-> Tuner#2: MVM je slušný, neurážlivý a nestranný a kolikrát se hanbím že mám špatné domněnky k dané problematice. Ruku na srdce... není "přechytralý" a "urážlivý k ostatním" jako dokážeme být my ostatní a nepíše nám rozhodně z pozice "jenom já jsem ve středu dění" To co je kdo za člověka nám plně neukáže zdejší forum a rychlé zaujaté soudy bez osobní zkušenosti nejsou na místě ... ne pro "normálního neupjatého nezahleděného člověka"
MOTOR : stále si myslím, že dřívější brzda, kde jste jezdili maličko přidávala na krutu, jako rozdíl 138Nm a 116Nm...se neokecá tlakama :D
To že máš nyní větší koně je zásluha snad jak říkáš výfuku a i dalších parametrů vč. ovlivnění stavem a okolím při brždění, při samotném brždění i při najetí podruhé toho samého motoru to hází někdy až +-1-2HP, kdy do toho promlouvá i teplota oleje a nepřesnost měření atd., takže bavení se o několika konících nahoru dolů je bezpředmětné. Nebál bych se vrtat do stávajícího motoru, KP ani zvyšovat nemusíš, vačka 278/265 excel ti tam pojede s velmi malou změnou průběhu úplně vespod, od středních vyšších ot. bude nárůst, nemusíš se absolutně obávat že nebude chtít jet dole. Přeladění karb., snad i maličko zapal.
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
určitě neuškodí. S tím plánováním 290+ bych byl možná i střízlivější, už to nebude úplně vůz na výletní jízdu na víkend.
NECHME PŘEVODOVKY do PŘEVODOVEK...