skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> minno 26.12.14 22:30:48: To nevím co by dělal, když v létě v koloně se běžně pohybuje ručička mezi tímhle bodem a 110°C v momentě kdy spíná sahara... Tohle je normální provozní teplota tak jak má být.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.12.14 22:24:13: Nerozumím, proč myslíš?
takto to je v poriadku



88 °C
normální teplota u feldy... kdyby měl míť tak má v piči termostat
-> minno: 90 To má snad držet standartně ne
-> Tuner#2: 90°, to mu už takmer varí :-)
-> Bukaj: Mas nejakou vysokou teplotu motoru.
-> Milan 136 15.12.14 20:28:32: tak tak, jedno s prvních RS, ještě bez maxidotu (nebo jak se to píše) a s bílým stropem
dovezeno z rajchu před třemi lety

dovezeno z rajchu před třemi lety
-> OTA-MTX: OI RS
-> OTA-MTX 09.12.14 12:05:08: Tak příště, až to bude zase začínat šeskou.
Co je to vůbec za vůz?

-> Domajz: no veď ono sa to do šrotu nachystá samo

Kazdy tyden vice nez 600 km pribude a do srotu se jeste dlooouho nechystame 

-> THOMMY : se stav někdy na kafe, ať vokouknu ;)
-> Bagrr- máma mele Emu: 1.3 mpi, užitková verze, stav více než špatný :)
-> THOMMY : motorizace, stav... Povídej přeháněj :D
-> Bagrr- máma mele Emu: Ja ja, Herr Baggerr
-> THOMMY : njů wágen? Nějak ty budíky nemůžu zařadit do žádnýho auta z vašeho vozovýho parku...
Piko- sice žádný jubileum,ani pěkný číslo, ale když mi při jízdě z práce spadly oči (únavou) na počítadlo, tak tam zrovna byl tenhle triple
Dnes na spotřebáku 195000. Nefotil jsem, počkám na 199999

-> palinator: Hmm, ani na jedno neznám odpověď.... hladinu jsem nekontroloval už asi tak... od doby co auto mám. Co je tam za značku momentálně nevím, já ho tam nedával, je to nějaká 10W-40 a najeto na ní v tuhle chvíli asi 9 tisíc?
-> dragon_cb_cz:
Mně na vyměněnejch to cvaká při teplotách kolem nuly s 5W40 olejem tak 3 vteřiny. Oleje tam máš kolik a jakej?
Mně na vyměněnejch to cvaká při teplotách kolem nuly s 5W40 olejem tak 3 vteřiny. Oleje tam máš kolik a jakej?
-> palinator: Tak to je pohoda, já měl strach, že je to nějaká strašná darda... OK, uvidím, kdyby dělaly bordel, tak je nechám při servisce vyměnit. Dneska ráno jsem to zase pozoroval, je to možná 10-15 vteřin, než ztichne?
-> dragon_cb_cz:
Zajímavou funkci měly zdvihátka u Vectry... když začly cvakat trvale, věděl jsem, že už měrka nedosáhne na olej

Zajímavou funkci měly zdvihátka u Vectry... když začly cvakat trvale, věděl jsem, že už měrka nedosáhne na olej


