S VTG ti to o nějakou desetinku ještě padne.
Dobrý odladění taky umí efektivitu ještě zvýšit.
Dobrý odladění taky umí efektivitu ještě zvýšit.
A jak prochazis emisema snad ani radsi nechci vedet...






















U toho máš pak větší rezervu, takže se nemusí tolik roztáčet a dýl vydrží, obzvlášť po úpravě zbytku. Jinak ještě bych pak doporučil i v zájmu životnosti zainvestovat do FMIC neboli intercooleru před chladičem. Sériový je umístěn v podběhu, kde je chlazen mizerně. Vysoká teplota znamená malé nasáté množství vzduchu => vyšší potřebný tlak a hlavně znamená zbytečně zvýšenou teplotu hoření, což vadí emisím a hlavně motoru - jsou známy případy, že pro špatné chlazení stlačeného vzduchu se motory při delší zátěži prostě utavily. Pár členů z toho fóra dělá intercoolery na zakázku, konkrétně jeden z nich má typ přímo pro jedničkovou Octu, aby tam přesně pasoval a byly rozumně řešený vývody. Velikostně je tip ťop, práce prej perfektní.

Koukal jsem na to, 17 tisíc za pořádnou opravu je celkem snesitelný. Takže na ně máš nějakou kvalitní referenci? Já klidně turbo+vstřiky zainvestuju pokud to bude znamenat, že do toho motoru zase nebudu muset (pokud se něco nárazově brutálně nevysere) zase hodně dlouho šáhnout. Přeci jen vydržel 276 tisíc bez šaškování, jen pravidelně olej+filtry.



Bylo před nějakými cca 50ti tisící km poslaný do Strakonic (která firma přesně nevím, asi nějaký odštěpek původní ČZ) na "repas", tam řekli že ještě OK a snad ho jen vyčistili a je fakt že funguje pořád. O repasi vstřiků nic nevím, takže asi původní. Kolik taková repas vyjde?
, takže to by ukazovalo spíš na ty vstřiky?



jinak bych si jí nechal, na tu cestu do práce 30km to uplně stačí



Kouří to černě nebo modře? Spalování oleje vypadá takhle: 






Reálně jezdíme asi za 5.5l dlouhodobej průměr, což na 4x4 nejni zlý.












