-> Šediváček: ty tvoje náhlé zkraty v mozku mě právě děsí,...jedeš jakou dobu jako důchodce a potom se něco stane a div se nezabiješ,hlavně při tom jsem z velké části já,který má na paměti "co když v těch 170 před zatáčkou přepneš zase na důchodce" Ten kdo jezdí pořád jako výmaz mě osobně třeba sere,ale nemám obavy o svojí bezpečnost
A k parametrům,jak jsme si včera řekli,tak 100kW zamrzelo,ale na jiné brzdě by to byla dá se říct jistota,ovšem nevypovídající hodnota a pouze "dobrý pocit",apropó rozebírat jakých hodnot v M+H dosahují motory "druhých" by byla už moc velká podpásovka Na druhou stranu se strašně těším a zároveň trochu děsím svého motoru,eventuálně jeho dalších evolucí Ale jsem pevně rozhodnut to tam dát,když už jsem to postavil Ale ve finále bude asi nejslabším článkem převodovka,spíš než řidič
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
13:11:54
28.09.2021
28.09.2021
Václav Vašák
12:48:24
28.09.2021
28.09.2021
Šediváček
-> Václav Vašák: Jo tak jsem řidič pohodář, vim že v zatáčkách mám i rezervy ale koho jsem vezl tak byl i myslím rád že jsem jel ty zatáčky volnejš. I tak málokdo něco říkal, dokuď jsem neubral plyn. Jo to bylo v sobotu, tam jsem měl pěknej nával adrenalinu i já ale od toho to auto mám, aby mě to bavilo.
12:37:10
28.09.2021
28.09.2021
Šediváček
-> Čokin: Jo já jsem rád, že s mým skenerem jsem ten graf trochu čitelnej nahrál. Ano vačka je od Krejbicha, to že od 7000 trochu ubírá na výkonu je možná i dobře přeci jenom je to Škodovka. Průběh je v celém spektru víc než luxusní. Když jedu z garáže tak abych nedělal bordel tak jedu tak na 1500ot. Za studena tomu nedávám takže jedu tak do 3500ot. bez škubání nebo nějakého zádrhelu jestli myslíš tohle.
12:14:13
28.09.2021
28.09.2021
Václav Vašák
-> Šediváček: a o to jde,auto musí těšit majitele,kdybys byl agresivnější řidič a uměl to prodat i v zatáčkách,myslím,že by spolujezdec měl automaticky dostávat pleny I tak se z toho pár lidí málem posralo.Ale tady musí mít každá 1,3 aspoň 150hp a 200nm A za sebe se mě to zdá dost divoký,troufnu jsi říct,že sem se v tom i trochu bál,..no spíš jsem měl trochu obavu A tenhle pocit jsem zažil v 18 letech s červenou LS,potom v 550hp AMG o 10let později a naposledy předevčírem,nebo kdy se to bylo přenastavit před brzdou? Ale tohle téma je už tak nějak pouze "tradice" bez těch dvou největších rýpalů
11:53:17
28.09.2021
28.09.2021
Čokin
-> Šediváček: Zkusto trochu ostřejší ten graf ať si i počtu. Podle toho jak to padá od 7 lehce dolů jedna se o Krajbichovu 304, která sice točí do cca 7700 ale od 7 neroste. Maximální čísla jsou sice hezké, ale abych to ocenil musel bych vidět kulturu v celém spektru a hlavně dole a za studena....
11:23:29
28.09.2021
28.09.2021
Šediváček
-> Václav Vašák: Jo majitel je velmi spokojený s tímto motorem. Asi takhle, svezení s tím, vyčaruje rohlík na tváři, snad každému je to proste masakr
11:12:28
28.09.2021
28.09.2021
Václav Vašák
-> Šediváček: A jak je majitel spokojený s tímhle "daily car" motorem?
22:19:53
27.09.2021
27.09.2021
Šediváček
Tak mám další graf z M+H
Max. výkon 96.4kw při 6900ot.
Max. Nm 147.3 při 5500ot.
Max. výkon 96.4kw při 6900ot.
Max. Nm 147.3 při 5500ot.
11:45:30
15.09.2021
15.09.2021
MATTESS
-> Petr Urban: i na pohled pěkná jízda a hezky se v odjezdu zvedala
-> Kocvin: Honza o ní mluvil
-> Kocvin: Honza o ní mluvil
08:41:24
15.09.2021
15.09.2021
vhml
-> Petr Urban 15.09.21 08:30:13: kdypa se konečně pustíme do tý hlavy na MX-5?
