-> darklord:
Až náš šroťák rozdělí, budu jezdit vlakem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2732 příspěvků (zobrazeno 1451 až 1500) od 01.11.2011 do 10.12.2024, založil/a mark - zrušená registrace
23:59:34
18.01.2015
18.01.2015
palinator
23:55:47
18.01.2015
18.01.2015
darklord
-> palinator: a v takej haraburde niekto dobrovolne jazdi no to ma poser, cesky sen
23:53:41
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Neměj strach že bych tomu minimálně jednou tejdně za uši nedal. Dělám to kvůli VTG, aby se lopatky zahejbaly v celým regulačním rozsahu. A musim říct, že mi auto do nouzáku kvůli odchylce plnícího tlaku nepadá. Ale jezdit trvale v otáčkách nad 2500 se nedá, pokud člověk ještě obstojně slyší. Krom toho v jedničkovým Toledu se všechno nad jmenované otáčky rozezní, v zrcátkách rázem není vidět a člověk nesmí mít sevřené čelisti jinak si omlátí sklovinu.
Neměj strach že bych tomu minimálně jednou tejdně za uši nedal. Dělám to kvůli VTG, aby se lopatky zahejbaly v celým regulačním rozsahu. A musim říct, že mi auto do nouzáku kvůli odchylce plnícího tlaku nepadá. Ale jezdit trvale v otáčkách nad 2500 se nedá, pokud člověk ještě obstojně slyší. Krom toho v jedničkovým Toledu se všechno nad jmenované otáčky rozezní, v zrcátkách rázem není vidět a člověk nesmí mít sevřené čelisti jinak si omlátí sklovinu.
23:51:15
18.01.2015
18.01.2015
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.01.15 23:31:10: Tak ono to chce obcas to protahnout, ale studeny teda urcite ne. Navic nafta neni delana na nejaky extra otacky, takze 3000 dlouhodobe mi prijde jako optimalni.
23:46:25
18.01.2015
18.01.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.01.15 23:31:10: To je pravda. Taky to chce občas promíchat klackem, aby se to moc neusazovalo.
23:43:49
18.01.2015
18.01.2015
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo, alebo slavne unavove lomy na klukovke pri emisiach
23:31:10
18.01.2015
18.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: -> palinator: Já teda s dieslama (octavka 1,9TDi, Transit 2,4TDDi/2,2TDCi, Patrol 2,9TD) jezdim tak do 4000 otáček (s vohřátym motorem).
Jinak pokud je horší turbo, tak se prej může v cooleru usazovat oil při tom vašem kolenovrtskym režimu (max 2000 rpm) a jakmile za to pak někdo pořádně vezme, tak se ten oil nasaje do motoru a jak to dopadne je asi jasný...
Jinak pokud je horší turbo, tak se prej může v cooleru usazovat oil při tom vašem kolenovrtskym režimu (max 2000 rpm) a jakmile za to pak někdo pořádně vezme, tak se ten oil nasaje do motoru a jak to dopadne je asi jasný...
23:25:47
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
To už jsem taky zažil když jsem měl zbytkáč a potřeboval jsem odvízt na brigádu. Tak řídil kmenovej zaměstanec, můj známej. Řadil při 3500 a když v 80 km/h předjížděl, tak podřazoval na trojku.
To už jsem taky zažil když jsem měl zbytkáč a potřeboval jsem odvízt na brigádu. Tak řídil kmenovej zaměstanec, můj známej. Řadil při 3500 a když v 80 km/h předjížděl, tak podřazoval na trojku.
23:11:02
18.01.2015
18.01.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo jo... a prdel je když pak vezeš nějakýho benzínovýho chytrolína jako je Bukaj, kterej mě přesvědčoval, že to podtáčím,a že pod 2000 bych neměl jít
23:06:24
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
Řikám, 2200 je pro TDI hranice snesitelnosti. Ideálně 1500-1900.
Řikám, 2200 je pro TDI hranice snesitelnosti. Ideálně 1500-1900.
