skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2732 příspěvků (zobrazeno 2001 až 2050) od 01.11.2011 do 10.12.2024, založil/a mark - zrušená registrace
-> palinator: Tak já nemám vysloveně vyhraněnou značku.. Šlo o to, že mé požadavky splňovali jenom ti francouzi.. Šlo o omezené prostředky, takže moc na výběr nebylo.. Původně jsem s myšákem vůbec nepočítal, ale za ty prachy... Hlavně dneska, aby člověk měl strach, co koupí za past v bazaru..
-> Mr_Kubas:
Tak u Mitsubishi bych se benzínu nebál, docela věřím, že to nebudou špatný motory. Spíš s tím výběrem francouze se neztotožnim.
Já jsem koncerňák, ačkoliv Francii mám rád a jejich auta mají něco do sebe. Při řízení mi většinou nevyhovujou.
Tak u Mitsubishi bych se benzínu nebál, docela věřím, že to nebudou špatný motory. Spíš s tím výběrem francouze se neztotožnim.
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> darklord:
Asi jsi nečet ten konec mého příspěvku, žejo?! Nemám problém sání nafouknout jedním barem, pokud není motor úplně studenej, těch 90-100 tam mám za obcí skoro hned... Je teda pravda, že 2000 otáček překročím ne zrovna běžně... ale...
...když víš lépe, jak já řídím, mysli si něco o pomalejch smradech dál... Nejsem člověk, kterej by kecal...
E: pracovní otáčky mám nad 1500, resp. o něco výše pro vysoký zátěže; a s tím jde už předjíždět...
Asi jsi nečet ten konec mého příspěvku, žejo?! Nemám problém sání nafouknout jedním barem, pokud není motor úplně studenej, těch 90-100 tam mám za obcí skoro hned... Je teda pravda, že 2000 otáček překročím ne zrovna běžně... ale...
...když víš lépe, jak já řídím, mysli si něco o pomalejch smradech dál... Nejsem člověk, kterej by kecal...
E: pracovní otáčky mám nad 1500, resp. o něco výše pro vysoký zátěže; a s tím jde už předjíždět...
-> palinator: Mitsubishi, je to sice starší kousek, ale je to náhrada za víceméně dosluhující feldu.. Je za dobrou cenu s plnohodnotnou záruku, což jsem neváhal (dlouholetá zkušenost).. Původně jsem chtěl nějakýho francouze 2,0 HDi (P306, Xsara) = dobrá spotřeba, ale zase ten servis... Člověk si stejnak nevybere ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: t oty budes jeden z tych smradov co sa motaju 80 a z dediny zrychluju pol hodinu? A pridaju tomu plny len v pripade ze ich ide niekto obehnut?
Takych mam najradsej, kym sa im z vyfuku vyvali vsetok ten dym tak ja uz predbieham dalsie auto
A zda sa ze som sa s tym uz aj naucil jazdit tak aby to nebralo cez 10 litrov ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.spritmonitor.de/en/.. ./500669.html
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.spritmonitor.de/en/.. ./500669.html
-> Mr_Kubas:
A co sis pořídil? Koupil sis benzín, tak s tím se musí trochu počítat, ale LPG a budeš vysmátej nebo když budeš jezdit tak, abys jezdil efektivně vzhledem k principu fungování zážehovýho motoru a vůbec vzhledem k podstatě provozu, tak tu spotřebu krásně stlačíš.
Navíc tě bude hřát pocit nižších nákladů na servis oproti dieselu - ne, že bych nějak platil, ale turbo a trysky (+ kvalitní chip - opravdové ladění na míru, aby bylo vše efektivní), to bude celkem vysoká investice (byť legrační vzhledem k servisním nákladům turbodieselů nových), aby to dalších 250000 km najelo.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
A co sis pořídil? Koupil sis benzín, tak s tím se musí trochu počítat, ale LPG a budeš vysmátej nebo když budeš jezdit tak, abys jezdil efektivně vzhledem k principu fungování zážehovýho motoru a vůbec vzhledem k podstatě provozu, tak tu spotřebu krásně stlačíš.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> palinator: Teď jsem si pořídil 1,8i, tak se teď spotřeby docela bojim.. No uvidim, založim si taky profil.. Ale vám to tu radši ukazovat nebudu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr_Kubas:
Je to dost no, já vim...
