-> Tuner#2: Já mislým, že Vilík je lepšý neš fšecky auta na svjetě. Tak asi.
Bohužel. Co vím, tak měl i otočený svisláky. Jakože předklon rejdový osy.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5600 příspěvků (zobrazeno 1451 až 1500) od 28.03.2009 do 06.01.2025, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
01:28:17
17.03.2019
17.03.2019
Eidy
21:08:25
16.03.2019
16.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Markold - zrušená registrace 16.03.19 13:45:03: chyběl mu tam šroub aretující sbíhavost skrz kostku. Stejně tak jako v předu dvě matky na čepech horních ramen a další řada věcí, která by velice snadno šla odbourat tím, že by nezavrhoval virt a taky hlavně tím, že by si napřed přečetl Andrta a kouknul do katalogu dílů který ostatně dle videa má doma. Kolikrát já mu to už říkal... Je to marný...
Nejlepší je když si pak ty puberťáci na facebooku pletou naše auta. Tuhle mě rozsekal koment u mého auta, pěkný, ale Vilík je lepší Nad nikoho se nepovyšuju, ale přesně to vystuhuje tu cílovou skupinu
Nejlepší je když si pak ty puberťáci na facebooku pletou naše auta. Tuhle mě rozsekal koment u mého auta, pěkný, ale Vilík je lepší Nad nikoho se nepovyšuju, ale přesně to vystuhuje tu cílovou skupinu
14:56:52
16.03.2019
16.03.2019
venni
Ale nejsmutnější na tom je,že takovej člověk fakt opravuje auta v servisu.Už nějakou dobu se chci zeptat jeho zaměstnavatele,jestli je to takový exot i v reálu....
A dalši věc co je smutnější,on je fakt pro ty 18tiletý vzorem a kdejakej chuj má tu jejich samolepku na autě
A dalši věc co je smutnější,on je fakt pro ty 18tiletý vzorem a kdejakej chuj má tu jejich samolepku na autě
14:53:47
16.03.2019
16.03.2019
MVM
-> Eidy 16.03.19 14:12:58: No ale ono zase taková "škodovka LR" zase není v dnešní době tak náročnej stroj na závodní údržbu. Potažmo když se dobře postaví, nebourá se každou soutěž,tak je to pěkný jednoduchý auto. V podstatě je to,co se údržby týká,snadnější než kdejaký civilní auto, a je to furt škodovka s motoem vzadu. Tak pokud nejsou automechanici "schopní" takovou škodovku odservisovat,je potřeba si tam někoho pozvat ať jim na to důležitý aspoň ze začátku dohlídne,než se chytnou .. Ale na 95% úkonů stačí mít v dílně Andrta..
14:25:31
16.03.2019
16.03.2019
Markold - zrušená registrace
-> vhml: Edit, byla to tak kostka.. už sem si to nepamatoval
14:18:16
16.03.2019
16.03.2019
vhml
Však na Pacejove tam nemel ten sroub co drzi kostku mezi podelnym a sikmym ramenem. Takze se úplně rozjela geometrie. Naštěstí na navsi a ne nekde v lese. Nasledne to odstavil za roh baráku, takze jsme do nej malem vlitli.
Takhle to dělat nejde. Debilkove ho sice nadsene sledujou, ale je to o pruser.
Takhle to dělat nejde. Debilkove ho sice nadsene sledujou, ale je to o pruser.
14:12:58
16.03.2019
16.03.2019
Eidy
-> MVM: Mě přijde jak duševně zaostalej. Spousta věcí je špatně a jemu to přijde ještě vtipný. Vůbec si neuvědomuje, co se může stát. Při závodech je vždycky trochu kolem hrany, ale jak říkáš, je zbytečný tomu chodit tolik naproti.
13:45:03
16.03.2019
16.03.2019
Markold - zrušená registrace
-> MVM: moc jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat ale vidím, že na to máme názor stejný.. ono když pustíš pár videí, tak téměř v každém mluví o nějakém problému, který bere pitomost (např. chybějící podložka nápravy). Bohužel si případný dopad škod zřejmě nedokáže představit.. ono když to roztáhneš na 130km/h - což předpokládám toto auto dosáhne v pohodě a nějaká ta "pitomost" se projeví, bývá to většinou nehezký konec...
