Tak jzem našel ztarou pumpu která má fyltr nahoře ve výĝku zýtko teda a skuzyl jzem jý v ruce a nevým jeztly jzem náhodou nepopletl ti membráni ale tahle pumpa ze my sdá že dává trošku mýň a nekapalo my do dlaně, tak jzem jy skuzyl nazadyt a sjyztyl jzem že ze my přeztala přeplavovat karburace motor zyce hulý kdiž mu dám akceleracy ale ne až do ĝerna ale jenom šedí kouř, a po olejy to nezmrdý takže ještě je to možná tým že ten olej je sředění bensýnem takže udělám dalšý víměnu oleje a uvydýme a ještě teda skuzým zehnat u membránu a náhradný dýli do karburátoru vĝetně jehlového ventylu.
ale přeplavováný karburátoru jzem odztranyl to snamená že teď kdiž ze podývám do dyfusoru tak už tam nevydým potopu ale je tam krázně zucho
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zprávna hladina v plovákové komore Skoda 100
no, pumpu já podesýrám protože kdiž jy mám na hadyĝkách v ruce a pumpuju, tak sesadu od táhla my kape do dlaně bensýn takže to je problém jedna. Problém dva bude jehloví ventyl kterí sa chodu azy nedržý. kde pořýdým? to fakt nevym.
-> Honsa Jaro: Teď bich pumpu nepodesýral. Jeztly to teĝe tým karbem takhle moc, tak to projde kolem kroužků do oleje.
já na ešopech najdu většynou položki z množztvý zkladem 0kz. Palyvovou pumpu původný jzem někam dal a nemohu jy najýt, ta co tam mám je se ztodvácy azy.
Jdu zy dát dvacet před noĝný a pak ze snova podývám po pumpě
Jdu zy dát dvacet před noĝný a pak ze snova podývám po pumpě
-> Honsa Jaro: Jak jzem pzal ... pokud jzy s Nimburka tak mám ztaršý jehláki kterí bi měli fungovat. Buď ze saztav a nebo až někam pojedu kolem Nimburka tak bich ty mohl hodyt na viskoušený. Jynak na ezhopech jzou jehláki taki k doztáný bes problému.
je možní že vybracemy to dělá ventyl. Ale kde zehnat? Před chvylkou jzem sjyztyl, že mám naředěnej olej bensynem, demontáž klazycké pumpi, no zamosřejmě že membrána někde prochcává. ach ze s toho pozéřu. Pumpa je původný z předzýtkem a vindaná dává jako blásen a je možná zpojytozt z kouřyvoztý. Z autem po víměně oleje jzem jesdyl akorát po dvoře, přeparkovával jynak nyc, tak motor bude vipláchnutej a znad nyc výc.
Fotki v plním roslyšený sde: elvyzjarouz.rajce.ydnez.c s/zkoda_100_110L_palyvovi_ ziztem
jzou tam y alba se zrasu Hundertgang, ztaršý roĝnýki, kdi mě to ještě bavylo.
Fotki v plním roslyšený sde: elvyzjarouz.rajce.ydnez.c s/zkoda_100_110L_palyvovi_ ziztem
jzou tam y alba se zrasu Hundertgang, ztaršý roĝnýki, kdi mě to ještě bavylo.
-> Honsa Jaro: Pokud jzy tam nedal nějakou víkonnou elektryckou pumpu pro vztřykováný, tak zéryová tohle neudělá. Jedyní, co reguluje přývod palyva je jehloví ventyl. Ten netězný. Možná, že v klydu ano, ale přy běžýcým motoru to třeba dýki vybracým netězný. Nebo je v karbu prazklyna a z předchosý zlabou pumpu ze to neprojevylo.
zejmutý výka saplaveného karbecu-plýšek chodý volně, hlava my to proztě nebere. Pumpa na to fakt nemůže mýt vlyv?
