Sme na skodovackom fore, tak sa bavime o skodovkach ..
Cez vytahane rozvody, vymlateny klinek na spojke rozdelovaca, vole v ozubenych koleckach ...
az po vymlatene kladivko a asymetriu na "stvorhrane / vacke" pre palec ...
. ....
asi uz nemusim dalej pokracovat...
Ja netvrdim, ze to nemoze fugovat, resp. ze to nefunguje ...
ale co sa kvality a presnosti tyka, nieje to v dnesnej dobe bohvieco ...
Ad OTACKY:
pri takom 4 valci s rozdelovacom tu indukcnu cievku namahame 2 az 4 viac,
nez by tomu bolo u paroveho ci sekvencneho zapalovania ..
Ta cievka proste potrebuje neaky ten cas na regeneraciu (dajme si priklad 5ms)
a teda "hociake otacky" nad 6000 uz su skratka potencialny problem .. (a vacsinou aj realny)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> JRD McLAREN: Zase to neni úplně přesná informace. On rozdělovač může fungovat pri vysokých otáčkách.(co jsou vysoký otačky že..)Jde o to, která součástka rozdělovače se dostane na svuj kriticky limit. A neni rozdělovač jako rozdělovač. Zapalovani se musi brat jako celek. Je to system.
I boha, ale ste sa rozbehli ....
No takto, zapalovanie "riadene rozdelovacom" rozhodne nieje presne ...
a ani "kvalitne" obzvlast vo vysokych otackach ... teda tam uz vobec ne ...
A davkovanie paliva ... ono ten karburator je v podstate "taky dobre blby pristroj" ...
lebo to snim fuguje (ked je ako tak dobre nakonfigurovany) takmer vzdy, pocas celej jeho doby zivotnosti. (a nema ziadnu dieru v mape - rozumej blbe policko a pod.)
Lenze vobec nefuguje spravne, ked sa "vlna v sani odrazi od piestu" ...
zacne sa podybovat presne opacnym smerom ako by mala ...
"vyleti von karburatorm" niekde "do priestoru" pripadneho vzduchoveho filtra ...
kde si da jeden ten cyklus pauzu ... kym teda znova nezacne ten piest nasavat ...
..to potom "ta vlna" zase prejde difuzorom, zase to zobere zo sebou palivo ...
..a zas to bude chciet zhoret vo valci ...
Takze takto neako vznika dva krat obohatena zmes, . . . . ...... . ....
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No takto, zapalovanie "riadene rozdelovacom" rozhodne nieje presne ...
a ani "kvalitne" obzvlast vo vysokych otackach ... teda tam uz vobec ne ...
A davkovanie paliva ... ono ten karburator je v podstate "taky dobre blby pristroj" ...
lebo to snim fuguje (ked je ako tak dobre nakonfigurovany) takmer vzdy, pocas celej jeho doby zivotnosti. (a nema ziadnu dieru v mape - rozumej blbe policko a pod.)
Lenze vobec nefuguje spravne, ked sa "vlna v sani odrazi od piestu" ...
zacne sa podybovat presne opacnym smerom ako by mala ...
"vyleti von karburatorm" niekde "do priestoru" pripadneho vzduchoveho filtra ...
kde si da jeden ten cyklus pauzu ... kym teda znova nezacne ten piest nasavat ...
..to potom "ta vlna" zase prejde difuzorom, zase to zobere zo sebou palivo ...
..a zas to bude chciet zhoret vo valci ...
Takze takto neako vznika dva krat obohatena zmes, . . . . ...... . ....
Jsem rad, ze jsem navedl debatu spravnym smerem ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jen bych soplnul, ze ano karburatory jsou vetsinou levnejsi pri porizovani, ale co to hrabani v tom, rozebirani, nekdy se musi pockat i na vychladnuti motoru, aby to clovek mohl pretryskovat. Chapu, ze jiz se zlusenostma to trva zlomek casu(ze zvolim trysky jiz na poprve dobre), ale i tak, u EFI zmacknu dve tlacitka a mam tam uplne neco jineho.
Ale jsem rad, ze se to chape, ja to pochopil jiz v 2011 v praxi. A jediny, kde mi zustal karburator je trabant, ptz to jezdi tak malo a je to dobovy.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jen bych soplnul, ze ano karburatory jsou vetsinou levnejsi pri porizovani, ale co to hrabani v tom, rozebirani, nekdy se musi pockat i na vychladnuti motoru, aby to clovek mohl pretryskovat. Chapu, ze jiz se zlusenostma to trva zlomek casu(ze zvolim trysky jiz na poprve dobre), ale i tak, u EFI zmacknu dve tlacitka a mam tam uplne neco jineho.
Ale jsem rad, ze se to chape, ja to pochopil jiz v 2011 v praxi. A jediny, kde mi zustal karburator je trabant, ptz to jezdi tak malo a je to dobovy.
-> Václav Vašák: Strikačka nepotřebuje difuzor.Což je omezovač v sacim traktu.Nejlip bez škrtici klapky a se šoupatky.Má vždy rychlejší odezvu na polohu klapky,což je pro zavodni využití výhoda.Palivo je lip atomizovano(lip rozprašeno vzdycky pod tlakem a lip se misi se vzduchem) Teď mam v praci 1970 Porschemotor s KugelfischerBosch Mechanickým vstřikováním uz tenkrát 16 Bar. Uz tehdy věděli proč. A kupodivu už ETZ zapalovani Bosch.
Myslel jsem že někdo kdo dělá motory nemůže snad neco takovýho vypustit veřejně..-> Václav Vašák 25.12.20 21:51:57:
Co se Weberu DCO týká- byly vždycky navržený pro auta s max výkonem. V ty době se tolik neřešil průběh a pružnost motorů.Každý Italská 70.-80. má točivej motor... Zvlášť když si zavodni auto snadno vystačí s rozsahem 1000ot.
A co se průběhu lambdy na těchto karburatorech týká, mam teď Činu a průběh jak vino. Jde o to vyladění. A DCOE opravdu nežerou za kazdou cenu.
