Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
19:04:06
24.10.2015
Šediváček
19:02:57
24.10.2015
Šediváček
19:31:38

08.10.2013



Zde je původní graf s motorem o 7000km míň najeto,jiným karbecem a Urbanovo rozdělovačem...asi jeho nejlepší léta.



Dnes měřeno s vlastním rozdělovačem a jistotou,že motor už nejede,sice je o mnoho otáčkovější,ale výkonově i Nm hodně pokulhává.Motor má mimojiné tlaky 10atm (válce K.O.) na KP 11 něco a 280-ce vačce...takže ubohost.



Nemám zapotřebí řešit cokoliv a ani mě to nějak moc nezajímá,ale co se týká odbržděných hodnot,motor jde ještě ochotně do otáček a k vačce má výkon posazený o 1000ot dál,než při předchozím měření a to samé je posunut i kroutící moment.Odchylka otáčkoměru měřená podle stroboskopu a podle toho udělaná +/- korekce,aby lezly rozumný hodnoty.



Pro místní rejpaly zde řešte co chcete,mě to nějak moc nezajímá a na brzdu jsem ještě včera jet nechtěl,beztak jsem zjistil to co jsem už věděl 5



Vena136



PS: 95,7Hp/6700ot

116Nm/4900ot
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 19:02:57
18:25:48
24.10.2015
Šediváček
No a udám i hodnoty motoru Sedr na krmení, rozdělovač lehce poladěný, a výkon 65,7kW při 6500ot. A krouťák nejvyšší 119Nm měřený. Taky udám že Karbec a Rozdělovač mi upravoval Véna 1361
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 18:25:48
18:20:58
24.10.2015
Šediváček
Tak i já dám měření. Bohužel se zapla sahara a měla vliv na výkon docela podstatný 8
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 18:20:58
13:53:46
24.10.2015
Motomaniak
74,3 kW - 6130 ot./min.

130,2 Nm - 4863 ot./min.



Celkem příjemné překvapení, čekal jsem horší hodnoty :-)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Motomaniak vložen 24.10.2015 13:53:46
13:21:51
24.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88 24.10.15 11:05:35: Tohle vypada, ze to nekdo utnul brzo. Ono otackomery kecaji, dnes jsme se presvedcili ze mnohdy i o dost a treba mou 265tku jsme merili do 6200 a podruhe do 6400rpm dle diod, ktere jsou uplne presne. Kluci s 280tkama od Krejbicha dnes merili pres 6500 uplne v pohode tzn. ze s 304 je fakt nutno merit nejmene do 7000-7200rpm aby jsi videl kde je vrchol. Tady nekdo odlozil brzo. 4
12:46:50
24.10.2015
Petr Urban
-> George88: Kdo prováděl toto ladění a kdo měření ? Výkon nekončí brzo, vzďyt to někdo uťal, měření ukončil ještě před vrhcolem ne ? 304st. i na SEDR může jít s maximem výkonu přes 7000ot., kde já si právě myslím je ten výkon určitě větší. Pokud ti prudce padel v 6300ot., něco je tam zle ! Pokud si tak brzo končil měření kvůli obavám o motor či ten kdo to ladil, je to špatně. 7000ot. to vydrží i se sériovými komponenty, samozřejmě takovými co nemají předsmrtný stav "opoužíváním" po nacyklování a dlouhodobému nadměrnému zatížení = závodní provoz. Info můžeš do SZ či cinkni při chvilce, zajímá mě to, když tam je má hlava a zapalování. Takže určitě by šlo něco někde najít jak si možná myslíš že už ne ... výkon ani s těmi komponenty co máš nemá končit v 6300ot., tedy po nalezení důvodů to v 7000ot. musí být výkonově určitě výše ! Zítra se uvidíme na okruhu v Brně, pokud tam budeš a řeknu ti více. Pokud se nestihneme setkat ...hlavně prosimtě už přestaň poslouchat ty řeči že se to nesmí vytáčet, protože se to zníčí apod. a neřaď s 4q někde v 6500ot., protože je to hovadina s touto vačkou, další kvalt už se ti z těch nízkých ot. nechce "sebrat" ! Řadit za 7000ot., pokud se to tam nechce s výkonem vytáčet, něco je tam zle.
upraveno 1x, naposled 24.10.2015 12:48:08
11:05:35
24.10.2015
George88
-> Urbi: hlávní změnou byla větší tryska na druhým stupni a větší předstih. Potom na volnoběh to bylo chudý, tak větší volnoběžná tryska. Bylo to i přes lambdu, zkoušel různý vzdušníky,trysky..celkem 11 měření, takže nevím, kde co a kolik by šlo najít:) Jen mě překvapilo, že ten výkon končí tak "brzo", ale ujistil mě, že až dám webry, tak to půjde výš... :)
10:02:02
24.10.2015
Petr Urban
-> George88: Pěkné ... očekávající průběh výkonu na tu 304st. a na to že je to 1.3 na sériové písty, SEDR a litinový svod, dobré. Určitě by se tam ale dalo něco nachytat ...

