skládáme nápravu...

prohledat
6497 příspěvků (zobrazeno 4051 až 4100) od 23.09.2007 do 16.09.2024, založil/a T
řadit dle data
19:22:00
02.11.2011
tak popojedeme :-)

pro zajímavost jsem teda šrouby na spojení kotouč a náboj sehnal, ale pouze velká hlava, malá vůbec a imbus se prý hledá špatně v tomto jemném závitu



a dál teda moje problémy...čím se mám řídit na vystředění brzdiče? dá se řídit tím, že spojení brzdiče(jak je rozpůlený, tak v místě spojení ) by mělo být cca se středem kotouče? a pokud ano, tak dám podložky mezi držák třmenu a třmen že....nebo to mam nechat bez středění a pístky si najdou svoji polohu?



no a už asi jenom ložiska...ložiska jezdila a nevšiml jsem si, že by mělo být něco špatně,ale pro zajímavost...jak poznam na ložisku na pohled, že je něco špatně? :-/
23:45:40
31.10.2011
dangela
škoda no,chcel som vlečku na škodovku čo snou chodím po lesoch,nadrevo,huby,opeka čky...Alem mam tam 220/ 15" offrodi gumi a to by som z prevodom 3.9 chodil tak na jednotke všade1 1
20:19:15
31.10.2011
Eidy
-> dangela: Bez výměny asi poloviny dílů jen tak nee.
19:16:10
31.10.2011
dangela
Nikdi som ešte nevidel suchú prevodovku mimo auta,tak sa chcem spítať že či sa dá nahodíť mokrá 4Q prevodovka zo 100 z 4.44SP,na vlečku. D
19:04:00
31.10.2011
-> m8rinek: ,-> Shader: ,-> Eidy: : tohle mi jako odpovědi stačí, díky 4
18:16:49
31.10.2011
Eidy
-> T:

1) měl jsem doteď taky zinkovaný.

2) 8,8 stačí

3) 8,8 stačí

4) taky mám zinkovaný



Ta vodíková křehkost se z mý zkušenosti vyskytuje na pružinový oceli.
17:56:11
31.10.2011
Shader
-> T: Však to poznáš... galvanický je jen jemná vrstava, žárové zinkováni je poměrně hrubé (jak píše m8orinek). Taky mám všechno galvanicky pozinkováno. Jinak k těm šroubum třmenu a kotouče... tam bych asi moc neexperimentoval a dal tam to co tam má být. Proč nepoužiješ původní šrouby?? Zkus se mrknout tady www.autodilykrc.cz/ myslím, že jsem tady ty šrouby viděl.
17:48:59
31.10.2011
m8rinek
-> T:



a) nevim, ale po žárovym zinku by jsi musel opravovat závity, bo by byly zanesený zinkem.



b) asi jo...



c) má tam být něco lepšího, navíc pochybuju že seženeš tenhle šroub v obyč pevnosti



d) galvanickej zinek = elektroliticky navázaná zinková vrstvička na povrchu. Může být problém s nalisováním ložisek, ale ne s vlastnostma materálu.
17:40:48
31.10.2011
-> m8rinek: :

1) je to ve žlutym zinku a to myslím jsou jen galvanicky jestli se nepletu....jinak do teď to jezdilo na 2p no...



2) takže asi stačí...takyj sme to do teď jezdil....



3) a pokud imbus, tak je to 12,9 nebo stačí i 8,8 ?



4) tak jsem taky předpokládal, že mají ty štfty nějakou pevnost a tím i problém číslo 1, ale tady je to sice v modrym zinku ale taky myslim, že pouze galvanicky....
17:33:13
31.10.2011
m8rinek
-> T:

1)Pokud to jsou šrouby galvanicky zinkovaný, tak se s jejich vlastnostma nic neděje. Jinak by to mohlo být u žárového zinku, ale ne nijak dramaticky.



2) já taky



3) je tam speciální šroub m10x1 - 35 (délku tušim), se zmenšenou hlavou, tam obyčejnej šroub ani nedáš. Případně kup imbusy. Kdyby jsi nesehnal mam tu sadu 12.9 za 40kč/ks



4) nové šrouby jsou také zinkované, šroubárna je taky nezahazuje...
17:20:56
31.10.2011
pár otázek k předním brzdám....