23:04:37
18.01.2015
18.01.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo, 130km/h by odpovídalo cca 2650 otáček... což je v pásmu "moc"
23:00:20
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
To máš dá se říct stejnej převod jak já. 130 km/h "něco" přes 2500, každopádně je to dost otravný.
To máš dá se říct stejnej převod jak já. 130 km/h "něco" přes 2500, každopádně je to dost otravný.
22:59:17
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> Athlonek 18.01.15 16:10:40:
Já jezdim do cca 2300 podle toho kterej kvalt roztahuju. Když bych řadil dvojku na 2000, tak jsem pak hodně podtočenej. A řadim tak stejně jak za studena, tak za tepla. Když chci řádně ohřátej kalit, pak řadim za 4500, ale to se zas tak často nestává.
Já jezdim do cca 2300 podle toho kterej kvalt roztahuju. Když bych řadil dvojku na 2000, tak jsem pak hodně podtočenej. A řadim tak stejně jak za studena, tak za tepla. Když chci řádně ohřátej kalit, pak řadim za 4500, ale to se zas tak často nestává.
22:58:12
18.01.2015
18.01.2015
dragon_cb_cz
-> Alenka 16.01.15 13:52:36: Tak jsem dneska koukal, ve 110 je to 2250 otáček, ve 140 nějaký 2850 - cca. Takže jsem trochu kecal, ale stejně mě to štve a mohlo by to být níž....
17:23:09
18.01.2015
18.01.2015
Tomaso435
-> Athlonek: tak aby se to zahřálo žeo .. https://www.youtube.com/w
atch?v=mtbTgdQ6Pkg 5:39 :D
17:05:56
18.01.2015
18.01.2015
Athlonek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Takle tady jezdil jeden chlap z hospody, natočil studenou stodvacítku, podržel jí na 4000 ot. asi 1 min a pak vyjel.
16:44:25
18.01.2015
18.01.2015
Syny
-> Athlonek 18.01.15 16:10:40: Ja tedy jo, jak se sluzebnima naftakama, tak se svym benzinem. Tu chvili me to nezabije a motoru to jen prospeje...
16:43:35
18.01.2015
18.01.2015
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale stejne potom obvykle rozlamany turbo vyjde na nekoho jinyho ... :)
16:41:21
18.01.2015
18.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Athlonek: Jestli nekdo toci studenou naftu na 4000, tak je retard.
16:10:40
18.01.2015
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: Taky jezdíš se studeným motorem do 2000 ot.?
15:45:55
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:
Koukal. Tuším 10° a nejvíc z toho dostanu asi 18°. Ale už jsem to dlouho neviděl, tak to píšu +- autobus.
E: koukal jsem na volnoběh se studenou naftou. Tam řešim problém a z tohoto hlediska předvstřik vyhovuje. Jestli nemám ideální předvstřik při plným zatížení a 4000 otáčkách na studený naftě mě fakt netrápí.
Koukal. Tuším 10° a nejvíc z toho dostanu asi 18°. Ale už jsem to dlouho neviděl, tak to píšu +- autobus.
E: koukal jsem na volnoběh se studenou naftou. Tam řešim problém a z tohoto hlediska předvstřik vyhovuje. Jestli nemám ideální předvstřik při plným zatížení a 4000 otáčkách na studený naftě mě fakt netrápí.
15:42:51
18.01.2015
18.01.2015
Shader
2.0 TDi PD DPF 125kW, dle PP 6,7!
15:08:11
18.01.2015
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: To bych si nebyl tak jistej a koukal jsi jakej má požadavek řídící jednota při zátěži a se studenou naftou?
15:00:20
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:
Když řikám pod spodní, tak pod spodní. To znamená pod červenou. Hodnota nějakejch 30. Ale jak říkám, nemůže to mít vliv, protože požadavek předvstřiku danej ŘJ je splněnej bohatě.
Když řikám pod spodní, tak pod spodní. To znamená pod červenou. Hodnota nějakejch 30. Ale jak říkám, nemůže to mít vliv, protože požadavek předvstřiku danej ŘJ je splněnej bohatě.