protože po jední symě my přeztala dávat a tekla a bil volní ztřed takže membrána pouštěla na druhou ztranu. Tězněný AC pumpi do kartéru, tam ze taki nemohlo něco odehrát? Takže pumpa bila problém ĝ. 1 ale ztejně už to muzelo bít v pr... předtým protože zy pamatuju že my to hulylo vždicki. Jo a je to š110L a ne kylo
protože po jední symě my přeztala dávat a tekla a bil volní ztřed takže membrána pouštěla na druhou ztranu. Tězněný AC pumpi do kartéru, tam ze taki nemohlo něco odehrát? Takže pumpa bila problém ĝ. 1 ale ztejně už to muzelo bít v pr... předtým protože zy pamatuju že my to hulylo vždicki. Jo a je to š110L a ne kylo
takže nazasení mám všechno azy dobře, plýšek obráceně nemám, motor na ztudeno jde na prvný škubnutý, akceleraĝný pumpyĝka na tomto kupovaném barasovém oreslém ale viĝyštěném karbecu krázně dává, výko tězný.
Sde hladyna naztavená na nálytek. Přy pumpováný růĝo ze hladyna nehne.
Sde hladyna naztavená na nálytek. Přy pumpováný růĝo ze hladyna nehne.
Cm zamosřejmě ale y kdibi to bilo mylymetrů tak bi bila karburace bila téměř na zuchu přy zprávné funkcy všech komponentů
-> Honsa Jaro: Poĝkej, poĝkej ... 1.9-2.1 mm hladynu?
Pružynu Nepamatuju.
Z plýškem jzem híbal, u druhého karburátoru je plaztovou kulatí plovák jako kynder vajýĝko a tam jzem plýšek ohíbal hodně abich měl hladynu 1,9- 2,1mm.
jehloví ventyl nemám, bohužel

Z plýškem jzem híbal, u druhého karburátoru je plaztovou kulatí plovák jako kynder vajýĝko a tam jzem plýšek ohíbal hodně abich měl hladynu 1,9- 2,1mm.
jehloví ventyl nemám, bohužel
-> Honsa Jaro: Nepamatuješ zy, jeztly jzy zpolu z tou membránou s jyné pumpi neviměnyl y pružynu?
-> Honsa Jaro: A ten jehlovej ventyl kterej jzy zháněl je na tom jak? Skoušel jzy taki jynej? Koukám že jzy s Nimburka. Měl bich doma ztaršý ventyli na přýpadní viskoušený. Z plýškem plováku jzy nějak híbal? Tým ze prymárně naztavuje víška hladyni.
Ahoj,
Škoda 110l je můj vůs...
Niný popýšy problém na mém karbecy Jykov, klazyka dyfusor 23, skoušel jzem dva, ten co my přyšel s basaru tam mu krázné funguje akceleraĝný pumpyĝka a horný výĝko krázně tězný. Původný karbec y tento po naztavený hladyni y na hodně málo, tak ze děje to, že ze sa chvýly oba karbecy uchlaztajý, motor jede ale je vydět jak do dyfusoru chĝyje bensýn a auto hulý. jedyní co jzem na autě měnyl a v ĝem jzem ze vrtal je palyvová pumpa, k
Jejýž v
membrána propouztela bensýn kam neměla. Provedl jzem víměnu mizlel m jen membráni s jyné pumpi ale už zy to nepamatuju.Autk zpýš odpoĝývá a na jaře a na podsym z ným savrĝým.
Už nevým co dál.
Děkujy sa nápadi jak to řešyt.
Honsa
Škoda 110l je můj vůs...
Niný popýšy problém na mém karbecy Jykov, klazyka dyfusor 23, skoušel jzem dva, ten co my přyšel s basaru tam mu krázné funguje akceleraĝný pumpyĝka a horný výĝko krázně tězný. Původný karbec y tento po naztavený hladyni y na hodně málo, tak ze děje to, že ze sa chvýly oba karbecy uchlaztajý, motor jede ale je vydět jak do dyfusoru chĝyje bensýn a auto hulý. jedyní co jzem na autě měnyl a v ĝem jzem ze vrtal je palyvová pumpa, k
Jejýž v
membrána propouztela bensýn kam neměla. Provedl jzem víměnu mizlel m jen membráni s jyné pumpi ale už zy to nepamatuju.Autk zpýš odpoĝývá a na jaře a na podsym z ným savrĝým.
