O kolik stočit setrvák.....?

prohledat
193 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 12.11.2008 do 27.12.2010, založil/a Evž@
řadit dle data
20:10:38
19.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
vačka 320/320, zdvih ventilu 10.9 mm

ostal som v soku..ten zdvyh..to take nieco existuje?? ake na to davaju pruziny?
19:12:21
19.11.2008
suri
-> Climber: prosím ťa a taká kluka 120S sa dá zohnať? a to už asi bude mať večšina za sebov nie koľko majú natočené?
19:08:21
19.11.2008
Climber - zrušená registrace
-> suri: jasně, klika je z jinýho houževnatějšího matroše
19:06:12
19.11.2008
Climber - zrušená registrace
Dělají se i duralový setrvačníky (z výkovku) u formulek a kopcových aut a třeba u CRX to dělal tvůrce home.tiscali.cz/hotrally/ .../acc.html a vím, že si to nemohl vynachválit.
Omlouvám se za svůj názor, ale mnohdy se tu plácaj řeči z druhý ruky
19:05:45
19.11.2008
suri
-> Climber: a o tých iných materiáloch čo som písal to je pravda?
19:02:19
19.11.2008
Climber - zrušená registrace
-> Gemini: Kecáš, si asi nikdy neviděl ojnice z RSy, ojnice se lestili už i u předchozích vozů.
Jinak koho znáš, komu se rozletěl kvalitní ocelový loukoťový setrvačník? jméno? Proč je to debilita?jako človek, co jezdi vrchy bys to mel udelat uz jen proto,ze usetris na celkove hmotnosti vozu
18:44:35
19.11.2008
suri
-> Gemini: svetá pravda že to trt vydrží a ked sa rozletí máte po prevodovke
120 S RS 1150 atd používali iné kluky z iného materiálu pokiaľ viem? petr s?
17:28:08
19.11.2008
Gemini
uzasna debilina robit loukotovy zotrvak, to su velmi chore napady...... x krat sa to rozletelo, y krat to robia ludia znova a znova......preboha naco.....

BTW.... 130RS nemala ani kluku ani ojnice lestene.....len tak pre zaujmavost.....
15:47:14
19.11.2008
Evž@
-> Adam6666: 51 ....63
14:24:04
19.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: umyt a nalestit jednoznacne.... prinos bude znatelny.....4
13:45:29
19.11.2008
Evž@
-> Adam6666: 3 3 .tu mam na mojem 120 Ls motoru...a dokonce i červenou řemenici vodní pumpy a altíku 3 ...ale už je to zaprášené
23:58:27
18.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
a stejnak vite hovno.......zakladem dobreho motoru je cervena remenice na klice2
23:57:33
18.11.2008
Evž@
-> Adam6666: jj...dík za informaci....
23:37:46
18.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: tak muj vazi 5700g a je to naprosto v pohode......zadne neprijemnosti pri jakemkoliv chodu motoru
23:15:58
18.11.2008
Evž@
Včera jsem měl na aukru opravdu těžký souboj do poslední sekundy o odlehčený a vyvážený setrvák tovární výroby........a akorát jsem se nas....l 3 ...kupovat tam je o nervy a drahé
22:39:05
18.11.2008
Majklsto
-> Teeny: a kluka sa lesti koli zvyseniu vrubovej huzevnatosti,aby sa potlacil vznik unavovych trhlin,a taaak
v motosporte to ma opodstatnenie,v tuningu velmi nie
20:28:03
17.11.2008
MOLSO
-> Teeny: tak pardon no .. nedalo mi to 47

zotrvak by som stočil tak o kilo 5
20:14:36
17.11.2008
teeny
-> MOLSO: -> Zaki: -> Majklsto:

