-> doking: Tak to na 99% nebude, dělal jsem technologa pro vstřikolisové formy :) Dle toho že je to dutina a co je v ní za povrch a strukturu povrchu není možné to udělat formou. Dle mě z 5-ti osého CNC a program musí jet pěkně dlouho.
A je to dle mě zbytečné ... jsou jiné efektivnější věci pro naplnění válce a promísení směsi než se dělat s tímto.
V německu Vám vyhrábnou jakoukoli hlavu i spalováky na 5ti osce, cena pokud si budou dělat program na Vaši hlavu kolem 2500 E. Na hlavu co už mají programy cca polovina, cena závisí od složitosti a počtu kanálů a může být i hodně jiná.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> vhml: www.modelarna-liaz.cz/vyr
obky/29-formy-spray-a-mask
y to bude vyrábění asi podobně,jako ty formy na ty interiérový plasty a pod,už si to nepamatuji přesně,ale ten vzor se do té formy leptá nějak chemicky, rok jsem v té firmě dělal,ale s tímhle jsem do styku bohužel nepřišel.
-> vhml 26.04.16 21:13:23: Ne, ne je to úprava.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.04.16 21:06:06: a to je v originále takhle? Nějak si nedokážu představit jakou technologií to vyrobit.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.04.16 20:54:05: a z čeho to jsou vůbec fotky?
-> Tuner#2: já to měl rozepsaný hned po první force, ale než sem sežral milenu, tak sem to odklik až po tobě.
-> Tomaso435 26.04.16 20:46:45: No však ano, proto píšu, že to chápu u bassreflexu, ale u sání, kde je spíš vhodnější drsný povrch, který vzduch a směs naopak rozvíří - nevím, nevím.
-> Tuner#2: v bořičích mýtů bylo, že tvarování golfového míčku je pro prunik vzduchem přínosem.... Dragon_CB ví jak vypadá karoserie mojí fábie.. je to velký přínos pro aerodynamiku a tim pádem i spotřebu
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Nicméně povrch jako golfový míček používá B&W už leta u bassreflexu a je to spíš na zlepšení proudění a zmírnění turbulencí, což u sání, nevím, nevím.
Tak kdo to jako první bude mít ve škodovce?
-> Šediváček: Nečitelný graf absolutně. A co to jsou zase za řeči jako popis ?
Jedu s hromadou šrotu o kterém nic nevím brzdit motor....? Tak to totiž vypadá napsané. A za druhé, když už vím že je tam velké KP, co tam dělá N95 ?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jedu s hromadou šrotu o kterém nic nevím brzdit motor....? Tak to totiž vypadá napsané. A za druhé, když už vím že je tam velké KP, co tam dělá N95 ?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: Vidím 86,3 kW při 6600 ot, pěkný výkon
-> Šediváček 24.04.16 18:50:35: Absolutně nečitelné, vytušil jsem jen kolem 136Nm, ale výkon?
Původní podložky pružin (celkem 28ks), ...nahrazeno na míru vyrobenými 8ks ...podobně vypada/l i zbytek motoru, to je něco pro odlehčení
od Vény136.
od Vény136.
Od Véna136:
Tohle nemělo ani nastartovat a nebo se rozpadnout krátce po startu, ..1400ccm, 2xDCOE, No-name vačka a spousta věcí špatně... jako KP 12+, palivo Natural 95 atd.
Dělal jsem DCOE + zapérování hlavy.
Tohle nemělo ani nastartovat a nebo se rozpadnout krátce po startu, ..1400ccm, 2xDCOE, No-name vačka a spousta věcí špatně... jako KP 12+, palivo Natural 95 atd.
Dělal jsem DCOE + zapérování hlavy.
-> Urbi: pěkné hodnoty, vidíš dal si graf a nic se nestalo ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Urbi: :jasně,tady je vidět že to smysl má.
-> sep: Na to ta brzda je ...
-> miguelias: počkej až schovám, do litr bloku pořádné písty a hlavičce pořádné kanály
to bude sleeper.. ![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> Urbi: :získat laděním 20% výkonu je docela luxus![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
1.4, FAJS 45 DCOE, program zapal., výfuky 4-2-1, vačka 300/300, KP13
Stavba motoru Krejčí (olomoucký kraj). Webry, zapalování a ladění v mé režii. Provozovatel : Jiří Volena (Praha), využití : sosnová, vrchy, ...
Odměření na válích MAHA, přepočet do DIN jde vidět na obrázku, tepl. nasávaného vzduchu snímáno přímo na trumpetě karb. a i dle ní a dalších korekcí přepočítán normovaný výkon v DIN : 101 kw, 141 Nm. Při každém najetí grafu také najetí ztrát. První graf před započetím testů : 83,5 kw a 124 Nm.