OK, to s tim škrcenim už tady píše dřív Petr..
Myslel jsem že někdo kdo dělá motory nemůže snad neco takovýho vypustit veřejně..-> Václav Vašák 25.12.20 21:51:57:
Co se Weberu DCO týká- byly vždycky navržený pro auta s max výkonem. V ty době se tolik neřešil průběh a pružnost motorů.Každý Italská 70.-80. má točivej motor... Zvlášť když si zavodni auto snadno vystačí s rozsahem 1000ot.
A co se průběhu lambdy na těchto karburatorech týká, mam teď Činu a průběh jak vino. Jde o to vyladění. A DCOE opravdu nežerou za kazdou cenu.
OK, to s tim škrcenim už tady píše dřív Petr..
kdyby ta trumpeta byla v eloxu, mohlo by to byt těleso pro paní kolombovou:-)
Motor = vzduchová pumpa, kolik vzduchu dostaneme nad píst v daný okamžik, takový potenciál k výkonu v daný okamžik.
-> Václav Vašák: Nemyslím si že nová přímá brzda SuperFlow, která projde hodnotou na kalibrační tyči ihned po sundání motoru nějak více kecá, ale rozumím snaze to zpochybnit, avšak rozhodně to nemusím dokazovat nějakému Vašákovi a přemlouvat majitele závodníka, aby kvůli "trapnostem nařčení" jezdil přes půl republiky dokazovat tlučhubovi pravdu, který na místě zpochybní dalších x věcí za kterými si bude trapně stát a už nikdo nezaplatí celodenní výletování, palivo, zbytečně ztracený čas několika osob a amortizaci veškerých zúčastněných vozů.
Samozřejmě sem na brzdě zkoušel rozdělovač vs. jednotku a rozdíly byli velmi markantní už na áčko 1400. Jednotka dává velmi přesné impulzy +- 0,5 st. předstihu na každý válec stejně, dává je neustále stejně nehledě na délku používání v řádech mnoha let, zcela individuálně a ideálně lze nastavit křivka pod hodnotami klepání a to v celém pásmu a jednotka také ideálně budí silnější indukční cívku / cívky v celém spektru otáček a mění nabíjecí čas např. i s ohledem na aktuální palubní napětí, to vše udělá výkonnostně několik koní i Nm a trapnost tvého neověřeného ťápání - tlučení pusou je pro jen mírně myslícího člověka hodně směšné.
A také nikde nebylo zatím řečeno, že karb. vždy má určitý druh škrcení : směšovač a za ním difuzér - kde se děje podtlak (odpor) pro "podávání" a míchání paliva z rozprašovače, u motokarb. přímo z emulzní šachty, toto odpadá u 4 klapky a společně s perfektním mícháním - rozprašováním paliva pod tlakem několika otvory dobrým vstřikovačem, který za všech režimů dává nejideálnější hodnotu mísícího poměru (při ideálním nastavení). Výhody jsou zde zcela očividné a jasné každému průměrnému motorovému laikovi ...
Kdyby více soudruhů přemýšlelo jako Vašák, nikam by se nic nevyvíjelo ...
A všechny druhy jeho zbytečných hejtů, pomluv a odrbané práce se mu vrátí a nebo vrací v osobním i profesním životě ... Jen tak dál konej ... Jen tak dál ...
-> StepaNoFUN: Pracuje se na tom i přes svátky... Vývoj a obnova mnoho komponent za lepší snad konečně půjde někam do finiše![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Samozřejmě sem na brzdě zkoušel rozdělovač vs. jednotku a rozdíly byli velmi markantní už na áčko 1400. Jednotka dává velmi přesné impulzy +- 0,5 st. předstihu na každý válec stejně, dává je neustále stejně nehledě na délku používání v řádech mnoha let, zcela individuálně a ideálně lze nastavit křivka pod hodnotami klepání a to v celém pásmu a jednotka také ideálně budí silnější indukční cívku / cívky v celém spektru otáček a mění nabíjecí čas např. i s ohledem na aktuální palubní napětí, to vše udělá výkonnostně několik koní i Nm a trapnost tvého neověřeného ťápání - tlučení pusou je pro jen mírně myslícího člověka hodně směšné.
A také nikde nebylo zatím řečeno, že karb. vždy má určitý druh škrcení : směšovač a za ním difuzér - kde se děje podtlak (odpor) pro "podávání" a míchání paliva z rozprašovače, u motokarb. přímo z emulzní šachty, toto odpadá u 4 klapky a společně s perfektním mícháním - rozprašováním paliva pod tlakem několika otvory dobrým vstřikovačem, který za všech režimů dává nejideálnější hodnotu mísícího poměru (při ideálním nastavení). Výhody jsou zde zcela očividné a jasné každému průměrnému motorovému laikovi ...
Kdyby více soudruhů přemýšlelo jako Vašák, nikam by se nic nevyvíjelo ...
A všechny druhy jeho zbytečných hejtů, pomluv a odrbané práce se mu vrátí a nebo vrací v osobním i profesním životě ... Jen tak dál konej ... Jen tak dál ...
-> StepaNoFUN: Pracuje se na tom i přes svátky... Vývoj a obnova mnoho komponent za lepší snad konečně půjde někam do finiše
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Nerejpej do vosího hnízda víc, než je nutný... :-D
Pěkné čtení...
-> Václav Vašák: no rozhodně nejsi tak dobrý jako "Urbi et Orbi" neb "Urbi et Orbi" a ostatně i další zde zjevně chápou význam λ=1![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Václav Vašák: no rozhodně nejsi tak dobrý jako "Urbi et Orbi" neb "Urbi et Orbi" a ostatně i další zde zjevně chápou význam λ=1
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Václav Vašák: stejně tak nenastavíš webers pro částečnou zátěž s uspokojivou učinností. Vždy budeš mít měrnou spotřebu v násobkách hodnot oproti přesnému dávkování paliva vstřikovacím systémem. Jinými slovy webers budou vždycky žrát. Motokarbs jsou na tom lépe, ale montáž je v podstatě vždy prototyp se všemi vlastnostmi prototypu. Což z toho pro komerční použití nedělá úplně ideální konfiguraci.
