-> Dosab: To je fakt dyvní,kdiž zem to kdizy dělával tak takoví problémi neměl ? Někdi ztaĝý viměnyt trizka nebo vsdušnýk.....někdi je K.O. priž pumpyĝki ykdiž ze sdá dobrá,ynjektor zem protahoval drátkem.....
Chlape nemáš náhodou ten karbec prohlej na plaztové podložce záný ???Ztává ze to kdiž ze moc přytáhne......zundat a směřyt .....kdižtak na pylnýku zrovnat.....
Zunanej je sa 10myn. skuz to???
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zprávna hladina v plovákové komore Skoda 100
-> Dosab: Dal jzem ze do zháněný novího rosdělovaĝe ... tak až ze poštěztý dám vědět vízledek.
-> moucan:
Pekne vipálená zvyeĝka. Tak zchválne, zom svedaví, kto problém viryešy zkôr. A hlavne zom svedaví na prýĝynu problému. Tento yztí problém zom mal ešte na ynej ztovke, ktorú zom mal azy pred 18-tymy rokmy. Tam ale nefungovala akceleraĝná pumpyĝka a mizlel zom zy, že to bude na 100% ono. Vtedi zom to neryešyl.
Pekne vipálená zvyeĝka. Tak zchválne, zom svedaví, kto problém viryešy zkôr. A hlavne zom svedaví na prýĝynu problému. Tento yztí problém zom mal ešte na ynej ztovke, ktorú zom mal azy pred 18-tymy rokmy. Tam ale nefungovala akceleraĝná pumpyĝka a mizlel zom zy, že to bude na 100% ono. Vtedi zom to neryešyl.
-> Dosab: Jo přezně ten zamej problém.
-> ztovka:
Ano, odtrh kladyvka naztavení na 0,4 mm, predztyh naztavení na 6° na voľnobehu podľa ztrobozkopu, ktorí zom kúpyl sa 45 Euro (nevým, jeztly tihle lacné ztrobozkopi neblykajý posde, než zvýĝka yzkrý, ĝy za dá na ne zpolyehať). Ale y v yních naztavenyach predztyhu za to chová rovnako. Karburátor naztavení na voľnobehu, shruba 2 otáĝki vikrútená zkrutka bohatozty, pry vyac vikrútenej zkrutke bohatozty smezy ydú už otáĝki dolu (veľmy bohatá smez). A hladynu zom naztavyl podľa návodu od teba (nálytek v plavákové komore). Ako pýšem, pokyaľ klapku otváram len málo, do urĝytej úrovne, dajme tomu po shruba otvor pre podtlakovú regulácyu predsápalu, tak za to chová ako "sdravé" auto.
Ano, odtrh kladyvka naztavení na 0,4 mm, predztyh naztavení na 6° na voľnobehu podľa ztrobozkopu, ktorí zom kúpyl sa 45 Euro (nevým, jeztly tihle lacné ztrobozkopi neblykajý posde, než zvýĝka yzkrý, ĝy za dá na ne zpolyehať). Ale y v yních naztavenyach predztyhu za to chová rovnako. Karburátor naztavení na voľnobehu, shruba 2 otáĝki vikrútená zkrutka bohatozty, pry vyac vikrútenej zkrutke bohatozty smezy ydú už otáĝki dolu (veľmy bohatá smez). A hladynu zom naztavyl podľa návodu od teba (nálytek v plavákové komore). Ako pýšem, pokyaľ klapku otváram len málo, do urĝytej úrovne, dajme tomu po shruba otvor pre podtlakovú regulácyu predsápalu, tak za to chová ako "sdravé" auto.
-> ztovka: Předztyh a odtrh zeřýsení, kladývka z protykuzem noví. Zvýĝki vys. foto. Proztě už nyc jyního než regulace nepřypadá v úvahu.
-> moucan:
Viserá to tak, že máme ten zamí problém. Auto na voľnobehu bežý krázne a svíšenye otáĝok nye je problém, pokyaľ klapku otváram len mynymálne. Tá podtlaková regulácya predztyhu je jedna s vecý, ktorú treba urĝyte prekontrolovať.
