skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> StepaNoFUN: Všetko je možné,niektoré nie sú zabalené a už ani neviem odkial sú.
-> isti: Tak podle Bukajova popisu je venkovní část stejná... Buďje to daný dobově (že v přechdovým období to tak prstě bylo značený), nebo někdopřed lety použil jen nitřní část a venkovní nechal půvdní. A tohle jsou zbytky...
-> Bukaj: Chápem len je to trošku divné že na niektorom ložisku je PLC iba na vnútornej časti a na inom iba na vonkajšej časti a na vnútornej je iba 30206

-> isti: Jak jsem psal - to PLC je jen upravené původní 30206 a vnější kroužek je identický pro oba typy, proto je většinou označen 30206, vnitřní část se liší jen v tom rádiusu vnitřního kroužku...

-> Bukaj: OK,vďaka,tušil som to.To som nemeral či je PLC 64-8 širší ale určite má väčšie vybranie do oblúku na vnútornom krúžku ako ostatné.Ešte tolko som všimol že označenie PLC je u niektorých ložísk iba na vnútornej časti a u niektorých iba na prstenci(a na druhej časti je iba 30206) ale to je asi ok lebo niektoré sú v origo sáčku.
-> isti:
Tak všechno, co má na sobě PLC 64-4 (je fuk, co je za tím) je správně
To ostatní s označením 30206 by mělo pasovat na kilo.
Jde vlastně o stejné ložisko, vnější kroužek budou mít identický, jen kilo ještě nemělo zesílený čep kola - u 742 byl náběh čepu zesílený, takže vnitřní kroužek ložiska má vybrání do oblouku...
Novější typ ložiska můžeš použít na starší typ čepu, opačně nikoli.
A to PLC 64-8 bude zřejmě mít jiný nějaký rozměr - třeba bude jinak umístěna osa středového kroužku v axiálním směru...?
Tak všechno, co má na sobě PLC 64-4 (je fuk, co je za tím) je správně

To ostatní s označením 30206 by mělo pasovat na kilo.
Jde vlastně o stejné ložisko, vnější kroužek budou mít identický, jen kilo ještě nemělo zesílený čep kola - u 742 byl náběh čepu zesílený, takže vnitřní kroužek ložiska má vybrání do oblouku...
Novější typ ložiska můžeš použít na starší typ čepu, opačně nikoli.
A to PLC 64-8 bude zřejmě mít jiný nějaký rozměr - třeba bude jinak umístěna osa středového kroužku v axiálním směru...?
Hrabem sa v ložiskách a motajú mi hlavu ložiská do prednej nápravy 120-ky.Mám rúzné druhy,ktorý sa dajú použiť a ktoré nie?
30206E PLC 64 4
30206A PLC 64 4 1
30206AJ2 PLC 64 4 2
30206A PLC 64 8
30206 s rôznými označeniami ako KC,PC,PPC A LPC
30206E PLC 64 4
30206A PLC 64 4 1
30206AJ2 PLC 64 4 2
30206A PLC 64 8
30206 s rôznými označeniami ako KC,PC,PPC A LPC
Díky
-> Mejot: doplněk ze 70-80.let, u nás to bylo k sehnání v Tuzexu.... někde jsem to viděl v katalogu, bylo více druhů, některé s držákem pod matky a jiné se zoubkama k zaseknutí.
-> Mejot: Hodně tohle měli na škodovkách východní němci
..dobovej aftermarket,ty tvoje pro cokoliv s 4x98

-> Mejot: to vypadá jak rené....
-> Markold: prakticky ty klouby favo/130, jsou stejný, liší se jen délkou části, co jde do difu. viz MVM. 

