skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
To bude spíš škoda Plzeň
-> StepaNoFUN: A ještě s jemným stoupáním. To je max do obraběcí dílny.
-> DEKODOVAC: No vzhledem k tomu že M42, tak je to tak na vystavení do poličky. Tohle je prakticky i neprodejná věc. Okruh použití je tak extrémně malej, že kd oto potřebuje, ten to už má. A 99% lidí to neupotřebí.
-> DEKODOVAC 07.10.18 19:30:34: na škodovku to není, je to strojírenská věc 

-> DEKODOVAC: to nebude na auto, ale strojarsky kaliber
-> Antony:
A k čomu to slúžilo na aké autá poprípade motor alebo aký diel sa kalibroval ???
A k čomu to slúžilo na aké autá poprípade motor alebo aký diel sa kalibroval ???
-> DEKODOVAC 07.10.18 11:38:23: nahoře dobrej, dole s červeným proužkem "zmetek"
-> DEKODOVAC: mezní závitový trn ... neboli kalibr
-> MVM: MBčka myslím všechny a ještě první kila, pokud mi paměť slouží... lámalo se to snad až někdy 73/74? Docela pozdě.
zdravim toto jsem dnes nasel ma to nejakou hodnotu ? je to kompletni chrom pekny jedno sklo ma ustiplou hranu jsou k tomu oba navleky
-> MVM: Vďaka,zase nový typ/starý typ
-> isti: Zkosení je na spínač zpátečky. Starší převodovky 1000MB (myslím) měly ten spínač v tunelu na táhle. 

Zase niečo do prevodovky,obe tyčky sú pre spiatočku ale jeden má zabrúsenie naviac.Vie niekto že kvôli čomu?
Z čeho je prosím tahle zástěrka?
Je nová
Chce jí někdo kdyžtak?
Je nová
Chce jí někdo kdyžtak?
Víčko uprostřed? Vedlejší pro porovnání.
Je menší a bez dalšího označení.
Je menší a bez dalšího označení.
-> radekra 13.09.18 19:32:17: Asi jak píšou kluci - taky bych se přikláněl ke stabilizátoru na zadní kyvadlovou nápravu...
-> radekra 13.09.18 20:32:02: Nejsem si jistej, ale myslím, že 1203? Jeden takovej mám doma a ještě nějak nebyl čas zjišťovat, z čeho je...

-> radekra 13.09.18 20:32:02: Nejsem si jistej, ale myslím, že 1203? Jeden takovej mám doma a ještě nějak nebyl čas zjišťovat, z čeho je...

-> radekra 13.09.18 19:32:17: Taky mě jako první napadl stabilizátor zadní nápravy - akorát teda na kila, kam se tu a tam taky dával.. a byl by asi (skoro) stejnej jako na 742. Bohužel takovou stovku jsem viděl kolem roku 1995 a kde jsem později zahlýdl "tuningovej" náčrtek s rozměrama, taky nevím 

-> Tomaso435: Leželo to tam spolu s předním stabilizátorem, rozměry zjistím. Boky 44 cm, dlouhá strana 90 cm
-> radekra: tak ted nevim.... jednou sem to viděl, ale zda to vypadalo takhle ? ... byl to zadní stabilizátor na stodvácu na export do tušim že švédska.....ale už je to dááávno.
a vubec. jak je to velký? :-D :-D
a vubec. jak je to velký? :-D :-D
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak ty motory byly víceméně záměnné od 1200 přes Octavie atd 1203 - tedy pro všechny tehdy vyráběné škodovky byl de facto jeden motor, jen se postupně modernizoval a zvyšoval výkon, ale nakonec se vyráběl jen ve dvou objemech (TAZ 1500 nepočítám), případně se ještě honili koníci na karburátorech.
Takže i když by to byl motor ze stejšny, mohl být klidně při rozebírání v Octavii Combi, nebo naopak mohl být skladován coby náhradní díl do Octávky...
Takže i když by to byl motor ze stejšny, mohl být klidně při rozebírání v Octavii Combi, nebo naopak mohl být skladován coby náhradní díl do Octávky...
-> Bukaj: Tak co jsem pochopil byl rozdíl v obsahu podle typu. Asi se to identifikuje podle toho prvního čísla, ale to by mi vycházelo dle té 4ky asi na 1202 a ne na Octavia Combi. Což mi nedává smysl protože jinak vše co jsem našel jsou díly na Octavia Combi. Až na ten motor, převodovka, nárazníky, volant, hřídel, brzdy, zadní dveře spodní, vrchní, okna... všechno Octavia Combi. Jde mi jen o to abych věděl co to je když se někdo zeptá, protože já to držet nehodlám a půjde to všechno na vozík a na burzu. 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: A co je na něm matoucího? V rámových škodovkách se sice nevyznám, ale motor mi přijde jako normální Octávka - podle některých věcí soudím, že z druhé poloviny 60. let, i když startér je určitě starší...
...ale jak jsem napsal, v těchto vozech se nevyznám...
...ale jak jsem napsal, v těchto vozech se nevyznám...

