skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2732 příspěvků (zobrazeno 1751 až 1800) od 01.11.2011 do 10.12.2024, založil/a mark - zrušená registrace
-> vhml: kolko ta hrca vazi? pac 11.5 nemam ani s predpotopnou atmosferou od doby co som ju kupil
-> aDAm: nn, to je spotreba za 296.5km trip na Slovensko. Cestou tam bolo aj mensie cislo, ale potom sa sa trochu stratil v meste, tak to slo hore
-> Syny 21.05.14 08:56:53: Se podívej na datum, už jsou vyčištěný a navíc přeskládaný ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matsoft: nj ale to byla cesta po dálnici na sraz kde bylo mnoho silnějších škodovek (Štika, kuře...) takže skoro furt plný plyn a pak je hodně moc km najeto bokem takže zas plný plyn...
-> U-Geen: To já nevím nejezdil jsem s tím..
-> Kocvin: tak to je houby motor.
-> Zazaa 21.05.14 12:13:03: Studenej Sharan po městě taky jezdí zásadně za 20 a víc
I když dneska se zadařilo, vyjel jsem cestou do práce na kopec za městem a vynuloval. Po 20km krásných 5,5 litru ( 1,8T s čipem ). Je teda pravda že většina cesty je z vršku. Dlouhodobej průměr je 11,5 :-)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
I když dneska se zadařilo, vyjel jsem cestou do práce na kopec za městem a vynuloval. Po 20km krásných 5,5 litru ( 1,8T s čipem ). Je teda pravda že většina cesty je z vršku. Dlouhodobej průměr je 11,5 :-)
-> Zazaa: Nějak moc.. Známý má phaetona 6.0 W12 a jezdí s lehkou nohou za 11-12 na sto :)
kamarad s XJS 5,3 V12 cesta do prace (nastartovat, otevrit garaz, vyjet, zavrit garaz, cesta prez mesto do prace tak prumer spotreba kolem 60
kdyz sme absolvovali podobnou cestu jen s vyjizdkou asi 50km tak to spadlo na prijemnych 19
z toho plyne ze sem rad ze muj nema palubni PC a nepocita tachometr takze proste nevim :)
kdyz sme absolvovali podobnou cestu jen s vyjizdkou asi 50km tak to spadlo na prijemnych 19
z toho plyne ze sem rad ze muj nema palubni PC a nepocita tachometr takze proste nevim :)
-> darklord 20.05.14 23:19:12: jezdíš z kopce co? ;) takovou verb se mě nikdy nepodařilo vyčarovat ;)
-> Majki: ja nikdy se 742 nesel nad 8.. spis vetsinou do 7.2 a jednou i 5.6
-> Majki: S GLSou dlouhodobej průměr 7.2l/100km, většina jízd po Praze a okolí... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> darklord: no downsizing :-D ja jsem teď dobral do "stopětky" doplna a vyšlo mi 9,6l ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Nwkt 23.12.13 13:36:51: Umej si budiky, mas to zapatlany :)
-> darklord: skoda ze to tym magorom nevysvetlis
-> afro100: bylo to kousek a s černejma rozjezdama)))
-> myschaak AZNP K.Hora: tvl to uz je mierna nadspotreba aj v 40t kategorii :D :D
-> myschaak AZNP K.Hora: Vidíš jak jsem šikovnej ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: z ochcávky 81kw jsem s naloženým podvalem nepřekročil 32l/100km....)
Přesunuto z tématu Spotřeba...
-> milan5698 - zrušená registrace 18.11.13 19:26:47: Pohledám a mrknu třeba do prospektů, ne?
skoda-virt.cz/cz/.../9123 -zahranicni-prospekty?goto post=3...
-> milan5698 - zrušená registrace 18.11.13 19:26:47: Pohledám a mrknu třeba do prospektů, ne?
skoda-virt.cz/cz/.../9123 -zahranicni-prospekty?goto post=3...
