Natural 95 do Š120?

prohledat
114 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.05.2006 do 14.04.2011, založil/a haso
řadit dle data
07:46:25
14.04.2011
Jozka
-> Marťan136LS: / -> Kaprof 11.04.11 16:34:51: 3 5
13:24:58
13.04.2011
mato3
Preco by to malo uklepavat sedla ventilov?

kvoli tomu ze chyba v benzine olovo?
12:45:42
13.04.2011
sbf
chlazene? 131
11:50:29
13.04.2011
palinator
-> sbf:

Hlavně je to sedlo chlazené právě tím aditivem (dříve olovem), takže se nezaklepává.
11:43:22
13.04.2011
sbf
tak logiku to dava lebo ventil dosada namiesto liatinoveho (makkeho) sedla na nejaku molekulova vrstvu olova/podobnej latky co tlmi a tym pomalsie zaklepava sedlo.

a tvrdene sa tlakom ktory vytvara pruzina nedeformuje na rozdiel od liatiny.
08:39:05
13.04.2011
Tomáššš
-> sbf: zial nie 8



samozrejme ze sa da aj bez aditiva jazdit , jeden tvrdi ze nic sa mu s tym nestalo ze motor ide stale rovnako (par tisic km nabehane) druhy tvrdi , to same co ty , uklepu sa sedla a zacne robit neplechu ... a niekto zase ,ze hlava ktora ma uz viac tkm najazdene tej to uz nevadi :D ze je uz "vytvrdena" sice tomu moc nechapem ale toto som si cital ... :D
upraveno 1x, naposled 13.04.2011 08:41:20
08:32:56
13.04.2011
sbf
videli ste niekde na predaj to aditivuim vo vacsom baleni t.j. aspon 2l s lepsou cenou za liter?

edit: da sa aj bez aditiva, vraj to uklepe sedla ventilov a zacnu po case prepustat.
upraveno 1x, naposled 13.04.2011 08:39:04
18:21:44
12.04.2011
mato3
ale preco vlastne nemozete chodit na ten benzin bbez adaktiva? Kamos to natankoval adaktivum nedolial a podla jeho sloj bola jeho skodovka zivsia, Spotrebu mi nevedel povedat
16:41:06
12.04.2011
Bucin
-> Kaprof: já jsem asi stará škola 3 jezdim pěti s kyvkou 3
15:31:50
12.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kaprof: 3 4
15:26:49
12.04.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bucin: To je to posledni co by mi vadilo sám jezdím jak pětikanál tak osmi leč toto je od záškodníka psáno z odvěkých důvodů virtovních válek typu osmi versus pěti a vlečka vs. kyvka :o))
16:42:12
11.04.2011
Bucin
-> Kaprof: moc pracný
16:40:42
11.04.2011
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Když se chcee tak nevyteče ani kapka na blatník...
16:35:36
11.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kaprof: Lepsi nez si cmrndnout do kalhot.
16:35:33
11.04.2011
Bucin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to asi jo, ale víš jakej je to vopruz to na STK přehazovat, a těch obav že se objeví švestka co se v tom vyzná ...
16:34:51
11.04.2011
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je moc jednoduché na můj vkus :o)



-> Jozka: Taky mi to občas cmrndne když pospícham..4
16:28:38
11.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bucin: Nejlevnejsi je dat favo motor 3
16:23:45
11.04.2011
Bucin
tak mne bujď trocha zbude v lahvičce nebo to mám na blatníku tak dnes to zatim dělám tak že si odměřím o trochu víc a vykompenzuji tak zbytek v lahvičce jinak to prostě nejde. asi na to předělám hrdlo nádrže do prostoru motoru a bude co nejvíce kolmo nahoru, ale to už rovnou mohu překopat palici.
16:15:35
11.04.2011
mereksk
Ja som z tím nemal nikdy problém aj dnes 30ml bez problémov ani raz sa mi nestalo aby mi niečo ušlo na blatník.
15:22:47
11.04.2011
Marťan136LS - zrušená registrace
-> Jozka: Myslím, že takových bude ještě víc, ale buď tu ještě nejsou online(nebo ani reglí), nebo se nepřiznaji.
15:19:39
11.04.2011
Jozka
Já mám teda nějaký hloupý lahvičky, nebo hloupý ruce.. ještě se mi nestalo, že by část neskončila na blatníku..

