Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
08:15:31
27.04.2016
Petr Urban
-> doking: Tak to na 99% nebude, dělal jsem technologa pro vstřikolisové formy :) Dle toho že je to dutina a co je v ní za povrch a strukturu povrchu není možné to udělat formou. Dle mě z 5-ti osého CNC a program musí jet pěkně dlouho.



A je to dle mě zbytečné ... jsou jiné efektivnější věci pro naplnění válce a promísení směsi než se dělat s tímto.

V německu Vám vyhrábnou jakoukoli hlavu i spalováky na 5ti osce, cena pokud si budou dělat program na Vaši hlavu kolem 2500 E. Na hlavu co už mají programy cca polovina, cena závisí od složitosti a počtu kanálů a může být i hodně jiná.
upraveno 2x, naposled 27.04.2016 08:17:14
02:00:07
27.04.2016
doking
-> vhml: www.modelarna-liaz.cz/vyr obky/29-formy-spray-a-mask y to bude vyrábění asi podobně,jako ty formy na ty interiérový plasty a pod,už si to nepamatuji přesně,ale ten vzor se do té formy leptá nějak chemicky, rok jsem v té firmě dělal,ale s tímhle jsem do styku bohužel nepřišel.
21:19:24
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.16 21:13:23: Ne, ne je to úprava.
21:13:23
26.04.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.04.16 21:06:06: a to je v originále takhle? Nějak si nedokážu představit jakou technologií to vyrobit.
21:06:06
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
21:02:17
26.04.2016
vhml
20:54:05
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
20:52:21
26.04.2016
Tomaso435
-> Tuner#2: já to měl rozepsaný hned po první force, ale než sem sežral milenu, tak sem to odklik až po tobě.
20:49:08
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomaso435 26.04.16 20:46:45: No však ano, proto píšu, že to chápu u bassreflexu, ale u sání, kde je spíš vhodnější drsný povrch, který vzduch a směs naopak rozvíří - nevím, nevím.
20:46:45
26.04.2016
Tomaso435
-> Tuner#2: v bořičích mýtů bylo, že tvarování golfového míčku je pro prunik vzduchem přínosem.... Dragon_CB ví jak vypadá karoserie mojí fábie.. je to velký přínos pro aerodynamiku a tim pádem i spotřebu 3 40
20:45:10
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Nicméně povrch jako golfový míček používá B&W už leta u bassreflexu a je to spíš na zlepšení proudění a zmírnění turbulencí, což u sání, nevím, nevím.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 26.04.2016 20:45:10
upraveno 1x, naposled 26.04.2016 20:46:10
20:43:53
26.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak kdo to jako první bude mít ve škodovce?
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 26.04.2016 20:43:53
08:23:31
25.04.2016
Petr Urban
-> Šediváček: Nečitelný graf absolutně. A co to jsou zase za řeči jako popis ?

Jedu s hromadou šrotu o kterém nic nevím brzdit motor....? Tak to totiž vypadá napsané. A za druhé, když už vím že je tam velké KP, co tam dělá N95 ? 3
19:39:59
24.04.2016
Mates
-> Tuner#2: Vidím 86,3 kW při 6600 ot, pěkný výkon
18:54:46
24.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 24.04.16 18:50:35: Absolutně nečitelné, vytušil jsem jen kolem 136Nm, ale výkon?
18:52:25
24.04.2016
Šediváček
Původní podložky pružin (celkem 28ks), ...nahrazeno na míru vyrobenými 8ks ...podobně vypada/l i zbytek motoru, to je něco pro odlehčení

od Vény136.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.04.2016 18:52:25
upraveno 1x, naposled 24.04.2016 18:52:53
18:50:35
24.04.2016
Šediváček
Od Véna136:

Tohle nemělo ani nastartovat a nebo se rozpadnout krátce po startu, ..1400ccm, 2xDCOE, No-name vačka a spousta věcí špatně... jako KP 12+, palivo Natural 95 atd.