-> Václav Vašák: asi uděláš podobný výsledek, když se ne zrovna úzkým rozptylem hodnot trefíš do ideálního pásma nastavení, které vyžaduje konkrétní motor. Je to ale pracně získaný a nestabilní setup. I to je třeba zahrnout do tohoto ne uplně relevantního porovnání.
-> Čokin: O paní Colombové bych v souvislosti s motorama nemluvil. Že jo Bery. :-D
-> Václav Vašák: No konkrétně tvůj zákazník co jezdí tvůj motor si ho pochvaluje až po našem seřízení a přestavbě na elektroniku, před tím přišel akorát k díře v pístu.
To jen k těm výhodám nevýhodam elektroniky.
Ano karbec lze nastavit stejně co se maximálních hodnot týče, ale kulturu vs. spravnou bohatost a tím i spotřebu nikdy nedocíliš. Buď máš na karbecu v určitém pásmu díru nebo už moc bohaté aby jsi tu díru překryl. Argument, že závodníci na spotřebu nejezdí neberu! Aneb pod heslem nezkusíš.... nevíš Vašíku.
Njn někdo tady o tom jen mluví, ale jinak je to jako s paní Colombovou..... taky ji nikdo neviděl![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To jen k těm výhodám nevýhodam elektroniky.
Ano karbec lze nastavit stejně co se maximálních hodnot týče, ale kulturu vs. spravnou bohatost a tím i spotřebu nikdy nedocíliš. Buď máš na karbecu v určitém pásmu díru nebo už moc bohaté aby jsi tu díru překryl. Argument, že závodníci na spotřebu nejezdí neberu! Aneb pod heslem nezkusíš.... nevíš Vašíku.
Njn někdo tady o tom jen mluví, ale jinak je to jako s paní Colombovou..... taky ji nikdo neviděl
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> JRD McLAREN: na tyto hodnoty doporučuji pořídit něco s použitelnými otáčkami řekněme 9000+...což tedy škodovácký motor rozhodně neni.
Samo tedy mluvím o reálných hodnotách výkonu,kde +/- 100hp/1000ccm je "Svatý grál",kterého lze u 50 let staré koncepce škody dosáhnout...to,že to někdo nabrzdí totiž neznamená,že to je pravda
Ovšem já nejsem tedy tak šikovný,jako "Urbi et Orbi",takže mě karburátor jede stejně,jako programovatelné NEPŘÍMÉ vstřikování...jako laik opravdu nechápu rozdíl,pokud motoru dávám stejné množství benzínu a vzduchu buď karburátorem a nebo klapkou + vstřik...a bohužel minutové točení motorem než motor s webery chytne a musí mít volnoběh 2000ot také neznám,...v tu dobu auto už bývá někde v nedohlednu
No a na zapalování směsi bohužel také tolik nezáleží,protože ten motor nemá otáčky,při kterých by to mělo význam...ale samo sebou se musí každému tvrdit,jak elektronické zapalování funguje,aby byly zákazníci a nikdo už neověří na brzdě stejný motor s rozdělovačem,...ono tedy 99% lidí na tu brzdu ani nikdy nejede a věří těm 110hp z litru,protože se to píše na internetu
A když přijde nabídka na ověření a to dokonce zdarma,utichne to a nikomu se do toho nechce...to pro mě znamená pouze jednu věc a to,že to jsou keci...odmítnout totiž reklamu zdarma může jenom hlupák...kdyby se někdo chtěl přecejenom vyhecovat a přijet,tak já už o to zájem nemám a pro informaci cena brzdy je +/- 3000kč jako kdekoliv jinde...kdo zaváhá,ten nežere![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Samo tedy mluvím o reálných hodnotách výkonu,kde +/- 100hp/1000ccm je "Svatý grál",kterého lze u 50 let staré koncepce škody dosáhnout...to,že to někdo nabrzdí totiž neznamená,že to je pravda
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Ovšem já nejsem tedy tak šikovný,jako "Urbi et Orbi",takže mě karburátor jede stejně,jako programovatelné NEPŘÍMÉ vstřikování...jako laik opravdu nechápu rozdíl,pokud motoru dávám stejné množství benzínu a vzduchu buď karburátorem a nebo klapkou + vstřik...a bohužel minutové točení motorem než motor s webery chytne a musí mít volnoběh 2000ot také neznám,...v tu dobu auto už bývá někde v nedohlednu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No a na zapalování směsi bohužel také tolik nezáleží,protože ten motor nemá otáčky,při kterých by to mělo význam...ale samo sebou se musí každému tvrdit,jak elektronické zapalování funguje,aby byly zákazníci a nikdo už neověří na brzdě stejný motor s rozdělovačem,...ono tedy 99% lidí na tu brzdu ani nikdy nejede a věří těm 110hp z litru,protože se to píše na internetu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A když přijde nabídka na ověření a to dokonce zdarma,utichne to a nikomu se do toho nechce...to pro mě znamená pouze jednu věc a to,že to jsou keci...odmítnout totiž reklamu zdarma může jenom hlupák...kdyby se někdo chtěl přecejenom vyhecovat a přijet,tak já už o to zájem nemám a pro informaci cena brzdy je +/- 3000kč jako kdekoliv jinde...kdo zaváhá,ten nežere
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> pavucina: Ano dobře pojmenované výhody
Ale když to někdo neumí a ani se to učit nechce, ego mu tady velí být za borce a tvrdit o karburátorech jak je to super... Nenacházím jediný důvod krom finančního, že by něco bylo s karburátory lepší pro motor.