08:32:08
15.09.2021
15.09.2021
Petr Urban
-> vhml: Ten co vyhrál Běšiny by měl mít mou hlavu a vačku
08:30:13
15.09.2021
15.09.2021
Petr Urban
Vezl sem se v tom po brzdě a ano jelo to průběhem krásně a také zcela klidný čistý projev, navíc dost trvandlivý motor s hodnou vačkou... by to měl být. Nejvíce sem blbnul s hlavou... Hrozných hodin, výměna všech sedel a velký ventily zajistit. Sem rád že je to za mnou.
08:16:17
15.09.2021
15.09.2021
Kocvin
-> Petr Urban: Jo někdo tam v davu pronesl, že ta Felda jede motor od tebe.. Jede to brutálně dobře, navíc s tím fakt uměl zacházet, takže radost pohledět..
08:11:23
15.09.2021
15.09.2021
vhml
-> Petr Urban 15.09.21 08:06:34: to jelo pekelne a i s tím jel krásně. Jeste pred poslední RZ byl první absolutně.
08:06:34
15.09.2021
15.09.2021
Petr Urban
Fel. 1.6 Libora Šůse - Byl nyní Běšiny. Jiné ojnice a písty z sériového vozu. Hlava s velkými ventily a velmi hodnou hydro vačkou do 290st., sání s karb. R1 a mými trumpetami z CNC, vyfuk 4-1. Po upgrade svodů půjde výkonová špička ještě nahoru. Ignitech z rozdělovače. Pokud by někdo chtěl, vačka po přepřogram ŘJ zvládne i sériovka, výkonostní průběh je velmi příznivý i pro použití v provozu.
17:58:14
20.06.2021
20.06.2021
Vrba
-> T: motokarbece se nemerily, ale dle pocitu to bylo podobné té jednoklapce. Byla to ale celkove jina konfigurace, predelany motor,co puvodne jezdil na SEDRu, kde mel 105hp. S motokarbecama to pak ožilo,chytlo to krouták,ale pásmo bylo úzké, nebylo možné to přetočit za 6700ot. Za vrcholem to prsklo mlhu před karburatory a to byl konec využitelného pásma. Asi by to řešila jiná délka potrubí,respektive tam vznikal rezonanční odraz. Téch maličkostí tam bylo více,tak se to dál neřešilo.
17:12:40
20.06.2021
20.06.2021
T
-> Vrba: jako za mě dobrý
A stejný spodek byl i na těch motokarbecech? A tam byl výkon jaký?
A stejný spodek byl i na těch motokarbecech? A tam byl výkon jaký?
23:04:18
19.06.2021
19.06.2021
Vrba
Porovnání točivého momentu standartní otevřené potrubí 40-32mm ,vs rezonanční potrubí 40-32mm.
22:51:41
19.06.2021
19.06.2021
pavucina
-> Vrba: Presne tohle je vec, ktera se mi kruva libí, že je videt co, která vec dela na stejnym zeleze.
22:01:38
19.06.2021
19.06.2021
Vrba
-> T: motor je stále stejný,aby bylo relevantní porovnání jednotlivých konfigurací. Loni sací potrubí pro 1x dcoe nebo 1x klapka 40mm, vs aktualně dvouklapkové řešení s rezonančním sacím potrubím. Obojí v ideálním mapování na EFI. Nahraju graf s proložením křivek,at je to lepe vidět. Průběhem to splnilo očekávání. Výkon kulminuje o něco dříve, bohužel tam jsou nedokonalosti mechanického charakteru, o kterých se vědělo. Vyřešeno bude na dalším setupu - az se k tomu někdy dostanem.
21:21:44
19.06.2021
19.06.2021
T
-> Čokin: a motokarbece byla jaká hodnota? Chápu, že je toho hodně, ale zajímá mě, jestli je spodek s hlavou pořád stejný
20:23:46
19.06.2021
19.06.2021
Čokin
-> T: -> MISCHO: Ano ten rozdíl k porovnání je pouze ve změně 2klapka a 2 vstřiky vs. 4klapka a 4 vstřiky.
