skládáme nápravu...

prohledat
6497 příspěvků (zobrazeno 3801 až 3850) od 23.09.2007 do 16.09.2024, založil/a T
řadit dle data
23:39:48
15.08.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2 15.08.12 21:04:13: Bojim se neco rict, abych zas nevyvolal nepokoje, ale v tomhle mas pravdu. Ja tam perovky dal a po prvni jizde to bylo volny. Pak jsem to dorval a drzi to doted i s nima. Je to vskutku zajimavy spoj.
23:27:45
15.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 15.08.12 21:07:30: Mám to jen na sucho utažené jak píšu. Poměrně často to rozebírám a nikdy žádný problém.



S pérovkama je to jak píše suri. Ještě, že táta má zásobu starých dobrých když jsou někde třeba, ale jen "černé" 7
22:08:57
15.08.2012
minno
M8x18 som zohnal úplne v pohode a to už u mňa je čo povedať. A bez péroviek a dotiahnuté rovnomerne na moment.
21:09:38
15.08.2012
suri
-> T: pérovka není prd





kedže som už asi 5 rokov nestretol kvalitnú pérovku , nedávam ich skoro nikde , sú z blata , často štvorcového prierezu , mäkké a pri dotiahnutí sa ti spod hlavičky vytlačia a máš to povolené , za mňa dotiahnuť dlhým imbusom / orechom do goly nafest a neriešiť ani podložky ani lepidlo
21:07:30
15.08.2012
-> Tuner#2: : no popravdě tady stejně počítám s lepidlem na závity, takže ta pérovka je asi fuk jestli jo nebo ne v podstatě koukám 4

Ty jezdíš teda M8x20 a pérovka nic a lepidlo taky nic ?
21:04:13
15.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Pérovky nikdy nedávat!!! Jednou jsem to z blbosti udělal a poloosa se povolila. Naštěstí jsem to čas zjistil dle cvakání při rozjezdu, jinak mohla zničit vše okolo. Takže zásadně bez a pevnost 8.8 + utáhnout imbusem prodlouženým třeba 30cm trubičkou abys to utáhnul dobře. Když utáhneš málo, taky hrozí povolení.
19:00:03
15.08.2012
Bukaj
-> Dušan: Nojo, ale to musíš dát buď ty originální šrouby 18mm, nebo zkracovat 20mm, aby nedrhly o rameno...
18:58:05
15.08.2012
Bukaj
-> T: Nojo, mám pomalej net 3
18:57:30
15.08.2012
Dušan
pouzivam zasadne bez perovky a drzi
18:55:36
15.08.2012
-> Matthes, záškodník z TechWebu: : to opravil a já byl rychlejší no 4 už to vidím....
18:53:34
15.08.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> T: Vsak to rika, uz toho dost postavil :-)
18:49:43
15.08.2012
-> Bukaj: : klasika 8,8 pevnost?
18:48:17
15.08.2012
Bukaj
-> T:

V originále byly pevnostní inbusy M8x18 bez podložky, ale ty neseženeš, takže se dávají M8x20 s pérovkou. 8G, nebo 8,8 stačí...
upraveno 1x, naposled 15.08.2012 18:49:27
18:44:30
15.08.2012
dotaz...šrouby na spojení poloos na vlečce jsem našel rozměr M8 x 18, ale nenašel pérovku...ta se nedává? a ještě je to klasika 8,8 nebo radši něco tvrdšího?
21:32:32
16.06.2012
Bucin
-> myschaak AZNP K.Hora: Na pokusy neni cas :(
21:28:48
16.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> stepan: zda to je rovný se dá lehce ověřit
21:28:24
16.06.2012
Bucin
hmm 8 ještě že tu mám jeden zbytek vraku a mám kde kuchnout tu poloosu. To bude zase jebáního a bordelu.3
20:48:58
16.06.2012
stepan
-> myschaak AZNP K.Hora: To nebude moc rovný, to je lepší teda za poloosu mezi hroty.
20:44:01
16.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Bucin: nebo sehnat podložku pod kola,našroubovat na buben a upnout zas otočenýma čelistma přes obvod podložky....ale musí bejt dobře navrtaná3
20:03:06
16.06.2012
Bucin
-> stepan: tu nemam k dispozici.
20:02:17
16.06.2012
Bucin
-> myschaak AZNP K.Hora: To nevim aby to neházelo, uvazoval jsem dát to na poloosu a upnout na trny.8
19:05:30
16.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Bucin: asi otočit čelisti a dosedací plochou pro disk hezky opřít a skouknout zda se točí rovně
19:05:21
16.06.2012
stepan
-> Bucin: Za díry po šteftech na lícní desku asi.
upraveno 1x, naposled 16.06.2012 19:05:30
18:59:25
16.06.2012
Bucin
mám takovou malou technickou, jak upnout bubny z kyvky do soustruhu pro srovnání třecí pllchy brzd?
21:16:11
13.06.2012
škodec
-> Karel.: Jednu stranu si sprav aj so zavlackou a dotiahni tu matku a druhu stranu hod do zveraku, stiahni zaroven s kozlikom a tlac na čap ono sa to posunie neboj.
20:32:45
13.06.2012
Mates
Karel. 13.06.12 10:52:32 napsal:

chci se zeptat, mám tvrdý uložený ramen na přední nápravě od Pemita,

ale jak tam dávám kozlík, tak si jeden zaaretuju sponkou, ale ten druhej

kozlík, abych zaaretoval, tak to musím dát do svěráku a stáhnout že?