Avšak po delší době ladění i ten karb. umí relativně dobře držet lambdu v nějakých mezích jak potřebuješ, zvláště pak motokarby třeba, která navíc perfektně míchají směs a mají proměnný difuzér, ale nikdy to nebude jako dobrá stříkačka, kterou zase ale někdo musí umět naladit, takže furt vše o lidech a umu/rozumu. Stačí moc optimistická mapa předstihu a motor zdechne tak či tak, nepomáhají jakékoliv drahé věci :D
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Avšak po delší době ladění i ten karb. umí relativně dobře držet lambdu v nějakých mezích jak potřebuješ, zvláště pak motokarby třeba, která navíc perfektně míchají směs a mají proměnný difuzér, ale nikdy to nebude jako dobrá stříkačka, kterou zase ale někdo musí umět naladit, takže furt vše o lidech a umu/rozumu. Stačí moc optimistická mapa předstihu a motor zdechne tak či tak, nepomáhají jakékoliv drahé věci :D
-> pavucina:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> JRD McLAREN: Opovaz se davat efi.. to je zbytecny a moc moderni... predstava perfektniho startovani za kazdych okolnosti, pekny volnobeh a nedej boze zpetnovazebni rizeni dle lambdy v kazdem rezimu je sprosty slovo !!!
Pardon za muj zbytecny vyjev, mam zrejme nejakou vanocni slabost.
Pardon za muj zbytecny vyjev, mam zrejme nejakou vanocni slabost.
-> JRD McLAREN: EFI se mi zdá zbytečně drahé za dané funkce. Mám doma k vstřikům vše na tři motory... Zlepšení perfektní řízení motoru za všech režimů jízdy očekávám, také lepší průběh díky ideálním stavům pal. mapy, ale velké zvýšení výkonové už nikoliv. Nyní na FAJS z toho tahám 110HP z litru a už to mi přišlo, že se takových hodnot nedožiju a na tomto OHV ani nepůjde, takže nechám se možná překvapit... Každopádně tu už nemám ani lidi, co by do toho chtěli tolik imvestovat za vše kované a ještě vstřik...
A ty hrozné trapnosti a srajdy co tady někteří plodí pro trapné zvyšování si zamindrakovaneho ega a protože mají rádi pozornost, no potěš... teď s tímto forem celkově.
A ty hrozné trapnosti a srajdy co tady někteří plodí pro trapné zvyšování si zamindrakovaneho ega a protože mají rádi pozornost, no potěš... teď s tímto forem celkově.
Uz som si to cele poprecitaval...
(aspon tie 3 strany dozadu)...
Co to tak nejaky ten rok sledujem, tak vacsinou pouzivate Webre alebo motorkove karbece
podobne jak to "robil" bacil2 a elNino ...
By ma zaujimalo, ze co by som z toho dokazal dostat ja na EFI ..
Ono da sa dostat cca 100-115 koni z litra ...
takze cokolvek co sa k tomu priblizuje je dobre ... ...
(aspon tie 3 strany dozadu)...
Co to tak nejaky ten rok sledujem, tak vacsinou pouzivate Webre alebo motorkove karbece
podobne jak to "robil" bacil2 a elNino ...
By ma zaujimalo, ze co by som z toho dokazal dostat ja na EFI ..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ono da sa dostat cca 100-115 koni z litra ...
takze cokolvek co sa k tomu priblizuje je dobre ... ...
-> JRD McLAREN: No viděl jsem lepší
A je to jak jsem psal,osazená sériová fábie weberama a hlavou...vačka jak jinak než Krejbich![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Našel jsem to v PC a je to tady spíš pro zajímavost viz. -> Šediváček 04.10.20 20:33:10: Motory s +/- stejnými parametry,ale pojaté uplně jinak.Pokud by byly použity stejné vačky,tak 1,3 by 1,4 naprosto deklasovala...zde je rozdíl tak 1mm ve zdvihu a 40° na časování v neprospěch 1,3...prostě i na tom,jak je udělán základ motoru záleží i když je sériový (má to teda T-písty,ale pořád jsou o dost těžší,než fábie).
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
A je to jak jsem psal,osazená sériová fábie weberama a hlavou...vačka jak jinak než Krejbich
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Našel jsem to v PC a je to tady spíš pro zajímavost viz. -> Šediváček 04.10.20 20:33:10: Motory s +/- stejnými parametry,ale pojaté uplně jinak.Pokud by byly použity stejné vačky,tak 1,3 by 1,4 naprosto deklasovala...zde je rozdíl tak 1mm ve zdvihu a 40° na časování v neprospěch 1,3...prostě i na tom,jak je udělán základ motoru záleží i když je sériový (má to teda T-písty,ale pořád jsou o dost těžší,než fábie).
a toto je pekny graf toto ... .
vime aj nejake tie podrobnosti, co boli pouzite komponenty ..??
vzhladom na nastup vykonu v otackach od 4000 tam asi bola pomerne ostra vacka ..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
vime aj nejake tie podrobnosti, co boli pouzite komponenty ..??
vzhladom na nastup vykonu v otackach od 4000 tam asi bola pomerne ostra vacka ..
-> Čokin: jestli dobře nebo špatně,těžko říct...výsledek není špatný,ale taky ne nejlepší.A je to jeden závoďák,netuším,jestli to ještě jezdí,je to už fakt těch 5 let.
-> Václav Vašák: Správně naladěno a elektronika...... ČÍ to byl motor?
Při zatápění jsem v papírech objevil tohle,...je to obyč 1,4 s novými díly,polotovarovka,elektr
onické zapalování,...moje práce byla hlava,sání,webery a doporučení vačky.Trochu jsem dohlídnul potom na naladění.Je to už na dvouválcovce v M+H a bude to tak 5-let zpátky.
Je to zajímavé porovnání toho,že opravdu nestačí vzít sériový motor a to i "moderní" fábii a pověsit na to to "nej".Protože téměř stejného výsledku se dá dosáhnout i na mnohem "horším" motoru typu favorit s obyč přebrusem a to jenom tím,že se dá péče tomu základu.
Do kamen šlo hodně grafů,co zde nejsou "vystaveny",ale tohle mě přišlo jako zajímavé srovnání s Martinovo (šediváček) aktuálním motorem.