Ale nejde jen o ty koncová čísla, těch informací za ty 4 hodiny měření je spousta. Člověka to posadí opět nohama na zem
Ale nejde jen o ty koncová čísla, těch informací za ty 4 hodiny měření je spousta. Člověka to posadí opět nohama na zem
16:13:32
19.06.2021
19.06.2021
MISCHO
-> T: ak si dobre pamatam tak prvy graf je z 2x vstrek tusim .
14:32:26
19.06.2021
19.06.2021
T
-> Čokin: těch 10 koní a 20 kroutak je jen na elektronickém plnění nebo se událo v motoru ještě něco? ( Teda porovnávám graf, co máš v kartě...)
Jinak hezký
Jinak hezký
12:02:48
19.06.2021
19.06.2021
Čokin
Motor do provozu s průměrnou spotrebou 8,5 l / vačka 300, přes město na 4ku 2000ot/ min. naprostá kultura chodu.
13:23:48
20.01.2021
20.01.2021
WizarDEAD
Hoši, číst tuhle sekci je lepší jak Ordinace a VKVčka dohromady...
10:59:45
19.01.2021
19.01.2021
Petr Urban
Zamindrákovanému človíčkovi došli trapná tvrzení ? To by bylo super, že by se z toho stal zase trochu normální web s trochu normálními lidmi bez těch egomaniaků s špatným dětstvím.
13:12:55
16.01.2021
16.01.2021
Čokin
-> Václav Vašák: Ja tě nechápu, prvně tady do každého nesmyslně ryješ a snažíš se za každou obhájit to své.... Co jsi čekal? Pokud se nemůžeš 100% opřít o kvalitu svých prací a spokojených zákazníků vždy se Ti to vrátí.
Přístup k věci stylem nerozumím tomu, tak je to na howno je prostě špatně. Buď se to nauč a nebo dělej to co Ti jde a to ostátní nehaň.
A když už jsi vzpomněl něco o konci přátelství, tak myslím, že nikdy jsme přátelé nebyli. Já Tě respektuji na sraze jako člověka Škodovkáře, nemám problém Tě pozdravit případně pokecat u otevřené kapoty, ale tím to končí.
Přístup k věci stylem nerozumím tomu, tak je to na howno je prostě špatně. Buď se to nauč a nebo dělej to co Ti jde a to ostátní nehaň.
A když už jsi vzpomněl něco o konci přátelství, tak myslím, že nikdy jsme přátelé nebyli. Já Tě respektuji na sraze jako člověka Škodovkáře, nemám problém Tě pozdravit případně pokecat u otevřené kapoty, ale tím to končí.
12:45:52
16.01.2021
16.01.2021
Chali
-> Václav Vašák: A kdy mi vysvětlíš místo toho aby si řešil svý varlata, že jsem od tebe dostal to co je níže na fotce.
Dostal si ode mně zdravé zdvihátka z motoru co měl najeto cca 60000, a vrátila se nějaká zabroušená vydřená Čína.
Dostal si ode mně zdravé zdvihátka z motoru co měl najeto cca 60000, a vrátila se nějaká zabroušená vydřená Čína.
12:20:25
16.01.2021
16.01.2021
Václav Vašák
Jelikož jsem měl poslední dobou jiné aktivity,...trocha zábavy,trocha soudů s bývalkou o děti,...tak nebyl čas zde řešit něčí scvrklá varlata.
Komentovat zde něco je už opravdu ztráta času a pro ty,co to zajímá,tak přidávám fotku,jak mají vypadat a také vypadají broušená zdvihátka...
Závěrem snad říci jenom to,že pokud bych nevěděl,jak to tady funguje,snad bych měl i podezření,že určitá skupina lidí dělá vše,aby druhé pošpinila a zaručila sama sobě potřebné "renomé"...je zde určitě ještě pár svobodně myslících jedinců,tak ať jsi každý udělá svůj úsudek sám
Komentovat zde něco je už opravdu ztráta času a pro ty,co to zajímá,tak přidávám fotku,jak mají vypadat a také vypadají broušená zdvihátka...
Závěrem snad říci jenom to,že pokud bych nevěděl,jak to tady funguje,snad bych měl i podezření,že určitá skupina lidí dělá vše,aby druhé pošpinila a zaručila sama sobě potřebné "renomé"...je zde určitě ještě pár svobodně myslících jedinců,tak ať jsi každý udělá svůj úsudek sám
16:55:35
04.01.2021
04.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Chali 04.01.21 13:27:31: To je dost otřesné...