14:45:18
18.01.2015
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: Pod červenou nebo modrou čárou?
14:43:14
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:
TDI graf mám pod spodní čárou.
Rozvody mám postavený na přípravky.
TDI graf mám pod spodní čárou.
Rozvody mám postavený na přípravky.
14:22:58
18.01.2015
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: Pokud jsi v rozmezí tak jsi to řídící jednotka dožene.
14:16:01
18.01.2015
18.01.2015
Athlonek
-> Nwkt: To by němělo vadit, část čidla pro motor funguje, druhá část pro přístrojovku má výpadky, ale nemělo by to vadit, při výpadku teplotního čidla si bere řídící jednotka náhradní hodnotu z čidla teploty paliva. Je pravda, když startuju hned po zhasnutí kontrolky žhavení, tak se motoru moc nechce, ale když nechám ještě nějakou prodlevu po zhasnutí kontrolky a pak teprve startuji tak to čapne lépe. Asi tam jde opravdu málo nafty.
14:11:58
18.01.2015
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:
TDI graf v normě nemám, mám předvstřik menší, protože čerpadlář asi něco posral a nejde to doštelovat. Jedině propilovat díry na čerpadle. Ale nemůže to na to mít vliv, protože na volnoběh to má požadavek na předvstřik plácnu uprostřed rozsahu a to vyhovuje s přehledem. A stejně to kouří, plive a hnus.
Korekce rotačka nemá ne?
TDI graf v normě nemám, mám předvstřik menší, protože čerpadlář asi něco posral a nejde to doštelovat. Jedině propilovat díry na čerpadle. Ale nemůže to na to mít vliv, protože na volnoběh to má požadavek na předvstřik plácnu uprostřed rozsahu a to vyhovuje s přehledem. A stejně to kouří, plive a hnus.
Korekce rotačka nemá ne?
13:59:52
18.01.2015
18.01.2015
Nwkt
-> Athlonek: Co teplotní čidlo?
13:57:10
18.01.2015
18.01.2015
Athlonek
-> palinator 17.01.15 21:03:34: Aha a TDIgraf máš v normě, jak vypadá vačka a ve VAGu na motoru skupina 13 jaké máš korekce v dávce paliva do jednotlivých válců na volnoběh? Já mám jinej problém ASVčko mi špatně chytá když je venku +10°C až - 7°C, chytá to jako na tři válce.
11:04:48
18.01.2015
18.01.2015
King
-> Alenka: Sakra!
10:26:21
18.01.2015
18.01.2015
francomk
-> doly120: To máš slušné
Felda BMM + LPG : cca 10L / 100 km (ranné cukatúry po meste do práce + sem-tam okreska a dialnica, ale na krátkych to zožere aj trávu), aj keď nejazdím jak dochodca. Na dialkové trasy s lahkou nohou cca 7,5
Felda BMM + LPG : cca 10L / 100 km (ranné cukatúry po meste do práce + sem-tam okreska a dialnica, ale na krátkych to zožere aj trávu), aj keď nejazdím jak dochodca. Na dialkové trasy s lahkou nohou cca 7,5
09:12:16
18.01.2015
18.01.2015
Alenka
-> King: no dobře, že jsi to ty, tak se přiznám, že na trase, která by měla měřit 340 km mi počítadlo ujeté vzdálenosti ukazuje 342 - 344 km.