Jsou vyšlehaný trysky ve vstřikách, po výměně se to snad zlepší. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Je to dost no, já vim...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> palinator: Tyvoe, si děláš srandu s tou spotřebou, ne? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.spotreby.cz/seat-tole
do-afn-1-9-tdi-81-kw-110-h
p-a44877
Netajím se tím, že při běžný jízdě nepřesáhnu 100 km/h tacho, pokud to okolnosti nevyžadují, v žádném případě nebrzdím provoz, když je možno, uvolním pruh pro bezpečné předjetí, nikam nechvátám, čas stejně neušetřím, v nejbližší obci jej dojedu, tu totiž jedu minimálně 60 km/h tacho. Jednou za čas plnej kotel a do 4800, ať se profoukne všechno co je potřeba, někdy i velká sprintovačka, aby se vyfoukal intercooler.
Pohyb ve městě svižný (např. od světel, na křižovatkách mě stačí poměrně menší mezera na úkor předních pneumatik).
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> krup: Co máš za věc?
-> Vojťas:
5000 to jsou pořád zdravý otáčky, jenom prosím neprasit za studena, to je zbytečná sviňárna.
5000 to jsou pořád zdravý otáčky, jenom prosím neprasit za studena, to je zbytečná sviňárna.
-> haso: to nic neni, my máme v práci Roomster 1,2 htp :D toci se to do peti tisic otacek aby se clovek nekam dostal :D chudak motor, ale co nadelas :D
Moj korejec na zimáčích jezdí na dotankování za 5,22, ppc říká 4,9-5,0 :)
-> Nwkt:
Jenže budíky Octa/Toledo/Golf a podobné mají jinej MFA. U Fabie je to odjakživa. Tady je to vidět.
Jenže budíky Octa/Toledo/Golf a podobné mají jinej MFA. U Fabie je to odjakživa. Tady je to vidět.
-> palinator: tak to sa ma nepytaj co bolo za tym
na take veci som nemal cas ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: Nemusí, já to nemam. Až novější verze budíků to měla
-> haso:
Jenomže ještě tam bejvá symbol "1" nebo "2"... když zmáčkneš krátce tlačítko "reset", tak ti to skočí na dlouhodobou...
Jenomže ještě tam bejvá symbol "1" nebo "2"... když zmáčkneš krátce tlačítko "reset", tak ti to skočí na dlouhodobou...
-> palinator: fu, tak toto netusim... bol tam zmak priemeru (fí) a za tym ze 10,7
-> haso:
Tam svítila ale "denní" spotřeba ne? To znamená že to auto mohlo ujet třeba kilometr a to tam pak skákaj nesmyslný hodnoty.
Tam svítila ale "denní" spotřeba ne? To znamená že to auto mohlo ujet třeba kilometr a to tam pak skákaj nesmyslný hodnoty.
-> haso: Je to škatule na hovno. Malý, vysokej posaz, poddimenzovanej motor... Když mi děda řekl, že až nebude moct řídit, tak mi to dá, tak jsem mu řekl, že to obratem ruky prodám. Divně čuměl. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Karlos (WIO46): toto bolo sluzobne auto, kombik, ja som si to len posuval a kukam ze 10,7, vravim si, paradna spotreba, usporne vozidlo
-> haso: taky jsem měl čest tuten kýbl řídit. V kombíku, na plyn, se třema lidma na palubce. Přišel i kopec, kde jsem tam chtěl už narychtovat jedničku, protože mi přišlo že to musí zdechnout. Majitel mě zarazil a auto kopec nakonec vyšplhalo, ale teda dýchavičně, velmi dýchavičně.
