Spotřeba vašeho auta?

prohledat
2732 příspěvků (zobrazeno 1001 až 1050) od 01.11.2011 do 10.12.2024, založil/a mark - zrušená registrace
řadit dle data
15:54:21
09.11.2015
dragon_cb_cz
-> mAATT: David Bubník v Praze-Hloubětíně.
12:29:43
09.11.2015
palinator
-> MATTESS:

Z 1500 otáček u rotačky na pětku v klidu předjíždim, když nespěchám. 3 Rozumný podtáčení podle mě nemusí tolik vadit ani dvouhmotě. A u turba je důležitý tomu tu a tam naložit co se vejde. Dřív (nějakou dobu po koupi) se mi taky stávalo, že mi zatuhlo turbo a spadlo to do nouzáku, v poslední době se mi to neděje vůbec - a to kolenovrtim, neleju VIF a tankuju kde je to zrovna nejlevnější. Ale občas tomu vyprášim kožich ku všeobecné spokojenosti zamnoujedoucích. 47
07:07:53
09.11.2015
MATTESS
-> Alenka 06.11.15 23:37:49: do 2000ot na všechny kvalty? To ten motor musí být chudák, ne? Jsem tak zkoušel jet (vlastně tak ukazují buzeršipky). Po přeřazení spadnou otáčky na 1500 a motor se zase sbírá. Spotřebu jsem měl 4,3/100, ale jízda o ničem. Takže za cedulí konec obce řadím ve 3000ot a jak si jedu 1

Kolega byl s OII 1,9TDi v Jablonci - zlobilo turbo, zatuhlá regulace. A ještě dostal "vynadáno", že si za to muže sám, když ten motor málo točí...
11:49:08
08.11.2015
mAATT
-> dragon_cb_cz: Ke komu jezdíš na servis se Sobem?
10:57:29
07.11.2015
dragon_cb_cz
-> Alenka: Jo a právě to "ďáblovo smegma" je jeden z důvodů, proč to výrazně krmit nechci - druhej se jmenuje B235R a třetí 9-5.



Pokukuje a pokud by se objevil "ten správný kus" (== černé kupé 900NG nebo 9-3OG, nebo 9000 Aero), ideálně v manuálu, tak bych o pořízení jako kusu k vykrmení přemýšlel.
10:54:37
07.11.2015
dragon_cb_cz
-> Alenka: Určitě, kamarád má ve své 9-5 "skoro aero" (původně LPT, ale s Aero turbem, Fidovo variací na BioPower software + nějaký ty tjůningy typu 3" downpipe, 2.5" catback, otevřený sání, podvozek do Huška atd) má poměr spotřeb cca 11 litrů N98 / 13 litrů E85...



Oproti N95 by to asi trvalo trochu dýl, ale ta úspora tam pořád je... u nějakého pidimotoru by to asi smysl nemělo.
10:47:23
07.11.2015
Alenka
-> dragon_cb_cz: jen to pořádně nakrm, aspoň se to ďáblovo smegma, co máš v Sobovi místo převodovky konečně rozpadne a budeš mít příležitost z toho udělat pořádné auto 1



Jinak, jsou známé případy, kdy někdo přestavbou na E85 skutečně ušetřil ve srovnání s provozem na N95? Já se přinejlepším dostal blízko k původním nákladům a benefitem byl jen zvýšený výkon, ale nízká výhřevnost byla při částečném zatížení dost znát.
upraveno 1x, naposled 07.11.2015 10:47:57
10:24:50
07.11.2015
Bukaj
-> Tomaso435: Tak u škodovky to prozměnu na teplej vzduch (jak to má bejt) nejelo vůbec a žralo jak protržený. Po vymontování termostatické klapky a zaslepení otvoru po ní se to chová úplně normálně, jako auto... 3
10:19:00
07.11.2015
Tomaso435
-> Jarda: s nasavanim vzduchu sem si taky hrál dokud sme nepřišel na to že je lepší na to srát a nechat to tak jak má bejt :D tomu lpg nápor moc dobře nedělal, a odpojení teplýho taky ne. pak sem testoval jen vzduch z motoovýho prostoru bez ničeho a pak zase jenom studenej. ani jedno nebylo k lepšímu.. ještě přemejšlim o nějakým celým jiným filtrboxu co by se vměstnal mezi karbec s plynem a kapotu...
10:01:36
07.11.2015
dragon_cb_cz
-> Alenka: No jo, akorát by se to muselo spojit i s decentím upgrade vstřiků pokud vím - jinak jich tam moc navíc není. A pak už to přestává být úplně ekonomická úprava, nehledě na zvýšené nároky na zbytek soustavy mezi motorem a silnicí.



