-> Luky: -> Jozka:
Jožka je asi blízko, ale ta hlavice s nožem není otočná - je na pevno. A oranžový "stojánek" má díry na přišroubování k podložce, takže točit by se muselo tou trubkou, na které se dělá úkos.
A na noži byly stopy kovových pilin - ale netuším, jakého kovu, zda ocel, zinek, litina... (hliník to nebyl, taktéž jiné barevné kovy bych vyloučil).
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Luky: Mě napadlo spíš ořezávátko na trubky (úkosy), ale takhle s "ručním pohonem" by to bylo tak nejvejš na hliníkový..
-> Bukaj: ořezávátko na tužky?
Netušíte co/na co je toto?
Z větší části je to hliníkové (duralové), pohyblivá je na tom jen stavěcí matice, která šteluje vůli trubky uvnitř. V konusu hlavy je upevněn jeden nůž, zbývající dvě pozice jsou jen válečky (vodicí?). jak nůž, tak válečky jsou jištěny červíkovými šroubky, tudíž výměnné...
Z větší části je to hliníkové (duralové), pohyblivá je na tom jen stavěcí matice, která šteluje vůli trubky uvnitř. V konusu hlavy je upevněn jeden nůž, zbývající dvě pozice jsou jen válečky (vodicí?). jak nůž, tak válečky jsou jištěny červíkovými šroubky, tudíž výměnné...
-> Jirik_Tuňák1983: skoda ze nieco take je uz zapatnentovane ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol 18.05.15 11:52:40: Kryt na flexu s přípojkou na Kärcher.
Je to kvůli řezání zdiva flexou. A dokonce to i fungovalo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: -> Gryzly: díky ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: snorchel na kapotu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jestlipak víte na co to je?
Vzhled neřešte, jednalo se o akutní rychlovýrobu. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jestlipak víte na co to je?
Vzhled neřešte, jednalo se o akutní rychlovýrobu. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: Přesněji na Š130
-> MOLSO 11.05.15 21:01:47: pod setrvákem
-> Tabi: Jo, takovýhle mám akorát pod stolem.. a čísla na něm nejsou vyražený vůbec žádný jako na potvoru.. asi tu a tam zapomněli.
Na číslo jsem samozřejmě zapoměl,tak tady je aspoň foto víka.Zítra na označení kouknu.o![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka 05.05.15 19:02:08: Jak si psal o tom,že dynama co máš mají jinak tvarované zadní víka,tak mi to dneska nedalo a šel jsem se před chvílí pidívat,protože se mi to taky zdálo jiný než mám já.A máš pravdu,na obou co mám doma,tak jsou opravdu víka jiné.Jinak jako celek to vypadá stejně,zase nějaký mezityp.![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> RadovanSkodovkar 05.05.15 19:20:12: Na některej mladší ročník se ti bude hodit - a když ne, prodá se snadno, ono jich na dochovaných autech zas tolik nezbylo..
-> RadovanSkodovkar: Dynamo je na tisícovku,mám tam stejné,origo.Až budu mít čas,tak kouknu na čísla.
-> Pavel P..: jo![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> LUKAS: fakt jo?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: Jo, ešte uvidím, že či si ho nenechám (mám vyhliadnutý jeden stroj
) a prinajhoršom pôjde teda na inzerát.. Ďakujem pekne za pomoc pri identifikácií ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> RadovanSkodovkar: 1500 ? Zhruba, vývoj cen moc nesleduju..
-> Jozka 05.05.15 19:02:08: Jo, to bude 02.9044.14, takže 1000ka
Akú má cca hodnotu?
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> LUKAS: Co mám po ruce MB dynama, tak mají jinak tvarovaný zadní víko, jinak vzhledově snad odpovídá - pokud MB, tak značení by mělo být 02.9043.00 nebo 02.9044.14 (22A max by sedělo)..
-> RadovanSkodovkar: vypada to na dynamo ale s čoho :D
-> Jozka: Je to celkom nahovno vyrazené ale skúsim:
MAGNETON
02-90AA34 (zle čitatelné)
12V/MAX 22A 2200T
MAGNETON
02-90AA34 (zle čitatelné)
12V/MAX 22A 2200T
-> RadovanSkodovkar: Jistější by bylo přečist typ - ale vypadá opravdu hodně embéčkově..