dneska som sadol do fabie 1,2 htp s cervenym P
a na palubaku svietila priemerna spotreba 10,7 l/100km
uspornost jak svina![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a na palubaku svietila priemerna spotreba 10,7 l/100km
uspornost jak svina
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: diky za reakciu, to s tym kurenim bolo myslene takto, vela ludi ma na skodovke otvorene kurenie nielen v zime ale aj v lete, kedze im to ide nastavit (ovladat) tazko alebo vobec (napr. ohnute tiahlo), kurenie v zime otvaram po zohriati motora na 70°C co sa prejavi znizenim teploty vody na 45-55°C. mne drzi volnobeh po zohriati na 45°, trocha nizsi, ale drzi. na tejto teplote to niekomu po pridani plynu skape,kedze mu drhne plynovy bowden, alebo pedal a skokovo mu otvori skrtiacu klapku. startujem na sytic, bez naslapania akceleracnou pumpickou ale pred tym napumpujem benzin do karburatora. najdrahsie su kratke jazdy do 6Km, ale suvislosti je viacej. napr: vela spravi spravny predstih v celom rozsahu otacok a dobry volnobeh t.j. bohatost zmesi. dalsi vyrok: keby som naozaj vzdy dodrziaval predpisy, spotreba by bola mensia![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Nwkt: a to jsem, myslel jak jsem mel spatnou stotricu, kdyz mi brala litr na 3000 km
soucasny motor v rapu mi bere asi 1l na 15tis. km a to bych rekl, ze vic jak polovina vytece ven netesnostma
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King 19.10.12 12:04:11:
Náhodou i bez sytiče se se studeným motorem nechá dovádět.
Akorát musíš vždycky při rozjezdu dělat takovej ten fígl, kdy mu musíš našlapat akcelerační pumpičkou takovýho benzínu, že se skoro černě zakouří, ale je ho tam asi tolik, kolik by vystačilo na minutu běhu na sytič.
Každopádně je sranda, když člověk šlápne že potřebuje odjet z křižovatky a ono akorát ttttt-tr-tr-tr-tr-tr-trrr
rrrrrrrr.
Jinak ufff, Vectra žere teprv 1l/3000 km (s 10W-40 olejem (s 5W-40 žrala ještě víc)), tak to ještě toho najezdí.
Akorát se právě rozpadla nějaká část vejfuku, dle špatných emisí to tipuju na katalyzátor. Prej to najednou dobře jede.![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Náhodou i bez sytiče se se studeným motorem nechá dovádět.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak ufff, Vectra žere teprv 1l/3000 km (s 10W-40 olejem (s 5W-40 žrala ještě víc)), tak to ještě toho najezdí.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> King: Mě 130 žrala 2,5/100
ještě asi 500 km najela ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák: To si ani neumím představit :) Už na tý svý volejničce jsem musel odfuk z klikovky prohánět plastovým kanystrem s drátěnkou, protože to nechutně zasíralo sání olejem a jako bonus to rozhazovalo LPG volnoběh.
Budiž mi omluvou, že jsem tu trosku daroval svým škodovkářským přátelům, kteří to pak narvali do jakýsi vraždy Š120LS a vydávali to před kupcem za LSko a ta ryba, co to koupila si prej chrochtala, že to jezdí slušně :)
Budiž mi omluvou, že jsem tu trosku daroval svým škodovkářským přátelům, kteří to pak narvali do jakýsi vraždy Š120LS a vydávali to před kupcem za LSko a ta ryba, co to koupila si prej chrochtala, že to jezdí slušně :)
King 19.10.12 12:04:11 napsal:
→ WingArrow: ..........105ka se v autě dožila kvůli
občasnýmu dálničnímu trápení pouhých 180tkm a začala žrát přes
0,5/1000km, což jsem považoval za její finále a tak se přestěhovala
k jinýmu majiteli :) ..... kde úspěšně překročila spotřebu oleje 2,5/1000 km.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
→ WingArrow: ..........105ka se v autě dožila kvůli
občasnýmu dálničnímu trápení pouhých 180tkm a začala žrát přes
0,5/1000km, což jsem považoval za její finále a tak se přestěhovala
k jinýmu majiteli :) ..... kde úspěšně překročila spotřebu oleje 2,5/1000 km.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> WingArrow: Narážím tím na tvůj výrok, kterej mě dostal :)
"... keby moja S120 papala viac ako 6L/100Km uz by som tolko nenajazdil...."
