
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
23:02:26
27.01.2016
27.01.2016

Luky
11:08:12
23.01.2016
23.01.2016

Milan 136
06:51:41
18.01.2016
18.01.2016

Vojťas
-> palinator: Musíš vole něžně, jinak ti nafackuje. Jako se zenskou 

22:43:26
17.01.2016
17.01.2016

m8rinek
-> Urbi: 

22:33:41
17.01.2016
17.01.2016

palinator
-> Vojťas:
Dobře, ale jak si má člověk vyložit, že se nesmí kladivama bouchat o sebe? Trochu jo, ale ne moc.
Dobře, ale jak si má člověk vyložit, že se nesmí kladivama bouchat o sebe? Trochu jo, ale ne moc.

10:22:04
17.01.2016
17.01.2016

Kubis09
23:49:18
16.01.2016
16.01.2016

Vojťas
-> palinator: nojo, ale na vicko loziska staci druhym kladivem jen lehce potukavat, klic je v otaceni naboje, za chvili ti vypadne. Nesmis o sebe kladivama mlatit
06:27:19
15.01.2016
15.01.2016

Petr Urban
To kolik je tady řečí skrz nějakou zcela nesouvisející pi*ovinu.... ale věcné neurážející komentáře k tématu s kterých se člověk dozví nějakou hodnotu, to aby hodně hledal.
00:28:44
15.01.2016
15.01.2016

palinator
-> Milan 136 14.01.16 19:57:49:
Hmmm, pak jsem sundával víčka ložisek z předních nábojů ze škodovky tak, že jsem do nich opatrně ťukal kladivem, přišel známej co dělá mistra automechanikům na učňáku, sprdnul mě, že takhle se to nedělá, že to víčko kurvim. Ať si vezmu menší kladivo, přiložim k límečku a druhym do něj klepnu. Když jsem mu říkal že mě všichni řikali že se kladivama nemá mlátit o sebe, řek mi něco v tom smyslu, že to bych nikdy nic neudělal. Tak nevim.
Hmmm, pak jsem sundával víčka ložisek z předních nábojů ze škodovky tak, že jsem do nich opatrně ťukal kladivem, přišel známej co dělá mistra automechanikům na učňáku, sprdnul mě, že takhle se to nedělá, že to víčko kurvim. Ať si vezmu menší kladivo, přiložim k límečku a druhym do něj klepnu. Když jsem mu říkal že mě všichni řikali že se kladivama nemá mlátit o sebe, řek mi něco v tom smyslu, že to bych nikdy nic neudělal. Tak nevim.

00:13:19
15.01.2016
15.01.2016

ZdenoR
Neřešte to. Stejně je jedno jestli mlátíte do kladiva nebo do 4mm plechu. Lítat to umí stejně.
20:02:08
14.01.2016
14.01.2016

djmaso
-> Milan 136: potvrzuji 5mm střepinka ve stehýnku :D
19:57:49
14.01.2016
14.01.2016

Milan 136
Ano, kladivem na kladivo se opravdu neklepe. Můžu potvrdit

19:34:57
14.01.2016
14.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
"Jenda má taky jednou recht, že hrozí ulomení kusu kladiva a následný zásah úderníka a jeho zranění"
Tak přece to jde pochopit...
A to, že i takové poškození svodů má pramalý vliv na výkon snad pochopil z videa každý - to asi netřeba komentovat.
Tak přece to jde pochopit...
A to, že i takové poškození svodů má pramalý vliv na výkon snad pochopil z videa každý - to asi netřeba komentovat.
18:56:54
14.01.2016
14.01.2016

m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to jsem pochopil.... Nepochopil jsem, že zrovna člověk jeho formátu si odnese přesně to o čem to video není :))). Ale tak, aby řeč nestála :D.
E: málem bych zapomněl...
E: kua nejdou doeditovat smajlíci...
E: vyřešeno
E: málem bych zapomněl...