Dělal jsem DCOE + zapérování hlavy.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.04.2016 18:50:35
18:16:07
24.04.2016
Šediváček
-> Urbi: pěkné hodnoty, vidíš dal si graf a nic se nestalo 4
16:43:55
20.04.2016
sep
-> Urbi: :jasně,tady je vidět že to smysl má.
16:38:59
20.04.2016
Petr Urban
-> sep: Na to ta brzda je ...
16:38:52
20.04.2016
Přema
-> miguelias: počkej až schovám, do litr bloku pořádné písty a hlavičce pořádné kanály 3 to bude sleeper.. 52
16:28:03
20.04.2016
sep
-> Urbi: :získat laděním 20% výkonu je docela luxus4
16:19:59
20.04.2016
Petr Urban
1.4, FAJS 45 DCOE, program zapal., výfuky 4-2-1, vačka 300/300, KP13

Stavba motoru Krejčí (olomoucký kraj). Webry, zapalování a ladění v mé režii. Provozovatel : Jiří Volena (Praha), využití : sosnová, vrchy, ...

Odměření na válích MAHA, přepočet do DIN jde vidět na obrázku, tepl. nasávaného vzduchu snímáno přímo na trumpetě karb. a i dle ní a dalších korekcí přepočítán normovaný výkon v DIN : 101 kw, 141 Nm. Při každém najetí grafu také najetí ztrát. První graf před započetím testů : 83,5 kw a 124 Nm.

Lepší foto nyní nemám, čekám na všechna poslaná data k vyhodnocování.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Petr Urban vložen 20.04.2016 16:19:59
upraveno 1x, naposled 20.04.2016 16:21:45
11:04:37
10.04.2016
Šediváček
-> miguelias: Tak pro koho ne. 4 jo je s tim hezký svezení, ale musim zmínit že mi s motorem pomáhal Véna (z Mirošova) pár věcí je od něj.
09:53:18
09.04.2016
miguelias
-> Šediváček 05.04.16 19:53:19: Pro mě by bylo ideál takový motor. okolo 140Nm a 100hp bych si představoval..

S né úplně šílenou spotřebou

1

Základ by měl být 136B 50kw
15:32:13
07.04.2016
ochoda
-> darabos: Děkuju
15:30:39
07.04.2016
darabos
-> ochoda: brake specific fuel consumption g/kWh
upraveno 1x, naposled 07.04.2016 15:30:53
14:57:59
07.04.2016
ochoda
-> MVM: Co značí prosimtě ta křivka dole? Jinak podle mýho hodně laickýho názoru to vypadá moc pěkně. 6
22:38:24
06.04.2016
MVM
1,4 Fabia OHV,Pierburg,okruhový motor,kontaktní rozdělovač,graf z roku 2005



*motor jsem nestavěl,je to profi stavba na závody. Dávám NIKOLIV z důvodů chlubení cizí prací,ale pro jakousi představu co bylo v tý době dosahováno za parametry motorů Škoda.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MVM vložen 06.04.2016 22:38:24
upraveno 1x, naposled 07.04.2016 19:47:36
17:33:41
06.04.2016
Šediváček
-> pavucina: tak dávám jsem graf protože jsem byl na brzdě, aby nějaký příbejvali. Holt mi vytisk blbej graf ale jsou tam ty hodnoty co píšu. Na brzdě jsem ho nezkontroloval, tak je tady aby tu nějaký byl. Jestli to tak vadí tak stejně jinej nemam. Bylo to o ladění ne o tisknutí grafů. Hodnoty to samozřejmě vyhodilo po každý jiný ale koukali jsme jenom na počítači

-> miguelias: dalo by se to tak říct, ale je tam i hodně jiných úprav než jenom motor.

-> Urbi: na normální ježdění dostačující. Holt je tu další graf aby se tu něco dělo.
09:16:35
06.04.2016
Petr Urban
-> pavucina: 4 plně souhlasím s tím co to jako má být za sdělení a dále se raději nevyjadřuji. Na 1.3 do normálního provozu pěkná čísla.
21:52:05
05.04.2016
miguelias
-> Šediváček: copak to je za auto ? sériová stodváca s natuněnýn motorem ? 1
21:47:44
05.04.2016
pavucina
Sorry, ale uz si musim rejpnout... Neresim co je tam za cisla nb neni...

Ale co má sakra zase znamenat: " takže Graf mam jenom orientační, takže i ten propad tam nakonec nebyl, všechny nemělo ani cenu tisknout. "

Vubec nechapu vypovidající hodnotu tohoto sdělení. Jel jsem na brzdu, abych to doladil, ale vlastne nevim co jsem naladil, ptz jsme neudelal finální mereni a dávám sem graf z nejakého mereni uprostred ?!