13:26:40
16.03.2019
16.03.2019
MVM
-> Eidy: Viš jak to je,, Závody jsou svým způsobem (ne)bezpečná zábava. Ale když vidím tyhle kluky,jak dráždí toho svýho anděla strážnýho víc než je nutný .. Zatím je to prdel. Ale sedí tam dva. Prostě se k tomu všemu musí přistupovat s pečlvostí a pokorou.Prostě některý věci takhle fungovat dobře nikdy nikdy nebudou.. Jinak to jednou nedopadne dobře. Protože ona i průměrná LR se umí rozjet..
13:15:22
16.03.2019
16.03.2019
Eidy
-> Markold: Já už na to nekoukám. Rád bych se pobavil jeho blbostí, ale tím bych ho jen podporoval. Nejhorší je, že ho v komentářích obdivujou. Znám teda i horší “umělce”.
13:14:40
16.03.2019
16.03.2019
castrol
nesledujem ho uz vobec
12:10:19
16.03.2019
16.03.2019
MVM
-> Markold - zrušená registrace 16.03.19 11:24:46: Ukázka toho, jak se dá dělat motorsport …
12:07:30
16.03.2019
16.03.2019
Markold - zrušená registrace
-> Tuner#2: jakto?
Nějak to nesleduju, sem tam si něco pustím nebo na mě něco vyskočí na fb..
Nějak to nesleduju, sem tam si něco pustím nebo na mě něco vyskočí na fb..
12:01:08
16.03.2019
16.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Markold - zrušená registrace 16.03.19 11:24:46: je, je... Prvně mu stavěl motor někdo jiný, teď ten jehož jméno se nesmí vyslovit
11:24:46
16.03.2019
16.03.2019
Markold - zrušená registrace
21:45:59
15.03.2019
15.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 15.03.19 21:41:44: Uschly jí právě jen trochu. Ale je to prý ve Švédsku, takže další videa už budou v burkinách. Takže zas tak moc svlečená už nebude.
21:45:28
15.03.2019
15.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 15.03.19 21:25:37: Myslíš držení se za ruce, dlouhé pohledy, svíčky a návštěvy biografu, že?
Ono by bylo stejně prd, protože pan pipíšek by měl na scvrklou délku přibližně 5 mm.
Ono by bylo stejně prd, protože pan pipíšek by měl na scvrklou délku přibližně 5 mm.
21:41:44
15.03.2019
15.03.2019
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: cywe, takhle rychle do vody nevlezu ani v létě
Ale stejně by mě zajímalo, jak dlouho u toho ohýnku takhle svlečená seděla, že ji i stihly uschnout vlasy... To není moc zdravý, ne?
Ale stejně by mě zajímalo, jak dlouho u toho ohýnku takhle svlečená seděla, že ji i stihly uschnout vlasy... To není moc zdravý, ne?
21:25:37
15.03.2019
15.03.2019
MVM
-> Jirik_Tuňák1983 15.03.19 21:08:33: Kdyby tam nebyla taková zima, studená voda,tak ten zbytek s tou slečnou bych si dovedl představit..
21:08:33
15.03.2019
15.03.2019
Jirik_Tuňák1983
19:46:39
08.03.2019
08.03.2019
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Tak tehle hudební styl není zrovna "můj šálek čaje"...
01:08:19
08.03.2019
08.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 07.03.19 20:24:48: Novinka to byla kolem roku 2000.
20:24:48
07.03.2019
07.03.2019
Bukaj
23:00:22
27.02.2019
27.02.2019
Jirik_Tuňák1983
09:38:42
21.02.2019
21.02.2019
krtecek
09:01:01
21.02.2019
21.02.2019
ptk
07:44:46
20.02.2019
20.02.2019
David29
-> Jirik_Tuňák1983: Hele mě docela baví - hlavně jeho pořad "Vědecké kladivo", kde snadno vysvětlí i kvantovou fyziku.
22:21:18
19.02.2019
19.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> David29 19.02.19 22:12:52: Protože mluví jako pičus, vydržel jsem ten jeho hlas, tón a to jeho ALE sotva do poloviny.
22:12:52
19.02.2019
19.02.2019
David29
18:42:47
19.02.2019
19.02.2019
Jirik_Tuňák1983
A co je v té olysalé červené? Jede pěkně. Ta felina je ale oproti ostatním vozům fakt šílenost. Strašně malej rejd, pomalé a málo strmé řízení a houpavej podvozek. To je výzva pro celé muže a nebo ženy, které přeperou i medvědici.
18:22:46
19.02.2019
19.02.2019
Jurdaj
-> Markold: ano Yamaha 1000R
17:03:58
19.02.2019
19.02.2019
Markold - zrušená registrace
15:42:38
19.02.2019
19.02.2019
bouchy
-> kraska98: Asi jo Bývá tam i Charouz ml., ale spíš jen na Q nebo treninky.
