skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Natural 95 do Š120?
10:07:07
07.04.2011
07.04.2011

Dušan
-> afro100: ano posouvat se nemusi, jen to pujde vnivec pryc
09:35:28
07.04.2011
07.04.2011

magik
-> afro100:
Dakujem:)
Dakujem:)
09:09:32
07.04.2011
07.04.2011

afro100
-> magik: na favo motor v klude, akurat bude mozno treba posunut predstih ... skor nez vykon zlepsi chod motora ...
09:04:51
07.04.2011
07.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> magik: Ja chvili jezdil s motorem 120 na 100oktan od OMV kdyz byl zadarmo 

09:03:51
07.04.2011
07.04.2011

magik
Nerad by som menil temu, ale mam dotaz na shell V-power. Je mozné ho tankovať do favo. motoru? Na benzinke mi vraveli ze zvysi vykon, co je podla mna uplna sprostost,...ale zaujima ma ci je to realne, bez poskodenia ventilov, spalovakov? Dakujem
08:54:42
07.04.2011
07.04.2011

minno
-> ozzman1000 06.04.11 14:17:20: lenže pre niekoho kto to má ako koníček na jazdenie a nie na pozeranie tak je to otrava.
08:43:40
07.04.2011
07.04.2011

Pavell
nebo tam vrzni fávomotor a máš taky klid

07:32:17
07.04.2011
07.04.2011

Dušan
ale daleko pohodlnejsi je tam lit natural bez starosti
15:25:47
06.04.2011
06.04.2011

vhml
-> Bucin: to je vopravdu strašná práce to tam cmnrdnout :-D
14:59:41
06.04.2011
06.04.2011

Bucin
-> ozzman1000: to nejde je to muj miláááššek
14:17:20
06.04.2011
06.04.2011

ozzman1000
-> Bucin:
na tvrdené sedlá sa vyser, pokiaľ neuvažuješ o LPG tak je to zbytočnosť. nalej tam additíva a máš pokoj.
A propos, keď ťa pri škodovke obťažuje taká banalita ako dolievanie additíva, tak asi spravíš najlepšie keď ju čím skôr predáš a kúpiš si niečo iné
na tvrdené sedlá sa vyser, pokiaľ neuvažuješ o LPG tak je to zbytočnosť. nalej tam additíva a máš pokoj.
A propos, keď ťa pri škodovke obťažuje taká banalita ako dolievanie additíva, tak asi spravíš najlepšie keď ju čím skôr predáš a kúpiš si niečo iné

14:04:32
06.04.2011
06.04.2011

Bucin
-> vhml: mizej nám tu stojany se specialem a neustálé měření a přilejvání aditiv mne už se*e a mít hlavu upravenou že bych se o to nemusel starat by bylo heppy do dvojky bych o tom vážně uvažoval
08:31:53
06.04.2011
06.04.2011

vhml
Za ty 3000 koupíš 30 flaštiček aditiv na 250 litrů. Opravdu s tím plánuješ naject tolik kilometrů aby se to vyplatilo?
07:46:14
06.04.2011
06.04.2011

Dušan
2-3t je realna cena za kompletni GO hlavy, 5t je podle me premrstene
01:45:49
06.04.2011
06.04.2011

Bucin
-> j_j: Jsem zvědav možná bych měl možnost upravit doma jen bych potřeboval matroš a jak na něj. Ten bur je ranec to raději budu do konce života lejt adetiva. 

00:26:47
06.04.2011
06.04.2011

j_j
ted jsem se bavil s kamarádem,který dělá ve špičkové firmě na renovaci veteránů a zjistí mi kolik by stálo předělání hlavy na naturál (sedla ventilů, možná i jiné ventily). zatím něco říkal mezi 2-3 tkč , vyhlášený týpek na webu spartaky.cz kozzel zase něco o 5 tkč. Kámoš ještě zjistí 

00:24:19
06.04.2011
06.04.2011

ozzman1000
23:37:18
05.04.2011
05.04.2011

Bucin
Hoj lidi nemohu najít info o přestavbě hlavy na naturál mám 130 z Rapla (litinovej 5kanál) a nechce se mi zakládat o tom nové téma, nebojď věřim že to tu někde je, ale nemohu najíti kde ani googl se mnou v tomto případě neni kamarád asi se ho blbě ptám. toto thema je tomu asi nejblíže co jsem zatim našel.
20:00:53
01.10.2010
01.10.2010

kamikaze
-> Nwkt: No, je to tak, tlaky byly ale celkem v pohodě, ale někdo měnil olej je dolejváním, takže kam se koukneš, tak karbon, vahadla jsem čistil, vanu, prsa, sací koš, čerpadlo. Klika je jeden černej humus
Je to ale škoda, je to origo motor.

19:47:15
01.10.2010
01.10.2010

Nwkt
-> kamikaze: No podle zvuků co ten motor vydával tak bych tipoval, že pude brzo do kytek
19:46:14
01.10.2010
01.10.2010

kamikaze
-> afro100: No pravda, to jsem neudělal, ale spadnul mi volnoběh, škube a to jak 91 tak 95. Kouknu na svíce a předstih, ale řešit bych to měl asi v jinym tématu, každopádně dík za radu.