Tak já nevím, ale asi to bude fakt o šikovnosti, když jsem tohle dělal na radu Petra smirglem na futrech se zdvihatkem na kokotu (samozřejmě nadsázka v reakci na tenhle blud) -> Václav Vašák 03.01.21 19:53:02:
Tak já nevím, ale asi to bude fakt o šikovnosti, když jsem tohle dělal na radu Petra smirglem na futrech se zdvihatkem na kokotu (samozřejmě nadsázka v reakci na tenhle blud) -> Václav Vašák 03.01.21 19:53:02:
13:27:31
04.01.2021
04.01.2021
Chali
-> pavucina 03.01.21 20:54:21: Toto jsou prý moje zdvihátka co mají najeto necelých 60000 km. Když je dostal, tak na nich nebylo vidět opotřebení.
Toto co jsem dostal je čínský bláto, nebo jsou hodně zabroušený aby co nejvíc zmizelo tx rejhy, a tvrzená část je fuč.
Toto co jsem dostal je čínský bláto, nebo jsou hodně zabroušený aby co nejvíc zmizelo tx rejhy, a tvrzená část je fuč.
12:59:11
04.01.2021
04.01.2021
MVM
-> koko 04.01.21 12:51:48: No nemám,ale taky nemusim furt dělat v dilně .. aspoň pár dní bylo volno. Tak čtu nějaký novinky z techniky. Čekám na díly z eshopů,protože teď nekoupiš ani podložku.
12:51:48
04.01.2021
04.01.2021
koko
-> MVM: Máš to zapotřebí? stejně jako Petrovi
Pokud tomuto věnuješ čas na toaletě, pak chápu, ale jinak to je zbytečné házení perel.
Pokud tomuto věnuješ čas na toaletě, pak chápu, ale jinak to je zbytečné házení perel.
23:34:00
03.01.2021
03.01.2021
MVM
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: No a taky pumpičkou mazal motor za jizdy, a páčkou šteloval magneto..
23:17:19
03.01.2021
03.01.2021
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> StepaNoFUN: A počkej až zjistí, že hlouběji v historii jezdil se závodníkem spolujezdec, který ručně přidával palivo podle potřeby
22:21:22
03.01.2021
03.01.2021
StepaNoFUN
Ale vždyť jo... Jednotka na zapalování je k hownu, protože zavařenej rozdělovač stačí, vstřikování je k hownu, protože to komlet pokreje karburátor...
Asi jsou ty inženýři z automobilek úplně blbý, když ostrý tovární auto má asi 8 řídících jednotek. Kdyby byli trochu k něčemu, tak to samý dokážou s karburátorem a rozdělovačem jako jeden místní guru...
Asi jsou ty inženýři z automobilek úplně blbý, když ostrý tovární auto má asi 8 řídících jednotek. Kdyby byli trochu k něčemu, tak to samý dokážou s karburátorem a rozdělovačem jako jeden místní guru...
21:55:43
03.01.2021
03.01.2021
MVM
-> pavucina: Myslíš jako to, že ty motory se dřív ladily na max, výkon. Že to nemělo vůbec žádný průběh, blbě to startovalo,mělo to mizerný přechody a jelo to chvilku nahoře. V podstatě mimo rozsah se s tim nefalo kulturně jet. ? Já jsem to prvně smazal, protože je to asi marný...
21:31:47
03.01.2021
03.01.2021
Robert 106
-> pavucina:
1) souhlasím !
2) souhlasím a mohu potvrdit
3) to bych také rád viděl
1) souhlasím !
2) souhlasím a mohu potvrdit
3) to bych také rád viděl
20:54:21
03.01.2021
03.01.2021
pavucina
-> MVM: Proč mažeš inteligentni příspevky a nechavas tu jen tuhle smet hoven ?
-> Václav Vašák: Ja byt zakaznik a vybirat si motořáře a mít o tom aspon trosku povedomí, tak po tvých posledních prispevcích uteču, i kdybych nevedel co jsi tu psal za slohy jiz dříve. Ve svete vstrikování a vstrikování s preplnováním je spoustu chytráku, ale nastesti, tam se chyby neodpousti a ten motor jde srát rychle, takze se velke reci zjisti docela rychle. Samozvani mistri co si za to berou nemalé penize si aspon vidí do huby, a ty kteří to skutečne umí, tak ty se vubec nemaji potrebu prezentovat jako hovada a vlastne ani reklamu nepotrebujou(to ale platí ve vsěch odvetvich).