Nebudeme si nic nalhávat, ale jezdit se škochtlí pod 6l vyžaduje už dost silnej fokus na kolenovrtskou jízdu, což je jízda POD průměrem provozu a proto se to těžko porovnává s normálním ježděním.
To, co popisuješ, jsem ve většině bodů praktikoval taky. Samozřejmě kromě toho topení, protože v zimě neřeším, jestli se motor ohřeje za 5 nebo 7 minut, ale řeším to, aby mi nebyla za volantem zima (nejsem týpek, co leze za volant v bundě a kulichu:) a viděl jsem dobře z auta.
Ad sytič: Opět, sytič na škodovce je tak trožku zprasek, ale aspoň tolik neobohacuje při vyšších otáčkách. Takže ve svých benzínových dobách jsem na něj samozřejmě startoval a během jízdy ho postupně přivíral do úplnýho zavření. Někdo má to štěstí, že vyjede ze vrat, nakope tam pětku a v cíli zastaví, ale já jsem prvních x km poskakoval po křižovatkách ve městě. Možná, že s vyhřívaným sáním je to lepší, ale v mrazech neexistovalo sytič po vyjetí kompletně zavřít - když to na první křižovatce nezdechlo kvůli nízkým točkám, tak se to brutálně dusilo při rozjezdu, což je při vjezdu na hlavní silnici v ranní špičce fíčura k nezaplacení :)
O správným foukání pneu žádná, tzn. tlak klidně na horní hraně pro plnou zátěž, ale měřeno pokud možno vlastním měřákem a na studeným kole. Foukadla na benzínkách, když už náhodou fungujou nebo zrovna nikdo nešlohnul tlakovou hadici, ukazujou nesmysly a málokdy se povede mít studený kolo. Z kontroly tlaku při každým tankování jsem musel slevit, protože plnou jsem brával i několikrát do tejdne :) Znal jsem ovšem šetřílky, co škodovkový "balony" 165/80 foukali přes 2 atm, protože spotřeba a pak se divili, že po 20tkm se někam odpařil střed vzorku na pneu :)
Ad olej: 0,3-0,5l/1000 mi přijde už kapánek přes hranu. Moje 105ka i favomotor sosaly 0,1-max. 0,2l/1000. 105ka se v autě dožila kvůli občasnýmu dálničnímu trápení pouhých 180tkm a začala žrát přes 0,5/1000km, což jsem považoval za její finále a tak se přestěhovala k jinýmu majiteli :)
"... keby moja S120 papala viac ako 6L/100Km uz by som tolko nenajazdil...."
Nebudeme si nic nalhávat, ale jezdit se škochtlí pod 6l vyžaduje už dost silnej fokus na kolenovrtskou jízdu, což je jízda POD průměrem provozu a proto se to těžko porovnává s normálním ježděním.
To, co popisuješ, jsem ve většině bodů praktikoval taky. Samozřejmě kromě toho topení, protože v zimě neřeším, jestli se motor ohřeje za 5 nebo 7 minut, ale řeším to, aby mi nebyla za volantem zima (nejsem týpek, co leze za volant v bundě a kulichu:) a viděl jsem dobře z auta.