A tak nějak mám pocit, že už těch 250 sobů má na manželky řidičské návyky trochu vliv 1
09:44:45
07.11.2015
Alenka
-> dragon_cb_cz: nedobře k tomu přistupuješ 1

Víš kolik koní z toho vytáhneš navíc, když přestavbu na lihosračky spojíš i s nějaký, decentním čipeškem?

E85 je levný závodní benzín, ne tekutá obdoba Leninových duchů 3
09:38:14
07.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 06.11.15 23:10:55: kola moc neudelaji, ja dal na nivu kola, ktera nemohu ani uzvednout s pneu 195 nisto 175 a kolem 10l lpg se stale drzim4 je fakt, ze jsem trochu poresil nasavani vzduchu - misto teplyho od motoru snorchlem od strechy a udelal jsem tam takove zuzeni, ktere se mi osvedcilo na rapidu :) predstih sel taky nahoru propilováním otvoru pro snimac polohy klikovky
09:21:44
07.11.2015
dragon_cb_cz
-> Alenka: Jo jo, současný ceny PHM mě přinutily zvážit, zda Sobí adaptaci na 85% lihu ještě neodložit... nějak to přestává být potřeba 1
23:37:49
06.11.2015
Alenka
-> palinator: u nás ne. ONO 26,50, Globus 27,40.

Točím to jak je potřeba, ale přes 2000 se většinou dostanu jen když mě debilně krátá šestka níž nepustí.



-> Tomaso435: nech to takhle, s lehce nakopnutým zadkem máš menší odpor vzduchu než kdybys to měl naopak.
upraveno 1x, naposled 06.11.2015 23:38:20
23:29:02
06.11.2015
Tomaso435
-> Alenka: s fávem nejde jezdit ekonomicky. na lpg to netahá, musí se točit kor s 3,9 převodem. a pak jezdim 110 - 120. když jezdim fakt eko s tim že mi nevadí že akcelerace je pomalá a max jedu fakt 90 pak jo. sem schopnej jezdit za 7,4 a dálka jde i za 6,9 ...



Spíš si řikam, jesti by nestálo za to hodit zadek na tlumičích o drážku níž, jestli by ta plocha čelního okna neudělala menší odpor

tady je to dobře vidět img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_9045__2014 -11-26_20-05-17_29.jpg
upraveno 1x, naposled 06.11.2015 23:31:13
23:25:31
06.11.2015
palinator
-> Alenka:

V Globusu je teď nafta levnější než na Onu. 47

Mimochodem, v jakým rozsahu otáček běžně jezdíš?
23:18:28
06.11.2015
Alenka
-> Tomaso435: 100 kilo hmotnosti neudělá nic, pokud jezdíš ekonomicky. Já mám stejnou spotřebu s plným autem i s prázdným :)



-> palinator: víc se nevešlo, tankuju vždycky dokud nevidím hladinku v hrdle. Mohl bych to potáhnout ještě minimálně 100 km, ale zítra mě čeká 300 km, takže bych musel tankovat jinde než na mé oblíbené Tank ONO, a to by teda nešlo 3
upraveno 1x, naposled 06.11.2015 23:19:12
23:11:16
06.11.2015
palinator
-> Alenka:

Netankuješ tam toho nějak málo?1
23:10:55
06.11.2015
Tomaso435
-> Alenka: no to mám no :-D ale i tak by to na lpg mohlo žrát 6 místo 8 . i když vono vyházet tech 100kg kravin navíc co tam sou.... a vrátit plecháče tak by to možná vliv mělo.. s nástupem alu to vzrostlo :D



a fobie by taky mohla jit dolu.. jen nevim jak... 165kama no, sou tam 185.
upraveno 2x, naposled 06.11.2015 23:13:42
23:08:29
06.11.2015
Alenka
-> Tomaso435: vždyť máš LPG, ne?