-> dragon_cb_cz:
Vyprd bych se na to, výměnu bych proved až když by pravidelně zůstávalo viset. Je to kolem stovky za kus, pokud to není zrovna v Kelly. Občas se stane, že se i prodře od vačky, ale to se stává snad spíš u PDček který jezdily na nePD olej.
Vyprd bych se na to, výměnu bych proved až když by pravidelně zůstávalo viset. Je to kolem stovky za kus, pokud to není zrovna v Kelly. Občas se stane, že se i prodře od vačky, ale to se stává snad spíš u PDček který jezdily na nePD olej.
-> palinator: Interval zkracuju, za každejch sto tisíc o jeden tisíc dolu, tzn momentálně jsem na 12ti tisících. Po chvíli po nastartování, případně lehkým přidání plynu, už je ticho... ale pár vteřin to prostě trvá no. Jak poznám, že umřel? A kolik takovej novej hydroštel koštuje?
-> dragon_cb_cz:
Zkrátit interval výměny, když to nepomůže, tak nový. Já mám hydroštely nový od FEBI a že by si nezacvakaly, dokud se do nich nenatlačí olej, to se říct nedá.
Zkrátit interval výměny, když to nepomůže, tak nový. Já mám hydroštely nový od FEBI a že by si nezacvakaly, dokud se do nich nenatlačí olej, to se říct nedá.
-> Nwkt: Zapomínáš že Myschaak měl o kvalt míň a víc jak o dvacet let víc cype :-P




-> palinator: BTW dneska po startu se ozývalo z motoru "cvakání" nějak delší dobu než obvykle... tak nevím jestli je to jen teplotou, nebo se začíná ozývat nějaký hydroštel?
-> palinator: jj... ono staci jezdit rozumne plynule. Taky jsem u aut spis na spodni hranici byznych spotreb. A nebo jsem prizdisrac? :)
Moje tajemství udržitelný úsporný jízdy je jednoduchý. Během šinutí se rychlostí 98 km/h tacho přemejšlim (v horším případě dospávám) natolik, že je mi uplně jedno, že se po cestě která snese víc, táhnu jak smrad. V místech, kde už hrozí nějaký dopravní vzrušení, pak přizpůsobuju rychlost aktuální dopravní situaci tak, abych při stejný jízdní době šlapal na brzdu co nejmíň. Hotové, vyřízené.
Kdybych byl ochotnej věřit počítači, tak tvrdím, že jsem Kutná Hora -> Praha jel s průměrem 2.7l/100km... ale já mu teda nevěřím
-> palinator: No asi budu na jaře nucenej přehodnotit svoje přesvědčení, že v "moderních" autech se nehrabu...

-> palinator: No asi budu na jaře nucenej přehodnotit svoje přesvědčení, že v "moderních" autech se nehrabu...
-> Jirik_Tuňák1983: ale tak byla to jen 30km cesta a po okresce a kus po Jižní spojce.... a provoz jsem rozhodně nebrzdil

-> Jirik_Tuňák1983: Já jel za 4,2 jenom jednou. Cestou o Ostravy do Kutný Hory za Myšákem
jinak mi to taky nedalo

-> Pavel P.. 30.11.14 14:42:55: Vy jste kouzelníci, nechápu jak to můžete vydržet.
Mě to baví dycky jen chvilku, pak prostě sednu a jedu.

Pássovec má aktuálně 302tis. a dneska ráno jsem dle palubáku jel za 3,4L/100km ale počítám že to bude tak ještě +1L navíc..... je to 1,9TDi 81kW
Transmulťák překročil tenhle tejden 300tkm....po kolikátý nevědí....

-> Milan 136 29.11.14 21:46:24: Som to mal na 50km jazde , kolega s PD je tiež často sklamaný , keď vidí že na rovnakej trase mám na Felde aj Octavii rovnakú spotrebu ...
-> Milan 136: Tos jel z kopce mimo město ne? 

-> suri: tak to byla 10 km jizda. To s tou 1.4 pochybuju ze das....
-> Jirik_Tuňák1983 29.11.14 20:55:14: S mojou najslabšou OII...
-> suri:
S benzínem za tolik dokážu jet asi jenom s litrovým tříválcem Swiftem z chudobince. A ani s dieselem neumim jet za míň než kolik mám průměr za posledních 5000 km.
www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
S benzínem za tolik dokážu jet asi jenom s litrovým tříválcem Swiftem z chudobince. A ani s dieselem neumim jet za míň než kolik mám průměr za posledních 5000 km.

www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
-> suri 29.11.14 20:29:27: A s jakými auty a parametry?