-> Radza: Jasně že jo - pokud vím, tak tenhle tehdy módní "sdruženej přístroj" byl primárně vyvinutej pro 1000 MB, souběžně byl použitej v rámci socialistický unifikace ve Š1203 a nevím přesně kdy s ním byla zmodernizovaná i Oktávie v provedení Combi, která se vyráběla snad až do roku 1972 (?). Přitom u 1203 a Octávie použili jinej systém uchycení do palubky, takže se vršek liší.. tím, že vnější rámeček je pro ně dvoudílnej.
-> Jozka: Pravdu máš, viděl jsem ji i na litru. Ale myslim si, že bude z oktávy, protože manželčin děda měl oktávu v kombíku a měl v garáži na ni spoustu věcí.
-> Radza: A proč je tam taková ? Protože palubka je plech vcelku jako u 1203, takže je u "embéčkovejch ročníků" těhle aut ten "budíkov" stejnej - jen maj jinej vnější rámeček.. z čeho je přesně by mělo jít poznat podle délky kapiláry k teploměru, ty se tuším liší.
Hoši, tak ta přístrojovka, co jsem se ptal k identifikaci, je z combíkový octávy. Koukal jsem se na fotky Bikerovy octy a má tam fotku z introše a je tam přesně ta samá ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: Z této fotky těžko soudit, ale pokud je guma, co čouá, jakoby dokulata ze strany obalu i ze strany trubky, pak by mohl být...
-> Bukaj: čiže to bude starý silentblok z doby výroby prvých MB?
-> Pavel P..: ďakujem, ale origo ich mám dosť aj ja, teda Gumokov, čo považujem za origo :) Len tento jeden sa im tam kdesi pritrafil.
-> Pavel P..: ďakujem, ale origo ich mám dosť aj ja, teda Gumokov, čo považujem za origo :) Len tento jeden sa im tam kdesi pritrafil.
-> minno 23.04.15 13:23:29: No, ten kovový válec vypadá jako originál (materiál, opracování, povrchovka), ale ta guma je divná.
Tyto silentbloky z dob MBček byly vyráběny jinou technologií, než pozdější 722 a 742 - MB mělo gumu vsazenou do obalu a vnitřní trubku vlisovanou, zatímco pozdější varianta byla vyráběná jako celek - vulkanizovaná.
Tyto silentbloky z dob MBček byly vyráběny jinou technologií, než pozdější 722 a 742 - MB mělo gumu vsazenou do obalu a vnitřní trubku vlisovanou, zatímco pozdější varianta byla vyráběná jako celek - vulkanizovaná.
-> suri: tohle neni origo... origo má právě tu gumu zalezlou.
-> minno: kdybys potřeboval, tak mám origo tyhle silentbloky....
-> minno: kdybys potřeboval, tak mám origo tyhle silentbloky....
-> minno 23.04.15 13:17:12: Vnútri vyzerá netknutý... Zvonka orezlý je..
-> suri: origoš som taký nikdy nemal ani na pôvodnej náprave.
-> minno 23.04.15 13:23:29: origoš
Objednal som si z AMD-Autodily 6 ks silentblok zvisláku. A jeden z nich mi poslali takéto čudo. Rozmery ako klasický silentblok, ale tú gumu má aj "vystrčenú" po bokoch. Vyzerá ako komunistický výrobok, aj štítok ako zo starých zásob, číslo dielu na štítku sedí. Čo je to zač?
Fotka nahovno, ale snáď to pôjde poznať.
Fotka nahovno, ale snáď to pôjde poznať.
-> RadovanSkodovkar 21.04.15 14:55:09: toto nie je "vyreznuté"? :)
Co je to za poklici ??
Erko ?? je z hliníku a pasuje na 14´
Erko ?? je z hliníku a pasuje na 14´
-> havlik 21.04.15 14:40:32: Nevyzerá byť vyreznutý..
-> RadovanSkodovkar: no a jak vypadá vevnitř?