člověk čeká že se něco dozví a místo toho jen blbý keci
19:56:20
17.11.2008
MOLSO
-> Majklsto: kluku nesmies natierat lebo ten extra skvely unikatny vysokovykonny extra aditivovany plne synteticky olej ktory do toho naleješ ti tu farbu rozožere 47 47 47 47 47
19:56:13
17.11.2008
Zaki
-> Majklsto: jezis ty si laik, ty nic nevies o motoroch, ved to je jasne, ze to okienko das namiesto olejoveho filtra, ten je aj tak len na paradu
18:28:23
17.11.2008
Majklsto
-> Zaki: na ktorom mieste v bloku sa robi to okienko co mi prida 5 koni?
nebolo by lepsie natriet kluku na cerveno?to by mohol byt narast vykonu este rapidnesji
13:48:13
17.11.2008
mott - zrušená registrace
a k čemu je lepší leštěná klika, a ojnice se taky leští,žejo? a pls kde v praze a okolí by se dalo pořešit vyvážení setrváku?
21:55:04
14.11.2008
MOLSO
-> Zaki: 47 47
21:42:13
14.11.2008
Zaki
-> Adam6666: zabudol si ze vylestena kluka prida 15 koni a to okienko dalsich 5
19:44:08
14.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
ale prd to byl jen opticky tuning, do bloku se udelala dira dalo se tam pruhledne okynko aby to vsichni videli jak to mas krasne vylesteny...4
19:37:50
14.11.2008
suri
-> MOLSO: kvôli stekaniu oleja
19:36:34
14.11.2008
MOLSO
-> gabo00000: leskne sa a preto sa rychlejsie toči 2 3 3 3
18:37:19
14.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: co pomôze lestena kluka?
18:29:36
14.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Zaki: ne RSko jezdilo prelomovy motor pro emkovou 120 a melo vacku z Erka a lestenou kliku, proto melo takove vysledky.... 105S/B jezdilo LR a tam uz sly vysledky dolu...5
17:59:39
14.11.2008
Zaki
-> Adam6666: a nejazdilo? zas ma niekto oklamal3
17:04:33
14.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Tomicraw 14.11.08 12:56:59 napsal:
Myslím, že taková debata nemá smysl.
157 157 157 157
14:17:00
14.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: no a nakonec by ses dozvedel ze na skodovce se motory nikdy neupravovaly..... a RS jezdilo seriovy motor ze 105tky....:)))
13:10:25
14.11.2008
Evž@
-> Tomicraw: a to sem se tu ptal jen o kolik kg ho odlehčit.....a řeší se tu jestli to má či nemá smysl atd 3
12:56:59
14.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
Myslím, že taková debata nemá smysl.
12:47:36
14.11.2008
Zaki
-> ZiPik: Zatial si nenapisal ani jediny skutocny dovod preco je to nezmysel. a k tomu padaniu otacok, existuje nieco take ako "drzat motor v otackach"...
12:36:36
14.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> ZiPik: tak nevim cim radis ty ale ja pravou rukou a nez mi ty otacky spadnou tak uz mam 100krat zarazene.... takze kdyz se to dela na kazdem sportovnim motoru a skodovka to delala uz od zavodnich tisicovek, je podle tebe nesmysl? kolik takovych neodlehcenych motoru uz jsi postavil pro zavodni pouziti?
12:18:43
14.11.2008
ZiPik
-> Eidy: -> Tomicraw: je to presne tak jak pise Tomicraw, s odlehcenym setrvakem se motor vic toci, ale taky padaji otacky a pokud nema spravnou prevodovku (hewland) tak az pojede do kopce tak se bude stourat v nose a cekat nez mu se motor dostane spatky do otacek, kde ma silu. Odlehcovat setrvak nesmysl!!!
18:56:21
13.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
m8rinek 12.11.08 23:00:25 napsal:
-> Evž@: navrtat roztec 4*130, navarit limec a loukote jsou doma ;)
3 3 3 3


ja som na zotrvak pisal svoj nazor s ktorym som sa zhodol pdola mna z nazorom tunera2 a zytocne je pisat to dookola
16:46:10
13.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Gemini: Myslíš na suzuki?
16:04:13
13.11.2008
Gemini
Tomicraw 13.11.08 10:51:20 napsal:
-> ZiPik: Souhlasím s tebou, na mojem motor suzuki 1.3 GTI, který má v základu 74kw je setrvák široký 20mm a váží 4,5kg, ale ten motor je schopný točit 8500ot/min. A hlavně má vrtání 74mm a zdvih 75,5mm kde to má smysl.
a najlepsie je na tom ze ani casovanie neni nejak extra "ostre"
15:57:06
13.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Eidy: No právě to co říkáš. Vytočíš motor do optimálních otáček a potřebuješ řadit a jestli nemáš převodovku HEWLAND, tak než zařadíš rychlost tak už otáčky optimální nejsou. Samozřejmě se nebavme o sériovém využití, tak je to úplně jedno.
12:12:23
13.11.2008
Eidy
-> Tomicraw: A co je špartného na tom, že otáčky padají rychle? Když potřebuju rychle odřadit, je to jen ku prospěchu věci.
11:25:01
13.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Evž@: Zkus dopravní podnik Zlín. Tam mě to kdysi udělali asi za 1500,-
11:19:08
13.11.2008
Evž@
-> Klubko_: tak není to daleko...ale odlehčení už mám domluvené.....problém bude s vyvážením
10:51:20
13.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> ZiPik: Souhlasím s tebou, na mojem motor suzuki 1.3 GTI, který má v základu 74kw je setrvák široký 20mm a váží 4,5kg, ale ten motor je schopný točit 8500ot/min. A hlavně má vrtání 74mm a zdvih 75,5mm kde to má smysl.
10:44:35
13.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Eidy: Jenže počítej taky to, že když odlehčíš setrvák tak Ti nejen půjdou otáčky rychle nahoru, ale taky rychle dolů. Takže žádný extrém bych nedoporučoval.
10:38:22
13.11.2008
Eidy
-> ZiPik: Setrvák je potřeba víceméně na 2 věci.
1) abys měl kam přidělat a jak vyřešit spojku
2) Aby to hladce běželo na volnoběh a ve zvýšených otáčkých
Při otáčkách nad 3000 už má kliková hřídel takovou setrvačnost, že se to udrží v chodu samo. Samozřejmě, že setrvačník potlačuje rázy v motoru což šetří celý klikový i rozvodový mechanismus, nicméně tvrdit, že odlehčování se nedělá je nesmysl. Promiň, ale ještě by sis měl něco přečíst a nastudovat. Pokud člověk staví pilu, rozhodně se to hodí. Už jen při řazení se to pozná a motor ochotněji reaguje na plyn.
Pokud na motor z Bugatti Veyron přimontuju mlýnský kolo jako setrvák, bude mi těch 1000 koní k ničemu.
00:04:18
13.11.2008
Klubko_
-> Evž@: prostejov je pro tebe ze zlina streka? Jak sem psal, muzu ti dat kontakt na borca, kterej ti odlehci setrvak i remenicku a necha kazdy zvlast (vcetne kliky) vyvazit
23:19:06
12.11.2008
ZiPik
-> m8rinek: to prave ze potrebujes a proto nebudes odlehcovat setrvacnik ze???
23:17:28
12.11.2008
m8rinek
-> ZiPik: a když velkou setrvačnost nepotřebuješ ani u škodováckýho motoru? evidentně nevíš co mluvíš....
Extreme Tyres