1) dva šrouby, které drží třmeny v držácích mam pozinkované již z dvoupístků a co jsem tak koukal, tak by měly být stejné a jestli ano, tak se tu řeší občas pevnosti šroubů po zinkování a tak se ptám jestli je tam mam dát nebo radši jen nějakej bez pozinku a opatlat barvou ?



2) šrouby na uchycení držáků třmenů jsem zjistil, že jezdím pevnost 8.8 a teď se ptám jestli to neni náhodou málo :-O



3) šrouby na spojení náboje a kotouče jsou co zač? nepřečtu na žádnym nic ani po obroušení :-( stačí 8,8 ?



4) podobná otázka jako u 1)....nechal jsem si zinkovat štefty na vlečku a zjistil jsem, že jsou delší a tak bych je rád dal na předek a tím se ptám zase na to zinkování...byla to kravina a můžu je zahodit nebo je tam dát bez problémů?
13:32:12
07.10.2011
venni
-> T: Hele tohle sis mohl ušetřit chlape.Fido Ti poradil něco navíc,takže stačilo napsat "dík" a víc nereagovat 4 Jinak s tima blatníkama je to opravdu klasika...
13:31:12
07.10.2011
venni
T 03.10.11 08:58:15 napsal:

→ fido06: : teď nevim, ale mylsim, že na tohle jsem se

neptal :-) :-D



Hele tohle sis mohl ušetřit chlape.Fido Ti poradil něco navíc,takže stačilo napsat "dík" a víc nereagovat 4 Jinak s tima blatníkama je to opravdu klasika...
upraveno 1x, naposled 07.10.2011 13:31:41
11:53:59
07.10.2011
Jozka
-> stepan: Ztvrdlá krusta se musí oddriftovat3. Ale jo, ubejvá z nich pomááálu..
11:08:26
07.10.2011
stepan
-> Jozka: Jo, a sou tak tvrdý, že se sjížděj tak o 1mm za 100 000km 1
09:19:25
07.10.2011
Jozka
-> stepan 04.10.11 20:40:48: Přece je nezahodíme..3 3
20:40:48
04.10.2011
stepan
-> T: 10 let je prd, spoustu labužníků jezdí na třicetiletejch OR6. 1
19:50:16
04.10.2011
vhml
-> T: taky mám na stovce každej blatník jinak širokej
18:40:18
04.10.2011
no tak radost z toho nemam ani tak...ale zase v tom nejsem sám 40 díky všem, co mají auta na každé straně jinak široká 156 3









jinak co si myslíte o 10 let starých gumách?
14:26:01
04.10.2011
MOLSO
-> minno: nieco sa deje ... podpalilo ICQ ventily rotztrhlo retaz a motor spachal piestne harakiri 3
14:21:23
04.10.2011
minno
MOLSO 04.10.11 14:08:35 napsal:

mali by sme to vsetci zosrotovat a kupit fabie HTP 3
a to sa oplatí. stlačíš plyn a nič. a o dve sekundy: ááá niečo sa deje1
14:18:41
04.10.2011
MOLSO
-> ŠKODA 120 GLS: hlavne ptro tebe to plati ! 3
14:13:50
04.10.2011
ŠKODA 120 GLS
-> MOLSO: kušuj na chvíli 2 3
14:08:35
04.10.2011
MOLSO
mali by sme to vsetci zosrotovat a kupit fabie HTP 3
10:30:05
04.10.2011
minno
a ja mám zas každú pružinu inej dĺžky aby som mal auto aspoň ako-tak v rovine8
10:14:51
04.10.2011
matoo
-> T: ja mam aj zadok na jednej strane uzsi ;)
10:05:52
04.10.2011
MOLSO
-> T: a ja to mam tiez 40
09:43:07
04.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 03.10.11 19:23:11: Podívej se pořádně někdy na předek žlutky 4
20:19:34
03.10.2011
4dams
-> T: to isté mám aj ja
20:16:15
03.10.2011
minno
-> T: nič si z toho nerob, u škodoviek je to bežné.
19:23:11
03.10.2011
tak kola vypadají, že jsou stejná po oměření...takže mam levou stranu užší :-( ale přijde mi to pomalu jako centimetr 8
08:58:15
03.10.2011
-> fido06: : teď nevim, ale mylsim, že na tohle jsem se neptal :-) :-D