Je to zajímavé porovnání toho,že opravdu nestačí vzít sériový motor a to i "moderní" fábii a pověsit na to to "nej".Protože téměř stejného výsledku se dá dosáhnout i na mnohem "horším" motoru typu favorit s obyč přebrusem a to jenom tím,že se dá péče tomu základu.
Do kamen šlo hodně grafů,co zde nejsou "vystaveny",ale tohle mě přišlo jako zajímavé srovnání s Martinovo (šediváček) aktuálním motorem.
-> Čokin: třeba si chce někdo připsat zásluhy jenom za to,abych to nedělal já
Hele ať si každý se svým autem dělá co chce,já mám svých starostí dost a stejně tak "pokusných" motorů,jejichž grafy zde rozpoutají mnoho diskuzí a SZ a přivodí nejeden záchvat konkurenci,ovšem pokud s nima majitelé někam pojedou...což také neovlivním.Ať si někdo závodí na MS se sériovkou a říká tomu závodnička,mě to je jedno.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Václav Vašák: Tak jestli to někdo dělá zadarmo to si na to rád počkám, jestli to bude ve stejném stylu jako do teď vše na tom autě, ještě se i pobavím. Jediné co mu fakt jde je točit ty videa, ale ten přístup je zvláštní. No uvidíme.... A ten polomotor co tam dávali to jsi jim dělal ty nebo už, taky nekdo jiný?
-> Eidy: tak něco pořiď ne?Něco staršího,na čem se ještě bude dát dělat a místa máš dost...určitě by se ti to vyplatilo.Jezdit s každou kravinou za někým,to je lepší dát 50-100 do soustruhu a uděláš většinu věcí a to nejen na auto.
-> Čokin: bylo mě řečeno zhruba toto "někdo kdo si dal na auto vstřikování a jede to mě to udělá zadarmo"...zde dvě proměnné,...jelikož se na feldě odzkoušelo,že řiditelný motor nepřináší krom "blbuvzdornosti"
; žádný užitek,netřeba se tím tedy na těchto starých motorech zabývat (můj názor je ten,že by sportovní veterány,což naše auta už jsou,měl provozovat někdo,kdo tomu dá adekvátní péči)...nakonec sranda okolo motoru v takovém případě vyjde na pár desítek tisíc a já to tudíž zadarmo nedokážu...takže se dá odpovědět,...asi ano.Z motoru bych na jiných nebo stávajících karbecích po G.O.,novém sání a rozdělovači dokázal dostat 125-130hp v M+H...je to přecejenom 1,4 s "malou Argentinou"...jestli to bude na vstřikování lepší nebo horší,do toho se já pléct už nebudu.
-> Václav Vašák: Vilda má nového motoráře nebo ses už dal i na vstřikování? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Václav Vašák 18.11.20 18:14:28: Prosím tě Vašíku, čemu nerozumíš na větě: "Protože nemám doma soustruh a neznám nikoho, kdo by to udělal." Na soustruhu umím, ale když není žádný k dispozici ani v okolí, tak to prostě nejde.
-> Václav Vašák: jsi mě pobavil ty "anketo".
ja taky končím, tohle je bezcenný mlácení....asi ovsa, když jsou tu ty koně.
ja taky končím, tohle je bezcenný mlácení....asi ovsa, když jsou tu ty koně.
-> MVM: Jo takový závodění by mě bavilo. Nevím jestli šlo (možná jo, pokud by nebyla moc kvalitní konkurence
), ale ježdění to muselo být skvělý. Trať nacpaná stejnými auty na nefunkčním podvozku (z dnešního pohledu)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
To jsem rád, že jsem vám to tady po týdnech nikam nevedoucích dohadů vyřešil...
Tak vyčůrat, pomodlit a spát!!![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Tak vyčůrat, pomodlit a spát!!
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Škoda ze už je pryč doba pohárových motorů, at uz formule, nebo pickup. Co nejvic seriovych dílů a potom se ukazalo kdo je jak dobry.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.11.20 20:47:09: asi nějaká lepší aktualizace, mě spíš přijde že to moje tak 5 přidává a ještě to sprostě nalže i do kamery
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> jate-line: to je pekný film
Co deset let...
Už v roce 86 o stejném dohadování natočili film ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Václav Vašák 19.11.20 19:49:57: race chrono zlepšuje čas o 5 sekund...
Tak určitě, já končím, to fakt nemá smysl... To, že mě nemáš rád s tím se nějak zkusím vypořádat.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Tak určitě, já končím, to fakt nemá smysl... To, že mě nemáš rád s tím se nějak zkusím vypořádat.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Luky: nevěřil bych,že někdo pochopí,oč mě tady 10 let jde,...aneb "neni kůň jako kůň"
dynaimage.cdn.cnn.com/cnn /.../https%3A%2F%2Fcdn.cnn .com%2Fcnnnext%2Fdam%2Fass ets%2F180514125152-thumbel ina-smallest-horse-3.jpg
dynaimage.cdn.cnn.com/cnn /.../https%3A%2F%2Fcdn.cnn .com%2Fcnnnext%2Fdam%2Fass ets%2F180514125152-thumbel ina-smallest-horse-3.jpg
-> Luky 19.11.20 20:19:33: Konečně věcný příspěvek ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hele a nenapadlo vás třeba že máte těch koní stejně, jen je někdo má slabší než ten druhý? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Václav Vašák: opět jen fabuluješ bez sebereflexe... Úroveň myslíš urážení, lhaní a pomlouvání
Ty už se nemnož.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bery: a proč bych jí měl obsluhovat?...na to tam jsou lidi a vždycky byli,já pouze budu přítomen,kdyby náhodou se pak zde nic nebjevilo...jo a teda myslíš,že tam máš třeba 140hp nebo 110hp?...jak jsem řekl,v případě toho,že tam bude nějaký nízký nesmysl,tak nic neplatím a jde to za majitelem...pokud auto bržděné nemáš,tak těžko porovnávat,ale tak máš 1,4 na weberech a 130hp bych bral v tvém případě jako nutné minimum...nehodlám platit brzdu každému,kdo bude chtít znát výkon svojí sériovky,to postrádá smysl "hecu".