Zase zvedli vliv DRS (větší díra v křídle při akt.) - místo toho, aby zavedli tankování. Pak by byly časy i v závodě. Ne rozdíl snad 5s mezi začátkem a top timem.
Zase zvedli vliv DRS (větší díra v křídle při akt.) - místo toho, aby zavedli tankování. Pak by byly časy i v závodě. Ne rozdíl snad 5s mezi začátkem a top timem.
15:24:45
19.02.2019
19.02.2019
kraska98
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.02.19 09:05:47: Za poslední roky na tom zvuku hodně zapracovali. Rozhodně je lepší, než v roce 2014, kdy ty turbomotory nastoupili. Ale jak již bylo řečeno, je skoro až k nevíře, že s 1.6tkou V6 a třetinovou spotřebou oproti pořádným motorům zajíždějí nejrychlejší časy v historii (bohužel tedy jen v kvalifikaci)
-> bouchy: není Král ten, co v každé druhé větě říká slovo BALÍK ?
-> bouchy: není Král ten, co v každé druhé větě říká slovo BALÍK ?
09:51:00
19.02.2019
19.02.2019
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.02.19 09:26:59: Takhle samozřejmě ano
09:50:56
19.02.2019
19.02.2019
bouchy
-> MVM: Kral je celkem vtipnej, hlavně snahou o spisovno, nebo když hledá českej ekvivalent ke slovu, který to ani nepotřebuje. Jinak asi OK, když jsem ho viděl v TV tak mi absolutně nepasoval jeho hlas (ke zbytku), ale to je moje věc
Mně stačila jen hrubá hodnota, je nasycen Myslím, že ani komentátor přesně neví. Teď už jo a budu to vyžadovat
-> Tuner#2: Tlačení a opotřebení po probrždění bylo hezky vidět na termo, když ji zavedli (3-4 roky zpět, možná před vl. Liberty Media), leč bez stupnice, takže člověk neviděl, co to je "chladný" a co na žvejkačku.
-> Tuner#2: Zvuk (ekodoba) je objednávka FIA nebo společnosti obecně. Zase na druhou stranu, konkurovat těm šílencům z 80-90tek a mít za víkend třetinovou spotřebu, palec nahoru za zvýšení efektivity spalování (i jen bez elektra to byl úspěch). Otáčky nyní mohutně zakrývají Halo - což je snad větší průser jak tichej turbomotor
Zrovna byla reportáž o Clarkovi v GT. Tehdy aerodynamika? Nula. Dnes? Základ všeho.
MVM: To přehřívání se dá odstranit, pak ale neni přítlak a tím rachlost v zatáčkách, že... se nedivim,. že je to těžký. Je to hledání kompromisu, aka. stabilního řešení soustavy rovnic.
Mně stačila jen hrubá hodnota, je nasycen Myslím, že ani komentátor přesně neví. Teď už jo a budu to vyžadovat
-> Tuner#2: Tlačení a opotřebení po probrždění bylo hezky vidět na termo, když ji zavedli (3-4 roky zpět, možná před vl. Liberty Media), leč bez stupnice, takže člověk neviděl, co to je "chladný" a co na žvejkačku.
-> Tuner#2: Zvuk (ekodoba) je objednávka FIA nebo společnosti obecně. Zase na druhou stranu, konkurovat těm šílencům z 80-90tek a mít za víkend třetinovou spotřebu, palec nahoru za zvýšení efektivity spalování (i jen bez elektra to byl úspěch). Otáčky nyní mohutně zakrývají Halo - což je snad větší průser jak tichej turbomotor
Zrovna byla reportáž o Clarkovi v GT. Tehdy aerodynamika? Nula. Dnes? Základ všeho.
MVM: To přehřívání se dá odstranit, pak ale neni přítlak a tím rachlost v zatáčkách, že... se nedivim,. že je to těžký. Je to hledání kompromisu, aka. stabilního řešení soustavy rovnic.
09:26:59
19.02.2019
19.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.02.19 09:10:43: Však ano, nepředpokládám, že divák u TV podle toho bude vyhodnocovat telemetrii. Jde jen o další informaci, před xy lety začali s okamžitou rychlostí a otáčkama motoru, tak proč ne tohle.