S LPG se furt někdo chlubí jak jezdí za korunu na kilometr, tak tuhle nádrž jsem tankoval ještě za 25,90, taže to mám se smraďochem ještě za míň než korunu 3
23:03:14
06.11.2015
Tomaso435
-> Alenka: něco takovýho by se mi taky líbilo :-D
23:00:09
06.11.2015
Alenka
Žere mi to ani ne 4 litry, to moje smradlavý tédéíčko :)
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Alenka vložen 06.11.2015 23:00:09
21:33:29
05.11.2015
Milan 136
-> palinator: 1
20:57:46
05.11.2015
palinator
-> Milan 136:

Já zas potkal TDI předfacelift s rovnejma koncovkama a taky to hulilo při každým přeřazení.3
20:43:16
05.11.2015
Milan 136
Dneska prede mnou jela OII fl s rovnyma koncovkama a pri kazdym prerazeni se za tim dost nechutne zahulilo. Tak jsem si rikal doufam, ze to takhle nekouri mne. Pak jsem ji predjel a precetl si TSI...olejozrout jako prase. Zlaty tdi :)
20:30:44
29.10.2015
King
-> dragon_cb_cz: Oni maji celnici v posledni dobe asi jiny starosti :-) Kazdopadne uz jsme na tohle tema cet nejakej varovnej clanek. Ta hrozba postihu je spis hypoteticka, ale lejt E85 do auta, ktery na to neni prestaveny nebo homologovany nebo michat E85 a benal je prej tezkej hrich :-)
20:13:59
29.10.2015
dragon_cb_cz
-> darklord: O tom, že by někdy někdo popotahoval lidi za ježdění na E85 slyším poprvé - celníci tě popotahují max když do nádrže naleješ něco, co není schválené jako automobilové palivo a není z toho odvedená spotřební daň. Jako teoreticky si to představit dokážu, ale silně pochybuju o tom, že by se to v praxi dělo.



A taky silně pochybuju, že všichni možní přestavovatelé na E85 mají ty "přestavby" homologované...
10:43:56
29.10.2015
darklord
-> King: tak to nech ide doprdele, a je rad ze po nom nejdu colnici alebo bernak 3 alebo kto to vlastne popotahuje ludi za neschvalene palivo
upraveno 1x, naposled 29.10.2015 10:47:47
10:30:50
29.10.2015
King
-> darklord: Strelci s feldama obvykle ujizdej na E85 bez prestavby :-) Asi po takovy zmene paliva neni od veci zresetovat adaptacni hodnoty v ECU...
07:13:25
29.10.2015
darklord
-> Přema: a to je taky problem s tym skocit do servisu kde ti robili prestavbu, ze je to asi rozbite? 9
22:25:54
27.10.2015
Přema
Po roku z čistým ethanolem jsem se načas vrátil k benzínu (u nás na pumpě přecházejí na zimní ethanol tak měsíc nemají) a z 8l spotřeby mi na feldě najednou poskočila z čistým benálem skoro na 10!!! nejhorší je že z ethanolem už to spátky na 8 neskočí a žere stejných 10 jak z čistým N95... 51
21:46:16
27.10.2015
ZZ__Top
-> castrol: a nebo to nechat technickým službám při pravidelném čištění parkoviště 1 Vin zrezne, značky seberu a pak jen nahlásím krádež 3
21:04:44
27.10.2015
castrol
-> ZZ__Top: je dobre parkovat na plachte 3
21:03:02
27.10.2015
ZZ__Top
-> castrol: 3 po zimě vezmu smeták, lopatu a zametu místo kde parkuju
20:56:59
27.10.2015
castrol
-> ZZ__Top: sak uvidis jak som to myslel po zime ,kazda zima je pre felu nebezpecna 1
20:49:35
27.10.2015
ZZ__Top
-> castrol: no počkej počkej jak to jako myslíš. To jako, že mé sochařské dílo z tmelu spadne nebo ta koroze? 1 Hele náhodou krom pár míst to není tak špatné. Třeba lemy. I když tam jsou plastové lemy tak pod nimi to není taková hrůza jak jsem si myslel. Zadní blatníky no jak je zvykem u kombíku jsou zrezlé, ale jen na jedné straně potřeboval tmel kvůli nabourání zadku auta. Prahy jsou špatné jen zčásti (čekal jsem víc). Vepředu jen pod blinkrama takový kus plechu kde drží blatník. No ale na to, že auto stálo tři litry bych to čekal víc v piči. Kromě výfuku ten byl v piči komplet
20:15:29
27.10.2015
castrol
-> ZZ__Top: neboj nic no sa to po zime este viac odlahci 3
16:32:38
27.10.2015
ZZ__Top
-> castrol: počkej rez to sice odlehčila, ale já tomu zase váhu přidal když jsem narouboval třeba přední stabík nebo na zadní blatník snad 3kg tmelu 1
16:31:52
27.10.2015
castrol
-> ZZ__Top: jak to môže moc zrat ked to mas odľahčene hrdzou 1
16:24:58
27.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 27.10.15 14:39:16: Překlep. E60 - 530i.