Dej termíny,kdy můžeš a tvůj odhad výkonu (popřípadě uděláme anketu) a nějak to uděláme,ať je jednou pro vždy klid...máš někde nějaké video,podle kterého bych mohl odhadnout výkon já a uvidíme,kdo jak byl daleko...jako pokud bys mě svezl,bylo by to super,ale nebudu chtít po někom něco,co sám dělat nechci![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dej termíny,kdy můžeš a tvůj odhad výkonu (popřípadě uděláme anketu) a nějak to uděláme,ať je jednou pro vždy klid...máš někde nějaké video,podle kterého bych mohl odhadnout výkon já a uvidíme,kdo jak byl daleko...jako pokud bys mě svezl,bylo by to super,ale nebudu chtít po někom něco,co sám dělat nechci
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Petr Urban: karbeci jsem předal,na auto nemontoval,...majitel mě při "návštěvě" zakázal jakkoliv šahat do čehokoliv,...a pokud vím,tak kamarád,který u toho byl přítomen řikal,žes dělal pouze něco s hladinou...kdo se v tom šťoural,když to ode mě odešlo a bylo na to času víc než dost mě absolutně nezajímá.
No a ten volnoběh 4000ot atd. co mě majitel brečel,že po tvém ladění měl jsem tady už jednou řešil a tím to je pro mě uzavřené.Nebudu se snižovat na tvojí úroveň a psát tady,kdo o tobě co říká a jaké máš chování atd.
-> jate-line: neodlehčuj,není pak co číst
A ano,můžeme si na to hrát,že ovlivní,ale vypadnutý kvalt na 10km RZ to ovlivní určitě víc.Nejsme mistři světa a to můžeš začít počítat odpor vzduchu,jestli máš auto o 5cm výš než ten druhý...a jo,souhlas,auto jako celek je uplně něco jiného než motor a když do toho připočtu řidiče,jsou tyhle veškeré témata k ničemu...ale tady to je o motorech a tak o čem jiném se hádat...blb co utáhne přední ložiska na 50Nm a pojede s tím na závody bude potřebovat o hodně víc koní,než ten,co to bude mít utažené dobře...berme trochu s nadsázkou,protože to kolo by se asi ani netočilo
-> Tuner#2: hele já tě určitě nesvezu a Martinovi to zakážu pod výhružkou rozvrtání motoru šroubovákem
Jednoduše řečeno nemám tě rád
Jediné,co pro tebe můžu udělat je,že tě předjedu.
Co se týká videa,nevyznám se v tom jako ty,tak se holt radši zeptám...někdo dává nějaký "odkazy" s datumem mám vědět,jestli to je video a nebo příspěvek?Neni tak těžký napsat "hele vole myslel sem tebe nebo Freie"...
A že ti neni hamba,dávat sem tuhle "svatou trojici"...už si někdy měl v ruce třeba hlavu od Čepka nebo Fiedlera?...měřil sis Urbiho vačku aspoň šuplerou?Mě tyhle lidi nic neudělali,Urbi se mě snažil ojebat rozdělovačem rozjebnutým důlčíkem,místo aby tam aspoň "smrknul" elektrodu a kůli jeho šmejdský vačce sem musel rozebrat celý motor,než sem přišel,proč se mě nezavírá jeden ventil,protože mě jí přinesl majitel,ať jí tam dám,že četl,že je dobrá...samo jsem měl za to,že třeba vázne vodítko atd.Takto bych zde mohl pokračovat dalších 10 stránek,...ale ať si to každý řeší sám,ale lidi se bojí,protože jak zvednou telefon,tak slyší "pičo sem utahanej,všechno mě bolí,Vy ani neumíte nastavit předstih,s jakym debilem to mluvim atd." Že si to oni nechaj líbit je jejich věc,ale já takové jednání netoleruji.
Jo a všichni kamarádi,co nainstalovali "race-chrono" si zlepšily tak o 5s čas,...takže pustit video a zmáčknout stopky se mě zdá prostě nejlepší.A pokud tady budu machrovat s časem,tak si půjčím to udělátko přímo na okruhu a bude to oficiální jak jen může být.
Fedla udělala asi 2:20 naposledy,série jezdila 2:30...teď když se koně převedly na kw,udělala se převodovka,počítám,že bych od těch 2:10 neměl být daleko a to jsem zvlčel k předohrabům...Michal měl 2:17 hned první kolo,kdy mě vezl a ani nevěděl,kam zatáčet,kdybych mu to neřikal...takže "hewland,svor a gumy",...myslím,že nemám s jakoukoliv škodovkou šanci.A Martin má auto dalece za možnostma řidiče a se sériovou feldou sem mu ujel,když měl 85hp
Teď těch 92-94kw taky udělá svoje,ale bez zatáček to stačit nebude.
A já na vlastní auto prostě nemám čas,...ano,napsat všechny příspěvky zde trvalo tak hodinu,ale za tu dobu sice vyměním motor,ale neupravím si hlavu nebo tak podobně a bývalka a tahání o dítě mě k chuti něco dělat opravdu nepřidá,...prostě mám už jiné priority.
-> vhml: souhlas se vším,až na tu poslední větu,...co bych asi měl z toho,že bych tady byl "nejlepší"...a právě moje motory nejsou vidět,tak hovno umím,...nemyslíš,že to je tak trochu krátkozraké?Rád se kouknu na atletiku a Usain Bolt je sice nejrychlejší člověk planety...ale já věřím,že by ho předběhl kdejaký křovák,protože pokud nedá 100m pod 9s,tak umře hlady,není to pro něj pouze sport...takže je určitě mnoho lepších motorářů,ale třeba to je zedník,komeník,účetní,... nebo to třeba i dělá,ale neni "vidět".Doba je zvrácená a v tomhle jsem asi staromódní...a moc věcí mě napříč škodovkami a lidmi co se o ně zajímají a dělají je nepřekvapí,ale hodně věcí si hodlám vzít do hrobu,protože škraloup se dá najít na uplně každém,otázka je,jak moc je tlustý![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
No a ten volnoběh 4000ot atd. co mě majitel brečel,že po tvém ladění měl jsem tady už jednou řešil a tím to je pro mě uzavřené.Nebudu se snižovat na tvojí úroveň a psát tady,kdo o tobě co říká a jaké máš chování atd.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> jate-line: neodlehčuj,není pak co číst
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2: hele já tě určitě nesvezu a Martinovi to zakážu pod výhružkou rozvrtání motoru šroubovákem
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Co se týká videa,nevyznám se v tom jako ty,tak se holt radši zeptám...někdo dává nějaký "odkazy" s datumem mám vědět,jestli to je video a nebo příspěvek?Neni tak těžký napsat "hele vole myslel sem tebe nebo Freie"...