Přesunuto z tématu Spotřeba...
???
Nešlo by to napsat celou větou, abychom pochopili, co chceš vědět?
Spotřeba dle TP, nebo dle zkušeností uživatelů? Dle metodiky ČSN, nebo EKH?
???
Nešlo by to napsat celou větou, abychom pochopili, co chceš vědět?
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
Spotřeba dle TP, nebo dle zkušeností uživatelů? Dle metodiky ČSN, nebo EKH?
Přesunuto z tématu Spotřeba...
Max treba 20 l/100km
Jinak 6 na okresce, 8,5 dalnice, 9 mesto, ale to je fakt orientacni blabol z knizek.
Max treba 20 l/100km
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Přesunuto z tématu Spotřeba...
Spoptřeba Užovky 120L ´78? Max. min. střed. Dík.
Spoptřeba Užovky 120L ´78? Max. min. střed. Dík.
-> WingArrow: pokial na to nepadne garaz alebo to nezhori tak ano - pretoze za posledne tri roky to najazdilo 30 metrov na ludsky pohon ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> WingArrow: zakonzervovana :D pomaly srobik po srobiku skladam ked sa nudim a nemusim sa zrovna hrabat v tom hyperspolahlivom nemeckom rebrinaku
aj ked v porovnani s rapidom to aspon ide, brzdi, kuri, chladi a neboli z toho cely clovek ked po celom dni za volanom vylezem ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> WingArrow: Takže suma sumárum ti škochtle začala pořádně topit po 20km :) To ta moje taky, ale je to prostě čvrt hodiny klepání kosy. Ta moje historka byla ze dne, kdy bylo ráno -20C, což je u nás v polabský nížině něco jako svátek :) Ovšem žádný hrátky s topením se nekonaly - topení běželo od startu na plnej kotel (dá-li se to tak ve škodovce nazvat :), protože zásadně nejezdím v bundách a kabátech a prioritou je výhled z auta a moje pohodlí :)
A někdy pravda topila víc než je zdrávo. To jsem měl ještě Š100L a v záchvatu tuningovýho nadšení šla ven nenáviděná hučící vrtule na chladiči a nahradila ji chladičová vrtule ze starý audiny - elektrický zlo, co bralo asi 20A a s výjimkou letních horúčav to dokázalo motor vcelku uspokojivě uchladit. Jako bonus to pak i míň žralo a víc topilo. Jenže pak nečekaně přišlo první léto a manželčina promoce, sehnal jsem Hi-8 kamerku, ale ten němec, co mi furt schovává věci tentokrát dokázal to, že jsem nechal doma baterku :) Z Pardubic to mám asi 2 x 45km a měl jsem na to necelou hoďku. Navlečenej v obleku s vínovým sáčkem zažila škochtle křest ohněm, protože už dopoledne bylo skoro 30C - už po pár minutách nadzvukovou rychlostí kolem 120 se to začalo teploměru dost nelíbit a přišlo na řadu topení na plnej ceres :) Zážitek k nezaplacení, ale stihlo se to, jenom ten kameraman se potil jako prase :)
A pak přišla 105L a její tuning fávomotorem, což se neobešlo bez spousty průserů s tlakem v chladicí soustavě, páč byly utopený vložky a těsnění pod hlavou to v kombinaci s lpg nějak nedalo. Takže jsem běžně někde v poli spojoval vystřelený hadice a dolejval litry vody :) Lahůdkou pak byla kolona na kraji Prahy, kdy se mi během pár pikosekund najednou totálně zamlžil interiér, tak řeším o co kua jde a pak vidím, že mi obloukem dopadá čůrek horkýho fridexu na sedadlo spolujezdce, kde ležel notebook - a uhnout nebylo kam :) Asi po minutě jsme konečně odbočil k běchovickýmu nádraží a diagnostikoval mikroprasklinu v gumovým kolínku u topení - klasika. Naštěstí mám takovou úchylku, že cokoli se kde válí a vypadá to, že by se to někdy mohlo hodit na auto, tak to sbírám. Takže v kufru se mi válel kus zalomený hadice z Golfa, kterej tam pasoval. Ani jsem se nezdržoval s vypouštěním okruhu a na hulváta jsem tu hadici vyměnil ignorujíc bolest od horkýho fridexu :) Dojezd do práce s pouhým 15 min zdržením. Ale zase se mi podařilo chladící soustavu dostat do stavu, kterej je u normálních aut standardem, tj. že se chladící kapalina po dlouhé týdny, ba měsíce, nikam neztrácí :)