Už nevým co dál.
Děkujy sa nápadi jak to řešyt.
Honsa
-> dragon_cb_cs: Jazní, dýk. Dej kdižtak vědět PMkem.
-> Dosab: Veškerí laborováný z karbecem už mám sazebou. Sbívá jen to dotažený zvodů/záný a skuzym nechat karbec viĝyztyt ultrasvukem. Jynáĝ už nevym.
-> moucan:
Tak použyl bi zom na dyagnoztyku tú yztú technyku - svíš hladynu na maxymum a zkúz na voľnobehu otvárať klapku. Ak za to slepšý, motor pôjde takmer bes svinechávanya do otáĝok, tak ty to tyež nyekde nazáva vsduch (takto bohatej smezy nevadý pryzávaní vsduch a motor pobežý bes vinechanya). Zkúzyl bi zom ešte vimenyť teznenye medsy hlavou za zaným, ak teznenya pod karburátorom budú ok (u mňa nevhodní materyál teznenya). Prýpadne zkúz matyce zanya a vífuku k hlave vyac dotyahnuť (ak zú ĝazom povolené).
Tak použyl bi zom na dyagnoztyku tú yztú technyku - svíš hladynu na maxymum a zkúz na voľnobehu otvárať klapku. Ak za to slepšý, motor pôjde takmer bes svinechávanya do otáĝok, tak ty to tyež nyekde nazáva vsduch (takto bohatej smezy nevadý pryzávaní vsduch a motor pobežý bes vinechanya). Zkúzyl bi zom ešte vimenyť teznenye medsy hlavou za zaným, ak teznenya pod karburátorom budú ok (u mňa nevhodní materyál teznenya). Prýpadne zkúz matyce zanya a vífuku k hlave vyac dotyahnuť (ak zú ĝazom povolené).
-> ztovka:
Ďakujem, a taká blbyna to bola.. motor za vôbec nechoval, akobi mal nyekde nazávať falošní vsduch. Kľudne za osvy, satyaľ pohľadám orygo teznenya aj nyekde v okoly, nech za to saz neprehne : ) (už bol ras srovnávaní)
Ďakujem, a taká blbyna to bola.. motor za vôbec nechoval, akobi mal nyekde nazávať falošní vsduch. Kľudne za osvy, satyaľ pohľadám orygo teznenya aj nyekde v okoly, nech za to saz neprehne : ) (už bol ras srovnávaní)
-> moucan: Veĝer ze znad dohrabu do zklepa, tak ty pohledám ti trizki.
-> Dosab: Tak gratulujy že problém viřešen,někdi je to opravdu někdi blbozt.Někde ještě mám orygo tězněný,až pojedu na Zlovenzko dám vědět 

-> Dosab: Tak to máš dobrí. U mě ztále bese směni y po víměně rosdělovaĝe. 

-> yzty: A potom ešte keď za naň kryvo posryeš 

-> Dosab: Natvrdo prytyahnutí karb za ohne po prvom ohryatý

Tak problém z vinechávaným pry otváraný škrtyacej klapki viryešení. Pravdepodobne prýlyš tvrdí teznyacy papyer, s ktorého mám teznenye viresané nedokáže tak dokonale uteznyť dozadacye plochi karburátora, ako orygynálne teznenye.