Kde to bylo měřeno a za jakých podmínek, že je výkon navýšen dle ISO o 6,3 % Jaký byl hlavní nevýhodný parametr vůči kterému byl hlavně navýšen ?
00:31:43
24.10.2015
TTomas
-> George88: Na sériové saní a edsr karbec je to moc krásnej výsledek!
19:42:35
23.10.2015
George88
09:19:29
26.09.2015
Alenka
-> Urbi: nerouhej se, je to nafejkovaný a hotovo.

Jo, kdyby mi to upravoval nějakej expert z Prdele u Plzně vybavený Narexkou, lamelovým kotoučkem a talentem přímo od Boha, to by bylo jiné, ale nějakej Čepek... co ten asi tak může o motorech vědět 3
08:05:30
26.09.2015
George88
-> Urbi: já netvrdim že ty to neumíš. Nevim proč píšeš "naštestí neviděl". S leošem jsem se o jeho motoru bavil..
23:08:32
25.09.2015
MVM
Když se budete nudit - je možný pročíst.Staženo a volně dostupné info. www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...
22:27:39
25.09.2015
Petr Urban
-> George88: TO dělám taky ale u posrané škodovky... naposled tam z 1500 ccm co má leoš do té 1000MB co jsi na okruhu neviděl naštěstí, tak jsme z toho dostali na válcích z 86kw na 110kw laděním motokarb. + zapalování za tři hodiny a to jsem sám čuměl kolik tam chybělo.

-> TTomas: Wenovi to možná jezdí pěkně...

-> Tuner#2: ale ještě v životě neměla 1400ccm i kdyby byla na vstřikování a laděná Čepkem 175 Nm ! To je buď hodně dobře udělaná 1.5 či více nebo je měření nesmysl či je provedeno bez správných korekcí a ještě v "volné normě" teď nevím přesně tu identifikaci normy, kde je snad o 8% více než v DIN či ISO.

Alenka to tam fakt bude mít.... polovina věcí v motoru od Čepka a motor je správně naladěn, ještě na podpůrné palivo E85, kde taky nějaký koník poskočí nahoru.
20:33:32
25.09.2015
sikula
-> vhml: je to pravda.
20:15:01
25.09.2015
MVM
-> vhml: Bohužel z praxe vím že vadná součastka se vždy nacházela mezi sedačkou a volantem,což mnohdy nechtěně potvrdily stopky a telemetrie.
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 20:21:19
19:56:35
25.09.2015
vhml
A víte co je na těch všech motorech nejsmutnějšího? Že ruce si k nim stejně nekoupíš :-)
19:07:05
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: no tak jo, máš pravdu.

Vénovo motor dokáže s doma pobastlenou hlavou, sériovým sáním a jedním spádovým karbcem sám sebe přeplnit už ve 4000 otáčkách.



Spokojenej?



Myslím, že byste měli zvážit poslání životopisů do Ferrari.

Tam se na podobné hodnoty dostali teprve nedávno a potřebovali k tomu variabilní časování i zdvih ventilů, variabilní sání a o hodně víc otáček, takže se od vás jistě budou mít co naučit.
18:47:51
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 18:25:49: Ty kostlivce jsi tady ale tvořil ty a to nepopřeš. Já nedělám nic jiného (navíc v podstatně daleko slušnější formě než ty Vénovi) a už je oheň a střeše. Jak jsem psal, jen naznačuju, narozdíl od tebe, který to rovnou zpochybnil na základě nějakých časů z pohofestu, kde se jelo na stopky a v té době ani nebylo naladěno.