-> MVM: jo to jsem si myslel, zkusím ty klouby sehnat a pohraju si s tím aby to šlapalo.
-> Markold - zrušená registrace 19.12.18 10:46:40: No ještě může být potíž v celkový délce - tj, jestli se Ti zajistí,zacvakne,pojistný kroužek do planetového kola. On sice může sedět průměr a drážkování,ale ještě musí být správná vzdálenost k zápichu pro pojistnej kroužek a potom ještě třeba může být za tím zápichem ten čep zkrácený aby nenarážel na dno - to už je na konstrukci difu a čepech satelitů ..
-> MVM: V pohodě, jen jsem nechápal jak jsi to myslel.. snad jsem to popsal aby se to dalo pochopit.. nicméně díky všem za rady ;-) -> havlik: -> Bukaj: -> Antony:
-> Markold: Neřeš teď spletl/nespletl - uváděl jsi něco o tom že k tý převodovce byly nějaký poloosy a nechtěl jsi je .. A tím pádem bych se být Tebou vydal směrem viz, předchozí - tj. vnitřní kloub favorit 88/89 

-> Markold: Všechny vlečkové tripody mají stejný tisícihran. Jestli je rozdíl mezi tisícihranem vlečka vs Favorit, to nevím, ale možná bude rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou (resp. starý Favorit/nový Favorit a Felda).
-> MVM: Spletl? Trochu jsem teď mimo, takže na poloose Rapid a 130 je jiné ozubení?
první favorit měl na poloose 22 drážek, stejně jako 130. prstýnky jsou stejný, takže to jde použít. sám mám na L/A MTX použitý dlouhý poloosy na vlečkový unášeče, takže to obráceně půjde taky.
-> Bukaj: Ano toto jsem myslel.
(A taky by to odpovídalo tomu,že si to spletl s poloosama z rapida … )

-> MVM:
Asi máš pravdu - nevím tedy, zda není rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou, ale vnitřek vnitřního kloubu (tripod) je stejný u vlečky i Fa.
Porovnání kloubu Fa vs vlečka:
Asi máš pravdu - nevím tedy, zda není rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou, ale vnitřek vnitřního kloubu (tripod) je stejný u vlečky i Fa.
Porovnání kloubu Fa vs vlečka:
-> Markold: -> havlik: Podle mě by do diferáku šli zasunout vnitřní tripody z favorita 89 - (velký klouby ) a do těch by zase podle mě mžná pasují tripody z vlečený nápravy,tzn z rapida .. Pokud teda z předchozího chápu o co jde ..
-> havlik: právě jsem ji měl na GO u Vrby a ten mi říkal, že do FA/FEL přeovodovky nepasuje..
Nicméně podle toho že vnitřní kloub z fáčkové poloosy pasuje na vnitřní kloub 130tkové poloosy by tam měly jít přehodit ty vnitřní klouby celý a fáčková poloosa by do feldího diferáku měla taky pasovat v pohodě.
-> Markold: a neni to náhodou původně do feldy/fáčka i podle těch malých ložisek.
Ahoj kluci, mohl by mi někdo identifikovat původ samosvorného diferenciálu - případně výrobce? Původně byl ježděný v replice 120S - 5q převodovka.
Na autě byly vzhledově sériové poloosy ze 130(vlečka) tak jsem poloosy nebral protože jich mám několik. Nicméně jsem pak narazil - klasická sériové tam nejde dát, pak jsme zjistili, že do něj pasuje poloosa z Felicie. Dá se nějak upravit, aby se dal použít - ozubení v diffu, případně svarit poloosy - 130+Felda? Díky za rady :-)
Na autě byly vzhledově sériové poloosy ze 130(vlečka) tak jsem poloosy nebral protože jich mám několik. Nicméně jsem pak narazil - klasická sériové tam nejde dát, pak jsme zjistili, že do něj pasuje poloosa z Felicie. Dá se nějak upravit, aby se dal použít - ozubení v diffu, případně svarit poloosy - 130+Felda? Díky za rady :-)
-> stepan: Ano
-> Pavel P..: děkuju...
-> Lůďa: weber 34 adf
www.midwest-bayless.com/p -3926-34-adfa-u9-carbureto r-weber-34-adfa-u9-like-ne w.aspx
www.midwest-bayless.com/p -3926-34-adfa-u9-carbureto r-weber-34-adfa-u9-like-ne w.aspx
Kamarád shání pod vrchní víko tohoto karburátoru těsnění, dokáže někdo určit karburátor, případně poradit těsnění, děkuju.
-> Petrson: tohle má taky tři, jedna je nešikovně schovaná za páčkou.
Takže děkuju.

Takže děkuju.

-> Tom Troll: na m25 bych to neviděl ta má 3polohy
-> Tom Troll: To není odpojovač, podle mě na žhavení třeba multicar M25
-> Petrson: Asi ne, respektive nejsem si vědom...