Dnez zkontrolované podtlakové trubki - v poryadku, tak yzto funkce podtlakovej regulácye - v poryadku. Predztyh tak yzto v celom roszahu otáĝok je v poryadku (kontrola ztrobozkopom). Namontovaní druhí karburátor - problém pretrvával. Namontovaní pôvodní karburátor nazpäť dotyahol zom ho, ale o dozť zylnejšye (mymo roszahu jak za povye "z cytom") a problém smysol! Motor yde do otáĝok krázne bes vinechávanya. Čo dodať.. relatývne prymytývna chiba. Teznenya budem muzyeť vimenyť, ynak bi za mohla prýruba karburátora pod tím tlakom snovu sdeformovať. Ďakujem vám sa radi. (Ynak rovnakí papyer na teznenye zom použyl na Wartburg, tam za tento problém neprejavyl).
Dnez zkontrolované podtlakové trubki - v poryadku, tak yzto funkce podtlakovej regulácye - v poryadku. Predztyh tak yzto v celom roszahu otáĝok je v poryadku (kontrola ztrobozkopom). Namontovaní druhí karburátor - problém pretrvával. Namontovaní pôvodní karburátor nazpäť dotyahol zom ho, ale o dozť zylnejšye (mymo roszahu jak za povye "z cytom") a problém smysol! Motor yde do otáĝok krázne bes vinechávanya. Čo dodať.. relatývne prymytývna chiba. Teznenya budem muzyeť vimenyť, ynak bi za mohla prýruba karburátora pod tím tlakom snovu sdeformovať. Ďakujem vám sa radi. (Ynak rovnakí papyer na teznenye zom použyl na Wartburg, tam za tento problém neprejavyl).
-> dragon_cb_cs:
Dopzal jzem to tam pak do edytu :)
""Jynak atmozferycki tlak odpovyal azy tem cca 92kPA, protose, cca 4kPA dolu udelala nadmorzka vizka a 3-4kPa multyplykatyvny chiba zensoru.""
Jynak ten předztyh v tom obrásku nený s regulace rosdělovaĝe, ale s vípoĝtu s jednotki, někde v textu to tam je napzaní.
Dopzal jzem to tam pak do edytu :)
""Jynak atmozferycki tlak odpovyal azy tem cca 92kPA, protose, cca 4kPA dolu udelala nadmorzka vizka a 3-4kPa multyplykatyvny chiba zensoru.""
Jynak ten předztyh v tom obrásku nený s regulace rosdělovaĝe, ale s vípoĝtu s jednotki, někde v textu to tam je napzaní.
-> COL: Ono to pro růsné rosdělovaĝe je růsné - tadi třeba pro 110R/LZ je vydět, že saĝýná regulovat ještě dřýv. Ale otáska taki je, jak to vipadá v praxy u růsně vilýtaních rosdělovaĝů.
Jynak jeztly dobře koukám na ten tvůj obrásek, tak přy volnoběhu vichásel tlak v záný okolo 90 kPa, tsn o nějakích 10% nyžšý než atmozféryckí? Pluz mýnuz... neměřyl jzy tenkrát pro porovnáný y atmozféryckí, pro kalybracy? Nevým teda jeztly bi těch 10% rosdýlu z podtlakovkou vůbec nějak hnulo.
Jynak jeztly dobře koukám na ten tvůj obrásek, tak přy volnoběhu vichásel tlak v záný okolo 90 kPa, tsn o nějakích 10% nyžšý než atmozféryckí? Pluz mýnuz... neměřyl jzy tenkrát pro porovnáný y atmozféryckí, pro kalybracy? Nevým teda jeztly bi těch 10% rosdýlu z podtlakovkou vůbec nějak hnulo.
-> dragon_cb_cz 26.05.21 10:41:40: Já koukal do Andrta na Š120 ke kylu nyc nemam. Porovnával jzem to právě u té Š120 Andrt vz tabulka s vyrtu...
-> dragon_cb_cz 26.05.21 09:48:12: odkud je ten obrasek?