Když to vezmu jinak z tvého soudku - Véna tam má jen 130Nm a 90HP, tak v tom případě já mám 120Nm a 80Hp a na to mě to jede teda ku*va dobře - to jsem spokojen 5
18:45:00
25.09.2015
MVM
-> George88: Však v poho,já Tě pochopil. Jestli ale někdo žije v domění že mávnutím proutku lítá padesát Nm tam a zpátky - tak to není. Pokud TO TAM je .. tak to sedí a když už,tak jen malinkatí poníci 3
18:44:15
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.09.15 18:17:11: Nějak nechápu proč reaguješ na mě, já se naopak tady celou dobu snažím usměrňovat některé zavádějící výroky...



1. Měření Čokina jsem hned zpochybnil, že buď je něco špatně v motoru (čemuž nenasvědčujou časy ze sprintů i přes dlouho jedničku) a nebo, že měření bylo pochybné...

2. Zároveň jsem ukázal, že brzda v Brně umí měřit přesně pokud obsluha ví, neb v autě naměřila v podstatě to samé co u pana továrníka Čepka viz. -> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.15 16:53:27:

3. A v neposlední řadě, jsem ukázal, že i dynamometr může ukazovat bludy - viz. ladění Wenovo motoru.



Prostě je to vždy o kalibraci a správném nastavení. Já měřil na brzdě v Plzni, kde byl třeba TUNER s 1,8T a se sériovým tlakem naměřil v podstatě sériové parametry. I přes několik porovnání mého auta ať už na sprintech a nebo na okruhu nemám svým naměřeným parametrům důvod nevěřit a Vénovi 136 to jede o chlup lépe, takže proč by tam nemohl mít o 10HP a 10Nm víc než já? Jako první to tady začal zpochybňovat a zesměšňovat právě Alenka...
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 18:56:31
18:38:46
25.09.2015
George88
-> MVM: já to myslel tak, že se mě zeptá kolik to má mít koní?Já řeknu třeba 95. a on "naměří" +/- 95. Někdy jsem měl pocit, že kdybych řekl o 15 víc/míň, bude to tam..
18:25:49
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: ty začínáš rýpat a zbytečně vytahuješ dva roky staré kostlivce.

Zatím se k tobě chovám slušně, ale asi máš pravdu, zamyslím se nad sebou a budu se k tobě chovat jak si zasloužíš.



Ano, auto se měřilo o víkendu a mrdal jsem se s tím sám? A?

Myslíš, že jako že o víkendu z toho lezou lepší hodnoty, nebo že by majitel, který byl celou dobu přítomen, dopustil, abych si tam naklikal nějaký fejky (kdybych věděl jak)?

Video zrychlení a výstup z GPS appky je taky fejk?
18:17:11
25.09.2015
MVM
-> Tuner#2: Jen se zeptám jak jsi Ty zjistil parametry svýho motoru?
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 21:46:10
18:08:56
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 17:57:19: Myslíš ty hodnoty při sprintech, kde buňka funguje jen na konci a nebo to, že od doby kdy se jel poslední sprint a kdy se měřilo proběhlo několik změn? Myslím, že zamyslet by se tady někdo nad svým chováním měl, ale já to nebudu 5 Co se tvého měření týče, myslet si může nezávislý čitatel co chce, nedávno jsi tady prezentoval, že měříš o víkendu a obsluhu si děláš sám. Co to může v důsledku znamenat si může doplnit každý dle svého uvážení. 4
17:57:19
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: vzhledem k tomu, jaké měl ten motor reálné výsledky zrychlení, budu o tom s čistým svědomím pochybovat dál, protože 140 Nm z 1.3 znamená VE hodně přes 100%, což je hodnota reálná možná pro špičkově upravený motor na Webrech/ITB, ale cokoli s jedním spádovým karbcem nemá šanci.



A jestli si myslíš, že by zrovna firma jako Dieselpower riskovala dobrou pověst a integritu měření výkonu jen proto, abych si já mohl honit triko někde na fóru, tak se zkus zamyslet znova 4
17:47:38
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 25.09.15 17:29:28: Já nic neříkám, jen naznačuju asi tak jako ty jsi tady naznačoval...



skoda-virt.cz/cz/.../1540 82-grafy-motoru?gotopost=3 ...



...ba co naznačoval, přímo zesměšňoval Vénu a to jsi nevěděl jakou má hlavu, jaké má zejména sací ventily, atd. atd. Myslím, že kdo si projde historii, tak uvidí co jsi tady předváděl včetně vložených grafů v 450HP apod.



