Ale umíš líp prodat horší motor,to je třeba vlastnost,co Martin neumí...dávno už jsem pochopil,že pokud mě má někdo dělat reklamu za volantem,musím to být opět já sám
Auto jsem odstavil z důvodu narození mého zlatíčka,teď už je dost velká na to,aby mě naopak za volantem hecovala,abych na to "dupnul" a jde jí to moc dobře 
-> T: Tak asi je každému jasné,kde ten motor vznikl,takže jsi dovolím odpovědět na tvoji otázku a Martin mě kdyžtak opraví,...parametry motoru jsou : menší karbeci,menší obsah,horší zapalování a vačka (podle mnohých co to nejen tady mají...osobně na to mám jiný názor)...zcela na férovku nevím,kde ti lítá cca 50% výkonu z motoru,co jsi nabrzdil a špatnou obsluhou brzdy to není.A jak jsme se o tom už bavili osobně hned na začátku,možnost s tím něco udělat máš stejnou,jako kdokoliv jiný.Ono stačí začít sám sebou a nenechávat jsi nabulíkovat od ostatních cokoliv jiného,než že je ten motor prostě sračka a vybral sis chybně.Špatné komponenty ve špatně složeném motoru co není pořádně odladěný...tahle kombinace nemůže fungovat.
A jedno zamyšlení na závěr,...spočítej si,jak by asi jelo tvoje auto s takovým motorem.Martin neni extra řidič,ale to auto má tunu a to ten motor aspoň brzdí.Sundat tomu 3 metráky,jsme poměrem váha/výkon ve sféře turbomotorů.Tim chci trochu složitě říct,že nehodlám mít nikoho na svědomí až se omotá kolem stromu



Ten kdo jezdí pořád jako výmaz mě osobně třeba sere,ale nemám obavy o svojí bezpečnost
I tak se z toho pár lidí málem posralo.Ale tady musí mít každá 1,3 aspoň 150hp a 200nm
je to proste masakr 