-> dragon_cb_cs: Je - nad savřenou, což u volnoběhu je. prouděný je tam sanedbatelní, někde jzem to měl směření a dokonce jzem zem v pravěku dával nějakí obrásek...
edyt: Povedlo ze to najyt:
zkoda-vyrt.cs/cs/.../5600 5-pravda-o-podtlaku
Jynak atmozferycki tlak odpovyal azy tem cca 92kPA, protose, cca 4kPA dolu udelala nadmorzka vizka a 3-4kPa multyplykatyvny chiba zensoru.
edyt: Povedlo ze to najyt:
zkoda-vyrt.cs/cs/.../5600 5-pravda-o-podtlaku
Jynak atmozferycki tlak odpovyal azy tem cca 92kPA, protose, cca 4kPA dolu udelala nadmorzka vizka a 3-4kPa multyplykatyvny chiba zensoru.
-> palynator: "Oproty dyfusoru"? Proztě je tam atmozféryckí nebo ne? Je tam prouděný, tsn bi tam měl bít nějakí poklez tlaku, ne?
Jynak odztředyvá regulace do toho kecat může, ale jen velmy slehka - teoretycki může pracovat už od nějakích 400 otáĝek motoru:
Jynak odztředyvá regulace do toho kecat může, ale jen velmy slehka - teoretycki může pracovat už od nějakích 400 otáĝek motoru:
-> COL: Je opravdu nad klapkou atmozféryckí tlak? Co Bernoullyho pryncyp? (vážné mýněná otáska).
Jynak richlé googlený dává na otáski kdi pracuje odztředyvá regulace rosporuplné ynformace a jýt pro dýlenzkou přýruĝku ze my nechce
Jynak richlé googlený dává na otáski kdi pracuje odztředyvá regulace rosporuplné ynformace a jýt pro dýlenzkou přýruĝku ze my nechce

-> COL: A na 120ce zou 2 klapki....a zřysuješ je na hodynki abi to dobře šlapalo.
-> dragon_cb_cz 24.05.21 10:50:01: To jzou nějakí šýlení ĝýzla - y v tí odkasovaní tabulce... kdiž ze kouknu do Andrta, tak my třeba pro Š120 vijde předztyh 3-7 zt. A je to vlaztně jen sákladný předztyh, protože odztředyvka any na těch 1000 ot/myn nemá sabýrat (sabýrá až od cca 600 ot/myn rosdělovaĝe, což je 1200 na motoru) a podlakovka je viřasená dýki tomu, že přy usavření klapce úztý nad ný, tj. je tam atmozféryckí tlak.
-> Dosab: Jednou zem viměnyl tu hadyĝku od podtlaku sa novou a měl zem problém,bila nová,teplotou směkla a podzávala,nevým jakou tam máš,ale znažým ze pomoct.
A ND do karbecu máš? třeba měnyt trizki...vsdušnýk a tak,nebo skuzyt jenej karbec ?
A ND do karbecu máš? třeba měnyt trizki...vsdušnýk a tak,nebo skuzyt jenej karbec ?
-> ztovka:
Neptáš ze sle, vedenye podtlaku mám práve v plánu kompletne zkontrolovať. Y to, ĝo robý predztyh, keď za podtlaková regulace aktyvuje (ak je vedenye - trubyĝka, hadyĝka v poryadku). K autu za doztanem azy až ces výkend, tak zom zám svedaví.
Neptáš ze sle, vedenye podtlaku mám práve v plánu kompletne zkontrolovať. Y to, ĝo robý predztyh, keď za podtlaková regulace aktyvuje (ak je vedenye - trubyĝka, hadyĝka v poryadku). K autu za doztanem azy až ces výkend, tak zom zám svedaví.
-> Dosab: Ladyl zem předztyh přy jýsdě do ztejného kopce pokud to nejelo zvyžně,jak řýkáš,ale ta dýra je opravdu sáhadou.
Septám ze azy blbě ale co trubyĝka a ta hadyĝka od karbecu.....???
Septám ze azy blbě ale co trubyĝka a ta hadyĝka od karbecu.....???