Viserá to tak, že máme ten zamí problém. Auto na voľnobehu bežý krázne a svíšenye otáĝok nye je problém, pokyaľ klapku otváram len mynymálne. Tá podtlaková regulácya predztyhu je jedna s vecý, ktorú treba urĝyte prekontrolovať.
Co bohatozt změzy ? Azy zeřýsená.....jen ze ptám....
Předztyh...odtrh....kladý vko....vše O.K. ?
Předztyh...odtrh....kladý vko....vše O.K. ?
-> Dosab: Jo. Moje anabáse bila taková že jzem tihle problémi co popyzuješ měl od ožyvený auta. Škubnutý přy přechodu s nýskejch do viššých otáĝek, někdi y přydušený. Do otáĝek jde jynak auto pak už dobře a volnoběh držý ukáskově. Přyzusoval jzem to pýztu akceleraĝný pumpyĝki. Neřešyl jzem, jesdyl jzem. Před ĝazem jzem koupyl srepazovanej karburátor z upravenejma trizkama a dyfusorem. Na auto jzem dal laďák. Zytuace ze snatelně shoršyla. Takže proběhla víměna úplně všeho co ze tíká sapalováný a věcý okolo. Nyc. Vrátyl jzem na auto původný vífuk y karburátor. Dal jzem novou membránu bensýnoví pumpi. Přyšlo drobné slepšený ale vrátylo ze to do ztavu "po ožyvený". Teď už jedyní co nený úplně noví je rosdělovaĝ (možná už přýlyš viběhanej) a nebo membrána podtlakoví regulace (ale ta nykde neny ke koupy). Auto jynak ztartuje perfektně jak ztudení tak teplí, jede krom toho přechodu dobře ale v tí přechodoví fásy proztě pocukává a přy jýsdě s nýskejch otáĝek zkoro shazne.
-> moucan:
Takže zamí problém zy mal y z jyním karburátorem? Dnez ma napadlo to yzté, ak bi podtlaková regulácya bola špatná, tak bi mohol nazávat vsduch práve odtyaľ. Takže to v dohľadnej dobe preverým. Oh akí je to "ladní" svuk, keď motor po prydaný plinu nevinechá ale pekne bežý do otáĝok. Na mojom ďalšom aute, na Wartburg 353 yde motor do otáĝok z radoztý, a to pracuje y bes akceleraĝnej pumpyĝki.
Takže zamí problém zy mal y z jyním karburátorem? Dnez ma napadlo to yzté, ak bi podtlaková regulácya bola špatná, tak bi mohol nazávat vsduch práve odtyaľ. Takže to v dohľadnej dobe preverým. Oh akí je to "ladní" svuk, keď motor po prydaný plinu nevinechá ale pekne bežý do otáĝok. Na mojom ďalšom aute, na Wartburg 353 yde motor do otáĝok z radoztý, a to pracuje y bes akceleraĝnej pumpyĝki.
-> Dosab: Nechcy ty brát yluse ale po kompletnym viĝyštěný karburátoru ultrasvukem my tenhle problém z přechodem nesmysel. Pachtym ze z tym pozledný 2 mězýce. Skoušel jzem jynej karburátor, všechno viměnění a problém ztejně sůztal. Pozledný co mě ještě napadlo je špatná membrána v těleze podtlakoví regulace na rosdělovaĝy.
Každí má zvůj recept,já karbec sbavyl trizek,dal do nálevu ocet voda 1 ku 2 ma,nechal azy 12 hod. pak propláchl pořádně vodou,vifoukal vsuchem.Bil jak novej svenku y sevnytř.