Lepší foto nyní nemám, čekám na všechna poslaná data k vyhodnocování.
Stavba motoru Krejčí (olomoucký kraj). Webry, zapalování a ladění v mé režii. Provozovatel : Jiří Volena (Praha), využití : sosnová, vrchy, ...
Odměření na válích MAHA, přepočet do DIN jde vidět na obrázku, tepl. nasávaného vzduchu snímáno přímo na trumpetě karb. a i dle ní a dalších korekcí přepočítán normovaný výkon v DIN : 101 kw, 141 Nm. Při každém najetí grafu také najetí ztrát. První graf před započetím testů : 83,5 kw a 124 Nm.
Lepší foto nyní nemám, čekám na všechna poslaná data k vyhodnocování.
-> miguelias: Tak pro koho ne.
jo je s tim hezký svezení, ale musim zmínit že mi s motorem pomáhal Véna (z Mirošova) pár věcí je od něj.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Šediváček 05.04.16 19:53:19: Pro mě by bylo ideál takový motor. okolo 140Nm a 100hp bych si představoval..
S né úplně šílenou spotřebou
Základ by měl být 136B 50kw
S né úplně šílenou spotřebou
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Základ by měl být 136B 50kw
-> darabos: Děkuju
-> ochoda: brake specific fuel consumption g/kWh
-> MVM: Co značí prosimtě ta křivka dole? Jinak podle mýho hodně laickýho názoru to vypadá moc pěkně. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
1,4 Fabia OHV,Pierburg,okruhový motor,kontaktní rozdělovač,graf z roku 2005
*motor jsem nestavěl,je to profi stavba na závody. Dávám NIKOLIV z důvodů chlubení cizí prací,ale pro jakousi představu co bylo v tý době dosahováno za parametry motorů Škoda.
*motor jsem nestavěl,je to profi stavba na závody. Dávám NIKOLIV z důvodů chlubení cizí prací,ale pro jakousi představu co bylo v tý době dosahováno za parametry motorů Škoda.
-> pavucina: tak dávám jsem graf protože jsem byl na brzdě, aby nějaký příbejvali. Holt mi vytisk blbej graf ale jsou tam ty hodnoty co píšu. Na brzdě jsem ho nezkontroloval, tak je tady aby tu nějaký byl. Jestli to tak vadí tak stejně jinej nemam. Bylo to o ladění ne o tisknutí grafů. Hodnoty to samozřejmě vyhodilo po každý jiný ale koukali jsme jenom na počítači
-> miguelias: dalo by se to tak říct, ale je tam i hodně jiných úprav než jenom motor.
-> Urbi: na normální ježdění dostačující. Holt je tu další graf aby se tu něco dělo.
-> miguelias: dalo by se to tak říct, ale je tam i hodně jiných úprav než jenom motor.
-> Urbi: na normální ježdění dostačující. Holt je tu další graf aby se tu něco dělo.
-> pavucina:
plně souhlasím s tím co to jako má být za sdělení a dále se raději nevyjadřuji. Na 1.3 do normálního provozu pěkná čísla.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Šediváček: copak to je za auto ? sériová stodváca s natuněnýn motorem ? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Sorry, ale uz si musim rejpnout... Neresim co je tam za cisla nb neni...
Ale co má sakra zase znamenat: " takže Graf mam jenom orientační, takže i ten propad tam nakonec nebyl, všechny nemělo ani cenu tisknout. "
Vubec nechapu vypovidající hodnotu tohoto sdělení. Jel jsem na brzdu, abych to doladil, ale vlastne nevim co jsem naladil, ptz jsme neudelal finální mereni a dávám sem graf z nejakého mereni uprostred ?!
To sem dávás, aby jsi vyvolal flame nebo o co jde ?
Ale co má sakra zase znamenat: " takže Graf mam jenom orientační, takže i ten propad tam nakonec nebyl, všechny nemělo ani cenu tisknout. "
Vubec nechapu vypovidající hodnotu tohoto sdělení. Jel jsem na brzdu, abych to doladil, ale vlastne nevim co jsem naladil, ptz jsme neudelal finální mereni a dávám sem graf z nejakého mereni uprostred ?!
To sem dávás, aby jsi vyvolal flame nebo o co jde ?
Tak další ladění proběhlo tentokrát na brzdě aby se něčeho docílilo. takže Graf mam jenom orientační, takže i ten propad tam nakonec nebyl, všechny nemělo ani cenu tisknout.
Tak nakonec 131Nm asi při 4200ot. a 94hp při 5900ot.
Tak nakonec 131Nm asi při 4200ot. a 94hp při 5900ot.