Ad sytič: Opět, sytič na škodovce je tak trožku zprasek, ale aspoň tolik neobohacuje při vyšších otáčkách. Takže ve svých benzínových dobách jsem na něj samozřejmě startoval a během jízdy ho postupně přivíral do úplnýho zavření. Někdo má to štěstí, že vyjede ze vrat, nakope tam pětku a v cíli zastaví, ale já jsem prvních x km poskakoval po křižovatkách ve městě. Možná, že s vyhřívaným sáním je to lepší, ale v mrazech neexistovalo sytič po vyjetí kompletně zavřít - když to na první křižovatce nezdechlo kvůli nízkým točkám, tak se to brutálně dusilo při rozjezdu, což je při vjezdu na hlavní silnici v ranní špičce fíčura k nezaplacení :)
O správným foukání pneu žádná, tzn. tlak klidně na horní hraně pro plnou zátěž, ale měřeno pokud možno vlastním měřákem a na studeným kole. Foukadla na benzínkách, když už náhodou fungujou nebo zrovna nikdo nešlohnul tlakovou hadici, ukazujou nesmysly a málokdy se povede mít studený kolo. Z kontroly tlaku při každým tankování jsem musel slevit, protože plnou jsem brával i několikrát do tejdne :) Znal jsem ovšem šetřílky, co škodovkový "balony" 165/80 foukali přes 2 atm, protože spotřeba a pak se divili, že po 20tkm se někam odpařil střed vzorku na pneu :)
Ad olej: 0,3-0,5l/1000 mi přijde už kapánek přes hranu. Moje 105ka i favomotor sosaly 0,1-max. 0,2l/1000. 105ka se v autě dožila kvůli občasnýmu dálničnímu trápení pouhých 180tkm a začala žrát přes 0,5/1000km, což jsem považoval za její finále a tak se přestěhovala k jinýmu majiteli :)
-> King: tak potom mas zaujimave dedukcie
. nejazdim na 5q 60Km/h.
1. robim si pravidelne vymeny oleja (madit uniol 15W40) a olejoveho filtra (mann W 920/6) je objemovo vacsi (vsetkym odporucam), po 10tKm olej slabo hnedy, motor vytesneny, spotreba oleja 0,3-0,5L na 1000Km podla stylu jazdy
2. plynula regulacia plynu, nepridiera sa, tak plynuly rozbeh, jemnejsie pridavanie nie skokovo
3. funkcny ventil kurenia, v lete(aj v zime) rychlejsie zohriatie motora na prevadzkovu teplotu, o par litrov vody zohrieva menej,
4. termostat wahler (vsetkym odporucam) pekne drzi 80°C
5. vzduchovy filter, pravidelna vymena, pozor na prisavanie splodin od zleho utesnenia zvody-vyfuk
6. sviecky brisk, pravidelna vymena aj po 20tKm ako nove
7. rozdelovac pritvrdena odstrediva regulacia aj podtlakova (stavitelna max 5° na motore), nastartuje aj prehriaty motor, nastavene stroboskopom
8. denne svietenie
9. nejazdim na podhustenych pneu, pravidelna kontrola po natankovani
10. studeny start cez sitic, 1q2q vypinam sitic - motor zohrievam jazdou
toto je aspon zopar bodov, ktore sa oplati dodrziavat,
napis tvoje skusenosti![71](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
1. robim si pravidelne vymeny oleja (madit uniol 15W40) a olejoveho filtra (mann W 920/6) je objemovo vacsi (vsetkym odporucam), po 10tKm olej slabo hnedy, motor vytesneny, spotreba oleja 0,3-0,5L na 1000Km podla stylu jazdy
2. plynula regulacia plynu, nepridiera sa, tak plynuly rozbeh, jemnejsie pridavanie nie skokovo
3. funkcny ventil kurenia, v lete(aj v zime) rychlejsie zohriatie motora na prevadzkovu teplotu, o par litrov vody zohrieva menej,
4. termostat wahler (vsetkym odporucam) pekne drzi 80°C
5. vzduchovy filter, pravidelna vymena, pozor na prisavanie splodin od zleho utesnenia zvody-vyfuk
6. sviecky brisk, pravidelna vymena aj po 20tKm ako nove
7. rozdelovac pritvrdena odstrediva regulacia aj podtlakova (stavitelna max 5° na motore), nastartuje aj prehriaty motor, nastavene stroboskopom