To sem dávás, aby jsi vyvolal flame nebo o co jde ?
19:57:14
05.04.2016
Šediváček
Jo a zde je motor v kterém je to stádo schované 3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 05.04.2016 19:57:14
19:53:19
05.04.2016
Šediváček
Tak další ladění proběhlo tentokrát na brzdě aby se něčeho docílilo. takže Graf mam jenom orientační, takže i ten propad tam nakonec nebyl, všechny nemělo ani cenu tisknout.



Tak nakonec 131Nm asi při 4200ot. a 94hp při 5900ot.

zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 05.04.2016 19:53:19
upraveno 1x, naposled 05.04.2016 19:54:56
17:23:56
14.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 14.03.16 17:21:27: Není to v nějakém nářečí v překladu jsem úd? To by sedělo 5
17:21:27
14.03.2016
Čokin
-> Urbi: Jsu ? S takovou to tady zase nekdo zamkne8
01:00:15
14.03.2016
Petr Urban
-> Šediváček: grafů je doma dost, chuť přešla. Nic mi to nepřinese, právě naopak.
18:42:26
13.03.2016
Šediváček
-> Bery 13.03.16 08:48:22: Chtěl jsem taky napsat že si nikde neříkal ty že to není poznat. ale už to tu bylo napsáno.



-> Urbi: Já osobně bych byl taky na graf zvědavej, přeci jenom je toto téma právě na ty grafy, tak aby se tu nějaké objevovali.
15:22:58
13.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: jsi ud ! "opraven překlep"
upraveno 1x, naposled 14.03.2016 23:33:47
14:22:50
13.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 13.03.16 12:29:56: Video i majitele znam, jen nechapu, proc bych mu mel psat sz kde te budu pomluvat? Chlape prober se dokud je cas... Do Vasich sporu s Venou me netahej, maslo na hlave mate oba...



-> Bery 13.03.16 13:34:27: Proc zase ty keci jak je to na virt moc koni? Na virtu jsou auta i grafy min. na stejne urovni: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2014-04 -13_19-37-18_81.jpg



Nebo jsou to zas jen keci jako ohledne zajizdeni desek, kdy to 3/4 z vas zajizdelo blbe? Chapu, ze mas s moravou jiste zavazky, ale hlavne z toho nezacni blbnout 4
13:34:27
13.03.2016
Bery
-> Tuner#2: ten tvůj smysl pro detail... a vysvětlovat vše podrobně aby to každý (a ty)přesně pochopil a nevznikl z toho odstavec kecu ktere budou zpochybnovany je vysilujici. A nezveřejneny graf znamená že je Urbi lhář. Na virt je to moc koní a moc vysvětlování.
12:29:56
13.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Já nic nesrovnávám... a rozhodně nic stále nepřekrucuji. Já ale tady nikomu nic nepotřebuji dokazovat a nebudu poslouchat že v 3,5 tis. je propad a podobné trapárny jak psával automobilní profesor Vena apod.... co z toho jako já osobně budu mít ? Z těch keců, ty si najdeš že to v grafu bylo např. jen o 27,6 HP a postavíš na tom další řeč že to není 30 3

Video je na FB na "Autoservis Leoš Hradil" a nezapomeň ho do zpráv otravovat s mými pomluvami a jestli vůbec něco poznává. Ten velmi slušný, férový a pracovitý chlap to neřeší, tak extrémně maká, že si to nedokážem představit a auto řeší jako relax.

-> Bery: Dle Leoše kdyby ta S1600 neměla tak perfektní brzdy co zastavují na metru, tak by na ni ta 1000MB aji měla 3
12:07:34
13.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 13.03.16 11:50:44: Blby keci zde zatim predvadis Ty. Pokud mas graf kde je pred ladeni 122HP a po ladeni 150, tak prece neni problem ho zde ukazat? Podle grafu Te nikdo nic neokopiruje, takze nevidim jediny duvod proc sve tvrzeni nepodlozit. A ano, pokud jsi ladil nejen rozdelovac, ale i karburatory, tak tomu se pak da uz verit nicmene rec byla o zkousce jineho rozdelovace na v podstate seriovem motoru a Bery napsal, ze se naslo 30 koni... Verim, ze na totalne rozhasene 1,5 je to mozne, ovsem na seriovem motoru asi tezko. Srovnavate nesrovnatelne...
11:50:44
13.03.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: A když ho sem dám co z toho budu mít krom tvých blbých keců a nebo jiných tvého nabubřele trapného ražení ... úplný hovno a teď začni vymýšlet teorie jak to není pravda, že si to vymýšlíme... asi to máme zapotřebí :D Lidé co jsou na virtu k něčemu velmi málo přispívají nebo vůbec.