E: kua nejdou doeditovat smajlíci...
E: vyřešeno
18:54:08
14.01.2016
14.01.2016

vhml
.
18:54:00
14.01.2016
14.01.2016

U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ne, pokud mas potrebu ke vsemu neco rict... :)
18:53:07
14.01.2016
14.01.2016

vhml
-> m8rinek 14.01.16 16:54:22: takže svody co byly ve 140LS další rok po bouračce byly celkem v pohodě :-)
18:51:50
14.01.2016
14.01.2016

Matthes, záškodník z TechWebu
Jako Jenda má taky jednou recht, že hrozí ulomení kusu kladiva a následný zásah úderníka a jeho zranění, ale je to trochu mimo mísu 

18:49:17
14.01.2016
14.01.2016

vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.01.16 18:09:46: hele já taky nepochopil co si tim chtěl říct
Jakože je to je chytrý, nebo ,,chytrý" nebo jaký to je?

18:18:19
14.01.2016
14.01.2016

m8rinek
-> Tuner#2:
se musim taky naučit tohohle smajlíka :D


18:16:16
14.01.2016
14.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 14.01.16 18:13:15: Tak já to sjel jen zběžně, chtěli vyzkoušet co udělá zásah do trubky, který musí u montáže na auto občas dělat (na videu ty nerezové svody co upravují) a ukázalo se, že vliv na výkon a krouťák to má pramalý...
Nicméně to na debilitě mlácení kladivem do kladiva nic nemění, ale chápu, že tě uniká co jsem tím chtěl říct jako vždy

Nicméně to na debilitě mlácení kladivem do kladiva nic nemění, ale chápu, že tě uniká co jsem tím chtěl říct jako vždy


18:13:15
14.01.2016
14.01.2016

m8rinek
-> Tuner#2: :D:D:D Doporučuju studium angličtiny, jistě Ti pak přestanou unikat sdělení nejen v tomto videu :)))).
O mlácení kladivem do kladiva to tuším vůbec není...
O mlácení kladivem do kladiva to tuším vůbec není...
18:09:46
14.01.2016
14.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 14.01.16 16:54:22: To je chytrý mlátit kladivem do kladiva...
16:54:22
14.01.2016
14.01.2016

m8rinek
Jen tak pro zajímavost... https://www.youtube.com/w
atch?v=azPKIjxmmdU
20:59:12
10.01.2016
10.01.2016

m8rinek
-> czechino: vzhledem k systému měření celkem nic :)))
19:50:57
10.01.2016
10.01.2016

czechino
Co říkáte na tenhle grafík...? 1.3 

00:01:20
10.01.2016
10.01.2016

Wena
Urbi: je to brzda MotoCom Test od pana Hrudka. Jinak webry 40dcoe a rozdělovač od tebe
06:52:19
09.01.2016
09.01.2016

MVM
Pro porovnání obecně..V roce 2005 měly motory dělaný pro formule 1400 na LEKRu a rozdělovači moment 148-150Nm a 105kW (Při použití Elf benzínu možná ještě o nějakýho poníka a ňůtncentimetr víc)
13:13:43
08.01.2016
08.01.2016

Petr Urban
-> Wena: Pokud je to bržděné na slušné zkalibrované motorové brzdě a graf je přepočten v normě DIN nebo ISO, jsou to skvělá čísla. Nebylo mi zodpovězeno zda je to s 45webry a kontaktním rozdělovačem ?
12:14:24
08.01.2016
08.01.2016

Wena
Jj je to čistá 1.4
07:30:00
08.01.2016
08.01.2016

Petr Urban
-> Wena: A je to tedy čistý 1.4 objem na webrech a rozdělovači ?
23:03:55
07.01.2016
07.01.2016

djmaso
Když bys chtěl reálné hodnoty , tak doporučuji koupit svou brzdu(sci-fi) , z vlastních zkušeností vím, že brzdy v ČR se liší i v 10 koní na tom samém autě a setupu.
Nezávazně jsem se bavil, kdysi s jedním mechanikem u pí. Brázdila - a ten mi řekl : to víš nabrzdíš víc než ostatní - ten člověk se ti vrátí :D a to jsem se smáál jak malej :D
Tak , pánové budeme realisti? Kdo z těch firem má akreditovaný atest na to že mu to brzdní ve správných hodnotách ? a kdo vám zaručí, že tam nemám tzv ZÁZRAČNÉ KOLEČKO?
Nezávazně jsem se bavil, kdysi s jedním mechanikem u pí. Brázdila - a ten mi řekl : to víš nabrzdíš víc než ostatní - ten člověk se ti vrátí :D a to jsem se smáál jak malej :D
Tak , pánové budeme realisti? Kdo z těch firem má akreditovaný atest na to že mu to brzdní ve správných hodnotách ? a kdo vám zaručí, že tam nemám tzv ZÁZRAČNÉ KOLEČKO?
22:16:10
07.01.2016
07.01.2016

