označenie MECHANICY 369
BN - 77
3616 - 02
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Poprosím znalcov o identifikáciu tohto zrkadla, z čoho to je?
-> Eidy 21.03.15 22:36:33: jak píše Bukaj.... první typ domečku s filcem, mazalo se olejem...... ty sysle vole![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: jo, někam se zakutálela![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Zeke-ten šestý 21.03.15 21:42:11: A jestli Ti vypadla jedna nula, tak 6000 je ložisko ve vodní pumpě![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zeke-ten šestý: 6202Z je třeba v embéčkovým větráku..
A unašeč spojkovýho ložiska bez chlívku byl jen výstřelkem konce éry škodovek s motorem vzadu, klasika je s plstí..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A unašeč spojkovýho ložiska bez chlívku byl jen výstřelkem konce éry škodovek s motorem vzadu, klasika je s plstí..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zeke-ten šestý 21.03.15 21:42:11:
6202 Z - ložisko do klikovky
6201 2RS (guma z obou stran) - altík
PLC 15-2 - převodovka (4Q)
6202 Z - ložisko do klikovky
6201 2RS (guma z obou stran) - altík
PLC 15-2 - převodovka (4Q)
-> Bukaj: tak jsem zase o něco chytřejší
Jinak ta Grepova M1dnička už měla ložisko bez filcu, ale kdo ví jestli už nebylo měněné no![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak ta Grepova M1dnička už měla ložisko bez filcu, ale kdo ví jestli už nebylo měněné no
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Fakt? Tak to jsem netušil.
-> Zeke-ten šestý: -> Eidy: Vždyť ten filc měly ještě užovky - mazalo se tak, že se na páku nakapalo pár kapek oleje a ten po páce stekl přímo do filcu - na páce je takový zobáček uprostřed...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Edit: tak ještě M1 měly objímku ložiska s filcem ;-)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Edit: tak ještě M1 měly objímku ložiska s filcem ;-)
-> Zeke-ten šestý: Sysel asi řekně přesně, ale podle filci tipuju starou Octavii nebo možná trosku.
-> ondie: Aha, já to s tim filcem vidim prvně![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Zeke-ten šestý 21.03.15 21:49:10: spojkový ložisko staršího typu
PLC 15-2
6002A
NU 205/ C3 NA
6202 ZZ zakrytovane z obou stran
6202Z Z zakrytovane z jedne strany
6201RS zakrytovane cele
600RS zakrytovane cele
Něco na škodovku? Bohužel seznam ložisek na škodovku nemám
6002A
NU 205/ C3 NA
6202 ZZ zakrytovane z obou stran
6202Z Z zakrytovane z jedne strany
6201RS zakrytovane cele
600RS zakrytovane cele
Něco na škodovku? Bohužel seznam ložisek na škodovku nemám
-> Kocvin: erko má hlubší.
-> Zeke-ten šestý 17.03.15 21:34:14: Jo, to byl dotaz ke všemu na foto? No, kolečka do převodovky nepoznám, ale ta synchronní spojka nevypadá na škodovku. Linety bych řekl že jsou klasické 105/120 zadní okna a ten kovovej čudl uprostřed je kus kulisy řazení 5Q, případně 1203
-> Pavel P..: -> Eidy: -> m8rinek: Jaký tam je rozdíl v tom žlábku? dík![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> stepan 17.03.15 21:28:04: Zase je někdo rychlejší![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zeke-ten šestý 17.03.15 21:24:52: Nahoře je 135/136, vpravo 130 a dole asi 1000/100/105, uprostřed asi 120. Nebo možná obě 105, nebo obě 120, fotka může klamat![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: díky díky :)
A ty držáky oken, ten "domeček" nebo co to je a kolečka do převodovky tušíš?
A ty držáky oken, ten "domeček" nebo co to je a kolečka do převodovky tušíš?
-> Zeke-ten šestý: 71 bude na vrtání 68, takže 1000, 100 a 105, 73 bude na vrtání 72, takže 1100, 110, 120.
-> Zeke-ten šestý 17.03.15 21:12:40: 6205 vlečka malé ložisko, DAS - Dačické Strojírny (originální výrobce kuláků pro škodovky až po Felicii - Oct a Fab nevím, možná také?), tyto jsou buď na škodovky s motorem vzadu, nebo Fa (z fotky nepoznám - liší se šířkou konusu a závitem).
Táhla stěračů 742 do modelu 85
Táhla stěračů 742 do modelu 85
-> stepan: a to zabalené a ty dole 120ca?
-> Zeke-ten šestý 17.03.15 21:24:52: Nahoře fa/fel/fab, vpravo 130.
A ještě těsnění pod makovici,
2x s průměrem 71mm
1x 78mm
1x 73mm
1x77mm
pokud sem to změřil správně :D
2x s průměrem 71mm
1x 78mm
1x 73mm
1x77mm
pokud sem to změřil správně :D
-> Zeke-ten šestý: Ložiska vnitřní na vlečku myslim.
Tak, něco netuším :D
na těch táhlech je číslo 113 930 222, na kulakach je DAS, co to je zač?
a ložiska ZVL 6205 jsou kam?
na těch táhlech je číslo 113 930 222, na kulakach je DAS, co to je zač?
a ložiska ZVL 6205 jsou kam?
-> 136rapid: fav/fel originál
ma niekto skusenosti s týmito ojnicami kamarat ich našiel doma na obale píše original ojnica malo by to byt na škodu 120
tohle je kilo...
-> m8rinek: To jsem si nevšimnul, pravda. Ale zase má dlouhou vnitřní výztuhu. Vím, že první kila ji neměly. nevím jak eRka.
-> Eidy: Nemá svislý žebrování, takže pokud to bude erko tak opravdu první... Případně první kilo pokud bude žlábek ,,špatně,,.
-> nedeto: žlábek tam asi je a výztuha je přes celou výšku čela, tudíž hádám pozdější model eRka.
-> nedeto: blbá fotka... dej fotku žlábku u zámku z boku
-> Pavel P.. 15.03.15 20:13:47: Vidis prez ten metr jsem si toho hned nevsiml!
-> Pavel P..: jo drazkovani se mi taky zdalo nejaky jiny, ale jeste jsem to neporovnaval. skoda
-> OJOUCH: neřekl bych... koukni na drážkování, troska má míň a jiný profil drážek.
tohle je na žigula.
tohle je na žigula.
-> Vojťas 15.03.15 20:05:43: rekl bych 1203
-> Kadelus: Škoda, ty moje mají ten plast takovej dost ošklivej mramorovanej a ještě oklepanej..