Já vím, zas se hrabu v historii, to mě zas někdo sepsuje, ale když tady na virtu to jde tak snadno, stačí to mít zapsané v deníčku 5
17:45:53
25.09.2015
Alenka
-> MVM: mě se neptej, já nenaznačuju, že by tomu tak mohlo být.
17:40:03
25.09.2015
MVM
-> Alenka: Proč bys to měl dělat,důvod?
17:29:28
25.09.2015
Alenka
-> Tuner#2: chceš říct, že jsem si ten výkon nafejkoval?
17:09:50
25.09.2015
MVM
-> George88: To že se Tě pokaždý zeptal kolik to má mít koní - předpokládaný výkon a kolik to míníš točit- je běžný údaj kterej je potřeba definovat. Ale TO co měl na mysli vhml je zase trochu jiný dotaz na "výkon" ..

Každopádně jakýkoliv zkoušení na brzdě je doporučeníhodný i kdyby neměřila bůhvíjak přesně a malovala klidně jen grafy. Pro účel přijedu,poladím,vidím změnu,odjíždím ideální nástroj ladiče.
17:01:16
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.09.15 07:38:44: Já taky netvrdím, že přesnost je menší, jen že i z dynamometru dokážou vypadnout nesmyslný čísla viz. Wena, takže otázka je kde je v těch nekonečných hádkách o tom jak která brzda měří pravda? Když tady Vena136 dal graf, kde na 1,3jce naměřil skoro 140Nm, tak byl za blbce a naše brzda v Plzni ukazovala rázem hovadiny podle místních pisálků. Když sem dá graf Alenka, který si brzdu sám obsluhuje a dokáže si tam tím pádem nahnat koní a krutu kolik chce, tak je mistr...



Něco málo jsem za ty roky tady už viděl, takže si určité srovnání umím udělat 4
16:14:23
25.09.2015
TTomas
Na Wenu jsem koukal ted v Besinach a auto i Wena jezdi moc pekne. Nicmene temto hodnotam taky neverim. Neznam kompletni specifikaci, ale pokud je to na seriovych komponentech Fabia 1.4, tak je tento vykon i kroutak z rise pohadek.
15:33:21
25.09.2015
George88
Já byl na brzdě na isša asi 5x. Vždycky se sériovejma autama. Jednou tátův závodní fiat se sériovym motorem a potom zánovní auta u kterých si zákazníci stěžovali na malý výkon oproti údajům v TP. Pokaždé byl výsledek blízko hodnotě v TP. Pokaždé se mě zeptal kolik to auto má mít koní:/ Jinak v brně je chlapík jménem Morisák. Kamošům ladil 2x starý závodní capri a jen zapalováním a karbecem z toho dostal dalších cca 15 - 20 koní. Teď dalšímu kamošovi ladí corvettu a skončilo to tak, že šly dolů i vačky, protože - "byly na piču nastavený.." :D Je to fanda do starejch aut a hlavně jim rozumí a poradí, co kde ještě zlepšit atd..



Fordever - Ford Capri Rolling road - Dyno run
14:10:20
25.09.2015
MVM
-> Jindas: Tak na válcovce je to u každýho auta jiný. Protože vždycky máš rozsah otáček od - do kde budeš měřit. U velkých výkonů je problém že by to na "nízký kvalty" nepřenesly válce/pneu.. vyšší kvalty zase omezuje max.dovolený otáčky válců brzdy.. Proto je u těch měřeni individuální přístup,několik různých měření nenečisto.. a pak aspoň dva naostro.
14:08:02
25.09.2015
Ultim
-> Jindas: Na to jsem se taky ptal, kdyz me to merili na 4st. ze tam mam i 5st, ale ze ten 4st. je lepsi, protoze je to naprimo (tj. co nejblizsi k prevodu 1.)
13:55:13
25.09.2015
Jindas
-> MVM: Jen pro info,na jaký převodový stupeň se obvykle měří? Je to jedno,nebo spíš na vyšší kvalt?