Ať si každej začíná s jakým autem uzná za vhodný. Já jsem měl v novějších autech docela problémy, protože pravá noha trénovaného cyklisty, zvyklá na "hyperúčinnou" brzdu Š100, občas po přesednutí do fáva či feldy dokázala zbytek osádky pěkně vystresovat :) Ovšem zase si můžu říct, že pod vedením svého dvorního automechanika jsem si k elektrovzdělání doplnil i fiktivní výučák v oboru automechanik a autoelektrikář :)
A někdy pravda topila víc než je zdrávo. To jsem měl ještě Š100L a v záchvatu tuningovýho nadšení šla ven nenáviděná hučící vrtule na chladiči a nahradila ji chladičová vrtule ze starý audiny - elektrický zlo, co bralo asi 20A a s výjimkou letních horúčav to dokázalo motor vcelku uspokojivě uchladit. Jako bonus to pak i míň žralo a víc topilo. Jenže pak nečekaně přišlo první léto a manželčina promoce, sehnal jsem Hi-8 kamerku, ale ten němec, co mi furt schovává věci tentokrát dokázal to, že jsem nechal doma baterku :) Z Pardubic to mám asi 2 x 45km a měl jsem na to necelou hoďku. Navlečenej v obleku s vínovým sáčkem zažila škochtle křest ohněm, protože už dopoledne bylo skoro 30C - už po pár minutách nadzvukovou rychlostí kolem 120 se to začalo teploměru dost nelíbit a přišlo na řadu topení na plnej ceres :) Zážitek k nezaplacení, ale stihlo se to, jenom ten kameraman se potil jako prase :)
A pak přišla 105L a její tuning fávomotorem, což se neobešlo bez spousty průserů s tlakem v chladicí soustavě, páč byly utopený vložky a těsnění pod hlavou to v kombinaci s lpg nějak nedalo. Takže jsem běžně někde v poli spojoval vystřelený hadice a dolejval litry vody :) Lahůdkou pak byla kolona na kraji Prahy, kdy se mi během pár pikosekund najednou totálně zamlžil interiér, tak řeším o co kua jde a pak vidím, že mi obloukem dopadá čůrek horkýho fridexu na sedadlo spolujezdce, kde ležel notebook - a uhnout nebylo kam :) Asi po minutě jsme konečně odbočil k běchovickýmu nádraží a diagnostikoval mikroprasklinu v gumovým kolínku u topení - klasika. Naštěstí mám takovou úchylku, že cokoli se kde válí a vypadá to, že by se to někdy mohlo hodit na auto, tak to sbírám. Takže v kufru se mi válel kus zalomený hadice z Golfa, kterej tam pasoval. Ani jsem se nezdržoval s vypouštěním okruhu a na hulváta jsem tu hadici vyměnil ignorujíc bolest od horkýho fridexu :) Dojezd do práce s pouhým 15 min zdržením. Ale zase se mi podařilo chladící soustavu dostat do stavu, kterej je u normálních aut standardem, tj. že se chladící kapalina po dlouhé týdny, ba měsíce, nikam neztrácí :)
Ať si každej začíná s jakým autem uzná za vhodný. Já jsem měl v novějších autech docela problémy, protože pravá noha trénovaného cyklisty, zvyklá na "hyperúčinnou" brzdu Š100, občas po přesednutí do fáva či feldy dokázala zbytek osádky pěkně vystresovat :) Ovšem zase si můžu říct, že pod vedením svého dvorního automechanika jsem si k elektrovzdělání doplnil i fiktivní výučák v oboru automechanik a autoelektrikář :)