A že ti neni hamba,dávat sem tuhle "svatou trojici"...už si někdy měl v ruce třeba hlavu od Čepka nebo Fiedlera?...měřil sis Urbiho vačku aspoň šuplerou?Mě tyhle lidi nic neudělali,Urbi se mě snažil ojebat rozdělovačem rozjebnutým důlčíkem,místo aby tam aspoň "smrknul" elektrodu a kůli jeho šmejdský vačce sem musel rozebrat celý motor,než sem přišel,proč se mě nezavírá jeden ventil,protože mě jí přinesl majitel,ať jí tam dám,že četl,že je dobrá...samo jsem měl za to,že třeba vázne vodítko atd.Takto bych zde mohl pokračovat dalších 10 stránek,...ale ať si to každý řeší sám,ale lidi se bojí,protože jak zvednou telefon,tak slyší "pičo sem utahanej,všechno mě bolí,Vy ani neumíte nastavit předstih,s jakym debilem to mluvim atd." Že si to oni nechaj líbit je jejich věc,ale já takové jednání netoleruji.
Jo a všichni kamarádi,co nainstalovali "race-chrono" si zlepšily tak o 5s čas,...takže pustit video a zmáčknout stopky se mě zdá prostě nejlepší.A pokud tady budu machrovat s časem,tak si půjčím to udělátko přímo na okruhu a bude to oficiální jak jen může být.
Fedla udělala asi 2:20 naposledy,série jezdila 2:30...teď když se koně převedly na kw,udělala se převodovka,počítám,že bych od těch 2:10 neměl být daleko a to jsem zvlčel k předohrabům...Michal měl 2:17 hned první kolo,kdy mě vezl a ani nevěděl,kam zatáčet,kdybych mu to neřikal...takže "hewland,svor a gumy",...myslím,že nemám s jakoukoliv škodovkou šanci.A Martin má auto dalece za možnostma řidiče a se sériovou feldou sem mu ujel,když měl 85hp
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A já na vlastní auto prostě nemám čas,...ano,napsat všechny příspěvky zde trvalo tak hodinu,ale za tu dobu sice vyměním motor,ale neupravím si hlavu nebo tak podobně a bývalka a tahání o dítě mě k chuti něco dělat opravdu nepřidá,...prostě mám už jiné priority.
-> vhml: souhlas se vším,až na tu poslední větu,...co bych asi měl z toho,že bych tady byl "nejlepší"...a právě moje motory nejsou vidět,tak hovno umím,...nemyslíš,že to je tak trochu krátkozraké?Rád se kouknu na atletiku a Usain Bolt je sice nejrychlejší člověk planety...ale já věřím,že by ho předběhl kdejaký křovák,protože pokud nedá 100m pod 9s,tak umře hlady,není to pro něj pouze sport...takže je určitě mnoho lepších motorářů,ale třeba to je zedník,komeník,účetní,... nebo to třeba i dělá,ale neni "vidět".Doba je zvrácená a v tomhle jsem asi staromódní...a moc věcí mě napříč škodovkami a lidmi co se o ně zajímají a dělají je nepřekvapí,ale hodně věcí si hodlám vzít do hrobu,protože škraloup se dá najít na uplně každém,otázka je,jak moc je tlustý
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bery: I já, nakonec chudák majitel s kámošema přišel na otočený směšovač na jedné komoře, což by mě ani ve snu nenapadlo že to tak někdo složí. To sem 4 hodiny opravoval dalších x věcí, vyskakaný celý systém akcelerace ven apod... No vůbec zajímavé počiny na to jak přísně umí soudit. A tak hodně věřil vlastní práci, že i peníze za ni vracel místo aby šel tu spoušť aspoň zkontrolovat, když majitel jel 400km s autem na vleku přes naši "rozdrbanou" ČR, dost do nebe volajících krp, sebereflexe nula a opět jen kopání kolem sebe, lži a výmluvy... A takový má na všechny ostatní nos nahoru...
ja na brzdu pojedu, ale ty ji obsluhovat nebudeš .to bych asi strach měl.
to poslední auto, co jsi mu rozmrdal Webery mam porad v živé paměti![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
to poslední auto, co jsi mu rozmrdal Webery mam porad v živé paměti
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Václav Vašák 19.11.20 13:34:48: píšeš tady o retardaci, ale mám pocit, že by to chtělo nastavit zrcadlo...
Jsi asi jediný, kdo nechápe co tímto vhml myslel... -> vhml 18.11.20 18:54:59: Použil odkaz s datumem a časem, tak je snad jednoznačné, na které video reaguje ne? Víc jasnější to už na virtu být nemůže, když použil odkaz a ne pouze nick.
Jo v Mostě se těším na svezení, ale že bych něco porovnával? Ty jsi mě pořád psal jak dáš Most pod 2:10... Já se tím nikdy nechlubil a přesto sjem se dostal s novou vačkou na 2:12 změřeno alespoň aplikací, když už nic jiného a ne jen odečet od videa.
Co to stále meleš o registraci? Pokud jsi tu 10let, tak je to sotva polovina co ty stránky fungují a co tu jsem třeba já. Pak nechápu, jak někdo takový může soudit co šlo do prdele???
Co se týče p. Čepka, hájil jsem ho spíše proti Chovancovi, který dělá kopie jeho palců na "svých vačkách".