09:10:43
19.02.2019
19.02.2019
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.02.19 08:40:35: Tak poznáš z tv jakou směs má na autě a nepřímo se podíváš jak je má teplý. Pochybuju že tam bude rozložení teploty venek, střed, vnitřek.. ve st.Celsia. Něco jako kdyby byla zveřejněna okamžitá spotřeba a vidělo by se jak kdo topí.. a dělaly se z toho závěry. Podle mě je to s těma teplotám jen jakýsi zpestření pro diváky. Já jsem třeba řešil přehřívání LZ kola na Pirelli přes 130C a můžu říct že to už není úplně sranda. Stejně jsem to nepodařilo eliminovat..
09:05:47
19.02.2019
19.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kraska98 19.02.19 08:54:51: Právě jsi to vyjmenoval. Motorsport dělá právě ten zvuk, koukat na ty sekačky mě nijak k TV netáhne.
08:54:51
19.02.2019
19.02.2019
kraska98
-> Tuner#2: Co se ti na současné F1 nelíbí ? Jasně, nejsou to ty ohlušující V12 motory, musí se myslet na šetření, ale i tak to bývají pěkné závody. Třeba poslední sezonu hodnotím za asi nejlepší za posledních 10let
08:40:35
19.02.2019
19.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.02.19 07:21:50: Proč by to lidem u TV nic neřeklo? Naopak bude vidět kdo jak gumy ohřeje, jak moc na to tlačí a kdo jak jede agresivně. Mě to jako údaj neuráží a je to zajímavé, bohužel na současnou F1 se koukat nedá tak jako tak a o formuli E raději ani nemluvit. Raději si pustím něco z V8 série, či nějaké historiky.
08:28:25
19.02.2019
19.02.2019
vhml
A já si myslím jakej nejsem frajer, když na slalomu roztopím gumy skoro až na 50
08:24:38
19.02.2019
19.02.2019
MVM
-> bouchy: Ano to je chyba komentátorů. Ačkoliv třeba Josef Král je můj dobrý kamarád. Co se teplot týká tak to mají odměřené výrobci jednak z vlastní laboratoře a z testů na autě. Ale to okno doporučí dodržovat. Nikdo ale neřekne jak na které směsí bude kdo rychlý. Ale dá se to logicky odvodit, a od toho to mají týmy sami otestovány. To jak se bude pneu ohřívat není jen o směsi z jaký je vyrobena,ale nastavení auta a styl jízdy.. Proto z toho divák nic moc navíc mít nebude. A přesný hodnoty nezverejni.
08:09:07
19.02.2019
19.02.2019
bouchy
-> MVM: Ha, tak zas až hluboko v tom nejsem Co neni na googlu (jakože prodejce gum pro F1 ne), tak není jednoduchý vyšťourat, teda pro diváka. Na druhou stranu, komentátoři maj polný ústa teplotních oken, ačkoli člověk doteď moc nevěděl, jestli je to okno 50° nebo 300°C...
07:21:50
19.02.2019
19.02.2019
MVM
-> bouchy 19.02.19 06:32:40: No nevím co tou tabulkou pro veřejnost slibují. Takový tabulky s info o teplotě,žáků,odklonu a počtu stintu ti dodává každej výrobce pneumatik. Něco podobného mám od Michelinu, případně je tam vždycky osobně nějakej technik dodavatelský fabriky pneu a ten ti to řekne. Lidem u tv ta teplota nic neřekne.
06:58:56
19.02.2019
19.02.2019
bouchy
-> MVM: Má to i druhou stránku věci. Teď je v TV slyšet kvílení gum, dřív jen přebuzený mikrofony... ale asi to není smysl a výhoda tohoto prograsu, kterej se snad bude brzy měnit někam víc do "jednoducha".
06:32:40
19.02.2019
19.02.2019
bouchy
firebasestorage.googleapi
s.com/v0/.../user-media%2F
8cPFGAtaL6UlVx6R01lirVVq8a
z1%2Fimages%2F6d3525af1ae0
1f70c00469db0ef58797.jpeg?
alt=media&... Sice ne video, ale konečně aspoň zveřejnili iformaci o teplotách. Škoda, že tam není přímo bod kontaktu, ale i tak je to víc, než se hádači na jinym fóru hádali. Dosud byly zveřejňovaný sice hezký záběry z termokamery, ale bez stupnice, kolik je která barva. Uvidíme, jestli to i letos bude na pytel - nemožnost ohřát, riziko exploze (Spa aj), šetření,...
11:42:54
16.02.2019
16.02.2019
Enggik
-> Jarda: Byla teď na prodej za 1,5mil
09:58:29
16.02.2019
16.02.2019
Jarda - zrušená registrace