No, jak vidím, tak si buď budu vozit špalky, na který si u pumpy najedu, nebo gumový fífo z embéčka (i když možná půjde použít i nějaká 105/120 hadice ohnutá).. teda až u našeho Robin Oilu zas Speciál zrušej - už ho stopli jednou, ale cca po týdnu k mému překvapení zase doplnili.

-> Marťan136LS: To jsem rád, že nejsem sám, koho ta volovina napadla3.
15:18:48
11.04.2011
Marťan136LS - zrušená registrace
-> Bucin: A do škodovky se to dá nalít i když stojí na rovné ploše? Já s tím taky pobrindal půlku auta 8 .
15:17:44
11.04.2011
Marťan136LS - zrušená registrace
-> Pavell: Já jsem lil jednou(když jsem měl auto asi 10minut), mi furt radil(předchozí majitel jel se mnou) ať to udělám takhle tak jsem to zkusil. Pak už jsem na to získal svůj grif. Při větším množství benzínu by to nemuselo být tak žhavé, ale při menších to OK asi nebude no. (tehdá po mě tankoval Golf I)
upraveno 1x, naposled 11.04.2011 15:19:35
14:14:48
11.04.2011
Bucin
-> Pavell: já si tim vždycky pobryndám blatník 8
13:33:26
11.04.2011
Pavell
lejt adetivum do tankovací pistole? to mi přijde trochu přehnaný, dřív jsem taky lil adetivum tou chytrou dávkovací lahvičkou a žádný problém mi to nedělalo14
13:22:41
11.04.2011
Marťan136LS - zrušená registrace
-> Jozka 11.04.11 10:48:04: Jo, dělával to předchozí majitel mého bývalého Favorita. Jemu to prošlo vždy, já to zkusil jednou a už jsem dostal z.eba. (Je to ale akrobatický kousek. A chce to tankovat za víc než 150Kč, aby se to pořádně vypláchlo z té tankovací pistole) Jenže hrdlo nádrže bylo pod takovým úhlem, že když auto stálo na rovné ploše, tak jsem to nemohl nalít. Tak jsem vždycky dojel domů (Necelé 2km) postavil auto zadním kolem na obrubník a pak to šlo.
13:01:45
11.04.2011
vhml
Lejete-li tam benadit po kýblech bez toho dávkovacího hrdla tak to musí bejt fakt opruz. Ještě že už moudří soudruzi vymysleli lahvičku s dávkovačem a cmrdnout tam těch pár mililitrů mě nevytrne narozdíl od několika tisíc za přestavbu hlavy
12:18:55
11.04.2011
Jozka
-> Bucin: No trochu jo, ale určitě ne větší, než se Benaditem strefovat do hrdla u užovky3.

-> Dušan: U většiny pump by si ani nevšimli.. nejspíš. A i kdyby, velkýho panáka naleju, pak to propláchnu 20ti litrama.. tak by se snad nepos..li.
11:17:53
11.04.2011
Dušan
-> Jozka: hlavne nevim co by ti rekli na benzince
11:07:29
11.04.2011
Bucin
-> Jozka: troch akrobacie ne s tim hrdlem nemyslíš ?
10:48:04
11.04.2011
Jozka
-> vhml: -> Bucin: Též mě aditivum už nebaví dolívat a to jsem sotva začal.. Jedna hlava na přestavbu půjde (přesněji - už šla), s další váhám..



Onehdy mě napadlo, možná je to volovina - než bryndat kolem hrdla (u 120, u MB vozím starou hadici k termostatu), nezkoušel někdo nalít aditivum před tankováním do pistole a pak ho takto "zvrhnout" dovnitř?
22:51:10
09.04.2011
Syny
-> Tuner#2: No ne, ja jen ze mam psany do Srace N95 a N98 a nekdy bych rad jednou za cas nalil tu 98, ale od Tesca nebo ONA ji nechci :)
22:02:32
09.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 09.04.11 01:07:59: NJ nesmíš to brát tak přesně 1
01:07:59
09.04.2011
Syny
-> Tuner#2: To dostanes N97,5 3
11:01:28
08.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 08.04.11 10:26:17: Téměř všude, vezmeš půlku 95tky a půlku nádrže 100vky 4
10:34:28
08.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: To je nejlepsi zajizdeni. Zahrat a plnej kotel 1 At si zvyka.
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 10:34:38
10:26:17
08.04.2011
Syny
-> Tuner#2: JJ, prej "noo, jede to pekne" :) Taky si to uzil :D Hned jak vyjel tomu nalozil, ze ten rapid hrabnul jeste na dvojku a nez se rozplynul ten prach, kterej tam zvednul, tak byl v prdeli :) Tomas jen tak divne koukal 3