Nemůžu však vyloučit, že odchylka je způsobena letními pneu, které jsem teď za poslední sezónu sjel pomalu až na dráty
Nemůžu však vyloučit, že odchylka je způsobena letními pneu, které jsem teď za poslední sezónu sjel pomalu až na dráty
00:28:48
18.01.2015
18.01.2015
King
-> Alenka: Tak aspon pripust, ze ti o 5 procent keca mereni ujety vzdalenosti jako mne, pls! :-)
23:08:48
17.01.2015
17.01.2015
myschaak AZNP K.Hora
Tak u T4 2.5tdi jsem v tom za 7-8l/100km...což na přes dvoutunový aute celkem jde
23:07:07
17.01.2015
17.01.2015
Alenka
-> King: you wish :D
Palubak sice ukazuje nesmysly, ale odchylku ma stabilni, takze vsechna cisla jsou overena papirem a tuzkou. Zadny bullshit bych si do eteru vypustit nedovolil :)
Palubak sice ukazuje nesmysly, ale odchylku ma stabilni, takze vsechna cisla jsou overena papirem a tuzkou. Zadny bullshit bych si do eteru vypustit nedovolil :)
21:15:44
17.01.2015
17.01.2015
doly120
Spotřeba u fáva 7litrů plynu
Felda 6litrů benzínu
a jedna krysa podle toho jak člověk jede,umí i za 15L ale s lehkou noho po městě 8,3 mimo 7L
Felda 6litrů benzínu
a jedna krysa podle toho jak člověk jede,umí i za 15L ale s lehkou noho po městě 8,3 mimo 7L
21:14:29
17.01.2015
17.01.2015
palinator
-> King:
Nemám to rozbitý jako Alenka. Víšjak, všichni říkali že rotačka jezdí za míň než PDčko, takže jsem zralej na to si hodit kámen do Labe.
Nemám to rozbitý jako Alenka. Víšjak, všichni říkali že rotačka jezdí za míň než PDčko, takže jsem zralej na to si hodit kámen do Labe.
21:13:03
17.01.2015
17.01.2015
King
-> palinator: A na tom je neco spatne?
21:11:20
17.01.2015
17.01.2015
King
-> Alenka: Tak aspon priznej, ze je to jenom pofiderni udaj z PP, kterej ukazuje hausnumera z rozsoulozenyho motormanagementu + promerujici tacho i mereni ujety vzdalenosti :-)
21:10:16
17.01.2015
17.01.2015
palinator
Za míň jezdit neumim. (Ne)mám to rozbitý.
www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
www.spotreby.cz/seat-tole do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h p-a44877
21:03:34
17.01.2015
17.01.2015
palinator
-> Athlonek 12.01.15 20:54:21:
Tak já mám sprinty 520 takže by tam neměla bejt žádná změna. Nevim jestli je to daný bohatostí, ale teď mi to ve vysokejch otáčkách zakouří. Možná to jede o trochu líp. Ale někde mám problém. Nevim jestli je to ve vstřikách nebo v něčem jiným. Studený to nefunguje. Bohužel to tipuju na vstřiky, možná na jejich nastavení, páč haprujou všechny válce.
Tak já mám sprinty 520 takže by tam neměla bejt žádná změna. Nevim jestli je to daný bohatostí, ale teď mi to ve vysokejch otáčkách zakouří. Možná to jede o trochu líp. Ale někde mám problém. Nevim jestli je to ve vstřikách nebo v něčem jiným. Studený to nefunguje. Bohužel to tipuju na vstřiky, možná na jejich nastavení, páč haprujou všechny válce.
19:24:58
17.01.2015
17.01.2015
suri
-> Milan 136 17.01.15 18:40:09: Aj tak sa dá no...
18:40:09
17.01.2015
17.01.2015
Milan 136
-> suri: teď v týdnu jsem dělal Yetiho 1.4 TSi městský policie. Dlouhodobá 10.5l
12:41:39
17.01.2015
17.01.2015
Mil@n
Ja jezdím LPG na dvou autech a spotřeba je u
120L s 5q 4,22 od 8-10L/100km
BMW e34 2.0 R6 od 15-20L/100km
Jezdím jak mě baví nad spotřebou nepřemyšlím
120L s 5q 4,22 od 8-10L/100km
BMW e34 2.0 R6 od 15-20L/100km
Jezdím jak mě baví nad spotřebou nepřemyšlím
12:17:09
17.01.2015
17.01.2015
Alenka
-> mAATT 17.01.15 11:47:21: těch 3,5 bylo po dálnici 110km/h na tempomat.
Když brblám 80 těsně nad volnoběhem a táhnu se jak smrad, tak jedu za 2,8
Když brblám 80 těsně nad volnoběhem a táhnu se jak smrad, tak jedu za 2,8