skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
tak dnes som prekrocil hranicu 255000 km na fabii 1,4 16v 55kw rv.2001
-> stika87: No spíš vyfoukat než vypálit, ale 66kw nemá variabilní geometrii, takže tam takový problém není. A rozhodně to není tak že by se to turbo občas neprovětralo - sice vesměs lehtám motor okolo 1500 otáček, ale občas si taky vyjede Votičák pod plným plynem (jako třeba včera) - pár km táhlého stoupání ve 150km/h ho "vypálí" spolehlivě 

Já dnes na naší hasičské T4 namotal 242000 a shodou okolností to bylo cestou na STK. Podle emisních hodnot ale stav motoru odpovídá novému. Ač je to bývalé auto od nehoďáků, to 2,5l Audi co v něm bije, je asi fakt nesmrtelné.
JInak Thalie 1,4 8v 162 tisic a zatim bez problemu jsem ani necekal :)
-> Vít Heřman: v turbu se usazuji saze a je potreba je obcas vypalit :) i kdyz klasika 1,9 nevim zda ma promenlive turbo nebo ne :)
-> stika87: Co myslíš tím "vypaluje" ? A s tím že milion nenajezdí počítám, spíš řeším jestli ho preventivně poslat na repas nebo případně koupit nové, ono taky ten výkon už není úplně "jako zamlada" a taky havárie turba může mít za následek smrt motoru (když si to začne pomlaskávat na oleji unikajícím z rozpadlého turba).
-> Vít Heřman: a nebo se turbo konecne vypaluje :) turbo milion nenamota ale motor urcite ;-)
-> Vít Heřman: kdyz se o to pecuje tak snad ne no, asi jen kdyz se zapomina
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No ono 1.9D a 1.9TDi je trochu rozdíl... třeba to turbo přeci jen vydrží míň než motor jako takovej, ale tak dneska už ty ceny nejsou nijak zásadní. Poslední dobou když tomu naložím to docela zakouří, takže je možný, že už to turbo pouští olej a čeká ho brzká výměna.
-> Vít Heřman: pche klasicke 1,9 to namota milion ;-)
-> U-Geen: Nevím, haldex se moc nenadře
A olej a já nevím co ještě se u něj má měnit samozřejmě dostává pravidelně dle servisního plánu. Měl jsem pocit, že to není nijak zásadně poruchová věc?

Kdyz pezoti prehistorickej benzin zvladne 350, tak diesel vw musi zvladnout 2x tolik. Slysel sem o pasikovi 1,9D co mel milion (na trech karoseriich teda, ale motor jeden.
-> doly120: no jestli zvládne ještě jednou tolik to nevím, ale alespoň 400 tisíc doufám, že ten motor vydrží, zatim na něm žádná zásadní oprava nebyla, krom vyloženě spotřebních věcí a toho co zařvalo při větších či menších ťuknutí je na autě prakticky vše původní vyjma čerpadla, které bylo měněné v garanci při cca 60ti tisících pokud vím.
-> doly120: proc by ne? i kdyz haldex muze byt problem
-> Vít Heřman: to zvládne tolik?

-> palinator: jj, 1.9tdi 66kw... 4x4 ;)
-> Vít Heřman:
TDI?
TDI?
Dneska se spotřební ochcáfka přehoupla přes 276 tisíc... no tak ještě alespoň jednou tolik 

-> Tommyk: a kde toľko veľa jazdíš? ja len do školy ale zbiera sa to , ako som menil olej v 10/2011 na začiatku bolo 153 000km
-> suri: tak to by mě těch 240 cca odpovídalo 

-> Tommyk: 161tis pomaly , poprvé
dnes pokořeno 120tis. podruhé? 

Služební Fabia 1.4 TDi 350 000 a pořád "jede" i když to je docela adrenalin jezdit po celé republice...
-> Nwkt: Stále povodná a ide sa to prerábať na LPG... A pokial to pojde, tak spravime prestavbu na 50kw 

nedávno jsem jel v siere 2.0benzin,předělanej na lpg,najeto 498000km,a pořát to jelo,sice nefungovalo temeř nic,posilovač brzd ani řizeni,už bych do toho za volant nesedl
-> francomk: To už je tak třetí kastle ne?




-> Nwkt: a 247730 s 40kw BMM? 

minno 18.03.12 21:53:17 napsal:
→ Nwkt: zatiaľ nie je treba :-)ved tak preventivne
→ Nwkt: zatiaľ nie je treba :-)ved tak preventivne

-> Nwkt: zatiaľ nie je treba :-)
-> Nwkt: ted sem to chtěl napsat

-> minno: To už je na další GO
Po pol roku o 10 tis. km viac. Teraz už celkovo 160 tis.
Fotka naprd.
Fotka naprd.
-> Jožynek : takže čoskoro to bude aj zabehnuté :D
-> suri: Myslím že hej...resp ma o tom zatial nič nepresvedčilo žeby to tak nemalo byť...
-> Jožynek : reál?
Dneska som prekročil 170tis Km...za 8 mesiacov čo ju mám, padlo za obeť 15tis Km...