King
Čárka (interpunkce)
....
Jako interpunkční znaménko se používá k oddělování jednotlivých vět v souvětí, částí rozvitých větných členů, vložených a osamostatněných částí vět (vsuvky, oslovení apod.). Její význam spočívá především v zpřehlednění složitějších větných konstrukcí. Často má i zásadní vliv na význam věty.
....
Jako interpunkční znaménko se používá k oddělování jednotlivých vět v souvětí, částí rozvitých větných členů, vložených a osamostatněných částí vět (vsuvky, oslovení apod.). Její význam spočívá především v zpřehlednění složitějších větných konstrukcí. Často má i zásadní vliv na význam věty.
22:10:32
07.01.2016
07.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wena 07.01.16 22:02:47: Já neříkám, že to jede špatně a že to má špatný průběh. Ostatně časy na RZ a i pohled jak Tě to odjíždí do kopce z vracáku jsou srovnatelné se špičkou. Jen ty hodnoty jsou prostě sci-fi. 

22:02:47
07.01.2016
07.01.2016

Wena
No dohadovat se nebudu to k ničemu nevede :-) nebrzdil jsem to pro to abych tady pak řešil blbosti kdo má víc toho a kdo víc onoho
Bylo to tam aby se vyladil průběh toho motoru což se povedlo a já jsem s výkonem toho motoru spokojenej a je mi jedno kolik to má :-) Myslim že to jede docela dobře 


21:38:20
07.01.2016
07.01.2016

Nepér
-> Wena: -> Tuner#2: Tohle je spíš do tématu "pravopis na virtu" ne? 
Wena a kamarádi brzdily...
Dobové motory měli...
1:1

Wena a kamarádi brzdily...
Dobové motory měli...
1:1
21:29:49
07.01.2016
07.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wena 07.01.16 18:50:20: Ahoj, pokud pořád platí, že máš 1,4l a že tam máš nějakou dobovou 300vku vačku, tak je to prostě holý nesmysl... Dobové motory měly ve špičce 140 - 145HP (což už bývalo s 320°vačkou) a krouťák z 1,3 kolem 140Nm. U 1,4 dosáhneš o pár Nm více, ale nebude to nikdy výrazně přes 150Nm a výkon kolem těch 145HP. Ostatně tady je jeden špičkový motor ME 1,5l bržděný u Čepka a těch grafů/výsledků mám víc: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3228_2014-04
-13_19-32-36_30.jpg
Když to vezmu ještě z jiného soudku, Petr Šimurda má motory dle grafu vždy kolem 145HP (podle toho jak se který povede +/- pár koní a když vezmeš v potaz co tady napsal vhml o továrním kitu 1,5 na čtyřklapce se vstřikama, tak asi těžko můžeš mít na 1,4 s dobovou vačkou takové hodnoty.
P.S.: To, že ta brzda kde jsi měřil kecá mám z jiného, poměrně ověřeného zdroje. Není to z mé hlavy...
Když to vezmu ještě z jiného soudku, Petr Šimurda má motory dle grafu vždy kolem 145HP (podle toho jak se který povede +/- pár koní a když vezmeš v potaz co tady napsal vhml o továrním kitu 1,5 na čtyřklapce se vstřikama, tak asi těžko můžeš mít na 1,4 s dobovou vačkou takové hodnoty.
P.S.: To, že ta brzda kde jsi měřil kecá mám z jiného, poměrně ověřeného zdroje. Není to z mé hlavy...
18:50:20
07.01.2016
07.01.2016

Wena
Koukám že tady řešíte můj motor :-D Pro: Tuner#2 pro upřesnění ten můj motor má 157HP a 167Nm nevim co je na tom zvláštního :-) to jako že když takovej motor tu nikdo nedokáže udělat tak že to hned jsou blbosti??? A nevim kde bereš informace že má Roman špatnou brzdu? když o tom vůbec nic nevíš a šíříš tady bludy. Brzdily jsme ty motory dva, parametry stejné akorád s rozdílem že ten druhej měl v sobě věci od motorexel a výsledek byl hodně podobnej tak nevim proč by měl bejt ten muj výkon blbost?
17:53:00
07.11.2015
07.11.2015

castrol
-> Luky: tak to je ine kafe
ale to sa mu mera ked to ma odlahcene
ale to sa mu mera ked to ma odlahcene