Mě třeba měřil na 5tku... a tak nějak jsi myslím,že to vyšlo.... nebo já nevím jestli to je divný... 8 graf viz. moje karta.
13:45:13
25.09.2015
MVM
-> Čokin: Na funkci živočicháře to nemá vliv. Ty hodnoty můžeš zadávat ručně,nebo si to odměřit z otáček.. 4 Jde o celkový převod - protože měříš na "jeden kvalt" Tak aby vyšel nějaký rozsah..
13:38:08
25.09.2015
Čokin
-> Dušan: SP 4,44 ale na to se me neptal nikdo.
11:30:08
25.09.2015
vhml
-> MVM 25.09.15 07:38:44: aneb oblíbený příběh o tom, jak se měřič zeptá: A kolik by to teda mělo mít koní... ? 4
07:38:44
25.09.2015
MVM
-> Tuner#2: Přesnost na motorovce je vždy vyšší. (I blbec se šuplerou změří broušený čep 100x jinak.) Lidský vliv musíš v tomo eliminovat a potom můžeš tvrdit co je a není hloupost. Nejlíp je přečíst si volně dostupný diplomky z VUT o měření výkonu spalovacích motorů. Pak je snáze pochopitelná skutečnost,že bude-li obsluha chtít je možnost výsledek měření ovlivnit jak kladně tak záporně.
06:26:21
25.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 25.09.15 02:40:34: Je to Wena, co vim 1,4 na webrech s dobovou 300vkou. Pravda vyhral s tim motorem ted Besiny absolutne a to ho na okruhu pul kola brzdil vhml st., ktery pry asi nekoukal do zrcatek.40 Nicmene u Weny je to i o prevodovce a hlavne rukou - jede s tim paradne hranu, ale ciste bez zbytecnych chyb.Tem parametrum, ale neverim i pres to, ze jsou z motorovky. Tvrzeni, ze to je oproti valcovce presnota je taky nesmyls, neb i tady zalezi na nastaveni, kalibraci brzdy a pak nasledne obsluze...



skoda-virt.cz/cz/.../1690 -wena-120s
upraveno 2x, naposled 25.09.2015 06:30:12
02:40:34
25.09.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: Co je zač ten motor z odkazu na FB ? zákl. parametry a co s tím kdo jezdí za soutěže,že bych to shlédl někde, 175Nm na atmo bych rád viděl...

Čoveče já toho ještě nevím :D a né tak mít všechno v merku a né ještě guru, zas nedělej, dyť to dělám chvílu, to bude ještě trvat než budu mít cosi prověřené 3 Zkusím někoho nahnat i na tu ISSA, nejlíp to co už máme změřené jinde. Zkusím někdy i Mucka, to bude prcka teprv :D Ale je mi krajně nepříjemné jet zrovna k němu i jen pro test zkušební, když vím co všechno už provedl mým kamarádům.
upraveno 1x, naposled 25.09.2015 03:10:29
21:31:45
24.09.2015
Dušan
-> Čokin: jaky mas SP ? JA mel pri mereni uplne jiny pomer nez ty
21:28:14
24.09.2015
Čokin
-> Dušan: To mě taky, ale co z toho platí? Předpokladám se zátěží.
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 21:28:39
21:26:53
24.09.2015
Dušan
-> Čokin: meril mi rozdil v merenich se zatezi a bez a taky tam byly slusny rozdily :)
20:15:34
24.09.2015
Čokin
-> Tuner#2: Pak jsem se díval na křivku, takže atmosféra.
20:10:04
24.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 24.09.15 19:59:54: Však já taky nepopírám to co píšeš. To měření co zde odkazuju je taky už hezkých pár let zpět 4



O dynamometru si taky myslím svý, i tam je to o obsluze, protože jinak nechápu tyhle čísla s dobovou 300vkou, kde továrna měla kolem 140HP a rozhodně ne takový krouťák: www.facebook.com/19944139 6750018/.../11172600016348 15?type=3&...



Ale ono je to stejně spíš o průběhu a o tom jak to v autě funguje než jen o těch číslíčkách. Stačí když tam budou webry, bude to v každým vracáku tarokovat a ujede tomu kdejaký Sedr a naopak... 4
19:59:54
24.09.2015
MVM
-> Tuner#2: V dobách kdy na Isša jsem dělal maturitní práci na této zkušebně tam býval nějaký pan mistr Florka,protože mám celkem čerstvý info že tam už pravděpodobně po něm nastoupil někdo jinej - viděl bych celej "problém" v obsluze,zadávání hodnot,snímání veličin,korekcích atd. A to jsem chtěl v předchozím zdůraznit. Někdy před patnácti lety když jsem měl před maturitou jsme měřili hodně aut protože ta brzda tam byla nově ještě na dílnách Dunajevského. Zkušebna jako taková je jistě kvalitní a určitě ji mají zkalibrovanou - je to škola a musí vést evidenci kontrol. Ale co se týká "přesnosti" měření vůči dynamometrům si stále stojím za svým..
Extreme Tyres