-> Don_pepe: pokial ta to dovezie z bodu A do bodu B je dobre
-> stodvacet: No my dali půlku tý cifry tak za 5 let co má segra řidičák a pořád ten roční nájezd roste
-> castrol: To už ani není po záběhu jako v rozkladu... vždycky když se na to jen podívám něco upadne... ale není to moje, dopředu to jede a dozadu občas taky...
-> krtik: Ona nemá tak moc, ale tatík už ju stihl vzít přes střechu a nabourat dvě auta. Nemluvě o tom že machroval že auto má už 80 000 a pořád na původní svíčky (já ostudou lezl pod stůl) no a za dva dny se měnily svíčky i zapalovací lišta, pač sme zůstali stát v polích

-> castrol: To už ani není po záběhu jako v rozkladu... vždycky když se na to jen podívám něco upadne... ale není to moje, dopředu to jede a dozadu občas taky...
-> krtik: Ona nemá tak moc, ale tatík už ju stihl vzít přes střechu a nabourat dvě auta. Nemluvě o tom že machroval že auto má už 80 000 a pořád na původní svíčky (já ostudou lezl pod stůl) no a za dva dny se měnily svíčky i zapalovací lišta, pač sme zůstali stát v polích

-> krtik: to je v zábehu ešte , ja som sa prehupol začiatkom týždňa cez 160 000km
-> Don_pepe: jenom 100k ? to jsem myslel, že má vaše Felda více.
-> Don_pepe: uz je po zabehu 

-> Don_pepe 01.03.12 09:49:19: Taky se pomalu blížím téhle cifře,jenom jak ten benzín je čím dál dražší,tak se to nějak zpomaluje.Jasně,že na Fele,120 nemá ani půlku
sem zjistil že se mi minulej tejden zastavil tachometr :-D :-D :-D tak to tam už tech 200 000 bude no . .
-> Jirik_Tuňák: keď budem mať najbližšie cestu , som v štádiu zabiehania a nie je veľmi kde chodiť , a neťahám ju na krátke trasy zatiaľ , dám vedieť
-> suri: To zkus. Celkem mě to zajímá.
-> Jirik_Tuňák: neviem ti povedať lebo v noci som na nej nešiel poriadne , ale poreferujem
otázka je či toľko nastavovania využiješ , podľa mňa nastaviteľnosť lavá / pravá strana je až až
otázka je či toľko nastavovania využiješ , podľa mňa nastaviteľnosť lavá / pravá strana je až až
-> suri: Mě v tomhle případě vyhovuje hlavně to, že si může každej cestující nastavit vzduchosoustavu u sebe včetně zadku, tlačítka by mohly bejt ale větší. Přední spolujezdec má u sebe tentýž displej, jen s tlačítky plus a mínus pro nastavení teploty. Zadní cestující totéž, jen bez displeje a mohou si navíc regulovat intenzitu foukání. Navíc se nabízí i funkce rest, která chvíli po chcípnutí auta a vystoupení udržuje nastavenou teplotu pro případ, že se hned vracíš a odjíždíš poté co sis koupil noviny.
Toto jsou jediné klasické displeje v autě, středový už je grafický.
Zároveň se mi zdá, že i v těch mrazech když jedeš např. nakoupit, tak nová auta s vícevrstvým těsněním mnohem déle drží teplo uvnitř a chladno v létě.
Jak jsi mluvil ještě vedle o světlech. Přisvěcování mlhovkama do zatáčky taky nemám, kdyby to mělo xylofony, tak by to mělo ty samonatáčecí, ale vítám světelný senzor s možností nastavení zapnutí při sešeření a nebo stabilně chvíli po nastartování, popř. funkce follow me home, nicméně vzhledem k velikosti světel by to mohlo svítit líp. Když je napršeno, tak je to ještě horší. Jak svítí ta Oktávka? Mě se zdá, že starší auta s klasickým broušeným sklem svítila lépe než nová s čirou optikou, nebo se mi to zdá?
Toto jsou jediné klasické displeje v autě, středový už je grafický.
Zároveň se mi zdá, že i v těch mrazech když jedeš např. nakoupit, tak nová auta s vícevrstvým těsněním mnohem déle drží teplo uvnitř a chladno v létě.
Jak jsi mluvil ještě vedle o světlech. Přisvěcování mlhovkama do zatáčky taky nemám, kdyby to mělo xylofony, tak by to mělo ty samonatáčecí, ale vítám světelný senzor s možností nastavení zapnutí při sešeření a nebo stabilně chvíli po nastartování, popř. funkce follow me home, nicméně vzhledem k velikosti světel by to mohlo svítit líp. Když je napršeno, tak je to ještě horší. Jak svítí ta Oktávka? Mě se zdá, že starší auta s klasickým broušeným sklem svítila lépe než nová s čirou optikou, nebo se mi to zdá?
-> palinator: nie v pohode , felicia sa tiež odrosila rýchlo ale vždy mala garáž a teraz nemá , je v nej vlhko - tečie zrejme a vlhko v koberci tak sa rosí , a má v prdeli výmeník a nekúri ak nemá otáčky , teda kúri ale nie tak ako predtým , klíma proste vysušuje , tú som chcel aj do feldy ,,, inak na feliciu neplivem , stále na nej denne jazdím , na vela v nej nedám dopustiť , to že som upustil z jej kúpy má svoje hlavne zdravotné dôvody , to je na dlho ale každý rád robí závery bez poznania pozadia celej veci . -> Jirik_Tuňák: jj to je super , akurát sa mi to ovládanie nepáči , mám radšej otočné , je to tak lepšie po ruke a nastaviteľné ,ale každého vec
-> suri: To jo, ale když si dáš rychloodmlžení (u mě tlač. max), tak to zapne klimu a vrtuli na takový točky, že by mě to odfouklo až do kufru. 