jenže mně to teď vychází tak, že když tam dám kozlík ten druhej, tak

mám vybrání pro tu sponku na uchycení jakoby v půlce kozlíku a to přece

nemám šanci stáhnout9jedná se o spodní rameno, horní jsem ještě

nedělal
Ten samý problém jsme měli taky s nápravou.Museli jsme zkrátit gumy, protože byly moc vylezlý a ten kroužek tam nešel. Svěrák taky nepomohl, po zkrácení to šlo nádherně.
upraveno 1x, naposled 14.06.2012 10:23:30
11:11:14
13.06.2012
havlik
-> Karel.: já nevim jak to bylo ale velice pravděpodobně ano a to sem měl eště ty misky z o něco silnějšího matroše. Prostě sem to prásknul do svěráku stáhnul dal tam ségrovků a olé
11:07:47
13.06.2012
Karel.
-> Tuxik: s těma měkkýma bych taky neměl problém1 4
11:07:19
13.06.2012
Karel.
-> stepan: tak já s její pomocí je sundával dolů, ale je mi jasný, že tvrdý ani prd no3
11:06:59
13.06.2012
Tuxik
-> Karel.: spodni ramena normalne ve sveraku, jde to krasne (delal jsem to teda s normalnima silenblokama, ale byla to otazka nekolika malo minut stahnout to, nacpat tam pojistny krouzky, zvenku podlozky + matky a hotovo :)
11:02:37
13.06.2012
stepan
-> Karel.: Svorka ti tak akorát spadne na nohu, dělal sem to ve svěráku.
upraveno 1x, naposled 13.06.2012 11:03:22
11:01:11
13.06.2012
Karel.
-> havlik: no to svěrkou asi nemám šanci a taky jsi to takhle cca měl?
11:00:21
13.06.2012
havlik
-> Karel.: ne ve svěráku sem to stáhoval
10:59:45
13.06.2012
Karel.
-> havlik: 3 já myslel, že je třeba nějakej fígl, ale složený to je dobře určitě,tak hold to zkusím

-> stepan: místo čokolády půjdu do posilky 3x za týden a bude to3





dělali jste to někdo dřevařskou svorkou?mám sice svěrák, ale ná tak široce se rozevírající, budu muset zebrat otcovi8
10:57:51
13.06.2012
stepan
-> Karel.: Kup si čokoládu s oříškama a snaž se. 4
10:57:45
13.06.2012
havlik
-> Karel.: tak to vem a hod do koše co ti na to říct:))
10:57:13
13.06.2012
Karel.
-> havlik: to nemám šanci stáhnout, když jsem sundával ty starý tak jsem to stáhl o 0,5cm a hned jsem viděl tu aretaci, tady abych ji tam vůbec dal tak musím aspoň o 1 a něco cm stáhnout9
10:55:20
13.06.2012
havlik
-> Karel.: normálně to stáhni
10:52:32
13.06.2012
Karel.
chci se zeptat, mám tvrdý uložený ramen na přední nápravě od Pemita, ale jak tam dávám kozlík, tak si jeden zaaretuju sponkou, ale ten druhej kozlík, abych zaaretoval, tak to musím dát do svěráku a stáhnout že? jenže mně to teď vychází tak, že když tam dám kozlík ten druhej, tak mám vybrání pro tu sponku na uchycení jakoby v půlce kozlíku a to přece nemám šanci stáhnout9jedná se o spodní rameno, horní jsem ještě nedělal
upraveno 1x, naposled 13.06.2012 10:53:59
20:27:04
12.06.2012
DuriQ
vhml: ja 15 3 a som spokojny :)
14:40:29
11.06.2012
vhml
-> DuriQ: já tam mám 9mm :-)
10:34:18
11.06.2012
DuriQ
Matulo: presne : )) taktiez treba patricne upravit kozliky pripadne je vhodne pouzit sroby s okruhlou hlavicou :)
upraveno 2x, naposled 11.06.2012 10:44:25
21:27:23
10.06.2012
stepan
Jaký gufera budou lepší na vlečku?

Gufero 35-52-8 NBR Rubena nebo Gufero 35-52-8 WAS Dichtomatik
19:02:44
10.06.2012
Maťulo
-> stepan: by si neotocil volantom 6
18:58:30
10.06.2012
stepan
Nebo by šlo dát horní ramena z užovky a spodní z emka. 1
18:53:56
10.06.2012
Maťulo
-> DuriQ: takto? 1
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Maťulo vložen 10.06.2012 18:53:56
18:51:14
10.06.2012
stepan
-> DuriQ: Jak?
18:48:01
10.06.2012
DuriQ
stepan: da sa tam vocpat aj 15mm :)) ale musis to trochu poupravit :)
16:39:06
10.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Bucin: 158
16:35:10
10.06.2012
Bucin
měříme metrem a pořád nám to někde utíkalo tak jsem si udělal velkej vingl a už je odklon seřízenej na nulu s kulatinou 20 3 3 3
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Bucin vložen 10.06.2012 16:35:10
Extreme Tyres