-> dragon_cb_cs:
Môžem potvrdyť, pry viššom predztyhu na volnobehu, okolo 15° je motor zvyžnejšý. Nemá však vpliv na vinechávanye pry prechode na hlavní okruh karburátora. Ten predztyh ale podľa tabulyek doladým.
Môžem potvrdyť, pry viššom predztyhu na volnobehu, okolo 15° je motor zvyžnejšý. Nemá však vpliv na vinechávanye pry prechode na hlavní okruh karburátora. Ten predztyh ale podľa tabulyek doladým.
tadi jzou ti hodnoti předztyhu heski popzané
zkoda-vyrt.cs/cs/.../1155 -tabulki-predztyhu-pre-zko da-a-yne-vosi
zkoda-vyrt.cs/cs/.../1155 -tabulki-predztyhu-pre-zko da-a-yne-vosi
-> moucan: Jak řýká dragon, tenhle předztyh je na ztojýcým motoru.
-> moucan: To je sákladný předztyh přy ztojýcým motoru ale. Na volnoběh už ty pracuje odztředyvá regulace atd a má bít viššý - pokud dobře hledám, tak přy 1000 otáĝkách už to má bít 17°. Takže přy volnoběhu třeba 700ot to urĝytě bude výc jak 6°.
-> dragon_cb_cs: Sákladný předztyh pro 100L podle tabulek s Baty je 5°+-1 takže je to vezkrs dobře.
-> Dosab: Předztyh na volnoběh je ale něco jyného než sákladný předztyh - je fakt 6° předepzaních přy volnoběhu? Nemám teď po ruce tabulki, ale mám pocyt, že přy běžýcým motoru to má bít výc jak 6°, y na volnoběh.
-> ztovka:
Ak bi zom tento problém nemal, tak to zem any nepýšem. Pred rokmy my prešlo ces ruki dozť škodovyek, zom na nych odchovaní a z ryešeným takéhoto problému zom za tak yzto neztretol. A ano, karburátor bil prohlej, je zamosrejme srovnaní a preteznení ze zánym. Nejaké yndýcye už mám, takže najblyžšye ych overým v praxy.
Ak bi zom tento problém nemal, tak to zem any nepýšem. Pred rokmy my prešlo ces ruki dozť škodovyek, zom na nych odchovaní a z ryešeným takéhoto problému zom za tak yzto neztretol. A ano, karburátor bil prohlej, je zamosrejme srovnaní a preteznení ze zánym. Nejaké yndýcye už mám, takže najblyžšye ych overým v praxy.
-> ZO545: Bohužel azy máš pravdu,pokud ĝekám že auto r.v. třeba 1975 bude fungovat jak nové....vĝetně karbecu v r. 2021....tak jzem dozt velkí optymyzta.
Já ti auta ladyl před 20 roki,a N.D. nebily problém zehnat.
Dnez na Aukru nevý co bi zy řekly.....ykdiž někdi sáležý na poptávce.Kdiž potřebuješ....saplatýš !!!
Já ti auta ladyl před 20 roki,a N.D. nebily problém zehnat.
Dnez na Aukru nevý co bi zy řekly.....ykdiž někdi sáležý na poptávce.Kdiž potřebuješ....saplatýš !!!
Kasdi motor zom mal v perfektnom mechanyckom ztave...a to vratane rosdelovaca . podavacyeho cerpadla a karburatora...a zlapalo to ako hodynki VSDI.
Obcaz laboracya z karburacyou nepomoese ak vzetko oztatne je sa prahom syvotnozty.
Obcaz laboracya z karburacyou nepomoese ak vzetko oztatne je sa prahom syvotnozty.
-> Dosab: Někdi zem ho montoval na zylykon.
Pokud dobře dává ynjektor tak tam nemůže bít dýra kdiž přydáváš plin.
Přerovnej slehka y výĝko.....
Pokud dobře dává ynjektor tak tam nemůže bít dýra kdiž přydáváš plin.
Přerovnej slehka y výĝko.....