)
Ale nic nebudu se vic rozepisovat tohle je absurdní na tebe vubec reagovat.
-> Chali: Ukaž nám nějakou hezkou práci zdejsiho samozvaneho mistra.
-> Václav Vašák: Ja byt zakaznik a vybirat si motořáře a mít o tom aspon trosku povedomí, tak po tvých posledních prispevcích uteču, i kdybych nevedel co jsi tu psal za slohy jiz dříve. Ve svete vstrikování a vstrikování s preplnováním je spoustu chytráku, ale nastesti, tam se chyby neodpousti a ten motor jde srát rychle, takze se velke reci zjisti docela rychle. Samozvani mistri co si za to berou nemalé penize si aspon vidí do huby, a ty kteří to skutečne umí, tak ty se vubec nemaji potrebu prezentovat jako hovada a vlastne ani reklamu nepotrebujou(to ale platí ve vsěch odvetvich).
)
Ale nic nebudu se vic rozepisovat tohle je absurdní na tebe vubec reagovat.
-> Chali: Ukaž nám nějakou hezkou práci zdejsiho samozvaneho mistra.
19:53:02
03.01.2021
03.01.2021
Václav Vašák
Rozdělovač by určitě nedokázal zvýšit předstih v závislosti na otáčkách...pro ty,kdo jsou líný hledat.Je zvláštní,že tam nevymýšlí nějaké speciální předstihy,ponížené v určitých otáčkách atd...dyť to přece škodovce přidá aspoň 20kw
Jedná se pouze o maximální výkon,takže tady nebudu tvrdit,že ta mapa není jiná pro různé druhy zatížení,ale osobně mě nezajímá,jestli mě motor pojede o 2hp víc a bude žrát o 0,2l méně na 1/2 plynu,ale musí fungovat hlavně v plné zátěži,pokud se jde po špičkových parametrech...takže zavařený rozdělovač nastavený na předstih,kde má motor maximum a otáčky tomu odpovídající,bude uplně dostačující...prasárna pro příklad,ale pokud vyjedu na okruh,kde to bude v maximu otáček celou dobu,kromě rozjezdu na startu,převodovka to také dovolí,tak to stačí Možná jsi to uvědomí i někdo jiný,než já.
Tuningový nebo emisní motor je zcela něco jiného,ale myslím,že se bavíme čístě o funkčnosti bez ohledu na okolnosti.
No a do motoru dávám zdvihátka přebroušená na magnetce,...takže pozor na to!...ideální je to ošoupat o šmirgl přilepený na futrech a zdvihátko míti nasazené na kokotu...někde je na to zde i návod.Je to určitě přesnější postup,než se spoléhat na starou "tozku"
20:50:06
02.01.2021
02.01.2021
Chali
-> Václav Vašák: ty velká hubo, pokud si takový machr jak tady o sobě mluvíš hoď sem jak má správně vypadat difuzor v karbecu.
Já sem potom dám to co od tebe zákazník dostane.
Jo a potom taky sem můžu dát jaký zdvihátka si schopnej dat do motoru místo těch skoro novejch co si dostal.
Já sem potom dám to co od tebe zákazník dostane.
Jo a potom taky sem můžu dát jaký zdvihátka si schopnej dat do motoru místo těch skoro novejch co si dostal.
15:05:06
02.01.2021
02.01.2021
Václav Vašák
-> MVM: vím,co to je mechanické vstřikování (evidentně bereš v potaz pouze to,co ti Péťa o mě nakuká) a pokud vím,tak stále to je jedna z nejlepších příprav směsi...ale mířím tam,že jak píšeš,z 90% to je tahání peněz z lidí a 99% škoda motorů to nepozná.
Nějaké reakce na plyn atd...nikdy jsem neměl problém.Na DCOE vyndavám automaticky sytiče,motor se obohatí pouze šlápnutím na plyn a pak běží na volnoběh uplně normálně i třeba s lambdou 1.Takle ty motory většinou nestartujou ani třeba na MČR...jsou vyladěny na nějaké spektrum,já to umím od 2000 do mrtva,pokud se jedná třeba o vačky hodně za 300°,kde to prostě už pod 2000ot na 5-ku prostě nepojede,protože to neni fyzikálně možné.A ano,zkouším co největší průměr dif.,aby byl motor co nejméně bržděn a ano,ladit to je někdy problém,ale nic,co by nešlo...dnes jsou lidi hlavně líný ušpinit si ruce a mít PC na klíně a ladit motor je cool,i když nemám ponětí,co která hodnota s tím motorem vlastně udělá.