Jinak po dálnici pojedu za tuto spotřebu i s 2,5T. Na druhou stranu, v zimě ti pojedu po městě a blízkém okolí za 12 a to ta 1.2 asi určitě nepojede. 3
16:12:36
27.10.2015
ZZ__Top
-> minno: a vyřešilo by to ten problém? 3
15:43:13
27.10.2015
minno
-> ZZ__Top: no, ak očakávaš, že to vyrieši problém s termostatom, tak áno1
15:37:08
27.10.2015
ZZ__Top
-> MATTESS: Myslíš? Nebylo by lepší rovnou to auto zahodit? 1
15:30:01
27.10.2015
MATTESS
-> ZZ__Top: v takovém počasí jak dnes by se doba ohřívání neměla nijak drasticky prosloužit. Asi bys měl na ten termostat kouknout4
15:24:26
27.10.2015
ZZ__Top
-> MATTESS: hrozně 3 ale stejně se mi zdá špatný termostat. Jasně je zima a dlouho se ohřívá, ale za celou moji cestu i s pocukáváním v koloně mi nevyleze na feldě ručička nad 80 nebo kolik to je. Ta první čárka nad 70.
15:03:06
27.10.2015
MATTESS
-> ZZ__Top: divný, co 1
14:48:56
27.10.2015
ZZ__Top
Mě začíná srát ta moje felda. Jak se ochladilo tak dlouho trvá než se ohřeje a trochu víc žere mrcha. Předtím palubák ukazoval kolem 6,3 a teď při stejných trasách 6,6
14:39:16
27.10.2015
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: E60 nebo 330i?

Ok, vezmeme to menší 330i E90 - podle spritmonitoru kombinace za 10,3, Polo 1,2 81 kW za 6,2l.

Skutečně si myslíš, že auto velikosti krabičky od mýdla s 1,2 motorem žere ve 160 stejně nebo více než o dvě třídy větší auto s 3l R6?1
14:28:36
27.10.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 27.10.15 14:14:53:

Ale je to atmosféra. A u ní v rámci snižování spotřeby během let ustupovali od teorie, že má bejt nejvyšší stupeň tak rychlej, aby dosáh maximální rychlosti v oblasti nejvyššího výkonu. U VTi se toho možná držely stále. Rozhodně převodovky nezkracovali. Jedině u nějakejch městskej malorážek. Corsa C 1,0 12v točila při 130 něco málo pod 5000.
14:15:53
27.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 27.10.15 14:09:43: Soused má E60 330i a v téhle rychlosti mu to rozhodně více nežere.
Extreme Tyres