-> Čokin 14.03.16 17:21:27: Není to v nějakém nářečí v překladu jsem úd? To by sedělo ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Urbi: Jsu ? S takovou to tady zase nekdo zamkne![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Šediváček: grafů je doma dost, chuť přešla. Nic mi to nepřinese, právě naopak.
-> Bery 13.03.16 08:48:22: Chtěl jsem taky napsat že si nikde neříkal ty že to není poznat. ale už to tu bylo napsáno.
-> Urbi: Já osobně bych byl taky na graf zvědavej, přeci jenom je toto téma právě na ty grafy, tak aby se tu nějaké objevovali.
-> Urbi: Já osobně bych byl taky na graf zvědavej, přeci jenom je toto téma právě na ty grafy, tak aby se tu nějaké objevovali.
-> Tuner#2: jsi ud ! "opraven překlep"
-> Petr Urban 13.03.16 12:29:56: Video i majitele znam, jen nechapu, proc bych mu mel psat sz kde te budu pomluvat? Chlape prober se dokud je cas... Do Vasich sporu s Venou me netahej, maslo na hlave mate oba...
-> Bery 13.03.16 13:34:27: Proc zase ty keci jak je to na virt moc koni? Na virtu jsou auta i grafy min. na stejne urovni: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2014-04 -13_19-37-18_81.jpg
Nebo jsou to zas jen keci jako ohledne zajizdeni desek, kdy to 3/4 z vas zajizdelo blbe? Chapu, ze mas s moravou jiste zavazky, ale hlavne z toho nezacni blbnout![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bery 13.03.16 13:34:27: Proc zase ty keci jak je to na virt moc koni? Na virtu jsou auta i grafy min. na stejne urovni: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2014-04 -13_19-37-18_81.jpg
Nebo jsou to zas jen keci jako ohledne zajizdeni desek, kdy to 3/4 z vas zajizdelo blbe? Chapu, ze mas s moravou jiste zavazky, ale hlavne z toho nezacni blbnout
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: ten tvůj smysl pro detail... a vysvětlovat vše podrobně aby to každý (a ty)přesně pochopil a nevznikl z toho odstavec kecu ktere budou zpochybnovany je vysilujici. A nezveřejneny graf znamená že je Urbi lhář. Na virt je to moc koní a moc vysvětlování.
-> Tuner#2: Já nic nesrovnávám... a rozhodně nic stále nepřekrucuji. Já ale tady nikomu nic nepotřebuji dokazovat a nebudu poslouchat že v 3,5 tis. je propad a podobné trapárny jak psával automobilní profesor Vena apod.... co z toho jako já osobně budu mít ? Z těch keců, ty si najdeš že to v grafu bylo např. jen o 27,6 HP a postavíš na tom další řeč že to není 30
Video je na FB na "Autoservis Leoš Hradil" a nezapomeň ho do zpráv otravovat s mými pomluvami a jestli vůbec něco poznává. Ten velmi slušný, férový a pracovitý chlap to neřeší, tak extrémně maká, že si to nedokážem představit a auto řeší jako relax.
-> Bery: Dle Leoše kdyby ta S1600 neměla tak perfektní brzdy co zastavují na metru, tak by na ni ta 1000MB aji měla![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Video je na FB na "Autoservis Leoš Hradil" a nezapomeň ho do zpráv otravovat s mými pomluvami a jestli vůbec něco poznává. Ten velmi slušný, férový a pracovitý chlap to neřeší, tak extrémně maká, že si to nedokážem představit a auto řeší jako relax.
-> Bery: Dle Leoše kdyby ta S1600 neměla tak perfektní brzdy co zastavují na metru, tak by na ni ta 1000MB aji měla
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petr Urban 13.03.16 11:50:44: Blby keci zde zatim predvadis Ty. Pokud mas graf kde je pred ladeni 122HP a po ladeni 150, tak prece neni problem ho zde ukazat? Podle grafu Te nikdo nic neokopiruje, takze nevidim jediny duvod proc sve tvrzeni nepodlozit. A ano, pokud jsi ladil nejen rozdelovac, ale i karburatory, tak tomu se pak da uz verit nicmene rec byla o zkousce jineho rozdelovace na v podstate seriovem motoru a Bery napsal, ze se naslo 30 koni... Verim, ze na totalne rozhasene 1,5 je to mozne, ovsem na seriovem motoru asi tezko. Srovnavate nesrovnatelne...
-> Tuner#2: A když ho sem dám co z toho budu mít krom tvých blbých keců a nebo jiných tvého nabubřele trapného ražení ... úplný hovno a teď začni vymýšlet teorie jak to není pravda, že si to vymýšlíme... asi to máme zapotřebí :D Lidé co jsou na virtu k něčemu velmi málo přispívají nebo vůbec.