Opět doporučím shlédnout něco takového,...
Výkonově to je zhruba tak TOP škoda 1,5 motor,takže ať si každý udělá obrázek,jestli si to co řikám vymýšlím...opět je tam více videí,jako je vliv předstihu atd.Já nemůžu nic víc,než s dotyčným souhlasit,protože moje pokusy na škoda motoru vychází defakto stejně.A ano,jsou tady nějaké rozdíly,ale špatně zvolené pneu na RZ udělá větší vliv,nebo není to hlavní mít co nejlépe fungující auto?...
-> Petr Urban: připadáš mě nějak stále více rozpačitý No mě kdyby po montáži dílů málem shořelo auto,tak dotyčný další oběd srká brčkem...
Nějaké reakce na plyn atd...nikdy jsem neměl problém.Na DCOE vyndavám automaticky sytiče,motor se obohatí pouze šlápnutím na plyn a pak běží na volnoběh uplně normálně i třeba s lambdou 1.Takle ty motory většinou nestartujou ani třeba na MČR...jsou vyladěny na nějaké spektrum,já to umím od 2000 do mrtva,pokud se jedná třeba o vačky hodně za 300°,kde to prostě už pod 2000ot na 5-ku prostě nepojede,protože to neni fyzikálně možné.A ano,zkouším co největší průměr dif.,aby byl motor co nejméně bržděn a ano,ladit to je někdy problém,ale nic,co by nešlo...dnes jsou lidi hlavně líný ušpinit si ruce a mít PC na klíně a ladit motor je cool,i když nemám ponětí,co která hodnota s tím motorem vlastně udělá.
Opět doporučím shlédnout něco takového,...
Výkonově to je zhruba tak TOP škoda 1,5 motor,takže ať si každý udělá obrázek,jestli si to co řikám vymýšlím...opět je tam více videí,jako je vliv předstihu atd.Já nemůžu nic víc,než s dotyčným souhlasit,protože moje pokusy na škoda motoru vychází defakto stejně.A ano,jsou tady nějaké rozdíly,ale špatně zvolené pneu na RZ udělá větší vliv,nebo není to hlavní mít co nejlépe fungující auto?...
-> Petr Urban: připadáš mě nějak stále více rozpačitý No mě kdyby po montáži dílů málem shořelo auto,tak dotyčný další oběd srká brčkem...
11:15:08
02.01.2021
02.01.2021
Petr Urban
-> Václav Vašák: Souhlasím se zkušeností co popsal Čokin... Serizoval sem několik aut s tvými údajnými "A" karb. kde se platilo 5t za neudělane věci, nejhorší tvary dif.... A motory přijeli skoro upalený, lambda chodila jen v mezích totální chudosti a to nebylo 1x... Jiný auto zase v totální bohatosti s webry. Ty si tak obří velkohuba co si léčí maličké ego a nějaké špatné dětství, že to mletí pantem nahrazuješ... Ale tu ubohost všeho toho už nevidis a prakticky není v tvých silách dohlédnout. Pane žvanil, neodrbávejte lidi a dostudujte si základní věci o mísícím poměru... Ne šup nějaký nesmyslný trysky z hlavy s domněnkou že určitě budou stačit. Chudáci lidi...
07:09:49
02.01.2021
02.01.2021
MVM
-> Václav Vašák 02.01.21 01:28:43: To co jsem psal je mechanický vstřikování. Úplný pravěk,v podstatě hodně přibližně řadový naftovy čerpadlo,upraveny na benzin. A pise se rok 1970. Nevim o nikom kdo by to na východě v ty době používal,ani experimentoval,mozná lidi kolem Škody 2000 Mi... atd. Šoupata v ty době měl každej pořádnej motor.
Ja nikde nepíšu ze z toho je NASA motor. Ale motor ktery je řízeny elektronicky a sáni není škrceno difuzorem se prostě vždycky chová agresivnejsi,lepsi odezvou na plyn, atd.