A já jsem nikde netrvrdil nic o tom že rozdělvoač udělá 30 koní ! To není moje řeč, já psal o celkovém ladění a proto možná Bery vzpoměl, že má smysl třeba jet více km, když se pak dělá vše, nejen testování rozdělovače, může to udělat ve výslledku více. Ale pořádný ud tvého ražení se toho všeho chytl, překroutil a teď slovíčkaří na 28 - 30 koní a blá blá ... jdi se bodnout.
upraveno 1x, naposled 13.03.2016 11:55:25
09:09:18
13.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 13.03.16 08:48:22: Zalistuj o tri posty nize a uvidis, ktery mistr tvrdi, ze rozdil ve vykonu nepoznas... Ano u auta kam Te poprve posadi to nepoznas, ale u sveho auta jsem zasadne poznal i lonskou promenu. Reaguj mene podrazdene, nikdo tu nikoho z Moravy nezpochybnuje, jen se ukazalo, ze oproti puvodnimu kecu 30 koni rozdelovacem uz je to malinko jinak a sahalo se na vic veci.
upraveno 1x, naposled 13.03.2016 09:09:55
08:48:22
13.03.2016
Bery
Píše tu někdo že to není poznat? Je to poznat,říkám že ten motor by to auto roztrhal. Dostanu motor,funguje,jezdim,někd o mi nabídne upgrade a doladění,procesu,najdu hromadu koní a je to asi kurva poznat,jen to nemusím zdůrazňovat celému virtu.

Např. Poslední sosnova- byla tam R5kastle rallyecrosovka motor 1600- rozdíl oproti 1000mb rozdil 200 let a 3miliony a časové necelá vteřina na kole?

Není to poznat,je to na hovno poladeny, od toho jelita z moravy.

Jděte radši něco dělat. Tohle placani jater je o hovne. Až to bude všem jezdit jako to některým keca,to bude fofr....
22:39:20
12.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 12.03.16 21:33:27: Proč by to měl mít těžký? Má to takový jaký si to udělal, nicméně tady v tom nehledej žádné pochybování apod. Prostě mě zajímá výsledný graf té naladěné 15tky. Nic víc, nic méně.



-> Šediváček 12.03.16 22:31:35: Přesně tak, ve svém autě těch 30HP pozná snad každý. Já loni odlehčil 130Kg a bylo to sakra znát (přepočtem je to jako kdybych přidal nějakých 14HP). Pro rejpaly bylo to znát i na brzdách a v zatáčkách, ale to tu teď neřešíme.
22:31:35
12.03.2016
Šediváček
-> MVM: Tak proto jsem se ptal jak to je. Nevím ale už jenom podle jak to jelo a jak to jede to musí bejt poznat. Přeci jenom 30 koní už je velkej rozdíl. Jako když si sednu do něčeho v čem jsem nikdy nejel tak nepoznám kolik to má koní, ale když jsem v tom už jel tak to poznám, jestli to je lepší nebo horší, 30 koní určitě. Teď mam o 20 koní víc než jsem měl v předchozím motoru a je to sakra poznat.
21:55:31
12.03.2016
MVM
-> Šediváček: A proč myslíš že někdo pozná rozdíl jen tak mezi 120 a 150 HP ..? Bez stopek a měření a pouze na pocit jak to jede a nedetonuje pozná kulový. Dlouho jsem lidem tvrdil že ve formuli MTX která se pujčovala běžně zájemcům je něco přes sto koní,přičemž tam byla seriová 135 s otevřeným tlumičem. Krátká skřín,mala hmotnost - a všichni z toho lezli vytřepaní jak to jede. A točili to do šesti 4 Když nemáš s čím porovnat tak pocit je uplně nahouby - znám z nastavení vozů a jsem a tom názorově stejně s inženýry v německu.
Extreme Tyres