-> WingArrow: Jj, skodovkarsky vychytavky :-) Taky jsem byl hrdej, kdyz jsem si moh ve 20C mrazu po 50km vyhrnout rikavy na mikine a prazaci divne cumeli a klepali kosu v dieselech :-) Ovsem kdyz pominu ciste poskakovani po meste, tak moje 2.0 a 1390kg krava to natre ve spotrebevetsine skodivek a jako bonus topi od startu a v lete chladi :-) Akorat je to nuda, protoze podvozek shodnej s modeem ST220 umoznuje projet libovolnou zatacku asi tak dvojnasobnou rychlosti, nez se skochtli a nic mi pritom neupadne :-) S vleckou byla aspon prdel, kdyz se treba roztrhnul vnitrni kloub poloosy a nebo nas legendarni vikendovej servisni zasah na pribramsku, kdy jsem skodovkou vyjel z Prahy stoupani na Cukrak se 140 na tacho, na coz staricka expanzka odpovedela prasklinou a pak jsme v kazdy druhy vesnici tankovali vodu z rybnika :-)
-> King: tak to jo ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> MOLSO: Kdyz ja jsem se dal zase na poslouchani muziky a potrebuju si aspon zachovat zbytky sluchu, ktery mi zbyly po nekolika letech denniho jezdeni skochtli :-)
-> darklord:
tak od jari do jesene .... a cez zimu si kludne jazdi na tom nemeckom žiguláku
-> WingArrow: to bude tym ze som sa tam registroval predvčerom
a so spotrebou nešalim
resp. šálim tak isto ako počítadlo kilometrov ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> WingArrow: to bude tym ze som sa tam registroval predvčerom
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Radši spotřebu nepočítám![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: niesom masochista, stacilo zimneho jazdenia v rukaviciach, dvoch svetroch a ciapke s hlavou z okna kazde rano ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> WingArrow: vediem stale, akurat skodovka uz stoji tretim rokom rozobrana
-> Bukaj: ty vole masochista ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> darklord: tak to je dosť škoda keďže máš na nej najlepšiu spotrebu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Jak nebude šance? Vždyť včera jsi mi psal, že máš možnost prostoru pro provedení konzervace...?
Jinak se mi taky stýská po časech, kdy jsem téměř denně jezdil stotřícou, nebo MBčkem - pokud to vyjde, tak od příští sezóny bych zase měl 742 coby spotřebáka
Ne, že bych měl něco proti Feldě (až na to, že rezne podobným tempem, jako 742), ale je to takový nudný cestování v těchto moderních vozech. Dosud jsem si nezvykl na přední náhon a hlavně v zimě je to pakárna (jen narozdíl od 742 Felda topí prakticky hned po vyjetí)...
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Jinak se mi taky stýská po časech, kdy jsem téměř denně jezdil stotřícou, nebo MBčkem - pokud to vyjde, tak od příští sezóny bych zase měl 742 coby spotřebáka
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Ne, že bych měl něco proti Feldě (až na to, že rezne podobným tempem, jako 742), ale je to takový nudný cestování v těchto moderních vozech. Dosud jsem si nezvykl na přední náhon a hlavně v zimě je to pakárna (jen narozdíl od 742 Felda topí prakticky hned po vyjetí)...
-> VeTeV: Nejezdím každý den, to ne, ale v průměru tak 2-3x za týden... a baví mě to zatím pořád. Ale jelikož GLSa nemá žádnou "zimní ochranu" a už asi nebude šance jí vyrobit, tak si přes zimu asi dám oraz ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> WingArrow: www.spritmonitor.de/en/..