A já jsem nikde netrvrdil nic o tom že rozdělvoač udělá 30 koní ! To není moje řeč, já psal o celkovém ladění a proto možná Bery vzpoměl, že má smysl třeba jet více km, když se pak dělá vše, nejen testování rozdělovače, může to udělat ve výslledku více. Ale pořádný ud tvého ražení se toho všeho chytl, překroutil a teď slovíčkaří na 28 - 30 koní a blá blá ... jdi se bodnout.
A já jsem nikde netrvrdil nic o tom že rozdělvoač udělá 30 koní ! To není moje řeč, já psal o celkovém ladění a proto možná Bery vzpoměl, že má smysl třeba jet více km, když se pak dělá vše, nejen testování rozdělovače, může to udělat ve výslledku více. Ale pořádný ud tvého ražení se toho všeho chytl, překroutil a teď slovíčkaří na 28 - 30 koní a blá blá ... jdi se bodnout.
-> Bery 13.03.16 08:48:22: Zalistuj o tri posty nize a uvidis, ktery mistr tvrdi, ze rozdil ve vykonu nepoznas... Ano u auta kam Te poprve posadi to nepoznas, ale u sveho auta jsem zasadne poznal i lonskou promenu. Reaguj mene podrazdene, nikdo tu nikoho z Moravy nezpochybnuje, jen se ukazalo, ze oproti puvodnimu kecu 30 koni rozdelovacem uz je to malinko jinak a sahalo se na vic veci.
Píše tu někdo že to není poznat? Je to poznat,říkám že ten motor by to auto roztrhal. Dostanu motor,funguje,jezdim,někd
o mi nabídne upgrade a doladění,procesu,najdu hromadu koní a je to asi kurva poznat,jen to nemusím zdůrazňovat celému virtu.
Např. Poslední sosnova- byla tam R5kastle rallyecrosovka motor 1600- rozdíl oproti 1000mb rozdil 200 let a 3miliony a časové necelá vteřina na kole?
Není to poznat,je to na hovno poladeny, od toho jelita z moravy.
Jděte radši něco dělat. Tohle placani jater je o hovne. Až to bude všem jezdit jako to některým keca,to bude fofr....
Např. Poslední sosnova- byla tam R5kastle rallyecrosovka motor 1600- rozdíl oproti 1000mb rozdil 200 let a 3miliony a časové necelá vteřina na kole?
Není to poznat,je to na hovno poladeny, od toho jelita z moravy.
Jděte radši něco dělat. Tohle placani jater je o hovne. Až to bude všem jezdit jako to některým keca,to bude fofr....
-> Bery 12.03.16 21:33:27: Proč by to měl mít těžký? Má to takový jaký si to udělal, nicméně tady v tom nehledej žádné pochybování apod. Prostě mě zajímá výsledný graf té naladěné 15tky. Nic víc, nic méně.
-> Šediváček 12.03.16 22:31:35: Přesně tak, ve svém autě těch 30HP pozná snad každý. Já loni odlehčil 130Kg a bylo to sakra znát (přepočtem je to jako kdybych přidal nějakých 14HP). Pro rejpaly bylo to znát i na brzdách a v zatáčkách, ale to tu teď neřešíme.
-> Šediváček 12.03.16 22:31:35: Přesně tak, ve svém autě těch 30HP pozná snad každý. Já loni odlehčil 130Kg a bylo to sakra znát (přepočtem je to jako kdybych přidal nějakých 14HP). Pro rejpaly bylo to znát i na brzdách a v zatáčkách, ale to tu teď neřešíme.
-> MVM: Tak proto jsem se ptal jak to je. Nevím ale už jenom podle jak to jelo a jak to jede to musí bejt poznat. Přeci jenom 30 koní už je velkej rozdíl. Jako když si sednu do něčeho v čem jsem nikdy nejel tak nepoznám kolik to má koní, ale když jsem v tom už jel tak to poznám, jestli to je lepší nebo horší, 30 koní určitě. Teď mam o 20 koní víc než jsem měl v předchozím motoru a je to sakra poznat.
-> Šediváček: A proč myslíš že někdo pozná rozdíl jen tak mezi 120 a 150 HP ..? Bez stopek a měření a pouze na pocit jak to jede a nedetonuje pozná kulový. Dlouho jsem lidem tvrdil že ve formuli MTX která se pujčovala běžně zájemcům je něco přes sto koní,přičemž tam byla seriová 135 s otevřeným tlumičem. Krátká skřín,mala hmotnost - a všichni z toho lezli vytřepaní jak to jede. A točili to do šesti
Když nemáš s čím porovnat tak pocit je uplně nahouby - znám z nastavení vozů a jsem a tom názorově stejně s inženýry v německu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)