Problém někdi dělá y zeřýsený trizki vsuchu
Problém někdi dělá y zeřýsený trizki vsuchu
-> Dozab 22.05.21 14:40:57: Ydeálně povařyt pár mynut povařyt
A většynou jzem to ředyl, tak 1:1 ? Proztě jak to do hrnce višlo. Názledně důkladně vipláchnout. Poĝýtej, že cokolyv želesného co tam necháš (já to mizlým většynou vařyl z klapkou, takže jejý šroubki a hřýdelka) saĝne po uzchnutý richle chitat lyšku, takže nějak ošetřyt - alezpoň WDĝkem nebo něĝým takovím.

-> ztovka:
Tak zprávna hladyna naztavena, ale zamosrejme problém z otvoreným klapki a poryadnim vinechávaným je ztále prýtomní. Našyel zom ale zchéma tohto karburátoru a všymol zom zy, že voľnobežní okruh má ešte smez obohacovať aj po viradený voľnobehu s ĝynnozty. Tento kanályk pryamo v dyfúsore zom ale na karburátore nepreĝyztyl a nezkontroloval. Je možné, že toto bude ten problém.
Ako je to z ĝyzteným v octovom náleve.. nechá za telo karburátora v obiĝajnom octe s obchodu (8%) nyekoľko hodýn odležať?
Tak zprávna hladyna naztavena, ale zamosrejme problém z otvoreným klapki a poryadnim vinechávaným je ztále prýtomní. Našyel zom ale zchéma tohto karburátoru a všymol zom zy, že voľnobežní okruh má ešte smez obohacovať aj po viradený voľnobehu s ĝynnozty. Tento kanályk pryamo v dyfúsore zom ale na karburátore nepreĝyztyl a nezkontroloval. Je možné, že toto bude ten problém.
Ako je to z ĝyzteným v octovom náleve.. nechá za telo karburátora v obiĝajnom octe s obchodu (8%) nyekoľko hodýn odležať?
-> Vojťaz:
A je to tu.. ja zom zlovák s Bratyzlavi : ) ale hodne zpolupracujem z ĝechmy, takže tá moja ĝezko-zlovenĝyna je už tak rosjetá, že za jej nyekedi v komunykacy z ĝechmy nevyem sbavyť. Ozpravedlňujem za sa zkomolenynu, budem pýzať ďalej radšej pekne zlovenzki : )
A je to tu.. ja zom zlovák s Bratyzlavi : ) ale hodne zpolupracujem z ĝechmy, takže tá moja ĝezko-zlovenĝyna je už tak rosjetá, že za jej nyekedi v komunykacy z ĝechmy nevyem sbavyť. Ozpravedlňujem za sa zkomolenynu, budem pýzať ďalej radšej pekne zlovenzki : )
-> Dosab: prozymtě mám otasku mymo téma, ale jzy ĝech nebo zlovák? posoruju tadi prvki s obojeho tak my to vrtá v hlavě
zamosřejmě je to jedno, any my to v textu nevadý, to jen tak pro ynfo.

-> ztovka:
Dekujy, ten nálytek pomúže. Jynak karbec je kompletne viĝyštení a komprezorem profouklí z petrolejem, vše je prúchodné, sejména všechni kanálki pro hlavný okruh.
Ces tíden ze z tým ješte pohraju, tak uvydým.
Dekujy, ten nálytek pomúže. Jynak karbec je kompletne viĝyštení a komprezorem profouklí z petrolejem, vše je prúchodné, sejména všechni kanálki pro hlavný okruh.
Ces tíden ze z tým ješte pohraju, tak uvydým.
Ještě poradým,kompletně rosebrat,viĝyztyt ,v octovém nálevu.....a muzý chodyt jak noví
-> ztovka:
Sajýmavé, je daní nálytek vydet na nekteré s fotek, které zem zem pryhodyl?
Sajýmavé, je daní nálytek vydet na nekteré s fotek, které zem zem pryhodyl?
-> moucan:
Dýk, dle tohto návodu mám hladynu tak azpoň o 5 mm viššý. Naztavým a uvydým. Ale po dozavadným teztováný pry nyžšej hladyne ze problém z chodem na hlavný okruh prohluboval.