-> minno: : no to nevim :-( to bude asi případ jak píše T2, nějak jsme si toho nevšímal :-D

dneska budu ležet pod autem, tak to oměřím nějak a uvidím, co mi vyjde....
00:03:15
03.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 02.10.11 08:37:01: Tak já mám taky úzkou levou stranu a to mám eMko. Ono si toho všimneš až když to složíš a máš široký disku až k hraně blatníku. Pak vidíš ten rozdíl na sérii si toho nevšimneš.4
upraveno 1x, naposled 03.10.2011 00:03:32
19:18:20
02.10.2011
minno
-> T: otazka znie, ci ti trcalo jedno koleso vpredu viac von aj pri starej sade kolies, alebo nie...
18:40:02
02.10.2011
fido06
-> T: jestli jsem dobře pochopil jezdíš teďka 175/50, to chce víc přifouknout tak 2.5 předek, 2.6 zadek.... tím se přestane ,,bortit,, bok gumy, eliminuješ tím plávání auta a podstatně lépe to bude ovladatelné v zatáčkách
12:15:53
02.10.2011
-> TTomas: , -> Eidy: : tak asi sjem ten případ úzké levé strany...ale pěkně mě to se.e :-/ ale zkusím to ještě přeměřit....ikdyž mi laminatak neříkal, že by byly 2 a 2...nasazoval jsem je podle nahuštění....2,3 vzadu a 2 v předu...ale přeměřím...
10:58:01
02.10.2011
TTomas
-> T: Mozna najdes odpoved tady www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=785...
10:09:32
02.10.2011
Eidy
-> T: Náboje jsou stejný. Můžeš mít každej blatník trochu jinej. Nebo nemáš ty kola 2 a 2? Třeba jen jiný ET. Geometrie to není.
09:42:15
02.10.2011
Mr.Lumpy
-> T: možná špatná geometrie
08:43:16
02.10.2011
-> minno: : divný 8 mi leze jedno kolo víc jak druhý 10
08:41:46
02.10.2011
minno
-> T: samozrejme to nie je možné, náboje majú rovnakú šírku.
08:37:01
02.10.2011
jedna rychlá 40

když jsem stavěl nápravu, tak jsem se ptal jestli nevadí, že mam jeden náboj užovkovej a jeden emkovej, což mi bylo řačeno, že nevadí,ale teď s těma novejma kolama mi přijde, že je jedno kolo víc venku, je možný, že je jeden z těch nábojů širší? 131
10:29:01
21.09.2011
Pavel P..
díky
10:26:12
21.09.2011
vhml
-> Pavel P..: jo
10:24:34
21.09.2011
Matsoft
-> Pavel P..: ano.
10:23:24
21.09.2011
Pavel P..
Tak ještě se chci zeptat... silentblok na podélném rameni jde širším koncem dovnitř u vlečky, že?
09:25:51
16.09.2011
Pavel P..
-> Eidy: jasný to myslim... takže jsem si to myslel správně, udělám to tak, jen teda nevim jak se dostanu na šroub šikmýho ramene v příčce, to bude asi chtít jámu nebo nájezdy4
08:41:48
16.09.2011
Eidy
-> Pavel P..: Matici svisláku je to fuk, ale excentr a vrchní šroub utahuju po sednutí na kola. On se ten silentblok v ramenech neprotočí (když to utáhneš pořádně) a pak je zbytečně namáhanej na krut. Zadek jak už bylo řečeno.
22:32:18
15.09.2011
minno
-> Pavel P..: tak ako píše suri, vpredu je to v podstate jedno a vzadu šikmé rameno k priečke môžeš dotiahnúť kedykoľvek a pozdĺžne rameno - uchytenie do karosérie - to najlepšie až keď bude už auto na kolesách. Kým bude auto vo vzduchu to dotiahni mierne a keď to spustíš dole tak to ešte dotiahni na predpísaný moment.
19:37:16
15.09.2011
suri
-> Pavel P..: ano malo by sa aspoň ten zadok teda , predku to bude jedno si myslím tam sa to pretočí v ramene alebo v silente
Extreme Tyres