BTW: Kde maj v Plzni 98? Vim snad jen o dvou benzinkach ONO a Tesco... Jestli to maj i u Olympie a Globusu netusim, ale na "normalnich" benzinkach tu snad ani nikde neni. Vsude je jen N95, N95 nakej lepcejsi prej a 100oktan...
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 10:27:44
07:01:12
08.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 07.04.11 23:31:03: Úplně ho vidím před očima jak září, když přijede zpět 3
01:39:28
08.04.2011
Bucin
hoši to jsou od vás vyloženě provokace, že já tu palici přeci jen nechám upravit a budu taky tankovat tu N98čku 3
01:03:00
08.04.2011
Nepér
-> Tuner#2: Ne, dojel jsem na ten litr a půl domu, od tý doby to stojí a přemýšlím, co natankuju :D Možná budu brát N98 jen kvůli těm nechápavým pohledům :D
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 01:04:15
23:31:03
07.04.2011
Syny
-> Nwkt: Tak ty u ty tvy cerveny pixly se nediv 3 Ja furt vidim Stetku jak jsme to tam byli seridit... Jak prej "Kolipa ma najeto?" "3000" "Aha, takze jeste zajizdime, tak to opatrne". Jak s tim vyjel z toho dvora a plnej, zadni kola se posunuli i s napravou o 5cm dopredu a pak az se auto pohlo, hrabacka jak krava a zmizel nekde v oblaku prachu 3
upraveno 1x, naposled 07.04.2011 23:31:32
23:14:31
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 07.04.11 23:10:12: 3
23:10:12
07.04.2011
Nwkt
-> Tuner#2: Copa ty, ale když jsem ho bral já a řek mu u stojanu plnou 100 oktanu, tak se radši ještě 2x ptal jako jestli fakt 3
23:09:22
07.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 07.04.11 20:58:14: Hehe, takže už jezdíš na 98? NJ stává se to dost často u pánské obsluhy. Ženská to neřeší, ale chlapi vždy čumí, proč beru 100octan 1
21:17:34
07.04.2011
darklord
-> Pavel P..: no pokial bol stojan v takom stave ako pises tak ten benzin by asi nebol lepsi od toho specialu 3
21:02:17
07.04.2011
Pavel P..
-> Nepér: mě se stalo něco podobnýho... přijedu na pumpu na Vinohradský u Strojimportu a že si vezmu N98 do škodovky... no po 10minutách stojan vydojil dva litry a pak vylezla obsluha a že prej to nikdo netankuje a že to maj zatuhlý,nějakej ventil nebo co ať si vezmu Speciál kterej do škodovky patří3
20:58:14
07.04.2011
Nepér
Dobrý den.

>Dobrý den (Nechápavý pohled - tankoval jsem za 50,-)

Já potřebuju jen dojet k nejbližší pumpě, kde maj natural 98.

>(nechápavý pohled ven na Favorita) Tam máte nějakej tuning jo? Hlava snížená? Padesát korun...

No, ono je toho víc, nashledanou 3

>(šel si ven zapálit cigáro) 9
17:46:42
07.04.2011
mato3
No na slovensku ten benzin uz zrusili, preco vlastne ked budem tankovat bezolovnaty a nepridam adaktivum prepalim ventili ??
14:00:29
07.04.2011
palinator
-> afro100:

Posouvat předstih po každým tankování - aneb nepředpokládám, že by to-> magik: tankoval pořád.6 Známej říkal, že mu to asi pročistilo systém, že to po tom prej líp jelo i s obyč N95. Ale známe placebo-efekt.
10:16:03
07.04.2011
Bucin
-> Dušan: tak tak 1 a kord když s tím jezdí několik lidí tak každému vysvětluj aditiva snadnější je říci jen Naturál .

-> Pavell: to nemohu i když na něm přerazím čísla tak poznají že to není 105ka

-> Matthes, záškodník z TechWebu: za ta prachy já chcu taky třeba rovnou galon 40
Extreme Tyres