Našel jsem pár dílů na Škoda Octavia Combi - trochu mě mate motor - pomůže někdo s identifikací tohoto motoru? Díky.
Jsme meli ve fiatku 600 a tam se mackala primo membrana pumpicky
-> minno: Jen jeden. Funguje to tak, že tohle je jenom pumpička, tu naplníš kapalinou, stejně, jako hadičky a rozvodka (do který je zavedená hadička od pumpičky, hadička z pytlíku /Gejzír/ a hadička k ostřikovačům) funguje současně jako zpětná klapka - je to hrozně jednoduché konstrukčně, ale složité na pochopení

-> donkopele 22.08.18 08:40:25: Tam je len jeden vývod na hadičku, či dva? Ak jeden, tak nechápem, ako to funguje

-> donkopele 22.08.18 08:40:25: Pumpička ostřikovače Škoda 100, 1203 a všechny ostatní ČS vozy ze sedmdesátých let, které neměly elektrické čerpadlo...
Jinak ten spodek je záměnný i pro 1000 MB, Octavia atd, jen šroubovací tlačítko bylo jiné

Jinak ten spodek je záměnný i pro 1000 MB, Octavia atd, jen šroubovací tlačítko bylo jiné

diki :)
Nebo i u prvních Š100
-> TTomas: taky bych rekl
-> donkopele: Na první pohled bych řekl, ze je to mechanická pumpa k ostrikovacum na 1000MB?
-> isti: Výfuk je na tisícovku (nebo prvomodelové kilo) a mám o něj zájem 

-> Bukaj: OK,čiže kratšia je päťka,aj mňa napadlo že by to nebolo zložité upraviť.
-> isti: Tak dobře, nebudu strašit, ta vlevo je 5Q 
Edit: ...a když trochu obrousíš tu vpravo, tak taky bude pasovat do 5Q... :-D

Edit: ...a když trochu obrousíš tu vpravo, tak taky bude pasovat do 5Q... :-D
-> Bukaj 17.08.18 12:27:33: Nestraš,tak prečo nie sú rovnaké?Máš foto 5q vidličky?
-> Bukaj: Koleso vedla jedničky typujem na favo ale nie som istý.
-> Bukaj: Koleso vedla jedničky typujem na favo ale nie som istý.
-> isti 14.08.18 21:43:20: To vpravo je škodovácké, vlevo možná něco staršího - dost často se lišily opticky i funkčně díly převodovek na 1000 MB, i když dle katalogu zůstalo stejné číslo dílu od MB až po 105/120 - šlo o zpětně záměnné náhrady (ať dílu, nebo montážního celku), kdy starý díl do nové převodovky nepoužiješ, ale opačně ano (typicky kola s pouzdry/ez pouzder, nebo vidlička zpátečky 5q vs 4q)... A ty věci, co nejsou do 742 mohou být buď Favorit (třeba to kolo, které máš vyfocené vedle jedničkového bude dle mého názoru Fa), nebo starší (1203/1202/1201/Oct,...)*
4*