky co sem jich už měnil 

Já teda s feldou v běžném městském i dálničním provozu v každém ročním období mám ručičku vždy na rysce 90... povyleze to jen při delší couračce v koloně cca na 100 a pak pouští hned sahara.... termostat je tam již druhý polský. ale i ten první fungoval stejně a na tátově feldě kde je ten samý termostat se to chová uplně stejně....
-> MVM: Ukazuje správně
Felda dle Škoda Auto má při zcela otevřeném termostatu (8mm) mít 103 stupňů.
Termostat otvírá při 88 plus mínus až 90 stupňů a při zcela otevřeném je pracovní teplota chladící směsi 103.
Ale jo, těch keců co jsem si vyslech, že to má mít 90... 
Ono jde o to, že od 88 otívrá! Nikoli, že se jedná o teplotu, kdy je zcela otevřen.




Ono jde o to, že od 88 otívrá! Nikoli, že se jedná o teplotu, kdy je zcela otevřen.

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 28.12.14 18:05:04: Kolik to ukazuje na diagnostice? Ručička na palubce je +- autobus. Pořád to může být v toleranci.
Jako moje Felda po zahřátí v každém počasí drží to co je na fotce. Při koupi držela teplotu kolem 80 stupňů - takže pod čarou mezi 70 a 110. Teď ukazuje co je na fotce. Vyměněno čidlo, termostat za origoše a prověřena funkce budíku... a poperte se... budík správný k dané motorizaci, čidlo nové, termostat nový - vše origo a funkční a nepřehřívá se.
A když se dostatne na 110 tak se sama přes spínač na chladiči uchladí.


A nebo tam prostě dát termostat Favorita a je po problémech...


Jednou věcí je počátek otvírání ve °C,hodnota kdy je otevřen plně ve °C. Ovšem neméně důležitý je "jak je termostat rychlý" - jeho schopnost reagovat na změnu teploty. Což má vliv na kolísání,potažmo snížení teploty při velkým odběru např.topením v mrazech.
Na funkci živočicháře vliv nemá

Bacha ten plastovej nejde zkoušet nezamontovaný v hrnci - ale až zase mi tu někdo bude tvrdit že tato zkouška je k ho*nu..
-> Maťo Duša: origo je slevněnej asi na 600. A jak mít zaručeně origo? Stačí si dojít do škodovky.
To je ale asi jak koukám pro dost lidí problém, a tak radši kupují přes net sračky a vymýšlí kraviny
To je ale asi jak koukám pro dost lidí problém, a tak radši kupují přes net sračky a vymýšlí kraviny
-> ochoda: Ono je to prý rozporuplné, někomu vydrží několik tisíc, deset tisíc apod. Ale našel našel jsem docela dost příspěvků, kde se psalo, že jim vydržel termostat za nějakých 1500Kč - origoš - jen několik stovek kilometrů. A když jsem si z toho udělal závěr, tak se vlastně shodovali, že se ty origoš pohoršili. Pak jsem taky našel téma, kde zase psali, že i když to má značku škoda, tak neznamená, že je to origoš apod. Tak potom čemu má člověk věřit 

-> Maťo Duša: Já kupoval tušim originál a je zatim ok. (nějakej tisíc už má)
Já bych byl rád, že i v takové zimě to drží teplotu. Minulý rok jsem to měl stejně, ale v březnu se mi rozsypal termostat (polský po x tisíc km) a od té doby se z toho nemůžu vyhrabat. Zkoušel jsem 2x polský, činský, ale bez výsledku. Čidlo i budík jsou odzkoušeny.
Teplota vyleze na střední čárku, po otevření klesne na cca 75°C a pak vyleze dle VAGu na 77-80°C a drží se tam. Takže asi sbatlit Wahlera z Favorita do toho plastového víka (mám MPi). Originál jsem nezkoušel, protože prý ani nevydrží to, co ty polské. Ale hlavně, že to topí furt dobře ;)
Teplota vyleze na střední čárku, po otevření klesne na cca 75°C a pak vyleze dle VAGu na 77-80°C a drží se tam. Takže asi sbatlit Wahlera z Favorita do toho plastového víka (mám MPi). Originál jsem nezkoušel, protože prý ani nevydrží to, co ty polské. Ale hlavně, že to topí furt dobře ;)
-> Milan 136 28.12.14 15:10:02: Nech je. Jednou to bude dobrej podklad pro natočení napínavého thrileru. Intriky, nástrahy, uvěznění nevinného. Loupež trubiček. Úkladná vražda atd. 

já mám feldu f empéíčku s asi 83tkm a od těch 72 co jsem ji koupil mám provozní teplotu vždycky na značce... posledního půl roku tam mám G4 budíky a ty jsou pořád na 90, s VAGem to sedí... ani v létě v kolonách jsem nepozoroval přehřívání, jak tady píšou ostatní, sepne větrák a nou stress...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.12.14 14:45:20: My mame doma tri Feldy, jednu uplne od novoty a vzdy normalni pracovni teplota byla na rysce a v lete pri zastaveni sla hned nahoru, co je bezne i u Fava az do doby kdy sepne sahara, ktera v kolonach v lete beha kazdou chvili. S chlazenim ani jedno auto nema problem. Ale koukam, ze nejenom sireni nesmyslu o rozpernych trubicka te bude tady bavit 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: já zas měl na každej rafiku přesně na rysce.
Myslím, že už tu chlapci řešíte totální hovna.
nechcete se nad sebou zamyslet?
Myslím, že už tu chlapci řešíte totální hovna.
nechcete se nad sebou zamyslet?
-> Tuner#2: Jezdil jsem s hodně feldama a normální pracovní teplota je mírně pod tou čarou na budíku. Sám Bukaj mi potom říkal, že má s chlazením zvláštní problémy, ale klidně si tu zase napiš kilometr dlouhý příspěvek o tom, jaký jsem idiot a že nemám pravdu a že jedinou pravdu máš ty, protože jsi na všechno odborník.
-> Bukaj 27.12.14 06:47:45: Taky to nevim co by delal bylo na Matthese kdyz se divil Tve normalni provozni teplote 

-> Tuner#2: Předpokládám, že Minno to myslel jako recesi 