19:17:45
01.10.2010
01.10.2010

afro100
-> kamikaze: na 95 (+ aditiva) musis trosku posunut predstih
18:24:47
01.10.2010
01.10.2010

David29
Vždycky jsem tankoval 98+aditiva a cajk...
18:16:50
01.10.2010
01.10.2010

kamikaze
Tak to jsem si všim taky že 91 mizí, no co začnu to krmit 95
Jen mi holka nějak zlenivěla a nevím proč


12:43:02
30.09.2010
30.09.2010

petr s
-> Syny: Ano
12:41:42
30.09.2010
30.09.2010

Syny
-> Nwkt: Ale rec je tady o Naturalu a ne Specialu a natural je a byl bezolovnatej, ne?
12:41:33
30.09.2010
30.09.2010

petr s
-> Nwkt: Byli tam přísady jiné
12:38:53
30.09.2010
30.09.2010

Nwkt
-> Syny: Normálně se prodávali před 2000 olovnatý benzíny ne?
00:56:45
30.09.2010
30.09.2010

Syny
-> m8rinek: V N91 olovo nebylo snad nikdy, ne :)
21:15:00
29.09.2010
29.09.2010

m8rinek
-> Gazda2: když v ní ještě bejvalo olovo...
20:38:53
29.09.2010
29.09.2010

Gazda2
original 91 je cervena nie?
19:25:57
29.09.2010
29.09.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> karci: Maximalne riskujes nechapave pohledy zdejsiho osazenstva (obzvlast me) protoze se to tu resilo uz 1000x
19:21:31
29.09.2010
29.09.2010

karci
-> VeTeV: takze mozem liat aj 98+ aditivum do 130ky. Nic neriskujem?
18:36:02
29.09.2010
29.09.2010

petr s
-> Syny: Tady zůstal jenom u slovnaftu
15:36:18
29.09.2010
29.09.2010

rsvancara
-> fidelmc: taky jsem koukal, že N91 mizí ...
15:31:27
29.09.2010
29.09.2010

Syny
-> fidelmc: N91 zmizel z benzinky tady v Plzni tepreve pred tydnem...
13:14:26
29.09.2010
29.09.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> fidelmc: Dyk i omv ho normalne prodava, ne?
00:52:27
29.09.2010
29.09.2010

m8rinek
-> fidelmc: a máš to nějak potvrzené, či to je jen jedna paní povídala?
23:31:52
28.09.2010
28.09.2010

fidelmc
Hoj :D no protoze 91 se uz nevyrabi, tolerance 95 je +- nejaky ten oktan, ale 91 to neni
23:12:23
28.09.2010
28.09.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> fidelmc: Hoj
Jak vime ze to neni N91+aditiva?

23:01:26
28.09.2010
28.09.2010

fidelmc
91=95+adityvum. 91 se jiz delsi dobu nevyrabi.
15:23:08
27.09.2010
27.09.2010

David.
-> VeTeV: o kousek ano, ale já to pociťoval spíš do kopců na starý "uškrcený" karburátor co tam byl ze švýcarska, na originál pak už moc ne
15:19:32
27.09.2010
27.09.2010

VeTeV
-> David.: ale na 98 mnohem lépe - já to dávám elší dobu, semtam to mixnu 95kou... je to tkaové živější, méně to klepe apod 

15:09:11
27.09.2010
27.09.2010

David.
-> Syny: na 95tku to jezdí dobře, 130tka má též psaný původně super 96 a jezdím na natural 95
15:07:13
27.09.2010
27.09.2010

Syny
-> mikulenkamartin: no spravne by se tam melo lejt oktanovy cislo 96... Takze dneska tedy 98 :) Ale 95 staci :) Kazdopadne budes muset lejt aditiva...
15:03:24
27.09.2010
27.09.2010

mikulenkamartin - zrušená registrace
Zeprám se někoho přes motory a příručky, může se lít do LS motoru natural 95? Je to motor z Emkové kastle...
10:47:06
11.05.2006
11.05.2006

Syny
Cca je o hubu uz druha nadrz bez aditiv. Kdyz uz newlejt aditiva tka prostridavat nadrze - tj.: plnou specialu91 (nebo super 95) a plnou naturalu 95. Ale urcite bych se bal uz dat drouhou nadrz jen naturalu95. Jo jo, to se hold maj ty s tema 135kma a 136kama

21:44:27
10.05.2006
10.05.2006

haso
-> rolls: otec neplanuje prestavbu, on len proste ze sa ma opytal ci to ide, a ja som nevedel tak som sa opytal

21:33:40
10.05.2006
10.05.2006

rolls
-> haso: no ja som si zohnal teraz new hlavu upravovanu a uz to faxa bez olova

21:21:40
10.05.2006
10.05.2006

haso
-> charon: no motor ma 190 000 km !!!!
a asi pred 70 000km bola G.O
a asi pred 70 000km bola G.O