Co jsem proboha otočil?!? Pan Čepek je pro mě pan motorář stále a když se podíváš, jak jedou Kolářovo auta, tak je stále spolu s Fiedlerem, Urbim, Vančíkem na špičce motorářské elity. Navíc jeho vačka byla skvělá, proto jsem si jí i nechal, ale končila o poznání dříve než Urbiho vačka. Ta má při zachování krutu daleko lepší průběh a větší rozsah použitelných otáček. Auto s ní jede o pořádný kus lépe a dravěji což mě subjektivě potvrdilo několik lidí. Ostatně i proti 180HP RSu s kterým pravidelně jezdíme "naše" trasy oba dva víme kde a jak dokážu Kamilovi odjet. Stejně tak to povrzují časy na sprintu. A co se týče měření na brzdě? K tomu jsem se už tady jasně vyjádřil a rozhodně nevím proč bych měl vačku s lepším průběhem chtít Urbimu omlátit o hlavu? To je opět jen a jen tvoje demagogie... Nechutná demagogie kterou tu předvádíš...
Jsi asi jediný, kdo nechápe co tímto vhml myslel... -> vhml 18.11.20 18:54:59: Použil odkaz s datumem a časem, tak je snad jednoznačné, na které video reaguje ne? Víc jasnější to už na virtu být nemůže, když použil odkaz a ne pouze nick.
Jo v Mostě se těším na svezení, ale že bych něco porovnával? Ty jsi mě pořád psal jak dáš Most pod 2:10... Já se tím nikdy nechlubil a přesto sjem se dostal s novou vačkou na 2:12 změřeno alespoň aplikací, když už nic jiného a ne jen odečet od videa.
Co to stále meleš o registraci? Pokud jsi tu 10let, tak je to sotva polovina co ty stránky fungují a co tu jsem třeba já. Pak nechápu, jak někdo takový může soudit co šlo do prdele???
Co se týče p. Čepka, hájil jsem ho spíše proti Chovancovi, který dělá kopie jeho palců na "svých vačkách".
Co jsem proboha otočil?!? Pan Čepek je pro mě pan motorář stále a když se podíváš, jak jedou Kolářovo auta, tak je stále spolu s Fiedlerem, Urbim, Vančíkem na špičce motorářské elity. Navíc jeho vačka byla skvělá, proto jsem si jí i nechal, ale končila o poznání dříve než Urbiho vačka. Ta má při zachování krutu daleko lepší průběh a větší rozsah použitelných otáček. Auto s ní jede o pořádný kus lépe a dravěji což mě subjektivě potvrdilo několik lidí. Ostatně i proti 180HP RSu s kterým pravidelně jezdíme "naše" trasy oba dva víme kde a jak dokážu Kamilovi odjet. Stejně tak to povrzují časy na sprintu. A co se týče měření na brzdě? K tomu jsem se už tady jasně vyjádřil a rozhodně nevím proč bych měl vačku s lepším průběhem chtít Urbimu omlátit o hlavu? To je opět jen a jen tvoje demagogie... Nechutná demagogie kterou tu předvádíš...
-> Václav Vašák: Ovlivní a to je oč tu běží
Nicméně trochu jsem chtěl odlehčit debatu, ale stejně se mi to nepovedlo
Jinak nechcete se na to už vys.at? Debata již je dávno zahrabana balastem a nevede k ničemu. Věřím, že každý máte furu jiných všedních starostí než tady do nekonečna řešit to "zrádné" číslo virtackych poniků a komu to líp jede....od toho vždy byly závody a tam vždy platilo pravidlo...pokud nemáš koně - musíš to dohnat rukama
Takže práci čest a poníkům klid![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nicméně trochu jsem chtěl odlehčit debatu, ale stejně se mi to nepovedlo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak nechcete se na to už vys.at? Debata již je dávno zahrabana balastem a nevede k ničemu. Věřím, že každý máte furu jiných všedních starostí než tady do nekonečna řešit to "zrádné" číslo virtackych poniků a komu to líp jede....od toho vždy byly závody a tam vždy platilo pravidlo...pokud nemáš koně - musíš to dohnat rukama
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Takže práci čest a poníkům klid
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml: To snad vidíš kam směřuje... Ego křičí jedinou věc na všechny strany
Tadyyyyy sakra sem borec, tadyyyyy
Mám hromady grafů s velkými čísly z motorky VUT, Vančík, Brázdil, Stolař atd. Hromadu svých závěrů co pak na trati fungují, ale určitě nemusím vůbec nikomu nic dokazovat. Snažil sem se překonávat poslední roky jen své hodnoty a dycky sem se divil, že to pořád a pořád jde cpát nahoru na limit, ale jen když daný člověk počítal s možností že to nemusí dlouhodobě držet. Co si o tom co dělám a jak kdokoliv myslí je pouze v jeho mysli. Já se nemusím ospravedlňovat a nikomu nic dokazovat, protože dokazuji maximálně sobě. To jen někomu ležím v žaludku z mnoha nízkých důvodů.... A ego Veny křičí jen ubohé urážky. On potřebuji konflikt a poměřování, to je ale jeho svět, ne můj.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Mám hromady grafů s velkými čísly z motorky VUT, Vančík, Brázdil, Stolař atd. Hromadu svých závěrů co pak na trati fungují, ale určitě nemusím vůbec nikomu nic dokazovat. Snažil sem se překonávat poslední roky jen své hodnoty a dycky sem se divil, že to pořád a pořád jde cpát nahoru na limit, ale jen když daný člověk počítal s možností že to nemusí dlouhodobě držet. Co si o tom co dělám a jak kdokoliv myslí je pouze v jeho mysli. Já se nemusím ospravedlňovat a nikomu nic dokazovat, protože dokazuji maximálně sobě. To jen někomu ležím v žaludku z mnoha nízkých důvodů.... A ego Veny křičí jen ubohé urážky. On potřebuji konflikt a poměřování, to je ale jeho svět, ne můj.