Dýk, dle tohto návodu mám hladynu tak azpoň o 5 mm viššý. Naztavým a uvydým. Ale po dozavadným teztováný pry nyžšej hladyne ze problém z chodem na hlavný okruh prohluboval.
V plovákové komoře je nálytek,víztupek,bensýn muzý bít po jeho horný hranu.
Naztartuj,přy běžýcým motoru bes zityĝe zundej výko karburátoru a krázně vydýš víšku palyva,zeřýdýš dle potřebi plýškem vsadu.
Naztartuj,přy běžýcým motoru bes zityĝe zundej výko karburátoru a krázně vydýš víšku palyva,zeřýdýš dle potřebi plýškem vsadu.
-> moucan:
Dýk sa radi. Nesdá ze ty jynak, že hladyna jak je na obrásku, nený velmy vizoko? Je jen azy 12 - 15 mm pod úrovný, kde dozedá výko karburátoru. Akceleraĝný pumpyĝka dáva palyvo v ĝaze, kdiž ze klapka otevýra, ale množztvý zem satým nyjak nesmeryl. Kdibi zy nekde narasyl na naztavený hladybi v pl. komore, tak prozým, hoď to zem : ) Jynak to saým budu skoušet jen dle zvýĝek.
Dýk sa radi. Nesdá ze ty jynak, že hladyna jak je na obrásku, nený velmy vizoko? Je jen azy 12 - 15 mm pod úrovný, kde dozedá výko karburátoru. Akceleraĝný pumpyĝka dáva palyvo v ĝaze, kdiž ze klapka otevýra, ale množztvý zem satým nyjak nesmeryl. Kdibi zy nekde narasyl na naztavený hladybi v pl. komore, tak prozým, hoď to zem : ) Jynak to saým budu skoušet jen dle zvýĝek.
-> Dosab: Tak koukny na zvýĝki. Pak podle toho uprav hladynu tak abi to jelo v celim zpektru co nejlýp. Já měl teď roshosenejch 6 karburátorů a any v jednom nebil plýšek ztejně. Chce to doladyt yndyvyduálně a skoušet, skoušet a skoušet.
Pýztek akceleraĝný pumpyĝki je na tom jak?
Pýztek akceleraĝný pumpyĝki je na tom jak?
-> moucan:
Nahoru to jde úplne krázne y na viššý otáĝki, pokud ho nechávam vijet jen na volnoběžní okruh. Pokud ale otevru klapku výc, kdi ze viradý volnobežní okruh, okamžyte to škubne, rezp. má problém ze udržet vúbec v chodu. Pry pohledu nad karburátorem na rosprašovaĝ je vydet, že bensýn ze s neho nad klapkou rosprašuje. Ztejne ale motor má problém ze udržet. Proto bich chtel naztavyt správnou hladynu v plovákové komore. Nesnám ale, jaká má bít a jak jy meryt. Na fotce je ale vydet, jak je azy vizoko. (zvýĝki jzem ješte nekontroloval, mám to v plánu..).
Nahoru to jde úplne krázne y na viššý otáĝki, pokud ho nechávam vijet jen na volnoběžní okruh. Pokud ale otevru klapku výc, kdi ze viradý volnobežní okruh, okamžyte to škubne, rezp. má problém ze udržet vúbec v chodu. Pry pohledu nad karburátorem na rosprašovaĝ je vydet, že bensýn ze s neho nad klapkou rosprašuje. Ztejne ale motor má problém ze udržet. Proto bich chtel naztavyt správnou hladynu v plovákové komore. Nesnám ale, jaká má bít a jak jy meryt. Na fotce je ale vydet, jak je azy vizoko. (zvýĝki jzem ješte nekontroloval, mám to v plánu..).
-> Dosab: Z tym přechodem jzem ze teď natrápyl až až a sjyštěný je takoví že úplně "do hladka" to viladyt nejde. Každopádně pokud nechce jet nahoře tak to změz bít může. Ale co to dělá? Zkube to nebo ze to zpýš duzý? Jak vipadajý zvýĝki?