Ja moc dobře vim kam míříš,znam ze života lidi kteří z nouze prostě na autech (obecně, nejen škodovka) zahodili vstrikovani a osadili karburatory závodili,odjeli s tim. A zas naopak lidi kteri v ramci postupu si zaplatili a překopali na vstřiky. A vysledek je takový, že mnozí "jezdci" rozdil nepoznají,ladiči z nic doji penize. Ale vec obecně je taková, že prostě se vstriky motor ma uplne brutální rychlost reakce na plyn. Dokáže okamžitě reagovat na zmenu okolnich podminek, absolutně za všech okolnosti ten motor ma optimalni provozni prostředí.. Ten přínos tam je. Ale musi byt k tomu spravně udělany datový pole, zkratka jednotka a celek musi fungovat top.
Ber to tak,že třeba Ty v tom rozdil nevidíš, může zase jiny namitnout ze má trochu jiný názor.
Protože kdyby to tak bylo zbytečný ,jsou karburatory dodnes montovaný všude.
Ja nikde nepíšu ze z toho je NASA motor. Ale motor ktery je řízeny elektronicky a sáni není škrceno difuzorem se prostě vždycky chová agresivnejsi,lepsi odezvou na plyn, atd.
Ja moc dobře vim kam míříš,znam ze života lidi kteří z nouze prostě na autech (obecně, nejen škodovka) zahodili vstrikovani a osadili karburatory závodili,odjeli s tim. A zas naopak lidi kteri v ramci postupu si zaplatili a překopali na vstřiky. A vysledek je takový, že mnozí "jezdci" rozdil nepoznají,ladiči z nic doji penize. Ale vec obecně je taková, že prostě se vstriky motor ma uplne brutální rychlost reakce na plyn. Dokáže okamžitě reagovat na zmenu okolnich podminek, absolutně za všech okolnosti ten motor ma optimalni provozni prostředí.. Ten přínos tam je. Ale musi byt k tomu spravně udělany datový pole, zkratka jednotka a celek musi fungovat top.
Ber to tak,že třeba Ty v tom rozdil nevidíš, může zase jiny namitnout ze má trochu jiný názor.
Protože kdyby to tak bylo zbytečný ,jsou karburatory dodnes montovaný všude.
01:28:43
02.01.2021
02.01.2021
Václav Vašák
-> Čokin 25.12.20 22:06:21: No řekněme,že tímto příspěvkem se ukončilo naše "přátelství".Po
kud ti stojí propagace "vlastních" výrobků za tyhle řeči,o kterých nemáš ani ponětí,tak prosím.Já jenom vím,že jste nabrzdily o min. 10hp více,než je motor týhle konstrukce reálný dát a postavil jsem jich dost na to,abych věděl,že 115hp je optimum.Takže prodávejte zapalování,které přidá + 15hp...určitě to koupí dost lidí.
Místo psaní nesmyslů bys měl radši pracovat na tom,aby tě zase nepodrtila nějaká 1,3
-> MVM: porsche ale neni škodovka,...pokud někdo experimentuje s takto vysokým tlakem paliva a navíc tímto typem "škrtící" klapky na škodovce,tak budiž.Ale koupit Čínský tělesa,tlačit pumpou z Aliexpresu na 4bar a vstřiky z koncernu,tohle z motoru raketu neudělá...funkčnost takového vstřikování a karburátoru bude stále stejná.
Neporovnávám F1,ale funkčnost těchto věcí na škodovce,nebo podobné staré konstrukci....ten motor je konstrukčně tak zastaralý,že mu NASA technologie nepřinese téměř nic a až mě někdo přesvědčí o opaku,nemám problém.Já stejný motor osadil rozdělovačem a karburátorem,poté dal nepřímý 4x vstřik a zapalování na programovatelné ŘJ...výsledek stejný...můžeš mě to vysvětlit jinak,než že jsem kokot a nic neumím?...když ten motor má nějaký konstrukční parametry,tak je uplně jedno,jestli ho budeš přesvědčovat ŘJ o tom,že nemá brát ohled na vačku,ventily,sání,zdvih, vrtání,ale má jet podle toho,co chce ŘJ...tohle mě snad tvrdit nechceš.
Karburátor a to i DCO/E umí jet v nesmyslném rozsahu otáček,umí směšovat téměř dokonale i s dif. určeným pouze na výkon a stejně do toho motoru dostaneš jenom tolik směsi,kolik dovolí ventil,ať karbecem a nebo vstřikem...až někdo vyrobí hlavu na 120-ku s přímým vstřikováním,tak to bude jiná a bude se moci začít kouzlit.