./d4rkl0rd.html ale teda skodovku uz ako spotrebak nemam, a dufam ze nikdy ani mat nebudem.
-> WingArrow - zrušená registrace 12.10.13 17:03:31: Nie, ja škodovku veru nemám ako spotrebák. A spotrebu neriešim, respektíve viem koľko približne to auto žerie a to mi stačí. Samozrejme sa v rámci možností udržiavaním stavu auta a technikou jazdy snažím aby to žralo čo najmenej (to len aby si niekto nemyslel, že mi je jedno či to jazdí za 7 alebo za 15l / 100), ale nie som kolenovrtač, aby som sa za každú cenu naháňal za /ušetreným deci paliva a robil denne štatistiky a prepočty a pritom jazdil ako dôchodca, len preto, aby som sa potom mohol chváliť že mi to tento týždeň zožralo ešte o 0,05 litra benzínu menej, ako týždeň minulý. Šetrím si nervy na dôležitejšie veci, ako je znervóznovanie sa nad každou kvapkou premárneného benzínu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> WingArrow: tak si ma tam najdi ... mam rovnomenny nick ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: hele denně ne - to fakt nejde, ale víš jak, já do toho vlezl po víc jak dvou letech a to má úplně jiný koule - a ty ksichty lidí mě taky překvapujou, jak na to čumej. Jezdilo toho tady mraky, ale holt jak je jich málo, tak lidi se za tím otočej, když tomu neupadávaj prahy ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: Že jo? Já si cukání po praze s GLSou vyloženě užívám, jednak stojí za to ty ksichty a vůbec, cesta do práce pak nejni jen obyčejný trčení v autě, hned je to větší zábava. A taky to ve mě trochu uspokojuje hlad po ježdění škodovkou, takže když se pak na některém "víkendovém" autě něco sere, tak mě to míň nervuje ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
a já jsem si dneska vyloženě užíval ten kousek ve škodovce - ty vole to má neskutečnej koeficient přitažlovosti :-) jako denně asi ne, ale takhle to projet kolem komína je fakt pecka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> King: No vidis, ja jsem si zase po par letech jezdeni vyssi stredni tridou poridil podauto a strasne mi to vyhovuje :-) kazdej to ma holt jinak.
-> suri: -> sep: Já si dodnes nadávám, že jsem tři roky zpátky, když přišla do "rodiny" oktávka, pustil naší feldu... sice krátká a jednobod, ale najeto 160 tisic, čerstvě poctivě vyvařené lemy a prahy (chyběly udělat vršky předních podběhů, ale nic akutního) a šla do světa i s moc hezkejma zimákama na skoro novejc discích... Jelikož jsem tenkrát peníze relativně měl a čas relativně vůbec neměl, tak jsem to nechtěl moc řešit, svěřil to jiným a nakonec jí pustil za 8 tisíc. Sere mě to hodně, a až nám za pár měsíců zakážou jezdit do centra prahy s naším EURO 2 dieselem, tak mě to bude srát ještě víc... Na krátký cukání to bylo fakt ideální auto, provozní náklady mizivý...
-> sep 12.10.13 16:35:00: aj tá rez sa drží už roky na normálnej hranici , semtam to vyvoskujem a pozastrekujem a dobre
-> suri: :v rodině jednu spotřební máme a leje se do ní jen voda a benzín,má 170tkm a jezdí a jezdí,dokud ji nesežere rez tak asi bude jezdit donekonečna.-)
-> King: :tak přijde na to kolik denně nalítáš ale na pojížďky do práce do 30km jedna cesta po okreskách mi to přijde pořád dostačující,pokud jde o bezpečnost,já mám za sebou pokus o naroubování švestky pomocí felicie a ačkoliv auto to odneslo dost tak mně nebylo nic a švestka ten rok nesla jako nikdy.-)