8. denne svietenie
9. nejazdim na podhustenych pneu, pravidelna kontrola po natankovani
10. studeny start cez sitic, 1q2q vypinam sitic - motor zohrievam jazdou
toto je aspon zopar bodov, ktore sa oplati dodrziavat,
napis tvoje skusenosti
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
-> WingArrow: Nemám
Jenom jsem už vyrost ze šetření za každou cenu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> King: mas pekne skusenosti![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> WingArrow: Na rozbitých cestách naopak nefukční tlumič výrazně přispěje k úspoře paliva
Jenom je občas potřeba počítat poplatkem za odtah či vyproštění po ztrátě kontroly nad autem :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> King: na tych rozbitych cestach po meste v BA a okoli to bude asi jedno![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> WingArrow: Ještě bych doporučil montáž nefunkčních tlumičů - ty funkční totiž spotřebu zvyšujou :))
-> Bucin:
tiez dohustujem pneu, na pumpe po tankovani a pred dlhsou jazdou. nastavim tlak, pripojim hadicu a po nahusteni zapipa, ze ok. uz to mam ako ritual.
asi 2-3x za mesiac, priemerne 1100Km mesacne.
tiez dohustujem pneu, na pumpe po tankovani a pred dlhsou jazdou. nastavim tlak, pripojim hadicu a po nahusteni zapipa, ze ok. uz to mam ako ritual.
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
Dnes som len tak spočítal spotrebu na poslednú nádrž LPG: 8,8 na 100, čo je myslím si fajn, na to, že motoru teraz dost hrabe
-> Bucin: To máš ešte okej, ja dofukujem letnú LZ pneu každý týždeň! Uniká mi tak cca 1,5 baru za týždeň. Aj tak som mal v pláne vyhodiť ich a boli len na toto leto nech ich dorazím
Budúce leto budú druhé...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bucin: To máš ešte okej, ja dofukujem letnú LZ pneu každý týždeň! Uniká mi tak cca 1,5 baru za týždeň. Aj tak som mal v pláne vyhodiť ich a boli len na toto leto nech ich dorazím
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> WingArrow: tak jsem dnes byl zkouknout gumy a zase jsem měl na zadním 1bar a to jsem naposledy dofukoval minulý měsíc na Želiv.
Už potřebuji jiný kola![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Už potřebuji jiný kola
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
WingArrow šantíš
?? já nerozumět a ani googl neporadil
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Bucin:
v pohode. asi viacej s autom šantíš![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
v pohode. asi viacej s autom šantíš
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> WingArrow: všim jsem si taky jsem to v ediraci opravil
Ale i tak to neni velkej rozdíl 3%
Ale i tak to neni velkej rozdíl 3%
-> Bucin 15.10.12 19:51:39:
v tomto odkaze si nastavil 185/65/R14
www.e-pneu.cz/rozmery_pne u.php?sirka_pneu...
skus si to este raz prepocitat... aky rozdiel?
v tomto odkaze si nastavil 185/65/R14
www.e-pneu.cz/rozmery_pne u.php?sirka_pneu...
skus si to este raz prepocitat... aky rozdiel?
-> WingArrow: jj 185/60 R14 teď jezdim
-> Bucin: hm, tak podhustenim to nebolo, ked davas max tlaky. hm.
-> Bucin 12.10.12 12:19:34: tu mas 185/60R14
-> Bucin 12.10.12 12:19:34: tu mas 185/60R14
-> havlik: to mám na dvoutunovým sharanu a premejslim jestli to není moc :-D
-> vhml: na spotřebu no:D
-> Bucin: ty foukáš 3 bary na škodovce? To je hodně drsný :-D