-> Petr Urban: no jo no,...asi brzda kam jezdím já brzdí špatně,přijeď jí ocejchovat.
Krásné je,jak se tady hned začne propagovat vlastní tvorba (já netvrdím kupte si karburátor a rozdělovač ode mě,...ale neutrácejte prachy za píčoviny,co nemají vliv) a tato nákaza se šíří i na lidi,o kterých jsem měl celkem slušné mínění,...no na to říci snad jen to,že pokud nebude nová sezona uplně stejná nebo horší,jako 2020,tak každý bude mít možnost se ukázat,jak mu zrovna ten jeho výtvor pojede...ale MČR kůli tomu začít jezdit nehodlám...bude to snadné,protože proti Vám bude stát neumětel s karburátorama a rozdělovačem A proč vlastně někoho přesvědčovat,...každý ať kupuje co chce a o to lepší zábava z toho je potom pro mě
Místo psaní nesmyslů bys měl radši pracovat na tom,aby tě zase nepodrtila nějaká 1,3
-> MVM: porsche ale neni škodovka,...pokud někdo experimentuje s takto vysokým tlakem paliva a navíc tímto typem "škrtící" klapky na škodovce,tak budiž.Ale koupit Čínský tělesa,tlačit pumpou z Aliexpresu na 4bar a vstřiky z koncernu,tohle z motoru raketu neudělá...funkčnost takového vstřikování a karburátoru bude stále stejná.
Neporovnávám F1,ale funkčnost těchto věcí na škodovce,nebo podobné staré konstrukci....ten motor je konstrukčně tak zastaralý,že mu NASA technologie nepřinese téměř nic a až mě někdo přesvědčí o opaku,nemám problém.Já stejný motor osadil rozdělovačem a karburátorem,poté dal nepřímý 4x vstřik a zapalování na programovatelné ŘJ...výsledek stejný...můžeš mě to vysvětlit jinak,než že jsem kokot a nic neumím?...když ten motor má nějaký konstrukční parametry,tak je uplně jedno,jestli ho budeš přesvědčovat ŘJ o tom,že nemá brát ohled na vačku,ventily,sání,zdvih, vrtání,ale má jet podle toho,co chce ŘJ...tohle mě snad tvrdit nechceš.
Karburátor a to i DCO/E umí jet v nesmyslném rozsahu otáček,umí směšovat téměř dokonale i s dif. určeným pouze na výkon a stejně do toho motoru dostaneš jenom tolik směsi,kolik dovolí ventil,ať karbecem a nebo vstřikem...až někdo vyrobí hlavu na 120-ku s přímým vstřikováním,tak to bude jiná a bude se moci začít kouzlit.
-> Petr Urban: no jo no,...asi brzda kam jezdím já brzdí špatně,přijeď jí ocejchovat.
Krásné je,jak se tady hned začne propagovat vlastní tvorba (já netvrdím kupte si karburátor a rozdělovač ode mě,...ale neutrácejte prachy za píčoviny,co nemají vliv) a tato nákaza se šíří i na lidi,o kterých jsem měl celkem slušné mínění,...no na to říci snad jen to,že pokud nebude nová sezona uplně stejná nebo horší,jako 2020,tak každý bude mít možnost se ukázat,jak mu zrovna ten jeho výtvor pojede...ale MČR kůli tomu začít jezdit nehodlám...bude to snadné,protože proti Vám bude stát neumětel s karburátorama a rozdělovačem A proč vlastně někoho přesvědčovat,...každý ať kupuje co chce a o to lepší zábava z toho je potom pro mě
22:58:12
26.12.2020
26.12.2020
Čokin
-> StepaNoFUN: Tak paní Colombová si dává na čas Jinak bych o ní nemluvil
20:44:18
26.12.2020
26.12.2020
COL
V indukcnim zapalování favo cívka potřebuje pro "nabití" (tj. náběh proudu na pracovní hodnotu) pri 14V asi 2ms, z tohoto a zpožadované doby horeni vyplývají její limity. Krom toho moc nemiluje napetove pretezovani sekundaru, tedy dlouhá jiskriste atd...
18:46:39
26.12.2020
26.12.2020
Petr Urban
-> JRD McLAREN: S jednou cívkou - trafo kostkou nebo i jen Favoriztovou krmenou jednotkou to není zas tak horký.... Zvladala krmit v hodně velkým napětí až k 8mi... Měli jsme to na osciloskopu.