10:11:24
07.11.2015
07.11.2015

Milan 136
-> Luky: to teda. To je zvuk
08:38:15
07.11.2015
07.11.2015

Luky
Snad měli v grafomalovačce dost velký arch papíru
www.facebook.com/zephan.r ichfieldpowell/.../8351480 16601716

www.facebook.com/zephan.r ichfieldpowell/.../8351480 16601716
20:12:34
06.11.2015
06.11.2015

Motomaniak
-> MOLSO: No já jsem se teď přesvědčil, že i s upravený motorem se dá jezdit s rozumnou spotřebou. Jel jsem s rapidem z Plzně do Budějovic a zpět, takže nějakých 300 km a v průměru jsem jel za 7l/100km a cestou zpátky jsem tomu šlapal o dost víc, takže cesta tam si myslim nebyla nad 6l/100km. Samozřejmě když tomu šlapu co to jde, tak mám pocit že to žere i trávu u silnice 

18:44:18
06.11.2015
06.11.2015

castrol
-> MOLSO 06.11.15 18:35:42: súhlas výfuk je peklo 

18:35:42
06.11.2015
06.11.2015

MOLSO
-> Evž@: na výlety s tým jazdiť je už ekonomická samovražda
to už bude skor na preteky, a obcasny rozpras po okolitych serpentinach. Ale ak by sa tam dal civilnejsi vyfuk, je to kupodivu jazditelne v beznej premavke

18:32:09
06.11.2015
06.11.2015

Evž@
-> MOLSO: a budeš s tím jezdit na výlety a pretekovat zároveň ? :D ..nebo už to bude spíš závodit?
18:24:54
06.11.2015
06.11.2015

MOLSO
-> Evž@: myslim ze sme tam davali 11.5 .... ale nechcem pisat nezmysly 

17:54:56
06.11.2015
06.11.2015

Evž@
-> MOLSO: KP?
17:33:12
06.11.2015
06.11.2015

MOLSO
dakujem pani
-> elbacil: motor fabka, spodok veskrze seria, hlava fabka upravena od urbiho, vacka 290 / 305, poodlahcovane diely rozvodu, SEDR 120 prevrtany na 24/26, vyfuk plnopriechodzi na liatinovych zvodoch a zvode 2 - 1, zapalko programovatelne.

-> elbacil: motor fabka, spodok veskrze seria, hlava fabka upravena od urbiho, vacka 290 / 305, poodlahcovane diely rozvodu, SEDR 120 prevrtany na 24/26, vyfuk plnopriechodzi na liatinovych zvodoch a zvode 2 - 1, zapalko programovatelne.
07:27:32
06.11.2015
06.11.2015

Petr Urban
-> Šediváček: A proč je to jako v grafech ? To je do inzerce, nabídky od členů nebo pro machrování na jiný portály, zde už se to přece v všech tématech zkoušelo, nebo obnovení trapného psaní jedné osoby za dvě, protože samotný způsob vyjadřování Veny je přinejmenším pokaždé vychloubačný a urážející ostatní, tak budeš dělat zase filtr a přidávat nesouvisející příspěvky a "chytré připomínky" ?
07:15:27
06.11.2015
06.11.2015

Petr Urban
-> Alenka: Já tam před tím ladil 4hodiny áčko favorit, takže nulový čas, najel se graf a šup z brzdy dom, chlap už toho měl taky dost jako já po týdenním nevyspaní. Určitě bude něco navíc u Molsa, snad na jaře jak udělám nový karb. budeme moci sjet zase a testovat jak jednotku, tak ladění karb. a určitě bychom se někam pohli. Stávající karb. není co by mohl být, difuzory nemohou vypadat jako rovná trubka. I tak jsme s tímto spokojení - 110HP na docela "špatným" SEDRU
do normálního provozu a na slalomy, tuším stačí.
-> Čokin: Děkuji.

-> Čokin: Děkuji.