skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> šrek: nemaju ziadnu cenu
-> šrek: tohle taky.
leda by to byl starší typ nevyžloutlej nepořivenej. toho není nikdy dost
leda by to byl starší typ nevyžloutlej nepořivenej. toho není nikdy dost
-> šrek: šup do popelnice
-> Eidy: Posléze se mi vybavilo, že snad i v nějakým filmu jezdilo kilo s tímhle záhumenkem..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Radek Retro eLeSo: Podle harmonikového tvaru tipuju, že kilo/litr. Mám doma to samý a dostal jsem to ke kilu.
-> Gryzly:
-> Bukaj:
-> Jozka:
díky,zkusim na jedný kastli co má známej![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj:
-> Jozka:
díky,zkusim na jedný kastli co má známej
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Radek Retro eLeSo 03.03.15 19:45:25: Ten plech pohyblivej je zdá být se úplně stejnej, jako na nejběžnější kilí zahrádce - takže kilo/MB asi jo..
-> Gryzly: Taky bych řekl, že na MB/kilo by to přidělat šlo - už kvůli tomu vybrání na lištu okapničky...
-> Radek Retro eLeSo: MB? Ta má tu okapničku skoro vodorovně.
-> Radek Retro eLeSo: ragoval jsem dřív než si sem vecpal poslední fotku
*71* *71* *71* *71* *71* *71* *71* *71* *71*
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
-> Tomaso435: přečti si to znova a pořádně,na poslední fotce sou packy na 120cu,kdyby to tam páslo tak se neptám.......... ![81](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
-> Radek Retro eLeSo: normální 120ka ne?
hořejšek do žlábku spodek za mezeru mezi dveřma a střechou a utáhnout
hořejšek do žlábku spodek za mezeru mezi dveřma a střechou a utáhnout
na Š120 to neni neb ta má tyhle packy jako ta moje ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
taky mam zahrádku na identifikaci,lépe řečeno spíš držáky
pozná někdo na jaký auta by to páslo??
pozná někdo na jaký auta by to páslo??
A nepatří na ni, jen obráceně na délku? To má šrouby na přidělání skrz střechu?
Netuší někdo z čeho by mohla být tahle zahrada. Byla k Nivě, ale na ní je moc široká. Co takhle Volha nebo 1203? Pro představu, na foto je na Nivě.
-> Bukaj: Tak si vytvoř naražeč čepu - k vidění například na tancích řady T-54/55..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P.. 01.03.15 22:50:42: Cvaká to pouze tehdy, když máš vymletou díru v omezovači nebo pantu do oválného tvaru. Pokud je pant i tyčka omezovače v pořádku a dáš novej čep, tak nic necvaká
Jinak tyto čepy mám na 130L, ale oproti původním mají nevýhodu, že mi stále postupně povylézají a každý rok čep musím doklepnout u řidičových dveří...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak tyto čepy mám na 130L, ale oproti původním mají nevýhodu, že mi stále postupně povylézají a každý rok čep musím doklepnout u řidičových dveří...
a já taky doplnim že to je lepší než origo ale stejně to cvaká... nejlepší je "závlačka" ze starý svinovací Motex pásky, pasuje naprosto přesně a omezovač pak nemlátí při otvírání dveří. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Plisek: Ještě doplním, že Favorit, ale lze použít i na 742 - díra v omezovači je stejného průměru![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435: díky moc
-> Plisek: čep omezovače dveří
-> Jozka: díky moc
-> Lubes: Tatra 603..
Viete niekto poradiť z čoho to môže byť ?
-> Tony Outland: Podla tohto skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../vyrobni-cisla mozeš zužit moznosti o LS. Ak teda je naozaj z 79-ho.
Tahle je podle zbytku zelené barvy na slepici škoda 120LS rok 84
-> Bukaj: jde mi o to že jsem teď dotahl palici ze 79roku a nevím zda je to 105 / 120 / LS
-> Tony Outland: Nejsem si jist, ale čísla na odlitku jsou jednak rok výroby a druhak myslím, že to číslo, co máš na mysli je číslo odlitku a ze stejných odlitků se opracovávaly různé hlavy, ne? Jen má domněnka ničím nepodložená...
nevíte někdo jak se značili palice motoru 742 jinak než barvou slepice ???
čísla co jsou vyraženy z boku atd ...
čísla co jsou vyraženy z boku atd ...
No právě. Proč by to tam měli? Odkud to vzali? Čím se zvedl výkon o 2kw? Překročením hranic?![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> maruz: Když si dáš na elit.cz nebo autokelly vyhledat Š130, tak tam mají taky výkon 45kW
-> maruz: I úředník je jenom člověk a chybovati je lidské![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Zdravím, snad se trocha trefuji do tématu. Je možné, že byla vyrobena škoda 130L s výkonem 45kw? Co je to za motor? Je to napsáno v TP, dovoz ze zahraničí. U některých prodejců jsem to našel jako typ motoru 45kw v náhradních dílech, ale v nějaké literatuře nikoliv. Díky
-> CpEaRjHaY-průserář:
-> Bukaj:
Diky. By me zajimalo, kde se to vzalo tam, kde jsem to nasel......![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj:
Diky. By me zajimalo, kde se to vzalo tam, kde jsem to nasel......
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petr98 24.02.15 19:05:44: Tohle je to, co bych měl vyměnit na Feldě...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petr98: To je snad ložisko vodní pumpy na Favo ( Feldu)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Petr98: Jé, to už jsem někde viděl - ale vůbec netuším, co to je..
Stejně i když jsou ventily značený a balení není zapečetěný, je třeba stejně proměřit dříky na setiny, talířky na mm a pak trochu pracně porovnat s nominálama..
Stejně i když jsou ventily značený a balení není zapečetěný, je třeba stejně proměřit dříky na setiny, talířky na mm a pak trochu pracně porovnat s nominálama..