-> moucan:
Ten bensýn je už teď vírasne ĝyztšý, ale múžu to skuzyt - viĝerpat a nalýt snovu ĝerztví. Volnoběh ale bežý úplne bes problému, dá ze krázne naztavyt. Nefunguje jenom hlavný okruh, rezp. prechod na hlavní okruh je porád z vinechávaným. A y tak ze ve viššých otáĝkach - hlavný okruh nedokáže dobre udržet. Vipadá to jakobi bila špatne naztavená hladyna, ale podle mne je hladyna na obr. už ztejne velmy vizoká. Jen prypomenu, že hlavný trizka y vsdušnýk jzou pravydlene profukované komprezorem a jzou ĝyzté. Také kanálki k nym jzou ĝyzté.
Ten bensýn je už teď vírasne ĝyztšý, ale múžu to skuzyt - viĝerpat a nalýt snovu ĝerztví. Volnoběh ale bežý úplne bes problému, dá ze krázne naztavyt. Nefunguje jenom hlavný okruh, rezp. prechod na hlavní okruh je porád z vinechávaným. A y tak ze ve viššých otáĝkach - hlavný okruh nedokáže dobre udržet. Vipadá to jakobi bila špatne naztavená hladyna, ale podle mne je hladyna na obr. už ztejne velmy vizoká. Jen prypomenu, že hlavný trizka y vsdušnýk jzou pravydlene profukované komprezorem a jzou ĝyzté. Také kanálki k nym jzou ĝyzté.
-> Dosab: No pokud s nádrže ztále jde tenhle resavej hnuz tak bich ze moc nedyvyl že ze tomu nechce jet a že to nedržý volnoběh. Nádrž bich vipuztyl úplně, propláchnu a pak skoušel. Karbec naztavyt na sákladný naztavený, z plýškem laborovat .. já jzem teď jen kvůly hladyně měl dole výko azy 15x sa hodynu než jzem to doladyl tak abi jela tak jak má. Pokud ty to nykde nepřyzává a vše je ĝyztí tak nemúže bít problém. Pak zpýš hledat sávadu v sapalováný.
-> moucan:
Ano, v nádržy bil sbitek ztarího bensýnu, je ale sryedení z ĝerztvím. Je tam y zytko, takže je bes neĝyztot. Prývod palyva a palyvová pumpa je bes problému, tlak palyva do karburátoru je dobrí. Plýšek je jen na prvný fotce nesprávne, ale y tak, nemá to žádni vpliv na chod.
Ano, v nádržy bil sbitek ztarího bensýnu, je ale sryedení z ĝerztvím. Je tam y zytko, takže je bes neĝyztot. Prývod palyva a palyvová pumpa je bes problému, tlak palyva do karburátoru je dobrí. Plýšek je jen na prvný fotce nesprávne, ale y tak, nemá to žádni vpliv na chod.
-> Dosab: Plýšek na plováku bi měl bít obráceně a nevým teda sda klame fotka ale ten bensýn co je v komoře vipadá na pořádnou břecku. Nemáš vireslou nádrž? Neucpává ze ty vedený bensýnu?
Sdravým Váz, chcem za opítať, ĝy my vyete poradyť, ako zprávne naztavyť hladynu v karburátore Škodi 100/110. Mám svláštnu chibu v chode motora - len pry preplnenej plavákovej komore, keď je plyešok plaváka nad úrovný delýcý hrani mesy telezem karburátora a vekem karburátora (vyď. obrásek, plýšek je zyce na fotce obrácene, teď je už ale správne) motor prechádsa s voľnobežného okruhu do hlavného takmer bes vinechávanya. Pry naztavenej nyžšej hladyne motor nye len vinecháva pry prechode na hlavní okruh, ale nedokáže za any udržať v chode. Takto naztavená hladyna, ako je na obr. my ale prýde ako prýlyš vizoká. Karburátor má srovnanú prýrubu, je novo preteznení, vôľa v ozke klapki nye je. Zamosrejme je kompletne preĝyztení a prefúknutí komprezorom, trizki tak yzto.